iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    killing...nog 11 dagen..pfff...gelukkig heb ik een drukke week dus kan ik er niet te veel mee bezig zijn. Maar een kopje thee lijkt me heerlijk! Lekker koekje of stukje chocolade erbij..hmm :)

2. Elisa

Elisa Actief lid

6 nov 2006
    258
    0
    0
    Amersfoort
    thanx meiden. morgen toch naar de gyn. heb een aantal vraagjes, haha

3. nickiee

nickiee Actief lid

25 okt 2007
    117
    0
    0
    IUI MEIDEN

Katrien Duck: 1e IUI op 4 augustus (Puregon en Pregnyl) NOD 20 augustus
    Marieke21;na 5e IUI nu 1à2 maand rust, NOD 25 augustus
    Pat;7e IUI, puregon en ovitrelle, NOD 12 september
    WickedWitchy;4de iui - 29 Augustus , menopur + pregnyl, NOD 13 September
    Jinky; 4e iui, nod 15 september
    Danjo 2e IUI met clomid 100 mg en pregnyl NOD 19 september
    Sens 3e IUI met gonal-f en pregnyl, NOD 26 september
    Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ?
    Roosje : 1ste IUI clomid 150 mg en pregnyl NOD ?
    Nickiee 8e iui puregon (50) en pregnyl, NOD 26 september
    Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF?

ZWANGER DOOR IUI!!

Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje Sam
    Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje Dean Oliver
    Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje Ruben
    Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongen
    Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, bevallen op ? juni van een meisje; Senna
    mandy80: zwanger na 10e IUI, bevallen op 4 juli van een jongen Danaé Patrick
    Jalena: zwanger na 3e IUI, bevallen op 3 juli van een jongen
    Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 julionbekend
    Mariel77: zwanger na 5e IUI, bevallen op 29 juli van een jongen Lenn
    Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september
    Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september
    Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September
    Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober
    Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november
    Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november
    Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december ;)
    Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december.
    Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009.
    10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009
    Stef78; zwanger na 2e IUI Clomid/Pregnyl - uitgerkend ca. 20 maart 2009
    Vruchtje24: zwanger na 2e IUI Gonal-f en Pregnyl - uitgerekend rond 9 april 2009
    Marooz; zwanger na 2e IUI Puregon e pregnyl- uitgerekend 01 mei 2009

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.

De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.

4. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Sorry geen snoepies koekies e.d. in huis ben aan het lijnen ;)...nee bedoel gezonder gaan eten en dan gewicht verliezen op een verantwoorde manier :)...maar heb nog wel stroopwafels liggen hahaha hoef ik ze zelf niet meer op te eten ;)

@Nickiee: is dat niet heel erg snel? Ik ben zondag begonnen met gonal op CD3 en zaterdag echo...eind volgende week IUI als ei rijp is. We lopen wel gelijk op deze maand ;)

5. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Dan doe ik met je mee, ben de laatste tijd toch al weer aardig aangekomen. Crackertje met sla kaas en tomaatje dan maar?
    Ik ga ook direct een afspraak maken bij de sprotschool voor volgende week woensdag. ;)

6. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Ik ben in een week tijd nu een dikke kilo kwijt. Ik heb hier veel baat bij: http://valtaf.ad.nl/index.php?pxd=.g&pxc=20.
    Ik eet nu het nog kan...rijstwafels en aardbeien en dan zit iedereen me altijd zo verlekkerd aan te kijken...maar ik word er slank bij ook nog en het is net een gebakje ;)

7. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Goed zo sens! Ik ben die 10 kilo nog steeds kwijt! en hoop eigenlijk dat dat zo blijft... hahaah....

Succes meiden met wachten... mijn duimen draaien overuren... maar gun jullie allemaal een beebje... knuff

8. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Thx Marooz...jaja 1,5 kg ben trots op mezelf...als het dan deze cyclus ook nog raak mag zijn dan wordt het tijd voor een feestje ;)

Ik heb idd ook last van misselijkheid en hoofdpijn van de gonal....maakt het nog makkelijker ;)

9. guaya

guaya Lid

3 jul 2008
    39
    0
    0
    hey girls,
    ik heb mijn vraag ook al op het wachtbankje topic geplaatst, maar daar is niet zo druk. Hoe lang duurt het voor jullie (in het slechte geval) ongi worden na pregnyl? Bij mij vaak al 12 dgn na pregnyl dus ongeveer 10 dagen na eisprong. Is dat normaal?

10. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Hoi guaya dat lijkt me echt heel erg normaal. Er is ook een topic over meen ik bij vruchtbaarheidsbehandelingen "te korte luteale fase". Maar 10 dagen is normaal hoor.

11. nickiee

nickiee Actief lid

25 okt 2007
    117
    0
    0
    Hoi,

Hier even bericht vanuit puregon land. Ik voel me prima, merk er nog niet veel van, het spuiten gaat me prima af.

Lijnen hoef ik niet te doen, mijn maat 42 vind ik prima (ben in 1,5 jaar 65 kg afgevallen, dus ehmm dat is wel goed, moet bij een zwangerschap echt opletten dat ik genoeg voedingsstoffen binnenkrijg).

Wat een druilweer he.

Doeg
    Nickiee

12. nickiee

nickiee Actief lid

25 okt 2007
    117
    0
    0
    Hi Sens,

Las net pas je reactie. Geen idee, ik moest terugkomen cd 12. Dus of dat snel is.. Normaliter, heb ik berekend, zou ik normale eisprong hebben op 12 sept. Dwz dat je de pregnyl uiterlijk de 10e moet krijgen. Dus in die zin wel snel....

We zien wel.
    Hoe voel jij je?

13. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Ik ben wat misselijk gedurende de dag niet heel erg...krijg in de loop van de dag wel een koppijn grrrrr. Verder gaat ie wel goed...wel of ik het vandaag een beetje vol rommelen in mijn buik. Ik ben benieuwd wat zaterdag met de echo eruit komt...
    Spuiten gaat hier ook makkelijk...echte junkies ;)

14. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Hey Guaya,
    ik kan er ook de klok op gelijk zetten dat ik 12 dagen na de Pregnyl ongesteld wordt hoor ;)

15. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    'k Heb vanmorgen weer een test gedaan, weer negatief. Straks ga ik de gyn bellen om te vragen hoe nu verder...

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Marieke wel vervelend zo hoor bh
    Ik denk dat je maar een bloedtest moet doen om alles uit te sluiten

17. guaya

guaya Lid

3 jul 2008
    39
    0
    0
    thanks! nou ik dus ook weer: IUI poging 1: MISLUKT! :pale:

18. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Pff heb vandaag weer eens een baaldag...zo'n dag dat je niets wilt en er ook niets uit je handen komt terwijl je nog zoveel moet doen :x
    Morgen is de iui alweer een week geleden en had vandaag inene krampen...zou dat een goed teken zijn? ach je wilt zo graag en dan ga je je gewoon dingen inbeelden denk ik...pff ben gewoon aan het zeuren sorry :oops:

19. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    @ Guaya: Wat vervelend meid. Even een baldag inlassen. Dat mag best! En daarna weer vol goede moed verdergaan hoor! Bij de pakken neer zitten helpt niet... :-S

Ik heb gemaild met het ZH. Als ik me zorgen maak, dan mag ik komen voor een echo, ik mag ook gewoon mijn menstruatie afwachten. 'k Weet niet zo goed wat te doen...

20. guaya

guaya Lid

3 jul 2008
    39
    0
    0
    @marieke: het zou natuurlijk gewoon laat kunnen zijn nu in je rustmaand. Tien dagen over tijd en nog steeds een negatieve test biedt niet heel veel hoop meer denk ik. Moet je normaal gesproken weer beginnen met spuiten? he wel vervelend zo'n onzekere situatie. Onbewust blijf je toch hoop houden. Om gek van te worden!

Deel Deze Pagina