Hi Sens, klinkt goed zeg. Grappig dat onze cyclus dan ongeveer even lang is, maar dat er toch een groot verschil in eisprongen kan zijn hè. Ik duim voor je. Uiteraard ook voor de andere meiden! Wachtweken zijn toch elke keer weer killing hè. En bij mij zit er niet iemand op de bank ´s avonds waar ik tegenaan kan kletsen.. dat is dan toch wat minder . Groetjes Nickiee
**** inbraak**** he daantje, ik wil je ( en de rest hier natuurlijk ook ) heel veel succes wensen bij deze poging! groetjes Jose
Ik had een vraagje. Dit is de 1e keer dat ik iui doe met hormonen.Sinds ik zondag ongesteld ben geworden spuit ik decapeptyl.As.maandag krijg ik de 1e echo en als het goed is moet ik dan de gonal f gaan gebruiken. Die deca is bedoeld om je cyclus stop te zetten, maar waarom heb ik dan sinds gisteren last van heel erg veel vruchtbare afscheiding(slijm)? Ik zit vandaag op dag 6 en normaal gesproken heb ik wel een vroege ei op dag 12, maar die vruchtbare afscheiding komt dan pas rond dag 9/10 en nu als sinds dag 5 én met decapeptyl? Is dit herkenbaar?
Hoi Zara, Ik kan je helaas geen antwoord geven op je vraag. Hier wel iui met gonal-f maar geen deca. Anders even googlen of navragen bij je arts. Misschien is het wel gewoon vaginale afscheiding en geen vruchtbaarslijm? heel veel succes alvast met jullie poging. Meiden die ongie zijn geworden dikke knuff en alle andere meiden ontzettend veel succes. gr vruchtje
Zara ik heb ook helaas het antwoord niet voor je. Zijn er mss bij de IVF meiden die je verder kunnen helpen? Zoals het er nu uitziet heb ik dinsdag mijn IUI.
Sens succes vandaag en aan je pendel te zien gaat het goedkomen deze maand...ik ga voor je duimen dat de pendel gelijk heeft!
Ik hoop het ook pat, want oktober wordt een zware maand voor me ik was namelijk uitgerekend in oktober...dus ik duim zelf ook heel hard mee dat de pendel gelijk heeft :smile:. Oefff wat een buikpijn voor de eisprong dit keer...loop krom vandaag hahaha maar goed je moet er iets voor over hebben...spannend wat er nu aan eitjes zit en hoeveel er gaan springen...keep you posted...
IUI MEIDEN Katrien Duck: 1e IUI op 4 augustus (Puregon en Pregnyl) NOD 20 augustus Marieke21;na 5e IUI nu 1à2 maand rust, NOD 25 augustus WickedWitchy;4de iui - 29 Augustus , menopur + pregnyl, NOD 13 September Jinky; 4e iui, nod 15 september Danjo 2e IUI met clomid 100 mg en pregnyl NOD 19 september Sens 3e IUI met gonal-f en pregnyl, NOD 26 september Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Roosje : 1ste IUI clomid 150 mg en pregnyl NOD ? Nickiee 8e iui puregon (50) en pregnyl, NOD 26 september Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje Sam Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongen Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, bevallen op ? juni van een meisje; Senna mandy80: zwanger na 10e IUI, bevallen op 4 juli van een jongen Danaé Patrick Jalena: zwanger na 3e IUI, bevallen op 3 juli van een jongen Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 julionbekend Mariel77: zwanger na 5e IUI, bevallen op 29 juli van een jongen Lenn Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, bevallen op 25 augustus 2008 van een dochter Sara Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Stef78; zwanger na 2e IUI Clomid/Pregnyl - uitgerkend ca. 20 maart 2009 Vruchtje24: zwanger na 2e IUI Gonal-f en Pregnyl - uitgerekend rond 9 april 2009 Marooz; zwanger na 2e IUI Puregon e pregnyl- uitgerekend 01 mei 2009 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
Hoi Meiden, Ik ga jullie binnenkort verlaten... Wij kunnen deze maand in verband met mannetjes werk geen iui doen en hebben het eigenlijk ook wel gehad nu met iui. Het is tijd om verder te gaan en volgende maand mogen we als alles goed gaat met de verzekering enz. gelijk starten met ivf. Ik blijf jullie natuurlijk nog wel volgen en wens jullie heel erg veel succes! X pat
IUI MEIDEN Katrien Duck: 1e IUI op 4 augustus (Puregon en Pregnyl) NOD 20 augustus WickedWitchy;4de iui - 29 Augustus , menopur + pregnyl, NOD 13 September Jinky; 4e iui, nod 15 september Danjo 2e IUI met clomid 100 mg en pregnyl NOD 19 september Sens 3e IUI met gonal-f en pregnyl, NOD 26 september Marieke21;6e IUI NOD 6 oktober Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Roosje : 1ste IUI clomid 150 mg en pregnyl NOD ? Nickiee 8e iui puregon (50) en pregnyl, NOD 26 september Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje Sam Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongen Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, bevallen op ? juni van een meisje; Senna mandy80: zwanger na 10e IUI, bevallen op 4 juli van een jongen Danaé Patrick Jalena: zwanger na 3e IUI, bevallen op 3 juli van een jongen Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 julionbekend Mariel77: zwanger na 5e IUI, bevallen op 29 juli van een jongen Lenn Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, bevallen op 25 augustus 2008 van een dochter Sara Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Stef78; zwanger na 2e IUI Clomid/Pregnyl - uitgerkend ca. 20 maart 2009 Vruchtje24: zwanger na 2e IUI Gonal-f en Pregnyl - uitgerekend rond 9 april 2009 Marooz; zwanger na 2e IUI Puregon e pregnyl- uitgerekend 01 mei 2009 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum. Hè wat jammer Pat! Ik wens jullie heel snel alle geluk toe met de IVF! Kom je het wel even melden als je zwanger bent ?
Zoals ik al een beetje vermoedde is het foute boel. Die gevoelige bosten en al die glibber hoort dus niet.M'n eierstokken zijn veel te onrustig en m'n baarmoederslijm is veel te dik.Die deca heeft z'n werk dus niet naar behoren gedaan. Ik moet doorblijven spuiten met deca.En ik heb een receptje gekregen voor primolut.Hiermee gaan ze m'n menstruatie opwekken. Ik moest me geen zorgen maken, want ik dacht meteen aan een mislukte poging.Het telt niet als een mislukte poging gelukkig, maar ik moest het zien als een valse start. Ben er een beetje van over m'n toeren want ik voel me nu al vreemd door die deca.Continu het gevoel alsof ik stoned ben ofzo.Licht in m'n hoofd, hoofdpijn... En voorlopig moet ik nog die deca blijven spuiten.Ik voorzie dus weer een herhaling van vorig jaar, met zware opvliegers en migraine... Plus dat ik de 18e oktober op vakantie ga en vrees dat de inseminatie misschien in die periode gaat vallen.. Kutzooi..
@Pat: meis heel veel sterkte...ik zal je nog zeker blijven volgen hoor....hopelijk kunnen jullie snel beginnen. Eenmaal de 1e stap gezet wil je natuurlijk vooruit. Hopelijk snel roze! @zara: meis wat ontzettend vervelend! Hele dikke digiknuf en ik hoop dat de primolut snel zijn werk doet! Ik duim voor je... Bah zie de lijst...het wordt wel weer een keer tijd voor wat meer roze....
Sens meid, toi toi toi vandaag! Flink aan het duimen voor je, gooooo eitje van Sens en zwemmers ook natuurlijk. Ikzelf ben een beetje teneergeslagen Vandaag bij gyne geweest, alles was perfect etc maar ja, weer niet gelukt dus dit word onze 6de IUI en tevens de laatste (5de met menopur) ... mocht dit niet lukken dan krijgen we een doorverwijzing voor IVF Ik ben daar heel verdrietig over. Aan de ene kant voel ik me tegelijkertijd een slappeling, als ik zie hoeveel meiden hier met IVF en ICSI bezig zijn en zo dapper zijn Ik weet eerlijk gezegd niet of ik het op kan brengen. Ik kan het gewoon niet rijmen met mijn "perfecte" gezondheid dat ik dit moet doen dalijk. Pfff, het voelt zo heel erg als een laatste kans allemaal...
Tja Wicked zijn herkenbare gedachten en gevoelens hoor...maar een ieder trekt zijn eigen grens... Als iemand me een jaar geleden had gezegd je gaat aan de hormonen en ze zelf spuiten had ik heel hard gaan lachen en die persoon voor gek uitgemaakt...en nu...iedere keer schuift die grens op meis....je bepaalt zelf tot hoever...ik miste het zelfs vanmorgen om te spuiten...hoe bizar...het was onderdeel van mijn ontbijtritueel geworden... Maar meis wie weet...is het de laatste IUI poging wel raak...bij mij was het van Remy ook de 6e poging raak! Hoop dat je de moed kunt vinden weer om deze poging positief in te gaan
Hier is ook alles in orde en toch wil het maar niet lukken. Kan me die tegenstrijdige gevoelens zo goed voorstellen. Voel jezelf absoluut geen slappeling hoor, 't is volkomen logisch dat je zo nu en dan een fikse dip te verduren krijgt... Geef de moed niet op hoor!
Meiden, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje als ik het zo lees... Hier ook alles in orde, maar geen zwangerschap... Ooit komt die dag ook voor ons! Wel fijn dat we zo hier een beetje van ons af kunnen praten hè?