iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,035
    6,138
    113
    Happyland
    Echt wel!Eens heerlijk om niet meteen te horen te krijgen dat ik eens lekker op vakantie moet gaan, of dat ik er toch minder mee bezig moet zijn...Bleeeh! :)

2. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    precies...

3. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    IUI MEIDEN

Katrien Duck: 1e IUI op 4 augustus (Puregon en Pregnyl) NOD 20 augustus
    WickedWitchy;4de iui - 29 Augustus , menopur + pregnyl, NOD 13 September
    Danjo 2e IUI met clomid 100 mg en pregnyl NOD 19 september
    Sens 3e IUI met gonal-f en pregnyl, NOD 26 september
    Marieke21;6e IUI NOD 6 oktober
    Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ?
    Roosje : 1ste IUI clomid 150 mg en pregnyl NOD ?
    Nickiee 8e iui puregon (50) en pregnyl, NOD 26 september
    Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF?
    Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI

ZWANGER DOOR IUI!!

Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje Sam
    Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje Dean Oliver
    Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje Ruben
    Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongen
    Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, bevallen op ? juni van een meisje; Senna
    mandy80: zwanger na 10e IUI, bevallen op 4 juli van een jongen Danaé Patrick
    Jalena: zwanger na 3e IUI, bevallen op 3 juli van een jongen
    Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 julionbekend
    Mariel77: zwanger na 5e IUI, bevallen op 29 juli van een jongen Lenn
    Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, bevallen op 25 augustus 2008 van een dochter Sara
    Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september
    Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September
    Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober
    Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november
    Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november
    Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december ;)
    Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december.
    Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009.
    10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009
    Stef78; zwanger na 2e IUI Clomid/Pregnyl - uitgerkend ca. 20 maart 2009
    Vruchtje24: zwanger na 2e IUI Gonal-f en Pregnyl - uitgerekend rond 9 april 2009
    Marooz; zwanger na 2e IUI Puregon e pregnyl- uitgerekend 01 mei 2009
    Jinky: zwanger na 4e IUI in eigen cyclus en pregnyl uitgerekend rond 26 mei 2009

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.

De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.

Wij zijn zwanger en heel erg dankbaar!

4. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

Sep 1, 2006
    959
    0
    0
    Jinky! Wat geweldig!
    Gefeliciteerd meid :) Geniet er lekker van!
    't staat je goed zo'n banner :)

5. Sens

Sens Bekend lid

Jun 24, 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Gebebiciteerd Jinky! :smile:

...ik hoop dat ik snel aan mag sluiten ;)

6. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    Dankjulliewel! Ik kan het nog niet beseffen.

Ik hoop dat iedereen hier mij snel volgt!

7. WickedWitchy

WickedWitchy Actief lid

Aug 14, 2008
    174
    0
    0
    Venlo
    Gefeliciteerd Jinky meid, wat prachtig nieuws! :D
    Je topic was al gesloten zag ik dus dan maar even hier.
    Laat het op je af komen en genieten he ;)
    Duimen draaien nog volop dat het een gezonde knul/meid mag worden , net zo pittig en sterk als de mama!

8. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,035
    6,138
    113
    Happyland
    Jinky gefeliciteerd!wat moet jij nu op een mooie wolk zitten! :D

Btw ik lees onder je banner iets over chinese kruiden.Vertel vertel!Waar kan ik die krijgen?

9. veertje23

veertje23 Actief lid

May 2, 2007
    333
    0
    0
    Verzorgende
    Gelderland
    Jinky van harte Gefeliciteerd !

Ligt het aan mij of worden er nu veel jongetjes verwekt met de iui?:p

10. nickiee

nickiee Actief lid

Oct 25, 2007
    117
    0
    0
    Jinky van harte gefeliciteerd!

Grappige conclusie maar volgens mij valt het wel mee met het aantal jongetjes hoor. Als je van de snelle zwemmers maken jongetjes theorie uitgaat, dan kan dat. maar volgens mij valt het wel mee (zei ze hopend op ooit ook wel een meisje hahaha)

Sens is alles goed gegaan met insemineren? Ik start met duimen voor je.
    Marieke, ik vind het idd heel fijn dat ik af en toe even stoom mag afblazen hier, het idee dat er meerdere mensen zijn die toch hetzelfde meemaken is voor mij erg prettig en soms ook geruststellend.

Hier alles z´n gangetje, voel niets, temp nog 37,1, maar dat is altijd in deze fase, dus niks noppes nada anders dan anders. Geen idee wat mijn NOD nu is. Normaliter zonder pregnyl enzo, 26 sept. Nu is de pregnyl 6 sept gezet en maandag de 8e had ik inseminatie, dan daardoor mijn NOD aanstaande maandag ineens?

Ok ik stort me weer op mijn werk, saaie offertes enzo bllghhh... ;)
    Doeg
    Nickiee

11. visje83

visje83 Actief lid

May 15, 2007
    236
    0
    0
    nu met de 5de iui alweer bezig..
    en t word steeds spannender lijkt het wel.
    vanmiddag naar het zh geweest. eindelijk is meer dan 1 ei. mag ook wel met 100e puregon.
    2 van 15mm en 1 van 14mm en dan nog wat kleintjes.
    maar gaan dus door voor 3 eitjes. lekker veel kans! spannnend!
    waarschijnlijk donderdag of vrijdag de insiminatie.

12. Sens

Sens Bekend lid

Jun 24, 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    He Nickiee alles is goed gegaan hoor bij mij. 2 eitjes springen ze waren alleen niet super groot 16 en 18. Dubbele dosis pregnyl er nog bij gekregen...en vandaag was temp al wat omhoog dus die zijn wel gesprongen gisteren avond. Nu maar afwachten....zucht...nog 2 weken - 1 dag ;)

Visje succes alvast!

En Nickiee nog ff volhouden met wachten ;)

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Long time alweer, hoop dat het allemaal goed gaat met jullie. Mijn man is voor 3 weken op zakenreis, ben de wachtweken alleen aan het aftellen haha. Heb dit keer nergens last van gelukkig, wat anderzijds beangstigend is.

Jinky, nogmaals gefeliciteerd meid het is je gegund. Ik hoop dat alle dames hier gauw volgen.

14. marooz

marooz Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    1,444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    JJJEEEHHH Jinky! Gelukkig komt er iemand mij gezelschap houden bij de mei mama's!

Alle andere meiden heel veel succes en ik lees altijd alles hoor, en denk aan jullie... *knuff*

15. Hoop

Hoop Actief lid

Nov 14, 2007
    179
    0
    0
    JInky super gefeliciteerd! geniet er lekker van meis!

las dat je "dankzij" chinese kruiden zwanger bent geworden? wat voor kruiden heb je gehad en hoeging dat precies in zijn werk. Ik heb namelijk al een aantal behandelingen osteopathie gehad en acupuntuur heb van mijn acupuncturist ook een nummer gekregen van een vrouwtje wat in chines kruiden doet maar heb nogsteeds niet gebeld. misschien kun jij me er iets meer over vertellen? ik heb na 5 IUI behandeling al een aantal maanden een rustpauze ingelast om even iets anders te proberen.....
    wie weet is dit dan nog iets?

16. Niet meer actief

Hallo meiden ik kom me hier melden.
    Mijn naam is Naatje en wij zijn sinds aug 2006 onderweg naar een 3de wondertje. In 2007 hebben we 3 ivf behandelingen gehad, van de laatste waren we zwanger van een tweeling, helaas is deze zwangerschap geeindigd in een MK en een MA nu bijna een jaar geleden. In 1 februari 2008 heb ik een refertilisatie gehad en we hoopte dat het op de natuurlijke weg nog zou lukken. Maar al snel bleek ik geen eisprong meer te hebben en kreeg ik clomid voorgeschreven. Na 3 rondes heb ik vorige maand een HSG gehad, gelukkig zag alles er goed uit. Mijn man heeft een wisselende zaad kwaliteit en met alles op een rijtje mogen we volgende cylus gaan starten met IUI. Ik zit nu nog in mijn 4e ronde clomid 100mg, maar helaas heb ik helemaal geen activiteit deze maand. Ik had stiekem de hoop dat het net voor de IUI raak zou zijn. Morgen moet ik terug voor een controle echo en als er dan nog geen activiteit is dan mag ik starten met provera om deze cyclus af te breken, omdat het zonder eisprong heel lang kan duren voordat mijn ongie komt.

Liefs Naatje

17. Sens

Sens Bekend lid

Jun 24, 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Welkom hier naatje...of eigenlijk...tja je gunt het niemand. Klets lekker mee met de IUI-ers ;)

18. nickiee

nickiee Actief lid

Oct 25, 2007
    117
    0
    0
    Hi Naatje, welkom!
    @Sens, wat hou je nu als je nieuwe NOD aan?

19. Sens

Sens Bekend lid

Jun 24, 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Het zal ergens rond de 27e september zijn nu...pfft ben er eigenlijk niet zo mee bezig ;)

20. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

Sep 1, 2006
    959
    0
    0
    Hai Naatje, welkom hier. We zagen je natuurlijk liever niet... :) (dat het niet nodig was) Maar voel je welkom en klets lekker mee, is ook wel weer gezellig :)

Ik ben vandaag voor de 1e FM geweest, had één ei rechts van 16 mm, zondag Pregnyl spuiten en dan dinsdag al de IUI! :)

Share This Page