@Pat lastig he meis dat wachtbankje ...nog ff volhouden...ga wat leuks doen! Knap je vast een beetje van op!
het bankje is het minst leuke aan je hele cyclus (hebben we allemaal wel een beetje last van denk ik) Maar ook daar komen we wel weer overheen
Marieke wat een eind over tijd meis... bah... En iedereen op het wachtbankje heel veel succes met wachten, ik wil wel wt langs brengen hoor?! Chocolade? Denk aan jullie dikke knuff
IUI MEIDEN Katrien Duck: 1e IUI op 4 augustus (Puregon en Pregnyl) NOD 20 augustus Marieke21;na 5e IUI nu 1à2 maand rust, NOD 25 augustus Pat;7e IUI, puregon en ovitrelle, NOD 12 september WickedWitchy;4de iui - 29 Augustus , menopur + pregnyl, NOD 13 September Jinky; 4e iui, nod 15 september Danjo 2e IUI met clomid 100 mg en pregnyl NOD 19 september Sens 3e IUI met gonal-f en pregnyl, NOD 26 september Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Roosje : 1ste IUI clomid 150 mg en pregnyl NOD ? Nickiee 8e iui puregon (50) en pregnyl, NOD 26 september Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje Sam Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongen Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, bevallen op ? juni van een meisje; Senna mandy80: zwanger na 10e IUI, bevallen op 4 juli van een jongen Danaé Patrick Jalena: zwanger na 3e IUI, bevallen op 3 juli van een jongen Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 julionbekend Mariel77: zwanger na 5e IUI, bevallen op 29 juli van een jongen Lenn Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, bevallen op 25 augustus 2008 van een dochter Sara Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Stef78; zwanger na 2e IUI Clomid/Pregnyl - uitgerkend ca. 20 maart 2009 Vruchtje24: zwanger na 2e IUI Gonal-f en Pregnyl - uitgerekend rond 9 april 2009 Marooz; zwanger na 2e IUI Puregon e pregnyl- uitgerekend 01 mei 2009 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum. Dag dames, ik ben vorige week maandag na 38w3d mama geworden van een prachtige dochter Sara. Heb ik even aan de lijst toegevoegd. Ik heb foto's in mijn album staan voor wie haar wil zien. Jullie allemaal heel veel succes. Ik ben er heilig van overtuigd dat jullie het ook allemaal gegund is! Liefs Jannes
IUI MEIDEN Katrien Duck: 1e IUI op 4 augustus (Puregon en Pregnyl) NOD 20 augustus Marieke21;na 5e IUI nu 1à2 maand rust, NOD 25 augustus Pat;7e IUI, puregon en ovitrelle, NOD 12 september WickedWitchy;4de iui - 29 Augustus , menopur + pregnyl, NOD 13 September Jinky; 4e iui, nod 15 september Danjo 2e IUI met clomid 100 mg en pregnyl NOD 19 september Sens 3e IUI met gonal-f en pregnyl, NOD 26 september Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Roosje : 1ste IUI clomid 150 mg en pregnyl NOD ? Nickiee 8e iui puregon (50) en pregnyl, NOD 26 september Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje Sam Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongen Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, bevallen op ? juni van een meisje; Senna mandy80: zwanger na 10e IUI, bevallen op 4 juli van een jongen Danaé Patrick Jalena: zwanger na 3e IUI, bevallen op 3 juli van een jongen Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 julionbekend Mariel77: zwanger na 5e IUI, bevallen op 29 juli van een jongen Lenn Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, bevallen op 25 augustus 2008 van een dochter Sara Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Stef78; zwanger na 2e IUI Clomid/Pregnyl - uitgerkend ca. 20 maart 2009 Vruchtje24: zwanger na 2e IUI Gonal-f en Pregnyl - uitgerekend rond 9 april 2009 Marooz; zwanger na 2e IUI Puregon e pregnyl- uitgerekend 01 mei 2009 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
Hoi dames, Hier ben ik weer, hopelijk gaat alles goed met jullie. Ik ben jullie echt niet vergeten, heb het allen mega druk de laatste tijd. Morgen 1ste fm weer, we gaan ipv iui zelf de heft in handen nemen na het spuiten van pregnyl. Volgende maand wordt het waarschijnlijk ICSI maar dat horen we a.s donderdag want dan hebben we een gesprek met de gyn van wat en hoe. Ik wens jullie alleen veel sterkte en geluk, dikke knuff! Roosje
Hoi dames, Hier ff snel een berichtje van mijn kant, ik ben vanochtend naar het ziekenhuis gegaan voor fm. Ik had 2 eitjes 1 van 10 en 1 van 11.5mm, ik moet maandag weer terugkomen. Denk dat woensdag pregnyl erin mag. Ik ga weer, krijg vandaag bezoek (lees 40 man, kids, vrouwen en hun mannen) dus ff verder koken. Jannes gefeliciteerd met je dochtertje, hopenlijk volgen de meiden hier ook. Liefs dikke knuff Roosje,
Tjee dat is nogal roosje...nou een hele fijne avond met al die visite... Hier een echo gehad maar nog niets te zien. De dosis Gonal gaat nu omhoog
Hmm.. vervelend Sens, dat er nog niets te zien was... Hopen dat het met de verhoging beter gaat. Wanneer mag je weer voor een echo?
Jannes gefeliciteerd met jullie dochter! Erg leuke naam. De rest van de meiden wil ik hierbij heel veel suc6 wensen. liefs vruchtje
Nou Sens hier even een reactie in jou topic.. Tja, frustie is het inderdaad! Ik zie dat jij donderdag weer moet, ik help mee schudden! En ik ga ze even streng toespreken! Succes donderdag en ik kom dan nog wel even spieken .
Ja sgoed meis...help ik ook mee schudden ...ik zal ook het andere topic in de gaten houden...verdorie eens moet er toch positief resultaat zijn