Lieve Sens, Kippevel krijg ik van je berichtje...wat oneerlijk! Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe voor de toekomst! Dikke knuf! Liefs Naatje
sens wat ongelovelijk kl*te zeg het leven kan soms zo oneerlijk zijn. wens je heel veel sterkte toe met het verwerken van dit nieuws. chantal wat een goed nieuws zeg succes een maandag franka hoop dat je je snel weer wat beter voelt en ook jij succes een maandag. hier vandaag eerste ovutest gedaan , maar nog vet negatief
Ik zit sinds kort op deze site en heb gisteren de eerste IUI gehad( zonder hormonen en van een donor). De inseminatie was op zich snel gebeurt. Wel een licht zeurende pijn in mijn onderbuik de rest van de dag, maar dat was vanochtend weer over. Over 2 weken een zwangerschapstest of ongesteld, we wachten het maar even rustig af. Ik ben benieuwd of er meer lesbische koppels bezig zijn met IUI met een donor en via welk ziekenhuis jullie dat doen.
Sens, heel veel sterkte. Ik hoop dat je er een beetje goed met steun van familie en vrienden doorheen komt. Een hele dikke knuffel van mij!
Gisteravond de pregnyl gespoten.Ging erg goed, geen problemen. Vooral het mengen was wat onhandig en daardoor spannend,heb ik alles in de spuit zitten en zijn de belletjes er uit. Maar het is prima gegaan. Iets rood geworden in een klin gebied, verder geen last. Morgen de eerste IUI! Chantal
Sens: Moeder Natuur kan zo wreed zijn. Sterkte en heel veel moed voor de komende periode. Frank en ?: ben even kwijt wie er morgen nu nog maar aan de beurt is. Franka ik hoop dat je je weer beter voelt en allebei veel succes! groetjes, Aurelie
chantal succes morgen. longing to be heb vorig jaar via een ander forum contact gehad met een lesbische vrouw die met de eerste iui van donor gelijk zwanger was. dus succes met wachten en ik hoop op goed nieuws voor je hier wachtend op posi ovu tets
IUI MEIDEN WickedWitchy;5de iui - 28 September , menopur + pregnyl, NOD 11 Oktober Denise27; 1e iui 15 oktober mislukt, wachten op 2e iui poging Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Nickiee 8e iui puregon (50) en pregnyl, NOD 26 september Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; 7e IUI, lucrin&puregon&pregnyl, NOD 4 december LadyZorra:24 okt 1e IUI behandeling (puregon (75), pregnyl en acupunctuur)3 follikels, 217 mljn zwemmers>mislukt, 17 nov 2e IUI (puregon (50) en Pregnyl) 2 follikels Naatje30: 2e IUI icm met Gonal-f en pregnyl 21/11 start gonal 75IE 1/12 1e fm Davalee: 2e iui, nod: 3 november meisje0123: 2e iui met clomid en pregnyl chantal76: 1e IUI met clomid en pregnyl hanneke75: 3e poging IUI met pregnyl Zora : Wachten op ongi en dan 1e IUI icm Clomid Enise: 1e IUI met Gonal-f en Pregnyl Meis1984: 1e IUI mislukt, 1 dec 1e FM Sooner: 3e iui gestart met Gonal-F (112,5) en pregnyl ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje Siebe Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongen Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, bevallen op ? juni van een meisje; Senna mandy80: zwanger na 10e IUI, bevallen op 4 juli van een jongen Danaé Patrick Jalena: zwanger na 3e IUI, bevallen op 3 juli van een jongen Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 julionbekend Mariel77: zwanger na 5e IUI, bevallen op 29 juli van een jongen Lenn Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, bevallen op 25 augustus 2008 van een dochter Sara Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September, 29 augustus bevallen van jongen Jaylen Joshua en een meisje Ylana Yasmin Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Vruchtje24: zwanger na 2e IUI Gonal-f en Pregnyl - uitgerekend 7 april 2009 Marooz; zwanger na 2e IUI Puregon e pregnyl- uitgerekend 01 mei 2009 Jinky: zwanger na 4e IUI in eigen cyclus en pregnyl uitgerekend rond 26 mei 2009 Roosje83: zwanger na 2de IUI, Clomid 150mg en Pregnyl en zelf geklust (geen inseminatie gehad). Uitgerekend 06 Juni 2009 Juudje1975 : Zwanger na de 1e iui, 1x pregnyl - Uitgerekend rond 4 juli Aurelie: zwanger na 1ste IUI, uitgerekend rond 25 juli Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.[/quote]
IUI MEIDEN WickedWitchy;5de iui - 28 September , menopur + pregnyl, NOD 11 Oktober Denise27; 1e iui 15 oktober mislukt, wachten op 2e iui poging Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Nickiee 8e iui puregon (50) en pregnyl, NOD 26 september Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; 7e IUI, lucrin&puregon&pregnyl, NOD 4 december LadyZorra:24 okt 1e IUI behandeling (puregon (75), pregnyl en acupunctuur)3 follikels, 217 mljn zwemmers>mislukt, 17 nov 2e IUI (puregon (50) en Pregnyl) 2 follikels Naatje30: 2e IUI icm met Gonal-f en pregnyl 21/11 start gonal 75IE 1/12 1e fm Davalee: 2e iui, nod: 3 november meisje0123: 2e iui met clomid en pregnyl chantal76: 1e IUI met clomid en pregnyl hanneke75: 3e poging IUI met pregnyl Zora : 1e IUI icm Clomid Enise: 1e IUI met Gonal-f en Pregnyl Meis1984: 1e IUI mislukt, 1 dec 1e FM Sooner: 3e iui gestart met Gonal-F (112,5) en pregnyl ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje Siebe Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongen Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, bevallen op ? juni van een meisje; Senna mandy80: zwanger na 10e IUI, bevallen op 4 juli van een jongen Danaé Patrick Jalena: zwanger na 3e IUI, bevallen op 3 juli van een jongen Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 julionbekend Mariel77: zwanger na 5e IUI, bevallen op 29 juli van een jongen Lenn Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, bevallen op 25 augustus 2008 van een dochter Sara Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September, 29 augustus bevallen van jongen Jaylen Joshua en een meisje Ylana Yasmin Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Vruchtje24: zwanger na 2e IUI Gonal-f en Pregnyl - uitgerekend 7 april 2009 Marooz; zwanger na 2e IUI Puregon e pregnyl- uitgerekend 01 mei 2009 Jinky: zwanger na 4e IUI in eigen cyclus en pregnyl uitgerekend rond 26 mei 2009 Roosje83: zwanger na 2de IUI, Clomid 150mg en Pregnyl en zelf geklust (geen inseminatie gehad). Uitgerekend 06 Juni 2009 Juudje1975 : Zwanger na de 1e iui, 1x pregnyl - Uitgerekend rond 4 juli Aurelie: zwanger na 1ste IUI, uitgerekend rond 25 juli Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.[/quote]
goede morgen dames, mag ik erbij? Ben al een jaar bezig voor een wondertje! zwanger in nov.07 curretage jan.08 gestart met clomid mei08 gestart met clomid en aacifemine juli08 okt08 eerste iui nov08 2e iui en nu maar hopen...
Hoi Ollebolleke, Ja hoor dat bedoelen we ermee Je bent ook al één dag overtijd! Welkom hier en ik hoop dat je snel weer weg mag zijn Groetjes, Marieke
Zo, de eerste IUI hebben we achter de rug. Gelukkig was de koorts vandaag verdwenen en is het prima gegaan. Nu twee spannende weken afwachten. Hoe ging het bij jou vandaag Chantal? Groetjes Franka
Het is me erg meegevallen. Ik vind het nu alleen zo'n raar gevoel. Ik durf me amper te bewegen, denk bij iedere beweging 'zou ik nu niet teveel doen?' De reslutaten van de zaadkwaliteit waren prima en ze zagen ook dat de zaadjes zich mooi in mijn baarmoederslijm nestelden. Allemaal positieve tekenen. Nu héél hard duimen [-o<