Tja, ik denk dat de meeste dames op het forum het wel herkennen, die 'ik wil zo graag testen om heeeel misschien al te weten of ik zwanger ben'-gevoelens. Heb dat het afgelopen jaar eigenlijk niet meer gedaan, en nu weet ik ook weer waarom, want dit is inderdaad hartstikke frusterend. Ga het dus ook niet meer doen (haha, hoop ook dat het helemaal niet meer nodig is natuurlijk). Pffff.... wachten duurt lang hoor (die 2 dagen gaan echt niet zo gauw voorbij ). X
ollekebolleke gefeliciteerd meid chantal ik denk dat ik de verkeerde voor me heb haha er is namelijk ook een hyves voor iui en zo. meisje kan het ook niet echt goed zien zou over 2 dagen nog eens testen als je echt zwanger bentt moet die dan toch wel duidelijker zijn. succes ermee en hopelijk heb je goed nieuws hier nog in afwachting van een posi ovu tets heb nu 2 testen van sensi test en van kruitvad, kruidvat geeft aan dat het bijna posi is en sensi is nog heel licht?
THNX aan iedereen voor felicitaties @marieke wow morgen testen,ik duim met jou mee!maar jou banner klopt toch niet? @Aurelie,bedankt ,maar zo vlug was het nu ook weer niet(een jaar met miskraam,2positieve vroege testen die na 3dagen weer negatief waren) net op tijd zou ik zeggen. @meisje de moed niet opgeven bij mij was het ook eerst een witte test en de dag erna 2streepjes. @miss laya hopelijk vlug een positeve ovu test en dan veel plezier en op het roze bankje
Nog een vraagje aan @aurelie hoe waren jou eerste HCG waarden? Vandaag bij mij op dag 33 waarde102 wat denken jullie
Ollebolleke: nee, niet morgen testen, dat kan pas va woensdag. Maar altijd na 11 dagen na IUI wordt ik ongesteld en dat is morgen. Ik had deze keer een hele vlotte cyclus. Mijn banner klopt nog wel hoor
Nou, ik heb niet zo veel hoop meer. Heb nog een CB gedaan vanochtend, en die geeft ook alleen een heel, heel vaag streepje (bijna niet te zien), negatief dus. En ik denk dat als ik zwanger zou zijn, de testen steeds duidelijker zouden moeten worden lijkt me. Als ik de 3 CB's onder elkaar leg, dan lijkt die van dinsdag wel duidelijker dan die van woensdag, en die van woensdag lijkt dan nu ook wel duidelijker dan die van vandaag. Misschien is het dan dus toch wel raak geweest, maar is het misgegaan. Ik neem me dus bij deze voor om NOOIT meer voor mijn NOD te testen. Dat deed ik al nooit, maar ik had deze ronde zó het gevoel dat het raak was dat ik het eigenlijk bij wijze van spreken alleen maar bevestigd wilde zien door de test. Pfffff.... laat de ongi nu maar snel doorbreken want dit is ook niks. X van een verdrietig meisje (ik weet het, er is nog hoop want ben nog niet ongesteld maar is denk ik een kwestie van afwachten).
Toevallig dat ik dat vanochtend voor het EERST in mijn leven (ivm mijn cyclus dan) gedaan heb. Hij was 37,3. Lijkt me hoog (en dus een goed teken), maar het zegt mij niet zo veel.
ollebolleke: had even je voorgeschiedenis over het hoofd gezien, sorry. Maar bij de iui ging het toch lekker snel. Ik heb geen idee wat mijn hcg waardes zijn. Die worden bij niet gemeten. Ik heb wel een echo op 5 december om te kjiken of ik echt zwanger ben en het hartje klopt. Ik kan je helaas niet helpen. Meisje123: Op een peptalk zit je nu vast even niet te wachten. STERKTE! Nog meer meiden met goed nieuws, wat dat kunnen we wel weer een keer gebruiken! groetjes, Aurelie
mijn ovutest is positief joehoe! morgen eerste iui poging. meisje dikke knuffel aurelie dit is het beste nieuws wat ik je nu kan geven
Helaas. Game over, ben net ongesteld geworden. Balen, maar liever dit dan die onzekerheid hoor. Ga zo mijn banner maar weer aanpassen! X
@misslayla das goed nieuws he! mogen jullie na iui klusen?de 1maand hebben wij dit niet gedaan,de2x wel en t'was prijs @meisje kop op he, de aanhouder wint
Hej Ollebolleke, verteel eens meer over dat klussen als je wilt. Hoe lang na de iui klus je? En waarom zou het niet mogen eventueel? Kan het ook negatief beinvloeden misschien? Vertel vertel
IUI MEIDEN WickedWitchy;5de iui - 28 September , menopur + pregnyl, NOD 11 Oktober Denise27; 1e iui 15 oktober mislukt, wachten op 2e iui poging Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Nickiee 8e iui puregon (50) en pregnyl, NOD 26 september Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; 7e IUI, lucrin&puregon&pregnyl, NOD 4 december LadyZorra:24 okt 1e IUI behandeling (puregon (75), pregnyl en acupunctuur)3 follikels, 217 mljn zwemmers>mislukt, 17 nov 2e IUI (puregon (50) en Pregnyl) 2 follikels Naatje30: 2e IUI icm met Gonal-f en pregnyl 21/11 start gonal 75IE 1/12 1e fm Davalee: 2e iui, nod: 3 november meisje0123: 2e iui met clomid en pregnyl chantal76: 1e IUI met clomid en pregnyl hanneke75: 3e poging IUI met pregnyl Zora : Wachten op ongi en dan 1e IUI icm Clomid Enise: 1e IUI met Gonal-f en Pregnyl Meis1984: 1e IUI mislukt, 1 dec 1e FM Sooner: 3e iui gestart met Gonal-F (112,5) en pregnyl ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje Siebe Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongen Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, bevallen op ? juni van een meisje; Senna mandy80: zwanger na 10e IUI, bevallen op 4 juli van een jongen Danaé Patrick Jalena: zwanger na 3e IUI, bevallen op 3 juli van een jongen Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 julionbekend Mariel77: zwanger na 5e IUI, bevallen op 29 juli van een jongen Lenn Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, bevallen op 25 augustus 2008 van een dochter Sara Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September, 29 augustus bevallen van jongen Jaylen Joshua en een meisje Ylana Yasmin Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, bevallen op 13 november van een jongen Noa Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Vruchtje24: zwanger na 2e IUI Gonal-f en Pregnyl - uitgerekend 7 april 2009 Marooz; zwanger na 2e IUI Puregon e pregnyl- uitgerekend 01 mei 2009 Jinky: zwanger na 4e IUI in eigen cyclus en pregnyl uitgerekend rond 26 mei 2009 Roosje83: zwanger na 2de IUI, Clomid 150mg en Pregnyl en zelf geklust (geen inseminatie gehad). Uitgerekend 06 Juni 2009 Juudje1975 : Zwanger na de 1e iui, 1x pregnyl - Uitgerekend rond 4 juli Aurelie: zwanger na 1ste IUI, uitgerekend rond 25 juli Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.