Hi allemaal, Sorry van het ultra korte berichtje gisteren... ik had gewoon een mega baal dag en moet even moed verzamelen voor de volgende stappen die ik ga nemen (kijkoperatie om te kijken of mijn eileiders wel vrij zijn) Ik lees met jullie allemaal mee en duim voor degene op het wachtbankje en uiteraard ook iedereen die weer met alles voorafgaand aan de inseminatie bezig is. Nickiee
Sterkte Nickiee! Ik stap er ook ff uit...lees mee maar zal minder reageren minimaal de komende maand! Zet em op he terwijl ik weg ben :smile:
He sens wat balen nou weer....dikke knuffel Geniet een beetje van je rust en ik zoek je daarna wel weer op hoor...ik blijf je volgen...
Ja is goed hoor pat...ik loop niet weg...ik zal zeker doorgaan! Hmmm morgen een dagje vrij...ik begin nu ook langzaam wat leger te worden in mijn koppie...huil veel...t was ook allemaal even teveel waar ik mee bezig ben..tegelijk...moet ff zaken op een rij zetten in de juiste volgorde! :smile: Ik zal weer happy sens worden en vol overtuiging doorgaan.
Sens! Ik was een paar dagen niet op internet en nou lees ik ineens dat het bij jou weer niet gelukt is! Gadsie! Balen zeg! Verstandig om een beetje rust te nemen, alles op een rijtje zetten en dan vol goede moed weer verder. Veel liefs, Anna
Hee lieve meiden, Ik lees ook mee hoor maar berichtjes plaatsen was even op een laag pitje. Op weg naar de 6de IUI komende zondag, 1 giga follikel gemeten vandaag dus vanavond pregnyl. Flink duimen dus. Ik leef met iedereen mee lieverds, hopelijk veel positieve vibes gezonden naar iedereen. KNUF
Suc6 Pat of ben ik te laat? :sad: Btw pendel in november zwanger? Mooie maand haha heb er paar jaar geleden altijd van gedroomd op een of andere manier dat ik in november zwanger zou zijn . Lijkt me goede deal pat? :smile: Gaan we er dan voor?
Hoi dames, Ik ga mezelf uit de lijst verwijderen maar blijf nog wel hier komen kletsen als jullie het niet erg vinden, ik heb afgelopen maandag positief getest. We hadden voor de 2de keer IUI gedaan zonder insiminatie maar zelf geklust en stomverbaasd paktte het beter uit dan de vorige keer (we hadden deze maand afspraak staan om ICSI te doen, maar dat zal denk ik niet meer hoeven). Ik moet jullie zeggen dat ik die besef nog niet heb, wat ook tijd nodig heeft dat snap ik. Mijn man weet het nog niet, die komt zondag terug van zijn zakenreis en dan ga ik hem ermee verrassen. Ik heb de 22ste een echo staan, waar ze dan het hartje kunnen horen kloppen, dan pas zal het echt tot me doordringen denk ik.
Ik kan de lijst niet vinden. Voor diegene die ongie zijn geworden, dikke knuff en hou de moed/hoop erin dames! Voor de nieuwelingen, welkom heelaas. Hopelijk vertrekken jullie gauw naar de rose afdeling. Ik duim voor eenieder van jullie, liefs.
Roosje wat mooi, supergefeliciteerd meid! Je mag het echt gaan geloven hoor en zeker van gaan genieten...ik ben benieuwd hoe verbaasd je man zal zijn die zal het toch helemaal wel niet verwachten zo'n mooie verrassing als ie terug komt...haha
Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn eitje(cd21)...hij wil maar niet komen maar dat zal wel weer van de spanning komen omdat we volgende cyclus gaan beginnen met ivf... Ik heb een heel lage temp en mijn ov-testje was dinsdag positief...zal toch echt vandaag moeten springen dan toch? Nou ja temp morgenvroeg maar even weer afwachten.
Roosje , super gefeliciteerd meid Hoop dat alles voorspoed verloopt en dat je fijn mag genieten van je wolk met zo min mogelijk kwaaltjes Het is je gegund meid!
Hey Roosje! Wat tof zeg! Gefeliciteerd! Maar je moet je niet van de lijst verwijderen, maar juist jezelf in het onderste gedeelte zetten