@miss layla heb de link es bekeken dat onder jou berichten staat. kreeg er koude rillingen van..echt mooi en ik wens jou alle geluk toe! @aurelie idd nog wat vroegjes voor mijn 1e echo,hoop alleen dat ze iets zien op jou banner staat dat je nu 6w en 2d zwanger bent,dan zit je vrijdag as toch nog niet in je 8eweek ,? ikzelf heb nog niet veel kwaaltjes, wel heel veel kou?koude rillingen,winderig,en soms een zwaar gevoel in de buik!
ollebolleke: mijn banner klopt inderdaad niet helemaal. Vanaf vrijdag gaat mijn 8ste week in. Dus ik smokkel wel een beetje, maar ik vind het wel goed klinken toch? Maar ik snap niet helemaal wat je hoopt te zien, als je weet dat de echo vroeg is? Ik heb gewoon een late eisprong waardoor een vroege echo riskant is. Eisprong op dag 21. En ik ben mij de vorige keer zo dood geschrokken dat wil ik voor mezelf voorkomen, maar ook anderen hiervoor behoeden. Vandaar dat ik mijn echo een week later doe. Zou je niet meer zekerheid krijgen door het prikken van bloed? Als ik mezelf zo terug lees, klink ik wel als een negatieve zeurpiet. Dat is niet de bedoeling hoor! Wij gaan gewoon allebei voor een prachtige echo waarop wij een kloppend hartje te zien krijgen. Dan hebben wij het mooiste Sinterklaaskado dat wij ons kunnen wensen!
@aurelie ja laten we dit maar hopen he,neen zeker en vast ! we krijgen beiden een mooie echo(hoe klein ook)
Ah nee he. Echt balen. Ik weet hoe je je voelt meid. Nu maar weer proberen om met goede moed op te gaan naar een volgende poging! X
enise vanuit hier nogmaals dikke knuffel ollebolleke mooi filmpje he ik zat echt te janken toen ik hem zag meiden wens jullie allemaal succes
Miss layla en Aurelie, ik zou idd naar het andere zh hier in de stad kunnen gaan, maar dat wil ik eigenlijk niet. Want qua statistieken (die ikzelf vorige keer ook omhoog heb gehaald ) is 'mijn' zh veel beter. En met hormonen heb je over het algemeen wel iets meer kans. Ik had vorige keer ook 2 eitjes, waar er dus uiteindelijk maar eentje van is bevrucht. We zien het wel, ik voel iig niet meer de druk die ik de eerste keer wel voelde. Ik ga er nu wel iets relaxter in, omdat ik iig weet dat mijn lijf zwanger kan worden en natuurlijk omdat ik al een prachtige zoon heb. Enise, wat balen voor je dat je weer ongesteld bent geworden! Hopelijk de volgende keer beter!
En ik ben net terug van de eerste follikelmeting en ik heb goed nieuws! Links is er een mooie follikel aan het groeien van gemiddeld 11,8mm. Het baarmoederslijmvlies is ook al mooi aan het opbouwen, dit is nu 6,7mm. Ik mag donderdag terugkomen en als de follikel dan goed door is gegroeid mag ik donderdag de pregnyl zetten en is vrijdag de IUI. Misschien is dit mijn "Lucky egg"!
Dikke knuffel Enise. naatje, fijn dat de 1e Fm goed was. Zou mooi zijn als jullie vrijdag de inseminatie hebben. Ik duim voor je Lucjy Egg!
k'ben deze avond naar de huisarts gegaan rond 11u vanmorgen werd alles zwart voor mijn ogen (d8 echt dat ik zou flauwvallen)draaierig mijn bloeddruk stond maar net 10! arts heeft ondertss bloed genomen om nog eens waarden te meten.woensdag weet ik meer. slaap lekker....
Enise: Balen, dikke knuffel! Ollebolleke: Dat is schrikken! Ben benieuwd hoe je je vandaag voelt. Denk erom he, wij gaan aan het einde van de week allebei voor een superecho! groetjes, Aurelie
@naatje30 Jeetje nu ben ik pas echt bang! sorry,dat jullie mijn geklaag moeten aanhoren. vandaag niet overdreven draaierig,maar kan ook niet anders na gisteren een ganse boel zoutrijke voeding in te nemen(op aanraden van dokter)