iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    welkom miriam (alhoewel je het niemand toewenst hier te moeten komen natuurlijk). Hopelijk gaat het allemaal snel lukken! Succes met de wachtweken

2. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Noetje (en de rest!): de pregnyl zit er net in. Is prima gegaan. Morgen om 08.30 uur zaad inleveren, anderhalf uur later de inseminatie. Daarna moet ik meteen door naar een cursus voor mijn werk, dus ik meld me pas vrijdag weer denk ik. Het aftellen is weer begonnen!

X

3. miriam81

miriam81 Nieuw lid

12 nov 2008
    2
    0
    0
    lerares
    eindhoven
    thanks Noetje en sens, ja ik heb ook vooral de weekenden volgepland ;). Heb nu ook al 2 dagen veeel buikpijn, geen idee wat dat nu weer wil zeggen verder. We shall see..

succes morgen meisje 0123!

4. Aurelie

Aurelie Bekend lid

31 jan 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Hallo Meiden,

Ik denk dat de meest mij niet kennen, maar het is mijn naam die als eerste op de lijst prijkt bij een succesvolle IUI. Alleen is de naam van mijn heerlijk kereltje geen Sam, maar Siebe.

En ben ik hier een beetje illegaal, want ik ben natuurlijk al bevallen van een heerlijk ventje. Maar ik ben vorige week weer voor mijn 1ste IUI gegaan, omdat we toch wel heel graag een 2de kindje willen. Ik zit nu 3 dagen voor mijn NOD en ook al is dit voor mij de 2de keer, alle oude onzekerheden en spanningen komen weer terug.
    Dus ik kom ik hier even mijn hart luchten en ik hoop dat jullie dat niet erg vinden.

groetjes, Aurelie

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Tuurlijk niet Aurelie, welkom terug. (helaas)

meisje, spannend succes vandaag.

6. Niet meer actief

IUI MEIDEN

WickedWitchy;5de iui - 28 September , menopur + pregnyl, NOD 11 Oktober
    Denise27; 1e iui 15 oktober mislukt, wachten op 2e iui poging
    Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ?
    Nickiee 8e iui puregon (50) en pregnyl, NOD 26 september
    Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF?
    Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI
    Marieke21; 7e IUI, lucrin&puregon&pregnyl, NOD 4 december
    Sens: 4e IUI gonal/pregnyl NOD 6 december (sinterklaaskadootje? ;))
    LadyZorra: 16 oktober begonnen met puregon (75) 24 oktober 1e IUI behandeling (pregnyl en acupunctuur)>mislukt, 10/11 uitgangsecho IUI 2
    Naatje30: 13 oktober begonnen met gonal f (37,5) voor 1e IUI met pregnyl 24 oktober gonal f ophogen (75) NOD 17 november en 19 november pas testen ivm extra pregnyl (verjaardagskadootje?)
    Davalee: 2e iui, nod: 3 november
    Sooner: 2 iui nod: 19 november
    Meis1984: 1e IUI met pregnyl, NOD 25 november
    meisje0123: 2e iui met clomid en pregnyl
    chantal76: 1e IUI met clomid en pregnyl
    hanneke75: 3e poging IUI met pregnyl
    Zora : Wachten op ongi en dan 1e IUI icm Clomid
    Enise: 1e IUI met Gonal-f en Pregnyl

ZWANGER DOOR IUI!!

Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje Siebe
    Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje Dean Oliver
    Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje Ruben
    Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongen
    Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, bevallen op ? juni van een meisje; Senna
    mandy80: zwanger na 10e IUI, bevallen op 4 juli van een jongen Danaé Patrick
    Jalena: zwanger na 3e IUI, bevallen op 3 juli van een jongen
    Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 julionbekend
    Mariel77: zwanger na 5e IUI, bevallen op 29 juli van een jongen Lenn
    Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, bevallen op 25 augustus 2008 van een dochter Sara
    Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september
    Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September, 29 augustus bevallen van jongen Jaylen Joshua en een meisje Ylana Yasmin
    Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober
    Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november
    Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november
    Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december ;)
    Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december.
    Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009.
    10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009
    Stef78; zwanger na 2e IUI Clomid/Pregnyl - uitgerkend ca. 20 maart 2009
    Vruchtje24: zwanger na 2e IUI Gonal-f en Pregnyl - uitgerekend 7 april 2009
    Marooz; zwanger na 2e IUI Puregon e pregnyl- uitgerekend 01 mei 2009
    Jinky: zwanger na 4e IUI in eigen cyclus en pregnyl uitgerekend rond 26 mei 2009
    Roosje83: zwanger na 2de IUI, Clomid 150mg en Pregnyl en zelf geklust (geen inseminatie gehad). Uitgerekend 06 Juni 2009
    Juudje1975 : Zwanger na de 1e iui, 1x pregnyl - Uitgerekend rond 4 juli

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.

De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.

7. Niet meer actief

Aurelie, Welkom terug...op naar een 2e IUI beebje, succes!
    Ik heb de naam van Siebe aangepast op de lijst ;)

Meisje, succes vandaag!

8. Noetje

Noetje Lid

10 nov 2008
    25
    0
    0
    Aurelie ik kan mijn eigen voorstellen dat je weer net zo onzeker bent als met de eerste Ik vraag mijn eigen wel af of je voor een tweede weer alle onderzoeken krijgt voordat ze aan iui beginnen? Wij zijn geluk snel zwanger geraakt met iui maar mijn vriend weet niet of hij alle onderzoeken weer zou willen voor een eventuele tweede.

meisje 0123 hoe ging het vanmorgen in het ziekenhuis? Heb je lang moeten wachten? Ik las dat bij jullie in het ziekenhuis de wachtkamers voor fertilliteit en zwangere ook gescheiden is.Dat was bij ons in het ziekenhuis ook en ik heb dat als heel fijn ervaren.Hoop dat het kaarsje geholpen heeft.

9. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    @aurelie, helemaal niet illegaal hoor. Natuurlijk hopen we je ook weer snel te zien gaan (positief bedoeld). Zo'n succesverhaal zie ik ook wel graag, hoewel ik natuurlijk ook best jaloers ben.

@meisje, je zit op het wachtbankje. Kom erbij!
    Hoop dat het vlot en prettig ging en je je nog kon concentreren op je cursus.

@naatje, spannend he? Ik hou het haast niet meer vol. Ik voel ook van alles in mijn buik, maar wat het betekent........

10. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Hoi, ik heb 'm net naar je gestuurd! Enne... hou 'm daar he!

11. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou dames, mijn IUI is goed gegaan.
    Zoals ik al verteld had, is de pregnyl spuit er zonder blikken of blozen in gegaan woensdagavond.
    Gisterochtend zat het ei er nog, was ongeveer 20 à 21 mm groot.
    Er zijn 49 miljoen zwemmers ingebracht, waarvan 71% goed beweeglijk. Een goede score, zo zei de echoscopiste.
    Vanavond klussen we voor de zekerheid nog een keertje, en dan hebben we ons best weer gedaan!
    En nu... kunnen we dus weer wachten!
    Spannend!
    X

12. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Spannend hier weer allemaal zeg...ik mag nog ongeveer een weekje wachten waarschijnlijk voor de IUI...wat is wachten erg zeg ;)
    Alles in huis de gonal aan het spuiten en de pregnyl ligt klaar...nu die eitjes nog rijp zien te krijgen :smile: dusp hopelijk snel een positieve ovutest

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Meisje, goede score zeg. Succes en sterkte in de wachtweken, hoop dat ze omvliegen en met een positief resultaat.

Sooner: Hij is nog niet aangekomen, TPG he? ;)

Sens, succes nog even met wachten.

Meiden we wachten allemaal op iets anders en toch op hetzelfde, maar wachten SUCKS! (sorry, moest er even uit. ) :(

14. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Hey meiden,

Ik kom net van de eerste FM vandaan en morgen mag ik al Pregnyl prikken, maandag dan de 7e IUI. Er zat één mooi rond ei van 20 mm, maar mijn baarmoederslijmvlies was nog niet zo dik, slechts 3 mm... Toch wilde ze het wel proberen... Nou ja, beter iets dan niets hè?

15. Aurelie

Aurelie Bekend lid

31 jan 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Lief van jullie dat jullie allemaal zo positief regearen op mijn hopelijk korte terugkeer. En natuurlijk begrijp ik dat het voor sommigen ook moeilijk is, omdat ik al gezond kereltje heb.

Noetje: wij hebben deze keer gelukkig niet weer de hele rij met onderzoeken te hoeven te doorlopen. Mijn vent heeft 1x zijn zaad weer moeten inleveren om te kijken of we nog steeds voor iui in aanmerking kwamen. En met een score van 9 mln, wat beter was dan in de eerste rondes, mochten we meteen verder gaan in de procedure.
    Maandag uitslag van de test en vrijdag meteen de 1ste IUI. Zonder chlomid want daar was ik al te laat voor, maar toch met 1 mooi eitje en een superscore zaadcellen (voor ons). Tot zo ver heb ik er een goed gevoel over. En vandaag is mijn NOD dag, dus het is wel heel spannend!

Iedereen veel succes en super dat iedereen op deze site nog steeds net zoveel met elkaar meeleeft als in de begin periode. Op naar nog meer successtories!

Groetjes, Aurelie

16. meisje nu de spannende wachtweken ik zal voor je duimen.

aurelie laten we hopen dan dat je snel weer weg bent hier hihi\

marieke succes meid laten we hopend at het slijm nog even goed aandikt

sens succes met wachten hoop dat de week zo om is voor je.

zora meid begrijp dat je het af en toe helemaal zat bent hebben we allemaal wel eens .

hier gister uitslag zaadtest gehad was normaal! maar meer weten we ook niet, afspraak gemaakt voor maandag hebben we een viva gesprek, had er nog nooit van gehoord.

17. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    hoi. ik had vandaag 2 eitjes van 1,1 en 1,5 en mag ook al morgen pregnyl prikken en dan maandag IUI. wat een groot verschil..... ben ik dan niet te vroeg?

18. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    hey ladyzorra, ik neem aan dat ze bedoelen dat het 11 en 15 mm is? Toch?
    Dan schatten ze nl waarschijnlijk in dat ze beide nog ongeveer in die drie dagen tot 13 en 18 groeien en dan is het best o.k. volgens mij hoor!

19. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ja, dat bedoel ik hahahaha
    Gelukkig dan, maakte me al zorgen....
    Ze hebben tot maandagmiddag om te groeien en dan komen de zwemmers in aantocht!

20. je zult toch nog wel een keer echo krijgen tussendoor of niet?
    in ieder geval veel succes voor een maandag
    dat de zwemmers maar goed hun best doen

Deel Deze Pagina