iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

bedankt voor het welkom heten!

Ik ben vanmorgen voor een controle follikelmeting geweest omdat er afgelopen maandag geen activiteit te zien was. Vanmorgen ben ik aangenaam verrast, er liggen 2 follikels klaar. :) We maken deze laatste ronde clomid dus toch nog een kans, stiekem hoop dat het alsnog voor de IUI raak zal zijn!

2. visje83

visje83 Actief lid

15 mei 2007
    236
    0
    0
    5e poging helaas af moeten breken..
    waren er toch geen 3, maar 5 rijpe eitjes!
    tja, te veel dus..
    echt ontzettend balen...
    das de volgende tegenslag. af en toe lijkt het of ook helemaal niks mee zit.. :(
    nu weer wachten op me ongie en dan opnieuw voor poging 5..
    heb eff een potje zitten janken in t zh.. :(

in ieder geval iedereen heeeeeeeeeeeeel veel succes met alle pogingen, en kom volgende maand weer is ef langs, even afstand nemen van alles..

3. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Neeeeee visje...tjee wat ontzettend zonde...konden ze geen escape ivf doen?
    Heel veel sterkte iig...tot de volgende keer.
    Een hele dikke knuffel!

4. Niet meer actief

Visje wat ontsettend balen he...dikke knuf!

5. nickiee

nickiee Actief lid

25 okt 2007
    117
    0
    0
    Visje, balen zeg....
    Hier nog geen rode dingen, als het dan morgen mijn nod moet zijn omdat dat zo hoort (14 dagen na inseminatie, 16 dagen na pregnyl) dan is het verdacht rustig. Pff het zal allemaal wel hoor, ook temp nog hoog.
    Ik ga uit van een nod aanstaande donderdag. Dan zakt mijn temp morgen of dinsdag. (ok, als je na het lezen van dit mini stukje tekst moe wordt van me... kun je dan nagaan hoe moe ik word van mezelf ;))

6. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    WHahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh heb de kriebels hier vandaag...grrrrr...zou van mezelf weg willen lopen maar kan niet :)

7. Davalee

Davalee Actief lid

24 jul 2007
    156
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Hallo allemaal,

Ik meld me hier ook op dit draadje. Ik ben afgelopen woensdag gestart met prikken van puregon 50ie+. Aanstaande woensdag de 1e echo. Ik ben er niet zo mee bezig, laat het maar op me af komen. Ik heb hoop maar hou in mijn achterhoofd dat het met iui ook niet gaat lukken.

Spreek jullie later.

8. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Welkom davalee. Klets gezellig mee. Je hebt al een heel traject achter de rug zo te zien met IVF pogingen...
    Als ik zo vrij mag zijn om het te vragen hoe komt het dat je nu aan IUI begint na de IVF pogingen?

9. nickiee

nickiee Actief lid

25 okt 2007
    117
    0
    0
    Helaas, poging mislukt.

10. Niet meer actief

Davalee, (helaas) welkom hier!
    Ik zie dat jij ook eerst IVF heb gedaan en nu voor IUI gaat. Ik wens je heel veel succes met jullie 1e IUI!

11. guaya

guaya Lid

3 jul 2008
    39
    0
    0
    welkom girls! moeilijk he die hoop erin houden, als het al een paar keer is mislukt( ik zie dat jullie al IVF achter de rug hebben)? Ik vind het ook zwaar worden hoor. De laatste maanden loopt alles beetje moeilijk bij mij en heb er echt geen zin meer in. Elke keer dat gedoe, slapenloze nachten, mag zelfs geen drankje of sigaret meer aanraken (zondig zo af en toe wel), terwijl het lijdt tot niets. Nou ja, zo voel ik me op de slechte dagen. Morgen ben ik weer vol goede moed hoor!
    Succes allemaal.
    Ik hoop vrijdag op een goed ei. spuit al 16 dagen maar kookwekker kan weer een stukje verder worden opgewonden voordat ze klaar zijn... nog niets te zien.
    x guaya

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    hey meiden hier ook alweer op dag 5 van mn nieuwe cyclus nog 3 dagen clomid en dan vrijdag een meting
    als het net zo als vorige maand ga heb ik mn ei al op dag 12 mooi vroeg dus
    mijn duimpjes draaien meiden

13. Niet meer actief

Danjo, heel veel succes deze ronde!

14. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Veel succes allemaal meiden met de volgende ronde!

15. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Hè meid, wat balen! Dikke knuffel voor jou!

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de beweegredenen van eerst IVF en dan IUI...

16. Davalee

Davalee Actief lid

24 jul 2007
    156
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Onze kinderwens is ongeveer 5 jaar geleden begonnen eerst met onderzoeken en bij mij kwam naar voren dat er niks in de weg zou moeten staan, alleen het zaad van mannetje bleek niet goed. Zo zijn we begonnen met ivf/icsi. Toen na poging 1 bleek het zaad goed te zijn voor alleen ivf. Het opgewerkte zaad was goed genoeg en sterk genoeg voor ivf. De laatste ivf was ook weer alles prima en als resultaat een cryo die goed uit de vriezer kwam. Helaas allemaal mislukt. Omdat het voor alle andere pogingen (die we nog wel willen proberen)op dezelfde wijze zou worden gehandeld hebben wij besloten om het toch ergens anders te proberen. Ik had geen goed gevoel om het weer op dezelfde manier te doen. Ik vind juist dat ieder lichaam anders is en dat er daar ook naar moet worden gekeken. Zo zijn we bij deze kliniek gekomen en hij heeft gekeken naar ons verleden en hij vindt dat er geen enkele reden is om het niet met iui te proberen. Misschien reageert mijn lichaam hier wel heel goed op. Het is gewoon afwachten en ik ben heel benieuwd. Ik ben wel blij dat ik nu geen nare punctie hoef te doen. De eitjes voel ik al weer aardig ploppen. Ben heel benieuwd naar het resultaat. Nouja dit is een beetje het verhaal van ivf naar iui. Hopelijk heb ik het een beetje goed uitgelegd.

Succes allemaal.

17. Davalee

Davalee Actief lid

24 jul 2007
    156
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Hey Nickie,

Hopelijk kun je de moed weer bij mekaar verzamelen en dat je het een plekje kan geven want het is elke keer toch echt wel weer een grote teleurstelling. Sterkte!

18. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Duidelijk verhaal Davalee, hoop voor je dat IUI aan zal slaan!

Ik ben vanmorgen voor de 6e IUI geweest, 2,5 miljoen zwemmers, het zijn er wel eens meer geweest...
    Het 'IVF' woord viel vandaag ook voor het eerst in de spreekkamer... Ik moest maar alvast een afspraak voor een informatiegesprek hierover maken. Dus ik zei: 'nu al?' 'Ja, soms helpt het om het lot te tarten en dan ben je plotseling zwanger'. Nou daar geloof ik dus niet in... We wachten eerst wel 'rustig' deze poging af en dan zien we wel weer verder. Gevoelsmatig ben ik nog niet aan IVF toe merk ik.

19. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    hoi meiden, ik lees nog steeds met jullie mee maar schrijf niet zoveel meer.

Sens ik zie dat het spannend word?

Marieke 2.5 miljoen is toch nog hartstikke goed?

x

20. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Jah Pat dat kun je wel zeggen dat het spannend wordt :(

Deel Deze Pagina