Marooz nogmaals gefeliciteerd Nick succes met de laatste lootjes! WickedWitchy & Danjo ik snap jullie helemaal...soms...
Bedankt meiden Ik denk dat ik ook maar in topics blijf neuzen waar ik wat aan heb. Bovendien moet ik het wel een beetje relativeren , ben gauw op de kast door de menopur. Dus tot 10 tellen en denken"waar maak ik me druk om" Pat, wat fijn dat je toch nog 2 pogingen hebt gekregen. Die verzekeraars zijn soms ook horken, duimen dat je de 2de niet meer hoeft te doen
Ach Wicked ik herken het ook wel hoor. Zijn dagen bij dat ik niets schrijf gewoon omdat het niet lukt ff en ik lees sowieso alleen de topics die echt bij me passen. De hiep hoi verhalen van mensen na 1 keer zwanger en de klaagverhalen van na 2 pogingen nog niets...dank je ik sla even over . Bij mij is de kracht er ook ff een beetje uit....niet zo gek met alles wat er dit jaar gebeurd is. Keep on going...
Hi Renate, Ik voelde ook niets hoor deze maand. Bij mijn eerste iui was ik erg misselijk pijnlijke borsten etc. Deze maand helemaal niets, zelfs geen onrustige huid. Dus wie weet. Sterkte met wachten...
Ja vanochtend. Lief dat je het vraagt. Test was positief. Erg licht streepje. Dus ik heel enthousiast ziekenhuis gebeld maar die waren niet positief omdat ik al vanaf zaterdag bruin bloed heb met afvegen na het plassen. Het kan dus ook een dood vruchtje zijn. Ik moet tot eind volgende week wachten tot is weer mag bellen, haha. Nu maar hopen dat het bloeden stopt... Ik vind het doodeng.
He bah Elisa, word je helemaal lekker gemaakt met een positieve test. Ik hoop maar dat het allemaal meevalt en je lekker zwanger bent en blijft! Ik ga hard voor je duimen dat het bloeden stopt, heel veel sterkte met het wachten tot volgende week. liefs pat
He pat, had vandaag CZ gebeld en hun vergoeden tot 100% IUI net zo lang als de gyn. het goed vindt. als die zegt dat het niet meer zinvol is dan stopt dat dus. Dus binnekort is een gesprek plannen 6e iui plannen en ik wil er dan eigenlijk nog wel een aantal achteraan doen aan gezien het dus echt geen IVF gaat worden.
Hoi meiden, wil even laten weten dat we onze laatste iui gisteren heb gehad. Hopelijk kan ik het daarna afsluiten, en er hier weer een zwangere tussen zetten. Want juist degenen die zwanger worden door iui geeft ons weer hoop (toch?)
IUI MEIDEN Sanndra;1e IUI Menopur/Pregnyl -NOD 27juli Paint; 2e IUI met pregnyl, NOD + /_ 30 juli Katrien Duck: 1e IUI op 4 augustus (Puregon en Pregnyl) NOD 20 augustus [Danjo 1ste IUI met clomid 100 en pregnyl NOD 24 augustus Marieke21;na 5e IUI nu 1à2 maand rust, NOD 25 augustus Sens 2e IUI met clomid en pregnyl, NOD 28 augustus Pat;7e IUI, puregon en ovitrelle, NOD 12 september Skyizthelimit;4e IUI mislukt; 29 juli afspraak in nieuw zkh > over op IVF? Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Jinky; 4e iui in september, nod ? Roosje : 1ste IUI clomid 150 mg en pregnyl NOD ? Nickiee 7e iui (zonder) hormonen, NOD ? (september?) Renate;0078e iui Toch nog een WickedWitchy4de iui, menopur + pregnyl NOD? Nijntje 1979: op naar de 4e IUI puregon en pregnyl ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje Sam Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongen Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, bevallen op ? juni van een meisje; Senna mandy80: zwanger na 10e IUI, bevallen op 4 juli van een jongen Danaé Patrick Jalena: zwanger na 3e IUI, bevallen op 3 juli van een jongen Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 julionbekend Mariel77: zwanger na 5e IUI, bevallen op 29 juli van een jongen Lenn Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Stef78; zwanger na 2e IUI Clomid/Pregnyl - uitgerkend ca. 20 maart 2009 Vruchtje24: zwanger na 2e IUI Gonal-f en Pregnyl - uitgerekend rond 9 april 2009 Marooz; zwanger na 2e IUI Puregon e pregnyl- uitgerekend 01 mei 2009 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
Goeie morgen dames, ier is mijn temp gestegen naar 37.8 en gisteren vreselijke buikkrampen. De duivels zijn denk ik onderweg. Wel heb ik nog last van vreetbuien, veel plassen, licht in mijn hoofd, en de neiging om over mijn nek te gaan en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel last van vermoeidheid en pijn in onderrug. Maar goed Pregnyl doet wonderen. Afwachten op de duivels....
Goedemorgen meiden, Ja wicked ik lees ook maar even niet meer het NOD forum hahaha... daar heb ik ook al eens ruzie gehad :-s hihi Meiden ik ga hard duimen en elisa het zegt helemaal niets! ander topic daar hadden we kimmy, en die heeft flink bloed verloren maar het is toch echt blijven zitten! Ik hoop het zo meid... Dikke knuffel allemaal meiden, en dan ga ik nu echt proberen te eten... bleh....
Hoop wat fijn zeg, dat geeft weer wat lucht lijkt me. Wat vind je man ervan, wil ie nog wel langer door met iui? Zou wel super zijn zeg! Hoef je de hoop nog niet direct op te geven.... 8) En nu maar duimen dat je er eigenlijk toch nog maar eentje nodig hebt. Wies ik ga hard voor je duimen dat deze laatste iui je een zwangerschap opleverd en dat je niet aan het ivf traject hoeft te beginnen. Roosje succes met afwachten.
IUI MEIDEN Sanndra;1e IUI Menopur/Pregnyl -NOD 27juli Paint; 2e IUI met pregnyl, NOD + /_ 30 juli Katrien Duck: 1e IUI op 4 augustus (Puregon en Pregnyl) NOD 20 augustus Marieke21;na 5e IUI nu 1à2 maand rust, NOD 25 augustus Sens 2e IUI met clomid en pregnyl, NOD 28 augustus Pat;7e IUI, puregon en ovitrelle, NOD 12 september Danjo 2e IUI met clomid 100 mg en pregnyl NOD 19 september Skyizthelimit;4e IUI mislukt; 29 juli afspraak in nieuw zkh > over op IVF? Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Jinky; 4e iui in september, nod ? Roosje : 1ste IUI clomid 150 mg en pregnyl NOD ? Nickiee 7e iui (zonder) hormonen, NOD ? (september?) Renate;0078e iui Toch nog een WickedWitchy4de iui, menopur + pregnyl NOD? Nijntje 1979: op naar de 4e IUI puregon en pregnyl ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje Sam Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongen Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, bevallen op ? juni van een meisje; Senna mandy80: zwanger na 10e IUI, bevallen op 4 juli van een jongen Danaé Patrick Jalena: zwanger na 3e IUI, bevallen op 3 juli van een jongen Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 julionbekend Mariel77: zwanger na 5e IUI, bevallen op 29 juli van een jongen Lenn Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Stef78; zwanger na 2e IUI Clomid/Pregnyl - uitgerkend ca. 20 maart 2009 Vruchtje24: zwanger na 2e IUI Gonal-f en Pregnyl - uitgerekend rond 9 april 2009 Marooz; zwanger na 2e IUI Puregon e pregnyl- uitgerekend 01 mei 2009 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
He meiden, marooz, het kan echt alle kanten op en dat is zo vervelend.. Ik moet gewoon anderhalve week wachten tot ik kan zeggen of ik wel of niet zwanger ben. vanochtend voor het eerst geen bloed dus dat is wel weer erg positief....
Hey hey, Ik heb wat bladzijden door moeten lezen sinds mijn laatste bezoek en wat zie ik? Marooz! Zwanger Geweldig meid. Gefeliciteerd! En Elisa, voor jou dus nog even spannend, ik hoop zo echt voor jou dat ook jij het lijstje zwangeren mag langer maken! Succes deze week met afwachten. Lijkt me best slopend... Groetjes!
Marieke en Marooz bedankt. Ik begin voorzichtig te glimlachen want vandaag nog geen bloed... Voor jou begint het ook spannend te worden Marieke! Marooz hoe voel je je? Merk je al iets?