haha meiden, ik ging even voor jullie oefenen, maar heb het zelf fout gedaan. Sorry. 1. Ik vergat natuurlijk weer eens de quote haakjes weg te halen aan het begin van de opsomming en helemaal aan het eind van het bericht. Dus dat in ieder geval doen 2. Inderdaad die haakjes met b-s e.d. toevoegen voor jezelf. Dus precies nadoen wat er bij de andere namen al staat 3. Op voorbeeld drukken en kijken of het allemaal klopt 4. Op ok drukken
IUI MEIDEN WickedWitchy;5de iui - 28 September , menopur + pregnyl, NOD 11 Oktober Denise27; 1e iui 15 oktober mislukt, wachten op 2e iui poging Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Nickiee 8e iui puregon (50) en pregnyl, NOD 26 september Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; 7e IUI, lucrin&puregon&pregnyl, NOD 4 december Sens: 4e IUI gonal/pregnyl NOD 6 december (sinterklaaskadootje? ) LadyZorra: 16 oktober begonnen met puregon (75) 24 oktober 1e IUI behandeling (pregnyl en acupunctuur)>mislukt, 10/11 uitgangsecho IUI 2 Naatje30: 13 oktober begonnen met gonal f (37,5) voor 1e IUI met pregnyl 24 oktober gonal f ophogen (75) NOD 17 november en 19 november pas testen ivm extra pregnyl (verjaardagskadootje?) Davalee: 2e iui, nod: 3 november Sooner: 2 iui nod: 19 november meisje0123: 2e iui met clomid en pregnyl ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje Sam Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongen Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, bevallen op ? juni van een meisje; Senna mandy80: zwanger na 10e IUI, bevallen op 4 juli van een jongen Danaé Patrick Jalena: zwanger na 3e IUI, bevallen op 3 juli van een jongen Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 julionbekend Mariel77: zwanger na 5e IUI, bevallen op 29 juli van een jongen Lenn Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, bevallen op 25 augustus 2008 van een dochter Sara Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September, 29 augustus bevallen van jongen Jaylen Joshua en een meisje Ylana Yasmin Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Stef78; zwanger na 2e IUI Clomid/Pregnyl - uitgerkend ca. 20 maart 2009 Vruchtje24: zwanger na 2e IUI Gonal-f en Pregnyl - uitgerekend 7 april 2009 Marooz; zwanger na 2e IUI Puregon e pregnyl- uitgerekend 01 mei 2009 Jinky: zwanger na 4e IUI in eigen cyclus en pregnyl uitgerekend rond 26 mei 2009 Roosje83: zwanger na 2de IUI, Clomid 150mg en Pregnyl en zelf geklust (geen inseminatie gehad). Uitgerekend 06 Juni 2009 Juudje1975 : Zwanger na de 1e iui, 1x pregnyl - Uitgerekend rond 4 juli Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
IUI MEIDEN WickedWitchy;5de iui - 28 September , menopur + pregnyl, NOD 11 Oktober Denise27; 1e iui 15 oktober mislukt, wachten op 2e iui poging Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Nickiee 8e iui puregon (50) en pregnyl, NOD 26 september Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; 7e IUI, lucrin&puregon&pregnyl, NOD 4 december Sens: 4e IUI gonal/pregnyl NOD 6 december (sinterklaaskadootje? ) LadyZorra: 16 oktober begonnen met puregon (75) 24 oktober 1e IUI behandeling (pregnyl en acupunctuur)>mislukt, 10/11 uitgangsecho IUI 2 Naatje30: 13 oktober begonnen met gonal f (37,5) voor 1e IUI met pregnyl 24 oktober gonal f ophogen (75) NOD 17 november en 19 november pas testen ivm extra pregnyl (verjaardagskadootje?) Davalee: 2e iui, nod: 3 november Sooner: 2 iui nod: 19 november meisje0123: 2e iui met clomid en pregnyl chantal76: 1e IUI met clomid en pregnyl ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje Sam Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongen Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, bevallen op ? juni van een meisje; Senna mandy80: zwanger na 10e IUI, bevallen op 4 juli van een jongen Danaé Patrick Jalena: zwanger na 3e IUI, bevallen op 3 juli van een jongen Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 julionbekend Mariel77: zwanger na 5e IUI, bevallen op 29 juli van een jongen Lenn Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, bevallen op 25 augustus 2008 van een dochter Sara Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September, 29 augustus bevallen van jongen Jaylen Joshua en een meisje Ylana Yasmin Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Stef78; zwanger na 2e IUI Clomid/Pregnyl - uitgerkend ca. 20 maart 2009 Vruchtje24: zwanger na 2e IUI Gonal-f en Pregnyl - uitgerekend 7 april 2009 Marooz; zwanger na 2e IUI Puregon e pregnyl- uitgerekend 01 mei 2009 Jinky: zwanger na 4e IUI in eigen cyclus en pregnyl uitgerekend rond 26 mei 2009 Roosje83: zwanger na 2de IUI, Clomid 150mg en Pregnyl en zelf geklust (geen inseminatie gehad). Uitgerekend 06 Juni 2009 Juudje1975 : Zwanger na de 1e iui, 1x pregnyl - Uitgerekend rond 4 juli Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
Ehm....ik weet niet of het gelukt is....ik sta nu wel bij de lijst, maar bovenaan de lijst staat:76Chantal schreef. Maar ja, weet niet of dit erg is?
Nieuwe meiden, (helaas) welkom! Visje, balen he...dikke knuf! all,ooooh riep ik gister nog dat ik geen last had van de pregnyl...nou tot vandaag dan Vandaag de extra pregnyl moeten spuiten en ik voel me zo zwanger...hoe kan ik mijn kop dan nog koel houden?
Ow naatje wat is dat vervelend he...dat had ik de laatste IUI ook en kreeg 10.000 gespoten. Heb me 8 dagen zooooo zwanger gevoeld...en toen was het ineens weg en val je in een gat...met de rode duivels als afsluiting :sad: echt niet fijn!
IUI MEIDEN WickedWitchy;5de iui - 28 September , menopur + pregnyl, NOD 11 Oktober Denise27; 1e iui 15 oktober mislukt, wachten op 2e iui poging Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Nickiee 8e iui puregon (50) en pregnyl, NOD 26 september Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; 7e IUI, lucrin&puregon&pregnyl, NOD 4 december Sens: 4e IUI gonal/pregnyl NOD 6 december (sinterklaaskadootje? ) LadyZorra: 16 oktober begonnen met puregon (75) 24 oktober 1e IUI behandeling (pregnyl en acupunctuur)>mislukt, 10/11 uitgangsecho IUI 2 Naatje30: 13 oktober begonnen met gonal f (37,5) voor 1e IUI met pregnyl 24 oktober gonal f ophogen (75) NOD 17 november en 19 november pas testen ivm extra pregnyl (verjaardagskadootje?) Davalee: 2e iui, nod: 3 november Sooner: 2 iui nod: 19 november meisje0123: 2e iui met clomid en pregnyl chantal76: 1e IUI met clomid en pregnyl hanneke75: 3e poging IUI met pregnyl Meis1984:11 nov 1e IUI met pregnyl ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje Sam Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongen Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, bevallen op ? juni van een meisje; Senna mandy80: zwanger na 10e IUI, bevallen op 4 juli van een jongen Danaé Patrick Jalena: zwanger na 3e IUI, bevallen op 3 juli van een jongen Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 julionbekend Mariel77: zwanger na 5e IUI, bevallen op 29 juli van een jongen Lenn Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, bevallen op 25 augustus 2008 van een dochter Sara Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September, 29 augustus bevallen van jongen Jaylen Joshua en een meisje Ylana Yasmin Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Stef78; zwanger na 2e IUI Clomid/Pregnyl - uitgerkend ca. 20 maart 2009 Vruchtje24: zwanger na 2e IUI Gonal-f en Pregnyl - uitgerekend 7 april 2009 Marooz; zwanger na 2e IUI Puregon e pregnyl- uitgerekend 01 mei 2009 Jinky: zwanger na 4e IUI in eigen cyclus en pregnyl uitgerekend rond 26 mei 2009 Roosje83: zwanger na 2de IUI, Clomid 150mg en Pregnyl en zelf geklust (geen inseminatie gehad). Uitgerekend 06 Juni 2009 Juudje1975 : Zwanger na de 1e iui, 1x pregnyl - Uitgerekend rond 4 juli Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
Ben zojuist bij de gyn geweest voor de 4e echo om te kijken hoe groot mn ei is (hebben jullie daar een afkorting voor ?|). Na 3x 10 mm issie vandaag al 17 mm, dus vanavond naar de SEH voor een spuit pregnyl. Dinsdag om half 9 zaad inleveren en dan moet ik me om 10 uur melden bij de gyn. Hoop zoooooo dat er min. 1 mljn goede cellen uitkomen. Vind het nu wel heel spannend worden... Geeft pregnyl ook bijwerkingen trouwens? Suc6 allemaal! Liefs Meis1984
Hoi Meis, Een afkorting kan zijn een fm (follikelmeting). Spannend he! Ja, ik weet inderdaad ook nog goed hoe ik me bij de 1e keer voelde! Blij, opgelucht, zenuwachtig, onzeker...maar ik had vooral veel hoop! Nu ben ik ondertusen al voor de 3e poging iui geweest! Ik wens jullie heel veel succes! Was het zaad van je vriend sowieso al wat "slechter"? Omdat je bang bent dat het er te weinig zijn? Dat zit bij ons allemaal wel erg goed, gelukkig! Maar ja, nu de rest nog! Hoop voor jullie dat het meteen de 1e keer raak is! Succes meid! Groetjes Hanneke
@hanneke: Het zaad is idd niet helemaal optimaal. De beweeglijkheid was wel goed (52%), maar de concentratie niet (3 mljn). Nu duimen we dus heel hard dat er dinsdag na bewerking iig 1 mljn goede cellen zijn! Liefs
Hey meiden, ik zie dat veel van jullie nu hier zitten. Ik volgde een tijd een topic (waar ik zelf ook aan deelgenomen heb) maar die was gesloten zag ik. Aan alle meiden die nog bezig zijn en/of gaan beginnen met IUI behandelingen. Heel veel sterkte en geluk. Ik stuur jullie allen goede zwangerschapsvibes door! Wij zijn eind mei na de 1e IUI behandeling zwanger geworden en over 16 wken komt ons kleine mannetje te wereld. (als alles goed gaat he) Ik hoop dat bij jullie ook alles spoedig zal gaan verlopen. Want ik denk nog vaak terug aan die moeilijke tijd waarin het NIET zwanger kunnen worden centraal stond. Ik weet dus wat het is en ik leef met jullie mee
@klavertje, wat lief van je en goed dat je af en toe laat weten dat we het niet voor niets doen! @meis, de bijwerkingen van pregnyl varieren wel een beetje van persoon tot persoon, maar ze geven vooral zwangerschapsymptomen. Dus laat je daardoor niet in de luren leggen, het kan je een beetje in de war maken. Ik heb: pijn in de buik, steken in de eierstokken t/m de 4e dag erna, moe, misselijk, zeer gespannen borsten en tepels.
bedankt voor het welkom hier. Ik heb een vraagje, uit alle percentages die ik te horen kreeg heb ik eigenlijk alleen onthouden dat er 2,3 miljoen mannekes zijn om mee te werken. (wat bleek uit het eerste spermaonderzoek, dus nog niet opgewerkt) Hoe veel of weinig is dit nou eigenlijk? Het zal wel heel dom overkomen maar veel van wat de gyn heeft gezegd is langs me heen gegaan en ik heb geen idee van wat nou veel of weinig is. Wat ik ook onthouden heb is dat de kans op een spontane zwangerschap erg klein is maar dus wel bestaat. En ik wil nog even een compliment maken voor iedereen op dit forum, hoe lief jullie met iedereen meeleven en elkaar steunen.
Ik bedenk me eigenlijk nu pas dat ik helemaal nog niet zo goed weet wat er morgen gaat gebeuren. Was gister zo blij dat mn ei eindelijk was gaan groeien enz, dat ik daar verder niet naar gevraagd heb. Wat doen ze precies bij de 'terugplaatsing van het zaad'? En moet ik daarna ook rust houden oid? Gister de pregnylinjectie gehad, heb goed opgelet, dan kan ik het de evt. volgende keer zelf! Heb nu wel erg last van mn buik, soort spierpijn... Liefs Meis1984
IUI MEIDEN WickedWitchy;5de iui - 28 September , menopur + pregnyl, NOD 11 Oktober Denise27; 1e iui 15 oktober mislukt, wachten op 2e iui poging Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Nickiee 8e iui puregon (50) en pregnyl, NOD 26 september Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; 7e IUI, lucrin&puregon&pregnyl, NOD 4 december Sens: 4e IUI gonal/pregnyl NOD 6 december (sinterklaaskadootje? ) LadyZorra: 16 oktober begonnen met puregon (75) 24 oktober 1e IUI behandeling (pregnyl en acupunctuur)>mislukt, 10/11 uitgangsecho IUI 2 Naatje30: 13 oktober begonnen met gonal f (37,5) voor 1e IUI met pregnyl 24 oktober gonal f ophogen (75) NOD 17 november en 19 november pas testen ivm extra pregnyl (verjaardagskadootje?) Davalee: 2e iui, nod: 3 november Sooner: 2 iui nod: 19 november meisje0123: 2e iui met clomid en pregnyl chantal76: 1e IUI met clomid en pregnyl hanneke75: 3e poging IUI met pregnyl Meis1984:11 nov 1e IUI met pregnyl Zora : Wachten op ongi en dan 1e IUI icm Clomid ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje Sam Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongen Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, bevallen op ? juni van een meisje; Senna mandy80: zwanger na 10e IUI, bevallen op 4 juli van een jongen Danaé Patrick Jalena: zwanger na 3e IUI, bevallen op 3 juli van een jongen Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 julionbekend Mariel77: zwanger na 5e IUI, bevallen op 29 juli van een jongen Lenn Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, bevallen op 25 augustus 2008 van een dochter Sara Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September, 29 augustus bevallen van jongen Jaylen Joshua en een meisje Ylana Yasmin Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Stef78; zwanger na 2e IUI Clomid/Pregnyl - uitgerkend ca. 20 maart 2009 Vruchtje24: zwanger na 2e IUI Gonal-f en Pregnyl - uitgerekend 7 april 2009 Marooz; zwanger na 2e IUI Puregon e pregnyl- uitgerekend 01 mei 2009 Jinky: zwanger na 4e IUI in eigen cyclus en pregnyl uitgerekend rond 26 mei 2009 Roosje83: zwanger na 2de IUI, Clomid 150mg en Pregnyl en zelf geklust (geen inseminatie gehad). Uitgerekend 06 Juni 2009 Juudje1975 : Zwanger na de 1e iui, 1x pregnyl - Uitgerekend rond 4 juli Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.