volgende week woensdag. Ik ging bij de balie een belafspraak maken en toen zei ze dat ze hem op 3 dec. kon zetten. Ik maakte een opmerking waaruit bleek dat ik hier dus niet mee akkoord ging dus toen ging ze even verder speuren. Nu belt de gyn. mij op rond kwart over 4.
Als je IUI gaat doen is het eventuele probleem van de zuurgraad van baarmoederslijmvlies ook opgelost...dat doet er dan niet meer toe want het zaad wordt voorbij de baarmoedermond gebracht. Koosje
Ik heb ook al even in je topic gereageerd Talulah. Sterkte met wachten meis! Bij ons loopt mijn afspraak soms wel uit en soms niet. En de zwangeren zitten een stukje verderop in de gang.
Pfff... gelukkig is dat verhaal van die overvolle wachtkamers en dikke buiken voor mij niet herkenbaar! In het ziekenhuis waar ik loop (Veldhoven, Maxima Medisch Centrum) is een aparte wachtkamer voor de gynaecologen en een aparte voor de fertiliteitsarts en de echoscopisten. Met andere woorden, in de wachtkamer bij de gyn zit ik alleen als ik een gesprek heb over de voortgang, en dat gebeurt niet zo vaak. Ik kom hoofdzakelijk bij de echoscopistes en de fertiliteitsarts (dit jaar al 28 keer ofzo!). En daar loopt het bijna nooit uit, echt maar maximaal 10 minuutjes ofzo... Lijkt me super irritant, die ervaringen van jullie!
Wij zijn begin van het jaar in het ziekenhuis beland na zelf al ruim anderhalf jaar bezig te zijn geweest.Na een operatie en wat onderzoeken bij mij en mijn vriend bleek dat we meer kans hadden op slagen middels iui.Dus wij er in mei aanbegonnen normaal doen ze bij ons in het ziekenhuis iui met hormonen maar omdat de zomervakantie eraan kwam en het te lang duurde voordat ik prik instructies kon krijgen wilde ze de eerste keer zo proberen. Ik moest op maandagmorgen de tiende dag van mijn periode een echo laten maken om te kijken hoe het met het eitje was. Hij bleek al 18 mm te zijn dus kwamen we in een stroomversnelling terecht. Savonds een spuit moeten laten zetten voor je eisprong te regelen.woendagmorgen moest mijn vriend voor negen uur sperma inleveren en om 11.30 was de inseminatie, na 3 minuten stonden we weer buiten. smiddags moest ik terug voor prikinstructie voor eventuele volgende behandeling.Daarna om mijn eigen af te reageren 2 km gaan zwemmen.2 hele spannende weken gehad op van de zenuwen een bloedtest laten doen.En wat bleek hardstikke zwanger : .Nu 27 weken later gaat alles nog steeds geweldig met de zwangerschap. Ik wil jullie via dit verhaal laten weten dat het goed kan gaan.Laat het over je heen komen en na de behandeling kun je gewoon een halve marathon lopen en hoef je niet te blijven liggen. Noetje
Noetje, wat een mooi succes verhaal..dat geeft ons alle goede moed! En nog gefeliciteerd met je zwangerschap!
Wij durfde in het begin ook niet gelijk heel enthousant te zijn.wij waren ons er heel erg van bewust dat we heel veel geluk hebben gehad.Nadat we vertelde dat we zwanger waren en dat het lang heeft geduurd kwamen ineens van meerdere mensen verhalen en bleken we niet de enige te zijn.Nu heb ik een paar lessen bevallen voor beginners gehad en van de tien hebben er 4 in de mmm gezeten. En daardoor zwanger geraakt.Dus voor jullie allemaal op naar een nieuwe poging en het komt bijna goed. groetjes Noetje
Hej ander vraagje, hoe staat het wat betreft sauna, zonnebank in combinatie met iui? Ik weet in ieder geval dat je niet in de infrarood sauna mag. Maar voor de rest? Ik kan ook even het ziekenhuis bellen hoor, maar ik dacht ik vraag eerst jullie even.
talulah vervelend he steeds weer iemand anders voor je neus, is bij ons ook. bij ons is het zo dat ik langs de spreekkamer van de gewone gyn afdeling loop (dus met alle dikke buiken) en dan een trapje naar beneden af moet, dus dan zien al die mensen ook waar je naartoe gaat :S mijn man heeft donderdag weer potje ingeleverd en nu worden we donderdag tussen 12 en 2 gebeld over de uitslag en wat nu te doen, dus dat is weer spannend
Dag dames, Vandaag 2e echo, mijn eitje links leek er nog te zitten, ik had echter wel wat vocht in de buikholte wat mogelijk duidt op een eisprong. Daarnaast zat er een vermoedelijke vleesboompie in de baarmoeder op een wat ongelukkige plek zo gaf de GYN aan. *&%& dacht ik, nu dit weer.... bloed geprikt en woensdag weer voor een echo. Hopenlijk is mijn eigen GYN er dan zodat we even kunnen overleggen. Laten ze me begin december meteen maar goed bekijken bij de kijkoperatie, hebben we dat ook gehad en kunnen ze de vleesboom of wat het ook is ook goed bekijken, verwijderen, what ever..... Ik ben een beetje depri, BAH. Chantal
Joh, dat wist ik helemaal niet! Goed dat ik het lees Chantal wat vervelend zeg! Maar had de gyn al aangegeven of de vleesboom te verwijderen is? Kan me voorstellen dat je je zo voelt... ik leef met je mee meis...
sooner, volgens mij mag je idd alleen niet in de infrarood sauna. Zonnebank en sauna kunnen voor zo ver als ik weet geen kwaad, dat mocht ik ook tijdens de onze IVF behandelingen. Chantal, wat een vervelend nieuws...dikke knuf!
Sooner wat betreft zonnenbank en sauna kunnen op het moment van behandeling niet slecht zijn maar je moet er rekening mee houden dat het voor een zwangere vrouw wel slecht is.En voor je weet of een behandeling aangeslagen is ben je al een week of wat zwanger. Dus ik zou als ik jou was er maar voorzichtig mee zijn. meisje 0123 hoe was het vandaag in het ziekenhuis?
Noetje, fijn dat jouw verhaal posi is, dat geeft de burger weer moed. Chantal, wat een vervelend nieuws, dat is niet wat je wil horen. Sterkte en een dikke knuffel.