iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bedankt voor jullie reacties

goed nieuws mensen

hij heeft vandaag al gebeld? snap ze soms echt niet hoor!

maar ze hebben het nog eens in de groep gegooit en we mogen starten.
    nu maar hopen dat het nog in november is want december doen ze geen iui en dan wordt het januari

maar we hebben groen licht en dat is het belangrijkste.
    nu worden er 3 pogingen gedaan en als het dan nog niet gelukt is wordt er weer verder gekeken en zal ik waarschijnlijk verder onderzocht worden.

we gaan iui in eigen cyclus doen dus zonder hormonen

aurelie meid wat spannend ik hoop dat die positief is hoor.

lady zorra voor jou ook veel succes
    marieke overstappen naar een ander ziekenhuis zijn we wel mee bezig geweest , maar omdat ik zoveel overgewicht heb worden we in de regio ook niet eerder geholpen en dan zouden we uitkomen op utrecht, maar nijmegen is voor ons gewoon het makkelijkste.

2. Aurelie

Aurelie Bekend lid

31 jan 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    JIPPIEEEEEEEEEEE ik ben weer zwanger!
    Het kan niet anders dan dat ik 2 engeltjes op mijn schouder heb zitten. Want ik besef maar al te goed dat ik heel veel mazzel heb!
    Het is nog zo pril, dus ik vertel het de komende periode nog aan niemand, maar dit forum is wederom een uitkomst.

Ik zal de engeltjes jullie kant opsturen, zodat jullie nu ook eindelijk aan de beurt zijn. Ik blijf voor jullie duimen!

Liefs, Aurelie

3. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Jeee Aurelie Van Harte, ik moet wel zeggen dat ik hartstikke jaloers ben!

4. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    GEFELICITEERD AURELIE!
    Geniet er lekker van!
    X

5. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd Aurelie! Geniet ervan :)

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Aurelie van harte meid. Hier ook jaloers hoor!

Meiden, ik heb gisteren de provera gehaald en een zwangerschapstest, sta ik vanmorgen op en......ONGI! Niet te geloven, heb het echt niet voelen aankomen alleen eergisteren buikpijn maar dat leek meer op eipijn. Snap mijn lichaam echt niet. Ben wel blij, Begin nu vrijdag met de clomid dan meteen afspraak maken voor de follikelmetingen en dan waarschijnlijk over twee weken de IUI. En als het goed is valt het dus niet in het weekend gelukkig! Of mijn ei moet heel langzam groeien.

7. Aurelie

Aurelie Bekend lid

31 jan 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Hoi Meiden,

Bedankt voor de felicitaties. En jaloers zijn mag hoor! Ik kan het me zo goed voorstellen. Zeker wanneer je al zolang bezig bent en dat komt er zo'n "muts" doodleuk vertellen dat ze weer zo snel zwanger is na een IUI.
    Ik hoop wel dat dit jullie ook weer meer hoop geeft en dat jullie positief blijven kijken naar de kansen met IUI, want deze zijn zeker niet slecht! En zowel op de gewone manier zwanger worden als via IUI, beiden zijn ook een kwestie van veel geluk hebben en soms een lange adem hebben.
    Maar de lijst met succesverhalen via IUI groeit gestaag, dus over een paar maanden staan jullie er allemaal op!

groetjes, Aurelie

8. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Aurelie: gefeliciteerd!

9. aurelie meid van harte gefeliciteerd en laat die engeltjes maar komen

10. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

15 okt 2008
    586
    0
    0
    Hoi Dames, korte up, ik ga zo naar bed, maarre..

De echo van vandaag was in ieder geval goed, het eitje links groeit, echter nog niet groot genoeg om de IUI af te spreken, vrijdag weer een echo.

Afwachten dus nog, vandaag dag 22...

Chantal

11. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    oh chantal ben ik niet de enige...zit op dag 18..maar nog geen eitjes rijp...ook dat wachten duurt lang ;)

12. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Ik heb ook één keer zo'n langzaam ei gehad... 't Was geloof ik dag 26 dat de IUI uiteindelijk plaatsvond. De keer erna mocht ik wel met mijn dosis hormonen omhoog :) Dat werkte, want nu heb ik steeds vóór dag 14 de IUI :)

13. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

15 okt 2008
    586
    0
    0
    Marieke, dat heeft de GYN bij mij ook al aangegeven, volgende keer een hogere dosis. Ik ben begonnen met 50 mg CLOMID, nu 4 cyclussen 100, maar ik blijf rond de 35 dagen hangen.

Nu duurt het nog langer zo lijkt het en dat vindt hij te lang, tot 35 dagen is acceptabel.

Afwachten maar. SENS, ik hoop voor jou en mij dat de groei vlot doorzet.

Chantal

14. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Aurelie, gefeliciteerd!

Heb gister mijn 1e IUI gehad, mag rond 2 december testen..

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Duim heel hard voor je Enise, spannend!

16. Niet meer actief

Enise, Ik duim voor je!

all, Helaas is onze eerste IUI mislukt, morgen mag ik weer starten met de Gonal-f voor onze 2e IUI en 1 dec heb ik de eerst fm al weer!

17. Niet meer actief

IUI MEIDEN

WickedWitchy;5de iui - 28 September , menopur + pregnyl, NOD 11 Oktober
    Denise27; 1e iui 15 oktober mislukt, wachten op 2e iui poging
    Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ?
    Nickiee 8e iui puregon (50) en pregnyl, NOD 26 september
    Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF?
    Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI
    Marieke21; 7e IUI, lucrin&puregon&pregnyl, NOD 4 december
    Sens: 4e IUI gonal/pregnyl NOD 6 december (sinterklaaskadootje? ;))
    LadyZorra:24 okt 1e IUI behandeling (puregon (75), pregnyl en acupunctuur)3 follikels, 217 mljn zwemmers>mislukt, 17 nov 2e IUI (puregon (50) en Pregnyl) 2 follikels
    Naatje30: 2e IUI icm met Gonal-f en pregnyl 21/11 start gonal 75IE 1/12 1e fm
    Davalee: 2e iui, nod: 3 november
    Sooner: 2 iui nod: 19 november
    Meis1984: 1e IUI met pregnyl, NOD 25 november
    meisje0123: 2e iui met clomid en pregnyl
    chantal76: 1e IUI met clomid en pregnyl
    hanneke75: 3e poging IUI met pregnyl
    Zora : Wachten op ongi en dan 1e IUI icm Clomid
    Enise: 1e IUI met Gonal-f en Pregnyl

ZWANGER DOOR IUI!!

Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje Siebe
    Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje Dean Oliver
    Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje Ruben
    Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongen
    Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, bevallen op ? juni van een meisje; Senna
    mandy80: zwanger na 10e IUI, bevallen op 4 juli van een jongen Danaé Patrick
    Jalena: zwanger na 3e IUI, bevallen op 3 juli van een jongen
    Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 julionbekend
    Mariel77: zwanger na 5e IUI, bevallen op 29 juli van een jongen Lenn
    Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, bevallen op 25 augustus 2008 van een dochter Sara
    Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september
    Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September, 29 augustus bevallen van jongen Jaylen Joshua en een meisje Ylana Yasmin
    Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober
    Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november
    Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november
    Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december ;)
    Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december.
    Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009.
    10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009
    Stef78; zwanger na 2e IUI Clomid/Pregnyl - uitgerkend ca. 20 maart 2009
    Vruchtje24: zwanger na 2e IUI Gonal-f en Pregnyl - uitgerekend 7 april 2009
    Marooz; zwanger na 2e IUI Puregon e pregnyl- uitgerekend 01 mei 2009
    Jinky: zwanger na 4e IUI in eigen cyclus en pregnyl uitgerekend rond 26 mei 2009
    Roosje83: zwanger na 2de IUI, Clomid 150mg en Pregnyl en zelf geklust (geen inseminatie gehad). Uitgerekend 06 Juni 2009
    Juudje1975 : Zwanger na de 1e iui, 1x pregnyl - Uitgerekend rond 4 juli

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.

De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.

18. chantal en sens ik hoop dat jullie eitjes toch snel op springen gaan staan succes dames

zora en naatje meiden dikke knuffel

enise hier nogmaals ik duim voor je

heb gister de ovutesten met de post gekregen moet zeggen zeer snelle service en start zaterdag met testen

19. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ohh Naatje wat balen meid! Hoop dat je 2de IUI wel gaat lukken!

Bedankt Miss Layla!

20. Aurelie

Aurelie Bekend lid

31 jan 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Naatje, balen zeg! Maar het jaar is nog niet om, dus zwanger worden dit jaar is nog mogelijk.

Enise: spannend! Zou inderdaad een mooi sinterkaaskado zijn.

Ik heb zelf ook langzame eitjes, maar gelukkig zegt dat niks over de kwaliteit. Ze gaan bij mij pas groeien op dag 17 en springen op dag 22. En dat bij een cyclus van 28 dagen! Liep de vorige zwangerschap in het begin ook altijd een week achter op de echo, maar ook dat is ruimschoots goed gekomen.

Ik zit een beetje te twijfelen of ik mezelf weer op de lijst zal "zwanger door IUI"zal zetten. Voelt wel een beetje asociaal om daar voor de 2de keer op te gaan staan. Wat vinden jullie? Kan me voorstellen dat het frusterend is.

Iedereen weer succes en ik hoop gauw op meer zomerbaby's!

groetjes, Aurelie

Deel Deze Pagina