Wat lees ik nu, iedereen hier overtijd? Allemaal tegelijk zwanger is ook leuk! Elisa hoe staat het er bij jouw voor, heb je al meer duidelijkheid en heb je nog bloed gehad of is het na vorig weekend echt gestopt?
Ben een beetje aan het balen Ik gisteren om 10 uur 's avonds ovu test gedaan, knal positief maar manneke was helaas erg moe en laat thuis. Vanmorgen een lagere temp, ben zo bang dat ik mijn ei gemist heb voor de IUI nou... Zucht.
Ik zou het gewoon even noemen straks bij de IUI, misschien maken ze nog een echo. Veel succes iig straks!
Wicked als je temp lager is is je ei zeker nog niet gesprongen! Je temp moet met minimaal 0,2 omhoog gaan voor een eisprong...nog ff je ei toespreken dus hihihi Hier eindelijk ROODDDDDDDDD hehe ben opgelucht nu met frisse moed nieuwe poging...we gaan aan de gonal-f hier spannend hoor.
Aah dank je wel Marieke. Ben gewoon op van de zenuwen daardoor , had misschien beter niet kunnen tempen vanmorgen. We zullen het zien.
Oh Sens, jammer en goed tegelijkertijd dus bij jou Op naar de volgende ronde , benieuwd hoe het met de gonal gaat, heb je hem specifiek ergens voor. Ja temp was 0.1 graad gezakt vanmorgen maar gisteren was hij gestegen en dag daarvoor ook. Dus vrees dat gisteren de 0.2 stijging was zeg maar. Wat een toestanden he, dat we ons zo druk kunnen maken Ook mijn banner gaf gisteren mijn ei aan..
IUI MEIDEN Katrien Duck: 1e IUI op 4 augustus (Puregon en Pregnyl) NOD 20 augustus Marieke21;na 5e IUI nu 1à2 maand rust, NOD 25 augustus Pat;7e IUI, puregon en ovitrelle, NOD 12 september WickedWitchy;4de iui - 29 Augustus , menopur + pregnyl, NOD 13 September Danjo 2e IUI met clomid 100 mg en pregnyl NOD 19 september Sens 3e IUI met gonal-f en pregnyl, NOD ??23?? september Skyizthelimit;4e IUI mislukt; 29 juli afspraak in nieuw zkh > over op IVF? Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Jinky; 4e iui in september, nod ? Roosje : 1ste IUI clomid 150 mg en pregnyl NOD ? Nickiee 8e iui hormonen, NOD 26 september Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje Sam Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongen Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, bevallen op ? juni van een meisje; Senna mandy80: zwanger na 10e IUI, bevallen op 4 juli van een jongen Danaé Patrick Jalena: zwanger na 3e IUI, bevallen op 3 juli van een jongen Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 julionbekend Mariel77: zwanger na 5e IUI, bevallen op 29 juli van een jongen Lenn Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Stef78; zwanger na 2e IUI Clomid/Pregnyl - uitgerkend ca. 20 maart 2009 Vruchtje24: zwanger na 2e IUI Gonal-f en Pregnyl - uitgerekend rond 9 april 2009 Marooz; zwanger na 2e IUI Puregon e pregnyl- uitgerekend 01 mei 2009 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
IUI MEIDEN Katrien Duck: 1e IUI op 4 augustus (Puregon en Pregnyl) NOD 20 augustus Marieke21;na 5e IUI nu 1à2 maand rust, NOD 25 augustus Pat;7e IUI, puregon en ovitrelle, NOD 12 september WickedWitchy;4de iui - 29 Augustus , menopur + pregnyl, NOD 13 September Jinky; 4e iui, nod 15 september Danjo 2e IUI met clomid 100 mg en pregnyl NOD 19 september Sens 3e IUI met gonal-f en pregnyl, NOD ??23?? september Skyizthelimit;4e IUI mislukt; 29 juli afspraak in nieuw zkh > over op IVF? Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Roosje : 1ste IUI clomid 150 mg en pregnyl NOD ? Nickiee 8e iui hormonen, NOD 26 september Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje Sam Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongen Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, bevallen op ? juni van een meisje; Senna mandy80: zwanger na 10e IUI, bevallen op 4 juli van een jongen Danaé Patrick Jalena: zwanger na 3e IUI, bevallen op 3 juli van een jongen Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 julionbekend Mariel77: zwanger na 5e IUI, bevallen op 29 juli van een jongen Lenn Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Stef78; zwanger na 2e IUI Clomid/Pregnyl - uitgerkend ca. 20 maart 2009 Vruchtje24: zwanger na 2e IUI Gonal-f en Pregnyl - uitgerekend rond 9 april 2009 Marooz; zwanger na 2e IUI Puregon e pregnyl- uitgerekend 01 mei 2009 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
IUI MEIDEN Katrien Duck: 1e IUI op 4 augustus (Puregon en Pregnyl) NOD 20 augustus Marieke21;na 5e IUI nu 1à2 maand rust, NOD 25 augustus Pat;7e IUI, puregon en ovitrelle, NOD 12 september WickedWitchy;4de iui - 29 Augustus , menopur + pregnyl, NOD 13 September Jinky; 4e iui, nod 15 september Danjo 2e IUI met clomid 100 mg en pregnyl NOD 19 september Sens 3e IUI met gonal-f en pregnyl, NOD 26 september Skyizthelimit;4e IUI mislukt; 29 juli afspraak in nieuw zkh > over op IVF? Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Roosje : 1ste IUI clomid 150 mg en pregnyl NOD ? Nickiee 8e iui hormonen, NOD 26 september Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje Sam Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongen Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, bevallen op ? juni van een meisje; Senna mandy80: zwanger na 10e IUI, bevallen op 4 juli van een jongen Danaé Patrick Jalena: zwanger na 3e IUI, bevallen op 3 juli van een jongen Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 julionbekend Mariel77: zwanger na 5e IUI, bevallen op 29 juli van een jongen Lenn Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Stef78; zwanger na 2e IUI Clomid/Pregnyl - uitgerkend ca. 20 maart 2009 Vruchtje24: zwanger na 2e IUI Gonal-f en Pregnyl - uitgerekend rond 9 april 2009 Marooz; zwanger na 2e IUI Puregon e pregnyl- uitgerekend 01 mei 2009 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
IUI MEIDEN Katrien Duck: 1e IUI op 4 augustus (Puregon en Pregnyl) NOD 20 augustus Marieke21;na 5e IUI nu 1à2 maand rust, NOD 25 augustus Pat;7e IUI, puregon en ovitrelle, NOD 12 september WickedWitchy;4de iui - 29 Augustus , menopur + pregnyl, NOD 13 September Jinky; 4e iui, nod 15 september Danjo 2e IUI met clomid 100 mg en pregnyl NOD 19 september Sens 3e IUI met gonal-f en pregnyl, NOD 26 september Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Roosje : 1ste IUI clomid 150 mg en pregnyl NOD ? Nickiee 8e iui hormonen, NOD 26 september Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje Sam Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongen Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, bevallen op ? juni van een meisje; Senna mandy80: zwanger na 10e IUI, bevallen op 4 juli van een jongen Danaé Patrick Jalena: zwanger na 3e IUI, bevallen op 3 juli van een jongen Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 julionbekend Mariel77: zwanger na 5e IUI, bevallen op 29 juli van een jongen Lenn Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Stef78; zwanger na 2e IUI Clomid/Pregnyl - uitgerkend ca. 20 maart 2009 Vruchtje24: zwanger na 2e IUI Gonal-f en Pregnyl - uitgerekend rond 9 april 2009 Marooz; zwanger na 2e IUI Puregon e pregnyl- uitgerekend 01 mei 2009 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.[/quote]
Ik ben vandaag na 2 weken twijfel ongesteld geworden. Ben zwanger geweest maar het bleef bloeden. Op naar de 3e IUI....
getss elisa....nou ja eindelijk duidelijkheid maar toch...hele dikke knuffel en ik hoop dat het snel weer raak is maar dan goed!
Goedemorgen! Eindelijk hier mijn update. Mijn internet ligt er al dagen uit thuis, dus vandaar dat ik nu pas wat kan laten horen. Ok. Gesprek gehad, Vanaf vrijdagavond bezig met het spuiten van puregon (minimum dosering) en aanstaande zaterdag echo. Dan waarschijnlijk pregnyl zetten om de eisprong te krijgen en dan insemineren. Ook willen ze dat ik een kijkoperatie laat doen om te kijken of mijn eileiders open zijn..., geen zin in, dus ik hoop dat het nu eindelijk eens gaat lukken. Groetjes Nickiee
hey meiden ook ff nieuws vanuit deze kant Deze maand geen IUI lab is gesloten ivm nieuwe zh Ik zet morgen wel gewoon mn pregnyl en dan gaan we zelf aan de klus (vandaag, woensdag en donderdag ) Ik lees vanav alles bij moet weer an het werk _________________