Meid, het was zeker niet de bedoeling je bang te maken, SORRY! Maar bij een lage bloeddruk moet je het gewoon rustig aan doen, dat was alles wat ik ermee bedoelde...
HCG waarden zijn gestegen van102 op dag 32 naar 923 dag 39 laaste menstru. oef... bloeddruk blijft wel laag,morgen eens vragen aan gyn. voor de rest goedemorgen iedereen nieuwe dag ...nieuwe kansen
Goedemorgen! Hier gister een kans verprutst, waren te moe om te klussen en zijn allebei grieperig. Zondag wel geklust. Maar mijn ei denk ik maandag gehad. Had er al niet zo veel hoop in dat zelf klussen zou lukken, nu helemaal niet meer. Een voordeel: Mijn cyclus duurt als het goed is deze keer lekker kort.
@ Zora; Misschien dat je nog een kansje maakt naar aanleiding van afgelopen zondag dan? Je weet het; het hoeft er maar 1 te zijn he! Hier verder geen nieuws. Vanochtend mijn laatste Clomid'je weer gehad. Nu wachten tot a.s. maandag, dan heb ik mijn eerste FM. Hoop dat er dan al iets te zien is, normaal moet ik op dag 10 maar omdat dat op een zaterdag valt, heb ik maar voor de maandag gekozen.
Haaaai ladies, ga vandaag weer beginnen met spuiten.. we maken net voor de kerst nog kans op een IUI!
@zora, ja hoor met die van zondag maak je zeker een goede kans op maandag! @misslayla, ik heb net het filmpje bekeken dat je onder je berichten hebt staan.............
longingtoBe P R O F I C I A T MET JE ZWANGERSCHAP he je moet ons wel niet zo vlug verlaten! wij willen alles meemaken hoor ,jou eeste gynbezoekje,jou eerste kwaaltjes, ikzelf ben ook zwanger he en denk dat ik nog wel effe mag blijven vd meiden? na een poos als de anderen dit wensen gaan we stilletjes weg....
longing to be dat is snel van harte meid. marieke spike is een bekende van mij vandaar die haai! sooner mooi filmpje he ollebolleke meid blijf positief de waardes waren toch goed, en rustig aan doen. enise succes met je nieuwe poging. verder ben ik het even kwijt sorry als ik iemand vergeten ben. hier nog steeds hetzelfde
LoningtoBe: gefeliciteerd! Ollebolleke: je hebt vandaag toc je echo? Wel laten weten hoe het gegaan is. Ben stik nieuwsgierig! Dat alle eitjes maar goed mogen groeien en dat er met veel geluk geklust mag worden en anders een goede IUI met een positieve uitslag. Morgen om 16h00 heb ik mijn eerste echo. Vind het zo spannend! Ik heb geen idee van mijn waarde etc en ik denk dat alles goed is, maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet. Groetjes, Aurelie
LoningtoBe, wat een mooi nieuws! GEFELICITEERD! Aurelie, ik hoop dat jullie morgen een hele mooi echo zullen hebben! Ollebolleke, hoe was je echo? Ik hoop dat jullie een hele mooie echo hebben gehad! meisje, heel veel succes maandag! Zora, we gaan er gewoon voor dat je zondag raak hebt geklust, die zaadjes waren al bijna bij de finish toen je ei sprong! Ik heb zo mijn 2e fm, ben benieuwd!
aureli succes morgen ga duimen dta alles goed is. ollebolleke ben benieuw hoe die van jou was vandaag. naatje succes vandaag hoop dat je ei goed groeit
hoi iedereen, ik moet maar om 19u bij de gyn zijn,dus nog effe wachten(kan ondertss nog wat groeien hi hi ) bben wwel ssupper gespannen
Hallo allemaal, Ik heb een vraagje aan jullie ervaren IUI meiden ;o) Ik moet vanaf cd 3 gaan beginnen met Puregon spuiten met 50 eenheden. Nou kreeg ik vandaag bij de apotheek maar 300 eenheden mee. Meer kon ze niet geven want dan moet ik weer een nieuw recept hebben. Maar met deze hoeveelheid kan ik 6 dagen doen en ik was in de veronderstelling dat ik 10 tot 14 dagen moest prikken. Hebben jullie enig idee? Hoeveel dagen moeten jullie gemiddeld prikken tot de eisprong? Gr. Cindy
@cjpt: Heb je niet binnen die tijd een echo in het ZH? Anders ben je het ZH even en leg je hen het probleem voor. Ik heb ook wel eens te weinig gehad. ZH fax-de het recept naar de apotheek en ik kon het daar zo ophalen.
Nou ik heb wel op CD 10 een echo. Moet ook even kijken hoe dat werkt want zoals het er nu uitziet gaat die in het weekend vallen... Maar hoe dan ook, ik kan nu op dag 3 tm 8 prikken en dan zijn de spullen al op. Ik heb net het ziekenhuis gebeld en die wilden dat ik het via de HA zou regelen. Dus de HA gebeld en die hebben nog geen bericht van het ziekenhuis ontvangen dat ik Puregon gebruik dus kunnen ze geen nieuw recept geven. Echt burocratie dit hoor! Maar goed, ik wat tot maandag en dan rij ik anders gewoon langs het ziekenhuis en regel ik het wel even in persoon. Kun jij je herinneren op welke CD jij ongeveer je eisprong had?