Hoi Marieke, Spannend joh. Maar ik snap dat je nergens op rekent, maar wie weet was het spugen wel een symptoom. Ik duim voor je. gr vruchtje
Roosje, ik zou dit toch aan gaan geven bij een arts. Erge pijnen lijken me echt een reden om aan de bel te trekken. Marieke, succes met testen!
IUI MEIDEN Katrien Duck: 1e IUI op 4 augustus (Puregon en Pregnyl) NOD 20 augustus Marieke21;na 5e IUI nu 1à2 maand rust, NOD 25 augustus Pat;7e IUI, puregon en ovitrelle, NOD 12 september Danjo 2e IUI met clomid 100 mg en pregnyl NOD 19 september Sens 3e IUI met gonal-f en pregnyl, NOD ??23?? september Skyizthelimit;4e IUI mislukt; 29 juli afspraak in nieuw zkh > over op IVF? Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Jinky; 4e iui in september, nod ? Roosje : 1ste IUI clomid 150 mg en pregnyl NOD ? Nickiee 7e iui (zonder) hormonen, NOD ? (september?) WickedWitchy4de iui, menopur + pregnyl NOD? Nijntje 1979: op naar de 4e IUI puregon en pregnyl. Maand verplichte rust ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje Sam Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongen Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, bevallen op ? juni van een meisje; Senna mandy80: zwanger na 10e IUI, bevallen op 4 juli van een jongen Danaé Patrick Jalena: zwanger na 3e IUI, bevallen op 3 juli van een jongen Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 julionbekend Mariel77: zwanger na 5e IUI, bevallen op 29 juli van een jongen Lenn Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Stef78; zwanger na 2e IUI Clomid/Pregnyl - uitgerkend ca. 20 maart 2009 Vruchtje24: zwanger na 2e IUI Gonal-f en Pregnyl - uitgerekend rond 9 april 2009 Marooz; zwanger na 2e IUI Puregon e pregnyl- uitgerekend 01 mei 2009 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
hallo meiden mag ik jullie wat vragen? vind er na de pregyl bij jullie 1 of 2 keer een inseminatie plaats? het lijkt me zo,n lucky shot als het maar een keer is. nu hoorde ik van iemand dat sommige ziekenhuizen 2 keer insemineren gr jose
In ons ziekenhuis (net als de meesten) insemineren ze maar een keer. Alles wordt tot op het laatste puntje uitgedokterd om het juiste moment te bepalen zodat er maar 1 inseminatie nodig is (en met resultaat... zie maar mijn banner )
Ik heb ook nog nooit gehoord van 2x insemineren. En doordat ik met ingevroren zaad werk (BAM) wat korter leeft is de kans van slagen nog kleiner....
Hoi dames, De temp hier is gedaald van 37.9 naar 37.6 en de test was negatief vanochtend. Op naar een rustmaand en daarna zien we verder hoe of wat. Liefs,
Roosje heel veel rust toegewenst. Hoop dat je ook leuke dingen gaat doen om wat afleiding te hebben. Sterkte iig en een dikke digiknuf!
Roosje bah meid wat balen...dikke knuffel! Ik ben gisteren weer geweest voor een FM en er zat 1 eitje van 15 bij 16mm. Donderdag de iui. Gisteren nog een grote Domkerk bekeken en speciaal voor jullie een kaarsje laten branden. liefs pat
Pat heel veel succes meis! En wat lief dat je een kaarsje gebrand hebt, ook voor jezelf neem ik aan! Nu moet het gewoon goed komen... mijn duimen draaien weer verder... :-D
Elisa: de tsten zijn vandaag binnen gekomen... Morgen maar eens eentje wagen mocht het nog onzeker zijn
dank jullie wel meiden voor jullie antwoord, ja ze kunnen het natuurlijk met fm,s prima bekijken en het word hoog ingebracht. ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen, de lijst zwanger door iui ziet er goed uit, de meeste binnen de 6 keer. hopelijk staan jullie er ook snel op. gr jose
De vrouwen die niet binnen 6 IUI pogingen zwanger zijn geworden gaan in de regel door voor IVF. Die lijst zegt dus niet echt iets... behalve dan dat er vrouwen zwanger raken door IUI.
-mmmm ja daar heb je inderdaad gelijk in, op die manier had ik het nog niet bekeken.( ik probeer altijd overal het positieve in te zien schuiven er veel meiden van jullie topic door naar ivf? gr jose