@LadyZorra, erg lief van je dat je nog aan mij moest denken.. jammer dat we niet kunnen vergelijken samen, het ging te goed he? @Sooner, jouw uitleg over Pregnyl, zo had ik het ook in mijn gedachten. Zei nog tegen mijn man, waarschijnlijk moet je met die grote naald alles opzuigen en die andere gewoon prikken. Want hoe moet je nou met zo'n grote naald gaan prikken? Dat kan toch niet zei ik nog hehe Jammer, moet helaas nog een maandje wachten om mezelf te prikken, had er net zo'n zin in hahaha.. kost ook veel moeite hoor om alles op een rijtje te zetten. Daarom vindt ik het jammer dat het niet door ging.. maar ja, helaas pindakaas Zal regelmatig hier een kijkje nemen ladies, ben natuurlijk benieuwd hoe het met jullie gaat
Ja, vind het echt jammer.. Maar gewoon lekker mee kletsen! En misschien is die IUI straks helemaal niet meer nodig
Enise, wat jammer, wel gezellig dat je mee blijft kletsen! en idd wie weet is IUI straks niet meer nodig... ladyZorra, bij mij waren het ook steeds 2 naalden bij de pregnyl, net als wat sooner al schreef...komt vast wel goed! maaike, Welkom! Ik hoop dat dit jullie 2e en laatste IUI zal zijn! all, morgen mijn 1e fm, ben erg benieuwd, maar heb niet echt het gevoel dat er wat aan het groeien is. Ik spuit ook maar een hele lage dosering gonal f (37,5) bij ons gaan ze voor 1 of 2 follikels, zijn het er meer zal de poging worden afgebroken. Spannend dus!
@Enise Lees nog wel eens mee op dit topic (ook al gaan wij in januari starten met IVF en hebben we nu rust) maar ik vind het echt erg raar dat je bij een eitje van 24 mm een maand moet wachten. Bij ons in het ziekenhuis zegt de gyn dat het bij zo'n groot eitje geen zin heeft om alsnog Pregnyl te zetten (dan moet je namelijk 36 uur wachten met insemineren en is je eitje al geweest bijd eze grootte) maar onze gyn laat dan op heel korte termijn het zaad opwerken en dan wordt er zonder Pregnyl geinsemineerd..dat lijkt mij ook logisch. het zou kunnen zijn dat omdat je nog jong bent, de gyn het liever zo optimaal mogelijk heeft (dus met Pregnyl)...dat is het enige dat ik kan bedenken. Maar goed...nu heb je alvast met de hormonen kunnen 'oefenen' en maken jullie vast volgende maand het mooiste beebje ooit! ...o nee...dat doen wij al in januari...het op 1 na mooiste beebje dan! Succes! Koosje PS Zie dat je ook met IUI begonnen bent Lady Zorra, ken je nog vanuit het ovutesten topic Veel succes! ***ben weer weg, schrijf nauwelijks meer op ZP****
Hallo dames! Ik meld me weer even! Alles goed hier, zit nu op 5 dagen na de IUI en voel me prima. Ik heb een kort vraagje: ik heb 2 dagen voor de IUI Pregnyl gespoten (5000IE). Mocht ik (hoop hoop hoop [-o< ) een positieve zwangerschapstest hebben 2 weken na de IUI, kan dat dan nog aan de Pregnyl liggen (lijkt me niet he)... X
Nee meisje. Pregnyl halveert per dag. Het is dus 10-12 dagen nar spuiten niet meer meetbaar. Succes iig!
meisje, nee idd de test kan 14 dagen na de IUI niet meer positief zijn door de pregnyl...Ik wens je heel veel succes!
Vandaag 2e fm gehad en die van 14 mm is iets kleiner geworden, dus was echt nog van vorige cyclus. Enise kan dat bij jou ook niet het geval zijn? Ze zag wel weer nieuwe komen nu. Woensdag volgende fm. Meisje0123: fijn dat je je goed voelt! En ben blij dat de andere meiden antwoorden, want ik heb er nog de ballen verstand van
LadyZorra, wat fijn dat ze al weer nieuwe follikels aan zagen komen...ik hoop dat ze woensdag mooi doogegroeid zullen zijn!
Vanmiddag heb ik de eerste follikelmeting gehad, er waren alleen nog maar hele kleine follikels te zien. Ook het baarmoederslijmvlies was nog erg dun 5,4mm, ik moet voorlopig dus nog even blijven doorspuiten. De gonal f willen ze niet ophogen omdat ik anders waarschijnlijk te veel follikels ga ontwikkelen, vrijdag moet ik terugkomen voor de tweede follikelmeting.
@Naatje; ze komen vanzelf hoor! Echt waar. Gewoon doorprikken! @Meisje ik zit een paar dagen op je voor en heb het niet meer van de zenuwen @LadyZorra; woensdag alweer een fm, dan zien ze wel duidelijke vooruitgang!
@Koosje, het is een procedure waar ze zich aan houden. Als het eitje groter dan 18 mm is, dan mogen ze helaas niet starten. En was al niet begonnen met de hormonen, deze liggen nog ongeopend in de koelkast. Wacht gewoon mijn nieuwe ongi af en gelukkig heb ik een cyclus van 24 dagen, dat scheelt weer Maar heb een tel. consult met mijn eigen gyn. ga haar dit allemaal vragen. Stel het gebeurd de volgende keer weer, dan moeten we een alternatief vinden, zoals jouw voorbeeld. @LadyZorra, als ze nou nog een echo deden, konden we zien of die van mij ook kleiner werd.. helaas blijft dit een vraagteken. Mijn ongi is vandaag gelukkig alweer afgelopen, we gaan het gewoon zelf proberen.. Enne, wat goed dat er eitjes zijn bijgekomen, ben echt benieuwd hoe het bij jou zal gaan Ik moet wel eerlijk zijn dat ik het niet super super erg vindt en het wel lekker voelt om even rust te hebben. We kregen te horen dat we IUI mochten en 3 dagen later kwam mijn ongi al. Binnen no time moesten we allerlei dingen regelen, nu kan ik alles in iedergeval goed verwerken en mezelf voorbereiden op een hopelijk doorgaande IUI
Ahhh Sooner, meen je niet! Wat balen meid.. Hoop dat de volgende IUI wel raak is! Veel sterkte en een dikke knuffel!
IUI MEIDEN WickedWitchy;5de iui - 28 September , menopur + pregnyl, NOD 11 Oktober Sooner;1e iui - 10 oktober, Gonal (75) + pregnyl, NOD 24 oktober Marieke21; Na 6e IUI ,nu rust maand,NOD 1 november Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Nickiee 8e iui puregon (50) en pregnyl, NOD 26 september Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Sens: Rust! eind oktober start 4e IUI gonal/pregnyl LadyZorra: 16 oktober begonnen met puregon (75) voor 1e IUI, met pregnyl Naatje30: 13 oktober begonnen met gonal f (37,5) voor 1e IUI met pregnyl ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje Sam Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongen Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, bevallen op ? juni van een meisje; Senna mandy80: zwanger na 10e IUI, bevallen op 4 juli van een jongen Danaé Patrick Jalena: zwanger na 3e IUI, bevallen op 3 juli van een jongen Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 julionbekend Mariel77: zwanger na 5e IUI, bevallen op 29 juli van een jongen Lenn Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, bevallen op 25 augustus 2008 van een dochter Sara Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September, 29 augustus bevallen van jongen Jaylen Joshua en een meisje Ylana Yasmin Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Stef78; zwanger na 2e IUI Clomid/Pregnyl - uitgerkend ca. 20 maart 2009 Vruchtje24: zwanger na 2e IUI Gonal-f en Pregnyl - uitgerekend 7 april 2009 Marooz; zwanger na 2e IUI Puregon e pregnyl- uitgerekend 01 mei 2009 Jinky: zwanger na 4e IUI in eigen cyclus en pregnyl uitgerekend rond 26 mei 2009 Roosje83: zwanger na 2de IUI, Clomid 150mg en Pregnyl en zelf geklust (geen inseminatie gehad). Uitgerekend 06 Juni 2009 Danjo : Zwanger na de 2e iui,Clomid 100mg en pregnyl - Uitgerekend rond 23 Juni Juudje1975 : Zwanger na de 1e iui, 1x pregnyl - Uitgerekend rond 4 juli Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.[/quote]