iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Ik weet het niet sens, maar ik ga het proberen...

En aangezien ik vorige maand een licht positieve test had voor mijn nod en toch ongi werd ga ik niet eerder testen...heeft toch geen zin. dus nog even tanden op elkaar en doorzetten 8)

2. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Ahhh je hebt helemaal gelijk Pat....ik blijf duimen hoor voor allemaal mooie zwangerschappen!

3. nickiee

nickiee Actief lid

25 okt 2007
    117
    0
    0
    Jannes, wat een mooie dochter, gefeliciteerd!
    Sens, wat balen dat er niets te zien was, ik duim voor je!

Ik heb zaterdag ook een echo gehad en ik had rechts 1 van 19 mm en links een heleboel kleintjes die de race echt gingen verliezen van die van 19 mm. Afijn ik moest ook nog een ovu test doen omdat ze anders bang waren dat inclusief de pregnyl ze maandag te laat zouden zijn met insemineren. Negatief, dus toch ´s avonds pregnyl zetten en vandaag geïnsemineerd. Dus ik ben heel benieuwd hoe en wat er nu gaat gebeuren. Ik ga er vanuit dat de 26e mijn nod is, dus dat laat ik even staan.

Doeg, tot de volgende keer
    Nickiee

4. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Vanochtend 2de fm gehad eitjes waren 13mm, woensdag 3de fm. Vanaf morgenochtend beginnen met LHtestjes om niet te laat te zijn zoals die ene keer. Donderdag een gesprek met de gyn over wat nu verder, ben benieuwd!

Dames veel suc6 allemaal!

Dikke knuff Roosje

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Ik had even een vraagje.Ik lees soms onder bepaalde banners dat men bezig is met iui poging nr 7.Je krijgt toch maar 6 pogingen vergoed?Of is het zo dat sommige verzekeringen er meerdere vergoeden?

6. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    @ Zara, mijn verzekering (Univé, grootste pakket) vergoed alle IUI's binnen een jaar en 2000 euro max. aan hormonen.
    't verschilt van verzekering. Je moet er maar eens achteraan bellen.

7. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Hoi Zara,
    Wij hebben er twee zelf betaald omdat de verzekering(menzis, zorg verzorgd 2) al moeilijk deed na drie behandelingen iui. Maar na lang zeuren en op onze strepen staanhebben we het toch voor elkaar gekregen om alle zes behandelingen te krijgen dus nu hebben we er na deze nog een tegoed.

8. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Zou ik dan nu EINDELIJK ongesteld worden? Ik van vanmiddag een beetje viezig slijm...

9. daan75

daan75 Actief lid

7 aug 2006
    373
    0
    0
    randstad
    hey meiden,
    ff een vraagje van deze kant.

Ik heb zondag mn 3e iui in eigen cyclus gehad en al vanaf die tijd zo'n soort ongi gevoel in mn buik. Heb dat de eerste twee keer niet gehad. Herkenbaar voor iemand?

gr
    Daan

10. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Hèhè, na 17 dagen overtijd, twee negatieve testen ben ik dan nu eindelijk ongesteld en kan ik het zh weer bellen voor de 6e IUI!

11. WickedWitchy

WickedWitchy Actief lid

14 aug 2008
    174
    0
    0
    Venlo
    Hee Daan
    Ik heb dat gek genoeg ook deze cyclus, niet eerder gehad bij de andere 3.
    Geen idee wat het kan zijn , ik hoop eigenlijk dat het gewoon positief is ;)

12. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Ik had liever een positieve test gezien marieke maar je weet nu wel waar je aan toe bent.

hier nog 1 dag...stond vanmorgen al in twijfel of ik zou gaan testen of niet, maar heb het niet gedaan.
    Ik wacht eerst morgen af....spannend :rolleyes:

13. Hoop

Hoop Actief lid

14 nov 2007
    179
    0
    0
    Hoi Zara,

Ik heb dat ook altijd gedacht, ik zit bij de CZ maar CZ vergoedt 100% dus net zo lang totdat de gyn het zinvol acht. dus stel dat mijn gyn. tot 10 pogingen wil gaan dan wordt dat vergoedt.
    Het beste is even bellen met je ziektekostenverzekering.

Hoop

14. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Ow spannend Pat! Succes met je zenuwen :)

15. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    @marieke: dikke knuffel meis....ff baaldag nemen en dan morgen weer er tegenaan!

@pat: duim duim duim duim duim duim ;)

16. nickiee

nickiee Actief lid

25 okt 2007
    117
    0
    0
    Hi Marieke, balen maar aan de andere kant idd ook opluchting. Helaas weer op naar de volgende poging.
    @Sens, morgen dday, ik ben heel benieuwd, wat verwacht je zelf?

Ik ben zelf wel benieuwd hoe het nu precies zit met pregnyl, je eisprong en vruchtbaarheid.
    Situatie;
    Je spuit dus zaterdagavond half 9 de pregnyl.
    Maandag om half 12 insemineren.
    Stel dat je de dinsdag, voor gemak van tellen, half 9 ´s avonds, ook nog gemeenschap hebt met je partner, in hoeverre zou dat dan meetellen voor de poging? (let op ik ben gewoon benieuwd of dat de normale seks dan nog "meetelt" of dat je al te lang na je eisprong zit.)

Doeg
    Nickiee

17. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    nickiee, als je zaterdag half 9 pregnyl zet springt je ei ongeveer 36 uur later dat zal dan in dit geval maandagochtend half 9 zijn. vervolgens blijft je ei 24 uur leven waarvan het de eerste 12 uur bevrucht kan worden dus tot maandagavond half 9.
    allemaal ongeveer maar als je dus dinsdagavond seks hebt werkt het niet meer mee voor je eitje.

Ik heb gisterenmiddag toch stiekem getest maar de test was negatief... :cry: nu ben ik aan het wachten op mijn :evil: maar nog niets te zien.
    Ik ga nu lekker shoppen vandaag dus ik lees jullie vanavond weer bij.
    groetjessss

18. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    *** Inbraak***

Sorry meiden, wilde even weten hoe het met Sens is gegaan vandaag, maar ik zie nog geen nieuws. Kom straks of anders morgen weer even spieken..

De rest van de meiden, veel sterkte en succes!

*** Uitbraak***

19. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Getsss Pat...dikke knuffel! Neem een baaldag...en dan...moed houden en moed houden!

Hier een betere echo. Waarschijnlijk 3 eitjes onderweg die allemaal tegelijk gaan springen maar we gaan het risico dan nemen. Ow wat was ik blij enige activiteit te zien zeg...zucht. Nu door spuiten en volgende week ovutesten en dan de IUI ergens volgende week.

WHAHA Daan we misten elkaar op de minuut :)

20. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Wat een timing zeg ;) !

Maar dat klinkt goed :whistle: .
    Hoe groot waren de follikels?

Ik hoop dat er bij mij morgen hetzelfde resultaat te zien is en dat we samen op het wachtbankje gaan, gezellig!

Deel Deze Pagina