Hé Patries, Wat vervelend voor je meid! Als 't dan tóch moet gebeuren, dan hoop ik voor je dat 't snel doorbreekt, dan ben je tenminste van die onzekerheid en dat nare gevoel af, maar stiekem hoop ik natuurlijk toch nog op het tegendeel.... Maar waarschijnlijk ken jij je lijf het allerbeste! Sterkte meid, hang in there en kop op! Liefs
Ha Patricia, hoe is het met jou? Ik hoop zo dat je nog op het bankje zit..... [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< veel liefs
Jij ook al Patricia! Wat kl*te! Dan moeten we elkaar maar weer steunen in de volgende ronde. Weer zoveel geduld hebben. Bah. Sterkte! Groetjes Len
Hoi Meiden, Als eerst hoop ik dat Patricia de negatieve cirkel v deze week gaat doorbreken door niet ongi te worden. Patricia ik hoop echt dat je ons goed nieuws te melden hebt. Dat geeft ons allemaal hoop. Dames van de gijze zondag, ik hoop dat jullie je al weer wat beter voelen en verder heeft iedereen volgens mij wel behoefte aan succesverhalen. Daar kunnen we allemaal van genieten en het stimuleert het positieve denkproces. Op naar de eerste zwangere van dit forum(topic)! groeten, Aurelie
Hoi meiden, efe bijgelezen sinds zondag. Ik zit in de nachtdienst en kijk dan niet elke dag op de topic. Allereerst Patricia hoe gaat het, zijn de duivels doorgebroken of toch.... Geitje het spuiten van pregnyl doet bij mij ook altijd wat pijn, net zoals minou al schreef scheelt het wel als je het voor de tijd uit de koelkast haalt. Tja, we moeten er wat voor over hebben. Vindt het ook wel het vervelendste van de hele IUI. Natasja, wat fijn dat de zijn doorgebroken, Succes met de 1 ste IUI! Martina, je verhaal is heel herkenbaar bij me hoor.. ook ik was vanochtend even jaloers. Er werd tijdens de overdracht tussen neus en lippen door medegedeeld dat er al weer iemand van de collega's zwanger is. Dit is dan nu de 5e in korte tijd. En ja je denkt dan van wat gaaf en later dacht ik gatverdamme die ook al! De pil laten staan, oefenen en het was raak. Nu ben ik echt de laatste die nog niet zwanger is. Al mijn jongere collega's zijn of net moeder, worden deze week moeder, zijn net zwanger of al iets langer onderweg. Voor de rest heb ik allemaal collega's boven de 45. Soms voelt het inderdaad erg oneerlijk. Maar zoals je slogan is 2007 wordt hopelijk ons jaar, wat zeg je het wordt ons jaar. We gaan ervoor. Voor alle meiden succes met de IUI's ! Liefs Lisette.
Hallo allemaal, Patricia, balen zeg, dat de zeer waarschijnlijk weer zijn doorgebroken. Natuurlijk altijd die hoop dat ze toch weg blijven... Ik moet morgen weer voor een FM. Waarschijnlijk zaterdag pregnyl en maandag de eerste IUI. Ik vind het echt heel spannend. Manlief moet dus waarschijnlijk maandagmorgen z'n potje inleveren. Ik vraag me af, doen jullie dat in het ziekenhuis of thuis? Mijn vriend heeft t de vorige keer op het toilet in het ziekenhuis en toen heel vers ingeleverd. Niet echt ideaal, thuis zou fijner zijn, maar wat is beter? En thuis kan ik hem natuurlijk ook een handje helpen, haha. Groetjes Roca
ligt aan hoe snel je het in het ziekenhuis kan krijgen! ik woon op 10 minuten afstand dus vorige keer was het binnen 18 minuten bij de balie hihihi
Hallo meiden, Wat doet het een mens toch goed al die interesse! Helaas heb ik zoals jullie aan de banner al kunnen zien slecht nieuws....gistermiddag brak het echt door,met heel veel stolsel...enorme buikpijn,ik zat echt krom op mn stoel :x Vandaag is de pijn wat minder,maar de stolsel zijn nog aanwezig,wellicht dat er toch iets aan de hand was? Vanmorgen met de arts gebeld,we hebben morgen op eigen verzoek een evaluatiegesprek. Aangezien wij IUI doen met donorzaad hebben wij in eerste instantie maar voor 6 pogingen.En tsja....dit wordt alweer de 5e poging.Wellicht dat er mbv extra hormonen een grotere kans is..?We zullen het morgen horen. Allemaal weer veel sterkte en succes!
Sterkte Patricia, echt super vervelend voor je. Wellicht was er inderdaad meer aan de hand. Ik vind het trouwens heel goed van jullie dat jullie op eigen verzoek een gesprek hebben aangevraagd. Tuurlijk wil je alles beetpakken wat de kansen vergroot! Wij hebben deze week besloten naar een ander ziekenhuis over te stappen (zelfde stad). In het vorige ziekenhuis insemineerde ze niet in het weekend, in dit ziekenhuis wel allebei de weekenddagen. Deze maand word ik dan ook niet geinsimineerd, dus we gaan zelf aan de slag. Ik heb iedere keer maar één blaasje en ook 'net'iets te klein op moment van inseminatie. De arts zei het zelf: je hebt hier ook een kans mee, maar wel minder. Nóg minder En dan ook de inseninatie net iets te vroeg!Daarom wil ik ook andere hormonen en alles eruit halen wat kan. Nogmaals sterkte meid en succes morgen, liefs Moah
Sterkte Patricia, echt super vervelend voor je. Wellicht was er inderdaad meer aan de hand. Ik vind het trouwens heel goed van jullie dat jullie op eigen verzoek een gesprek hebben aangevraagd. Tuurlijk wil je alles beetpakken wat de kansen vergroot! Wij hebben deze week besloten naar een ander ziekenhuis over te stappen (zelfde stad). In het vorige ziekenhuis insemineerde ze niet in het weekend, in dit ziekenhuis wel allebei de weekenddagen. Deze maand word ik dan ook niet geinsimineerd, dus we gaan zelf aan de slag. Ik heb iedere keer maar één blaasje en ook 'net'iets te klein op moment van inseminatie. De arts zei het zelf: je hebt hier ook een kans mee, maar wel minder. Nóg minder En dan ook de inseninatie net iets te vroeg!Daarom wil ik ook andere hormonen en alles eruit halen wat kan. Nogmaals sterkte meid en succes morgen, liefs Moah
Dag lieverds, Nou, 't zit er bij mij ook weer aan te komen, hoor... Net als de vorige IUI na 10 dagen (1 dagje later) krampen en bruinverlies. Balen. :x Enige voordeel: als 't dan toch fout moet gaan, dan maar snel, dan kunnen we tenminste op voor de volgende ronde... Liefs van een balende Martina
Kan me goed voorstellen dat je baalt. Hopelijk blijven ze weg........maar ja jij kent je eigen lichaam. Ik duim nog ff voor je dat die rot duivels wegblijven...
Ben het overzicht helemaal kwijt. Lees alleen maar en nog eens tjes. Puur uit nieuwsgierigheid: zit er nog wel iemand bij mij op die bank? Even een update: zit aan de progestan. Erg veel last van hormonen die denken dat bij lijf een formule1 circuit is. Ben er verder niet zo mee bezig. Gevoel zei direct al dat het niet gelukt is en meestal is dat juist. We zien wel.
Martina, oh ik kan me voorstellen dat je baalt. Maar inderdaad, laat het dan maar meteen komen en hup naar de volgende ronde. Sterkte meid,liefs Moah
Hallo meiden! Ik had een drukke week dus moest net even bijlezen.... en ik zie dat het allemaal niet meevalt... ik ben zelf wel weer positief, enige waar ik me druk over maak is dat mijn ovulatie in het weekend zal zijn (jawel...) heb me heilig voorgenomen om wanneer het er niet gunstig uitziet deze ronde over te slaan. Nu hopen dat ik voet bij stuk hou..... En dan de volgende ronde eens kijken of het gunstiger valt... (inderdaad erg raar dat er in het weekend niet geinsemineerd wordt, gelukkig is de supermarkt wel open ) Patricia, sterkte hoor, je zou haast gaan denken aan een vroege miskraam als je je verhaal zo leest. Misschien heeft de dokter daar nog iets zinnigs over te zeggen. En Martina jij ook sterkte, en je verhaal is heel heel herkenbaar. Een paar maanden geleden belde een hele goede vriend op om te zeggen dat "ze zwanger waren", ik zat op mijn werk en kon alleen maar heel hard huilen en ik voelde er echt niets positiefs bij. En daar voelde ik me dan weer schuldig over. Maar nu een paar maanden later gaat het weer, ik ben blij voor ze. En ik koop elk leuk babytruitje wat ik zie als cadeautje...... het slijt gewoon. Wel een beetje zoals Luisa zegt, we zijn gewoon sterker dan we misschien denken! Laten we er mooi voorjaar van maken meisjes! Liefs, Janna
Hallo, Zal me ook maar ff aanmelden hierzo. Vrijdag naar de gyn geweest na alle testen pos te zijn doorstaan. We kunnen beginnen wanneer we maar willen met IUI, wij natuurlijk heel blij. Doe die K verzekering moeilijk we krijgen de hormonen niet vergoed en tsja dan hebben we het wel over bijna 300 euro! Alsof je voor je lol IUI doet Kan wel janken echt..
Hallo allemaal, martina, shit zeg dat de weer zijn gekomen! Alweer een volgende ronde.... Ik ben vandaag bij gyn geweest en ik krijg zondagnacht om 0.30 uur pregnyl, hier moet ik voor naar het ziekenhuis, en dan dinsdag om 12.30 mijn eerste IUI. Vandaag de rekening gekregen van apotheek, zo'n 15,- voor pregnyl. Ik heb IZZ, en volgens mij wordt dit wel vergoed. Ik vind het zo spannend allemaal. En wat ik gewoon weinig hoopvol vind is dat er de laatste tijd zo weinig IUI zwangeren hier op het forum verschijnen. De slagingskans is dan ook niet zo heel groot, maar toch... het zou me gewoon een goed gevoel geven als het wat drukker mag worden op het "ik ben zwanger" forum. Liefs Roca