Meisje, dat ziet er al heel mooi uit voor een eerste fm. Ik hoop dat die 2 follikels de aankomende dagen lekker door zullen groeien...succes!
IUI MEIDEN WickedWitchy;5de iui - 28 September , menopur + pregnyl, NOD 11 Oktober Denise27; 1e iui 15 oktober, NOD 29 Oktober Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Nickiee 8e iui puregon (50) en pregnyl, NOD 26 september Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; 7e IUI, lucrin&puregon&pregnyl, NOD 4 december Sens: 4e IUI gonal/pregnyl NOD 6 december (sinterklaaskadootje? ) LadyZorra: 16 oktober begonnen met puregon (75) 24 oktober 1e IUI behandeling (pregnyl en acupunctuur)>mislukt, 10/11 uitgangsecho IUI 2 Naatje30: 13 oktober begonnen met gonal f (37,5) voor 1e IUI met pregnyl 24 oktober gonal f ophogen (75) NOD 17 november en 19 november pas testen ivm extra pregnyl (verjaardagskadootje?) Davalee: 2e iui, nod: 3 november Sooner:1e iui niet gelukt - 10 oktober, Gonal (75) + pregnyl, 2e iui nov, Gonal ophogen (112,5) + pregnyl meisje0123: 2e iui met clomid en pregnyl ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje Sam Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongen Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, bevallen op ? juni van een meisje; Senna mandy80: zwanger na 10e IUI, bevallen op 4 juli van een jongen Danaé Patrick Jalena: zwanger na 3e IUI, bevallen op 3 juli van een jongen Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 julionbekend Mariel77: zwanger na 5e IUI, bevallen op 29 juli van een jongen Lenn Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, bevallen op 25 augustus 2008 van een dochter Sara Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September, 29 augustus bevallen van jongen Jaylen Joshua en een meisje Ylana Yasmin Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Stef78; zwanger na 2e IUI Clomid/Pregnyl - uitgerkend ca. 20 maart 2009 Vruchtje24: zwanger na 2e IUI Gonal-f en Pregnyl - uitgerekend 7 april 2009 Marooz; zwanger na 2e IUI Puregon e pregnyl- uitgerekend 01 mei 2009 Jinky: zwanger na 4e IUI in eigen cyclus en pregnyl uitgerekend rond 26 mei 2009 Roosje83: zwanger na 2de IUI, Clomid 150mg en Pregnyl en zelf geklust (geen inseminatie gehad). Uitgerekend 06 Juni 2009 Juudje1975 : Zwanger na de 1e iui, 1x pregnyl - Uitgerekend rond 4 juli Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
LadyZorra, ik zie net dat je 1e IUI is mislukt, balen he! dikke knuf! En ik wens je heel veel succes deze nieuwe ronde!
Hoi meiden, wil me graag bij jullie aansluiten als dat mag, wij mogen ook eindelijk gaan beginnen met IUI icm Clomid. Nu wachten op mijn ongi.
Helaas welkom Zora... (als je begrijpt wat ik bedoel) Ik hoop dat je met IUI snel succes zult hebben!
hoi, Ik schrijf hier weinig maar lees regelmatig mee. helaas hebben wij (mijn man en ik) vandaag te horen gekregen dat wij ook in aanmerking komen voor iui omdat er weinig goede zaadjes aanwezig zijn. Ik heb niet alles meegekregen, de percentages vlogen me om de oren, maar wel dat er 2 miljoen goede zaadcellen waren bij mijn man. Nu wordt aankomende dinsdag een proef spermaopwerking uitgevoerd om te zien of iui nut heeft. Dus een spannende tijd en ik schrok best een beetje. Maar we zijn positief en wachten rustig af.
size=18]IUI MEIDEN[/size] WickedWitchy;5de iui - 28 September , menopur + pregnyl, NOD 11 Oktober Denise27; 1e iui 15 oktober mislukt, wachten op 2e iui poging Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Nickiee 8e iui puregon (50) en pregnyl, NOD 26 september Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; 7e IUI, lucrin&puregon&pregnyl, NOD 4 december Sens: 4e IUI gonal/pregnyl NOD 6 december (sinterklaaskadootje? ) LadyZorra: 16 oktober begonnen met puregon (75) 24 oktober 1e IUI behandeling (pregnyl en acupunctuur)>mislukt, 10/11 uitgangsecho IUI 2 Naatje30: 13 oktober begonnen met gonal f (37,5) voor 1e IUI met pregnyl 24 oktober gonal f ophogen (75) NOD 17 november en 19 november pas testen ivm extra pregnyl (verjaardagskadootje?) Davalee: 2e iui, nod: 3 november Sooner:1e iui niet gelukt - 10 oktober, Gonal (75) + pregnyl, 2e iui nov, Gonal ophogen (112,5) + pregnyl meisje0123: 2e iui met clomid en pregnyl ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje Sam Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongen Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, bevallen op ? juni van een meisje; Senna mandy80: zwanger na 10e IUI, bevallen op 4 juli van een jongen Danaé Patrick Jalena: zwanger na 3e IUI, bevallen op 3 juli van een jongen Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 julionbekend Mariel77: zwanger na 5e IUI, bevallen op 29 juli van een jongen Lenn Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, bevallen op 25 augustus 2008 van een dochter Sara Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September, 29 augustus bevallen van jongen Jaylen Joshua en een meisje Ylana Yasmin Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Stef78; zwanger na 2e IUI Clomid/Pregnyl - uitgerkend ca. 20 maart 2009 Vruchtje24: zwanger na 2e IUI Gonal-f en Pregnyl - uitgerekend 7 april 2009 Marooz; zwanger na 2e IUI Puregon e pregnyl- uitgerekend 01 mei 2009 Jinky: zwanger na 4e IUI in eigen cyclus en pregnyl uitgerekend rond 26 mei 2009 Roosje83: zwanger na 2de IUI, Clomid 150mg en Pregnyl en zelf geklust (geen inseminatie gehad). Uitgerekend 06 Juni 2009 Juudje1975 : Zwanger na de 1e iui, 1x pregnyl - Uitgerekend rond 4 juli Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
Hey meiden. Bij mij is ook de eerste poging mislukt. Had het al verwacht want dacht zelf dat we veelste vroeg waren. Eind volgende week zal ik wel weer mn eisprong hebben en dan mogen we weer. Gelukkig heb ik op het moment even andere dingen aan mn hoofd. We gaan namelijk trouwen, dus ipv alle zwangerschapspagina's zijn het nu trouwpagina's en das toch ook wel erg leuk. Niet meer alleen maar ellende aan mn hoofd. We zullen het allemaal wel zien. Jullie ook allemaal veel succes en sterkte. De lijst met iui behandelingen lijkt steeds kleiner te worden. Hopelijk staan wij binnekort ook in het lijstje daaronder. Ik duim voor iedereen!
Wat jammer Denise, maar wel ontzettend leuk dat je gaat trouwen! Gaat het bijna gebeuren? Veel plezier iig!
Dag dames, bij mij gaat het nu echt beginnen. Gisteren de eerste follikelmeting gehad. links 1 grote al, omdat mijn cycli wat lang zijn, zelfs met CLOMID wachten ze nog heel even. Maandag opnieuw follikelmeting en dan evt woensdag de eerste IUI. Spannend! Voor de dames bij wie het niet ged is gegaan, heel veel sterkte gewenst, ik wens voor ons allen een goede oogst! Chantal
@Chantal; spannend hoor, veel succes. En beter even afwachten en meer kans hebben, toch! @Sietske, welkom en ik hoop dat je hier weer snel weg zult zijn. Je snapt wat ik bedoel. Ze hebben tenminste de oorzaak gevonden en hopenlijk kunnen ze het opwerken. Dan is het misschien heel snel bekeken. Ik duim voor je! @Denise, de aanhouder wint! By the way, de lijst hier krimpt dan weliswaar, maar ik hoorde in het ziekenhuis dat het nog nooit zo druk is geweest, als de afgelopen maanden. Dat lijkt me geen goed teken...
maandag de arts weer bellen, voor starten met een nieuwe iui poging (de laatste), ben vanmorgen namelijk weer ongie geworden. voor de zoveelste keer.. echt k*t gewoon! het lijkt wel of het ons niet is gegund..
@ Visje: Balen meid... Echt ronduit klote. Ik hoop voor jullie dat de laatste IUI dan ook raak zal zijn, en dat IVF of ICSI jullie bespaard blijft. X
even een heel domme vraag, maar als ik quote staan er b's voor de namen, moet je dat ok zo opschrijven of hoe werkt dit? Wil mijzelf aan de lijst toevoegen, maar snap het niet helemaal. #-o Chantal
Hey meiden, Nou, ik ben ook nog een iui klantje....heb nu net de 3e iui achter de rug afgelopen week....dus helaas kan ik de lijst weer iets langer maken....maar hopelijk mogen we snel allemaal naar de lijst zwanger van iui. Maar goed, ik weet dus net als Chantal niet hoe ik me bij delijst moet toevoegen. Ehm....wie helpt ons? Succes allemaal meiden.... Groetjes Hanneke