Hoi meiden, Zoals jullie kunnen zien ben ik 2 weken geleden bevallen van een flinke zoon genaamd Noa! Ik werd zwanger in ronde 26 na 4 IUI's! Ik wil jullie allemaal veel succes wensen en hoop dat jullie allemaal snel zwanger mogen zijn! Liefs, Marisha
IUI MEIDEN WickedWitchy;5de iui - 28 September , menopur + pregnyl, NOD 11 Oktober Denise27; 1e iui 15 oktober mislukt, wachten op 2e iui poging Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Nickiee 8e iui puregon (50) en pregnyl, NOD 26 september Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; 7e IUI, lucrin&puregon&pregnyl, NOD 4 december LadyZorra:24 okt 1e IUI behandeling (puregon (75), pregnyl en acupunctuur)3 follikels, 217 mljn zwemmers>mislukt, 17 nov 2e IUI (puregon (50) en Pregnyl) 2 follikels Naatje30: 2e IUI icm met Gonal-f en pregnyl 21/11 start gonal 75IE 1/12 1e fm Davalee: 2e iui, nod: 3 november meisje0123: 2e iui met clomid en pregnyl chantal76: 1e IUI met clomid en pregnyl hanneke75: 3e poging IUI met pregnyl Zora : Wachten op ongi en dan 1e IUI icm Clomid Enise: 1e IUI met Gonal-f en Pregnyl Meis1984: 1e IUI mislukt, 1 dec 1e FM Sooner: 3e iui gestart met Gonal-F (112,5) en pregnyl LongingToBe 1e IUI nod 6 december ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje Siebe Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongen Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, bevallen op ? juni van een meisje; Senna mandy80: zwanger na 10e IUI, bevallen op 4 juli van een jongen Danaé Patrick Jalena: zwanger na 3e IUI, bevallen op 3 juli van een jongen Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 julionbekend Mariel77: zwanger na 5e IUI, bevallen op 29 juli van een jongen Lenn Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, bevallen op 25 augustus 2008 van een dochter Sara Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September, 29 augustus bevallen van jongen Jaylen Joshua en een meisje Ylana Yasmin Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, bevallen op 13 november van een jongen Noa Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Vruchtje24: zwanger na 2e IUI Gonal-f en Pregnyl - uitgerekend 7 april 2009 Marooz; zwanger na 2e IUI Puregon e pregnyl- uitgerekend 01 mei 2009 Jinky: zwanger na 4e IUI in eigen cyclus en pregnyl uitgerekend rond 26 mei 2009 Roosje83: zwanger na 2de IUI, Clomid 150mg en Pregnyl en zelf geklust (geen inseminatie gehad). Uitgerekend 06 Juni 2009 Juudje1975 : Zwanger na de 1e iui, 1x pregnyl - Uitgerekend rond 4 juli Aurelie: zwanger na 1ste IUI, uitgerekend rond 25 juli Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
Marisha, ben ik even aan 't neuzen in het 'oude' IUI topic, zie ik hier gewoon een prachtige foto van je nieuwbakken zoon Noa staan. Wat een schatteke! Nogmaals van harte gefeliciteerd! En nu ik toch aan het schrijven ben wil ik graag nog even reageren op een aantal, lees nl. af en toe nog stiekum even mee Ollebolleke, las dat je hcg 102 is. Volgens mij is dat dik in orde hoor. Geloof dat het minimaal iets van 50 moet zijn rond de 30 dgn. Mijne was 127 op dag 32, weet ik nog precies. Ondertussen is het een heerlijk kereltje van alweer ruim 6 mnd Aurelie, lees dat jij voor de 2e ging en gelijk weer zwanger bent geworden. Wat gaaf, proficiat! Wij hebben in januari weer ons hernieuwde intake voor wondertje nr.2. Bij ons was de eerste keer de 1e IUI gelijk raak, ga er nu niet vanuit dat dat weer zo is. Vandaar dat we eind januari alweer op gesprek gaan om alles in gang te zetten. Ben wel benieuwd of we dan en zo ja welke onderzoeken er weer opnieuw gedaan moeten worden. Ik hoop dan ook weer iets actiever mee te gaan schrijven als jullie dat goed vinden. Voor nu wil ik alle meiden die hier schrijven enorm veel succes wensen en ik hoop dat alle wensen heel snel in vervulling mogen gaan!
Meisje, jammer, helaas weer niet gelukt. Kop op, en op naar de volgende poging. Hier alles goed. Voel weinig tot niets. Merk wel dat ik errug vergeetachtig ben, met name op mijn werk is dat niet handig. Collega zij al gekscherend, dat is toch niet de komende 9 maanden zo? (ze weet van de IUI en de hormonen) Laten we hopen van wel he? Chantal
@Sooner sorry dat ik je zo lang heb laten wachten,ik had bezoek en buiten jullie en mijn moeder weet nog niemand dat ik zwanger ben. nu , ik d8 de eerste iui dat het schadelijk was om te klussen na insiminatie.hebben we dus ook niet gedaan. de 2e iui vroeg ik het aan de gyn en die zei dat het je kansen verhoogt. wij hadden deze maand uitzonderlijk anders geklust nm de ene keer s'avonds dan, dag en half ertussen.s'morgens klussen! VB op 9nov s'avonds klus op 11nov ochtend klus enz... kwestie van eens iets anders he !en dan zijn de mannekes goe wakker! suc6
IUI MEIDEN WickedWitchy;5de iui - 28 September , menopur + pregnyl, NOD 11 Oktober Denise27; 1e iui 15 oktober mislukt, wachten op 2e iui poging Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Nickiee 8e iui puregon (50) en pregnyl, NOD 26 september Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; 7e IUI, lucrin&puregon&pregnyl, NOD 4 december LadyZorra:24 okt 1e IUI behandeling (puregon (75), pregnyl en acupunctuur)3 follikels, 217 mljn zwemmers>mislukt, 17 nov 2e IUI (puregon (50) en Pregnyl) 2 follikels Naatje30: 2e IUI icm met Gonal-f en pregnyl 21/11 start gonal 75IE 1/12 1e fm Davalee: 2e iui, nod: 3 november meisje0123: 3e iui met clomid en pregnyl chantal76: 1e IUI met clomid en pregnyl hanneke75: 3e poging IUI met pregnyl Zora : Wachten op ongi en dan 1e IUI icm Clomid Enise: 1e IUI met Gonal-f en Pregnyl Meis1984: 1e IUI mislukt, 1 dec 1e FM Sooner: 3e iui gestart met Gonal-F (112,5) en pregnyl LongingToBe 1e IUI nod 6 december ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje Siebe Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongen Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, bevallen op ? juni van een meisje; Senna mandy80: zwanger na 10e IUI, bevallen op 4 juli van een jongen Danaé Patrick Jalena: zwanger na 3e IUI, bevallen op 3 juli van een jongen Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 julionbekend Mariel77: zwanger na 5e IUI, bevallen op 29 juli van een jongen Lenn Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, bevallen op 25 augustus 2008 van een dochter Sara Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September, 29 augustus bevallen van jongen Jaylen Joshua en een meisje Ylana Yasmin Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, bevallen op 13 november van een jongen Noa Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Vruchtje24: zwanger na 2e IUI Gonal-f en Pregnyl - uitgerekend 7 april 2009 Marooz; zwanger na 2e IUI Puregon e pregnyl- uitgerekend 01 mei 2009 Jinky: zwanger na 4e IUI in eigen cyclus en pregnyl uitgerekend rond 26 mei 2009 Roosje83: zwanger na 2de IUI, Clomid 150mg en Pregnyl en zelf geklust (geen inseminatie gehad). Uitgerekend 06 Juni 2009 Juudje1975 : Zwanger na de 1e iui, 1x pregnyl - Uitgerekend rond 4 juli Aurelie: zwanger na 1ste IUI, uitgerekend rond 25 juli Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
IUI MEIDEN WickedWitchy;5de iui - 28 September , menopur + pregnyl, NOD 11 Oktober Denise27; 1e iui 15 oktober mislukt, wachten op 2e iui poging Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Nickiee 8e iui puregon (50) en pregnyl, NOD 26 september Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; 7e IUI, lucrin&puregon&pregnyl, NOD 4 december LadyZorra:24 okt 1e IUI behandeling (puregon (75), pregnyl en acupunctuur)3 follikels, 217 mljn zwemmers>mislukt, 17 nov 2e IUI (puregon (50) en Pregnyl) 2 follikels Naatje30: 2e IUI icm met Gonal-f en pregnyl 21/11 start gonal 75IE 1/12 1e fm Davalee: 2e iui, nod: 3 november meisje0123: 3e iui met clomid en pregnyl chantal76: 1e IUI met clomid en pregnyl hanneke75: 3e poging IUI met pregnyl Zora : Wachten op ongi en dan 1e IUI icm Clomid Enise: 1e IUI met Gonal-f en Pregnyl Meis1984: 1e IUI mislukt, 1 dec 1e FM Sooner: 3e iui gestart met Gonal-F (112,5) en pregnyl LongingToBe 1e IUI nod 6 december Marientje Wachten op ongi (NOD 24-12) en dan 1e IUI icm Clomid en Pregnyl ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje Siebe Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongen Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, bevallen op ? juni van een meisje; Senna mandy80: zwanger na 10e IUI, bevallen op 4 juli van een jongen Danaé Patrick Jalena: zwanger na 3e IUI, bevallen op 3 juli van een jongen Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 julionbekend Mariel77: zwanger na 5e IUI, bevallen op 29 juli van een jongen Lenn Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, bevallen op 25 augustus 2008 van een dochter Sara Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September, 29 augustus bevallen van jongen Jaylen Joshua en een meisje Ylana Yasmin Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, bevallen op 13 november van een jongen Noa Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Vruchtje24: zwanger na 2e IUI Gonal-f en Pregnyl - uitgerekend 7 april 2009 Marooz; zwanger na 2e IUI Puregon e pregnyl- uitgerekend 01 mei 2009 Jinky: zwanger na 4e IUI in eigen cyclus en pregnyl uitgerekend rond 26 mei 2009 Roosje83: zwanger na 2de IUI, Clomid 150mg en Pregnyl en zelf geklust (geen inseminatie gehad). Uitgerekend 06 Juni 2009 Juudje1975 : Zwanger na de 1e iui, 1x pregnyl - Uitgerekend rond 4 juli Aurelie: zwanger na 1ste IUI, uitgerekend rond 25 juli Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum. Hoihoi Ik heb mezelf even toegevoegd. Ik heb gisteren de HSG gehad, kon zelf meekijken en heb m'n eileiders gezien, liepen ook goed door tot aan m'n eierstokken. Ik had wel het idee dat de afstand enorm lang was maar dat verklaart misschien ook waarom m'n eierstokken niet te zien waren op de inwendige echo van 3 maanden geleden. Volgende week nieuwe echo en hoop dat ze nu wel te zien zijn (12 kilo afgevallen), dan kunnen we starten zodra ik weer ongesteld wordt. Spannend! groetjes Marientje
hallo iedereen, helaas kom ik ook mee kijken op het forum zou deze cyclus mijn eerste IUI hebben, vandaag posi ovu-test, maar zeer waarschijnlijk geen IUI! morgen maar 2 plekken, 1 al bezet en verder heeft iedereen met medicijnen voorrang dus het zou wel heel toevallig zijn als er vandaag niemand bijkomt... spannend hoor! ik heb me ook suf getest de afgelopen dagen, 4x per dag uit angst m'n piek te missen en waarschijnlijk gebeurt er nu niks... ik hoor vanmiddag uitsluitsel. volgende maand zit ik dan vast weer met hetzelfde, en op zondag doen ze helemaal geen iui's. ben echt beetje teleurgesteld. het helpt om te lezen over andere meiden die het traject doorgaan. succes iedereen!
He wat gemeen botervliegje... maar wel klussen dan (of helpt dat niet bij jou?). Ik hoop dat ze je ineens bellen dat je toch mag komen. Ik duim.
Hey dames! Heb de eerste FM voor deze ronde al weer afgesproken, en de Clomid en Pregnyl liggen al weer in de (koel-)kast. NIEUWE RONDE NIEUWE KANSEN! X
botervliegje, waty balen zeg, maar idd wel klussen en wie weet...succes! Meisje, goed zo!...heel veel succes!
@marisha dikkev proficiat met je zoontje! @botervliegje,positief denken he!het kan altijd prijs zijn ook zonder iui.suc6
Dankjulliewel! Wat goed trouwens om zwangeren op dit forum te zien Ik hoop dat de IUI toch doorgaat... heb vijandig slijm, vermorzeld alles. Hoop natuurlijk steeds dat er sterke soldaatjes bij zitten, maar tot nu toe nooit gelukt... Maar even afwachten wat het ziekenhuis doet. Vind eigenlijk dat ik de volgende cyclus dan niet meer achter in de rij gezet kan worden, anders blijf ik bezig! maar ik snap ook wel dat als je ook echt medicijnen slikt en moet spuiten en zo je dat ook niet voor niks wilt doen. vind het gewoon zo spannend allemaal... niet echt relaxed... Straks bellen met het zkh...
helaas het gaat NIET door. ik heb een mooie posi ovu-test liggen, maar anderen hebben voorrang gekregen. zou ik nog snel een afspraak kunnen maken met een ander ziekenhuis voor morgen? vast niet... volgende maand wordt ook 3x niks, dan heb je eerst Kerst en aansluitend weekend waarin niet wordt gewerkt. bah! moet ik nog twee maanden wachten terwijl ik een keurige posi test heb
Aargh botervliegje, dat is niet fijn. Waarom kan het ook niet gewoon normaal, dan zou er helemaal niemand in dat ziekenhuis hoeven zitten. Ga maar even met wat servies gooien ofzo. Of even goed janken. Of winterslaap. Ander ziekenhuis zal je niet zo maar opnemen vrees ik. Zeker niet voor morgen. Ik begrijp dat klussen niet zoveel zin heeft in jouw situatie, maar toch zou ik het wel doen. Je weet toch maar nooit. Niet geschoten, altijd mis (letterlijk).
Balen zeg botervliegje. Hier ook rotnieuws, 4 follikels te zien bij de eerste FM vanmorgen. Tussen de 12,5 en de 14,5 mm. En dat al op dag 10. Dus helaas te veel kans op meerlingen en afgeblazen. Volgende ronde hoef ik maar 25 mg clomid te gebruiken en krijg ik voor de zekerheid een uitgangsecho op dag 2 of 3. Neemt niet weg dat ik nu even heel verdrietig ben.....