Ik heb vanmiddag mijn 2e fm gehad. Helaas heeft mijn follikeltje niet goed geluisterd, hij is amper gegroeid van gemiddeld 11,8mm naar 13mm . Ook mijn baarmoederslijmvlies was amper gegroeid, van 6,8 naar 7,2. Ik mag maandag weer terug...
Heej Naatje, niet getreurd, ik had de eerste ronde precies hetzelfde. Ik begrijp dat het nu even vervelend is, het duurt allemaal te lang. Maar straks zet ie een sprint in en dan ben je volgende week zo aan de beurt. Had je dit de eerste ronde ook? Enne mag je dan bijv. naar 112,5? Ik zit daar nu op en nu gaat het megasnel, bijna te snel en te goed. Had wel 10 eiblaasjes de laatste keer
Ja, met de Lucrin en Puregon meestal wel aardig vlot, vaak al voor dag 14! Op dag 12,13 ofzo. Heel goed dat je anders maandag zelf even naar het ZH gaat, heb ik ook al een keertje gedaan. Maar meer ook omdat ik dan zeker wist dat ik de medicijnen ook die dag in huis had, aangezien de apotheek in het ZH ze wel altijd op voorraad heeft en mijn eigen niet...
nog even snel voor ik in mijn bedje kruip(moe moe) moest dus om 19u bij de gyn zijn,stipt op tijd,een koppeltje voor mij.dus ik d8,dat gaat hier vlug aan mij zijn!mooi niet de wachtzaal liep goed vol,maar geen dokter te zien.kwam nog bij dat de klanten van zijn vrouw(die ook gyn is)erbij kwamen wegens een bevalling! na 1u en 3kwart was het dan eindelijk aan mij. Ik ben idd 5w en 2dagen!en er was een vruchtzakje te zien die mooi rond is.tja veel meer nog niet maar ben tevreden!nieuwe afspraak gekregen voor 16dec.op 7weken
ollebolleke, fijn dat de echo er mooi uit zag! En over 11 dagen mogen jullie beebje al weer bewonderen, super zeg! Aurelie, ik hoop dat jij vandaag ook een mooie echo zal krijgen!
GELUK Je kunt geluk niet grijpen met je hand, niet zetten in een lijstje,niet binden in een band. Je kunt het zelf niet maken van hout van steen of zand. niet breien en niet haken,niet knippen uit een krant. Je maakt het niet van aarde,ook niet van gras of hooi. en omdat je het niet maken kan,is geluk zo mooi! t'is een ongeschreven liedje,de vogels zingen het uit hun hoogste boom. het woont in hoge hemelen en diep onder je huid! aan iedereen veel geluk! ollebolleke
@cjpt ik zie dat je kan testen vandaag!en....? of wacht je nog een dagje,,? @naatje30 voor joueen mooie fm,as maandag!
@ ollebolleke, Ik heb woensdag (mijn vriend was jarig dus kon het niet laten) al een test gedaan en die was negatief. Nu denk ik al wat voortekenen te voelen dus ben bang dat t niet nodig is. Maar ik hou jullie op de hoogte!
IUI MEIDEN WickedWitchy;5de iui - 28 September , menopur + pregnyl, NOD 11 Oktober Denise27; 1e iui 15 oktober mislukt, wachten op 2e iui poging Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Nickiee 8e iui puregon (50) en pregnyl, NOD 26 september Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; 7e IUI, lucrin&puregon&pregnyl, NOD 4 december LadyZorra:24 okt 1e IUI behandeling (puregon (75), pregnyl en acupunctuur)3 follikels, 217 mljn zwemmers>mislukt, 17 nov 2e IUI (puregon (50) en Pregnyl) 2 follikels Naatje30: 2e IUI icm met Gonal-f en pregnyl 21/11 start gonal 75IE 1/12 1e fm Davalee: 2e iui, nod: 3 november meisje0123: 3e iui met clomid en pregnyl chantal76: 1e IUI met clomid en pregnyl hanneke75: 3e poging IUI met pregnyl Zora : Wachten op ongi en dan 1e IUI icm Clomid Enise: 1e IUI met Gonal-f en Pregnyl Meis1984: 1e IUI mislukt, 1 dec 1e FM Sooner: 3e iui gestart met Gonal-F (112,5) en pregnyl LongingToBe 1e IUI nod 6 december Marientje Wachten op ongi (NOD 24-12) en dan 1e IUI icm Clomid en Pregnyl ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje Siebe Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongen Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, bevallen op ? juni van een meisje; Senna mandy80: zwanger na 10e IUI, bevallen op 4 juli van een jongen Danaé Patrick Jalena: zwanger na 3e IUI, bevallen op 3 juli van een jongen Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 julionbekend Mariel77: zwanger na 5e IUI, bevallen op 29 juli van een jongen Lenn Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, bevallen op 25 augustus 2008 van een dochter Sara Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September, 29 augustus bevallen van jongen Jaylen Joshua en een meisje Ylana Yasmin Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, bevallen op 13 november van een jongen Noa Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Vruchtje24: zwanger na 2e IUI Gonal-f en Pregnyl - uitgerekend 7 april 2009 Marooz; zwanger na 2e IUI Puregon e pregnyl- uitgerekend 01 mei 2009 Jinky: zwanger na 4e IUI in eigen cyclus en pregnyl uitgerekend rond 26 mei 2009 Roosje83: zwanger na 2de IUI, Clomid 150mg en Pregnyl en zelf geklust (geen inseminatie gehad). Uitgerekend 06 Juni 2009 Juudje1975 : zwanger na de 1e iui, 1x pregnyl - Uitgerekend rond 4 juli Aurelie: zwanger na 1ste IUI, uitgerekend rond 25 juli Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum. ik heb de lijst ff wat dichterbij gehaald, kan iedereen 'm even updaten, het gaat namelijk zo snel ineens!
Helleuw Dames, Allemaal enorm gefeliciteerd met de verjaardag van Sinterklaas vandaag en dat jullie maar veel cadeautjes mogen krijgen. Bij stijgt inmiddels de spanning voor aanstaande woensdag, dan heb ik (hopelijk) de laatste afspraak bij de fert.arts om met de 1e IUI te starten. Ik heb vorige week de HSG gehad, ondanks de pijn die toch wel even hevig was, goed mee kunnen kijken op het scherm en een mooi driehoekje met twee sliertjes gezien, haha. Dat leek me dus oké. Gisteren opnieuw een inwendige echo gehad om te zien of mij eierstokken na 15 kg afvallen nu wel zichtbaar zijn. Mijn rechter ovarium is gevonden. De echoscopiste vond 'm wel erg groot en dacht dat er ook een cyste op zat. Toen ik zei dat het mijn 13e cyclusdag was zei ze dat het waarschijnlijker was dat het een rijp folikel was, toen ze verder ging kijken bleek er echter ook nog een 2e te zitten. De fert.arts doet uiteindelijk uitspraak over wat het nou echt is. Mijn linker ovarium is nog steeds onvindbaar, ze heeft echt haar best gedaan om iets te vinden, mannetje moest zelfs meehelpen door op mijn buik te duwen, haha. Zegt ze tegen hem: Kom Pa, help 's even, haha. Klonk leuk in ieder geval. Ik ben bang dat de IUI nog niet kan starten zolang niet beide ovaria zichtbaar zijn, iemand ervaring hiermee? Groetjes Marientje
hej marientje, gelukkig geen ervaring mee. Ik hoop dat iemand die het wel heeft meegemaakt je verder kan helpen. Maar goed je hebt zo te lezen al een hele stap vooruit gemaakt. Knap hoor! Je zult wel trots op jezelf zijn?! Mag best volgens mij. Ik kan me wel voorstellen dat je heel benieuwd bent wat je te horen krijgt. Ik duim voor je!
marientje, ik heb hier ook geen ervaring mee. Wat kanp dat je 15kg bent afgeallen, ik hoop dat je nu snel met IUI mag beginnen! cjpt, zolang er geen bloed is duimen wij gewoon flink door!
IUI MEIDEN WickedWitchy;5de iui - 28 September , menopur + pregnyl, NOD 11 Oktober Denise27; 1e iui 15 oktober mislukt, wachten op 2e iui poging Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Nickiee 8e iui puregon (50) en pregnyl, NOD 26 september Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; 7e IUI, lucrin&puregon&pregnyl, NOD 4 december LadyZorra:24 okt 1e IUI behandeling (puregon (75), pregnyl en acupunctuur)3 follikels, 217 mljn zwemmers>mislukt, 17 nov 2e IUI (puregon (50) en Pregnyl) 2 follikels Naatje30: 2e IUI icm met Gonal-f en pregnyl 21/11 start gonal 75IE 8/12 3e fm Davalee: 2e iui, nod: 3 november meisje0123: 3e iui met clomid en pregnyl chantal76: 1e IUI met clomid en pregnyl hanneke75: 3e poging IUI met pregnyl Zora : Wachten op ongi en dan 1e IUI icm Clomid Enise: 1e IUI met Gonal-f en Pregnyl Meis1984: 1e IUI mislukt, 1 dec 1e FM Sooner: 3e iui gestart met Gonal-F (112,5) en pregnyl LongingToBe 1e IUI nod 6 december Marientje Wachten op ongi (NOD 24-12) en dan 1e IUI icm Clomid en Pregnyl ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje Siebe Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongen Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, bevallen op ? juni van een meisje; Senna mandy80: zwanger na 10e IUI, bevallen op 4 juli van een jongen Danaé Patrick Jalena: zwanger na 3e IUI, bevallen op 3 juli van een jongen Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 julionbekend Mariel77: zwanger na 5e IUI, bevallen op 29 juli van een jongen Lenn Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, bevallen op 25 augustus 2008 van een dochter Sara Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September, 29 augustus bevallen van jongen Jaylen Joshua en een meisje Ylana Yasmin Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, bevallen op 13 november van een jongen Noa Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Vruchtje24: zwanger na 2e IUI Gonal-f en Pregnyl - uitgerekend 7 april 2009 Marooz; zwanger na 2e IUI Puregon e pregnyl- uitgerekend 01 mei 2009 Jinky: zwanger na 4e IUI in eigen cyclus en pregnyl uitgerekend rond 26 mei 2009 Roosje83: zwanger na 2de IUI, Clomid 150mg en Pregnyl en zelf geklust (geen inseminatie gehad). Uitgerekend 06 Juni 2009 Juudje1975 : zwanger na de 1e iui, 1x pregnyl - Uitgerekend rond 4 juli Aurelie: zwanger na 1ste IUI, uitgerekend rond 25 juli Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
IUI MEIDEN WickedWitchy;5de iui - 28 September , menopur + pregnyl, NOD 11 Oktober Denise27; 1e iui 15 oktober mislukt, wachten op 2e iui poging Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Nickiee 8e iui puregon (50) en pregnyl, NOD 26 september Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; 7e IUI, lucrin&puregon&pregnyl, NOD 4 december LadyZorra:24 okt 1e IUI behandeling (puregon (75), pregnyl en acupunctuur)3 follikels, 217 mljn zwemmers>mislukt, 17 nov 2e IUI (puregon (50) en Pregnyl) 2 follikels Naatje30: 2e IUI icm met Gonal-f en pregnyl 21/11 start gonal 75IE 8/12 3e fm Davalee: 2e iui, nod: 3 november meisje0123: 3e iui met clomid en pregnyl chantal76: 1e IUI met clomid en pregnyl hanneke75: 3e poging IUI met pregnyl Zora : Wachten op ongi en dan 1e IUI icm Clomid Enise: 2e IUI met Gonal-f en Pregnyl Meis1984: 1e IUI mislukt, 1 dec 1e FM Sooner: 3e iui gestart met Gonal-F (112,5) en pregnyl LongingToBe 1e IUI nod 6 december Marientje Wachten op ongi (NOD 24-12) en dan 1e IUI icm Clomid en Pregnyl ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje Siebe Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongen Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, bevallen op ? juni van een meisje; Senna mandy80: zwanger na 10e IUI, bevallen op 4 juli van een jongen Danaé Patrick Jalena: zwanger na 3e IUI, bevallen op 3 juli van een jongen Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 julionbekend Mariel77: zwanger na 5e IUI, bevallen op 29 juli van een jongen Lenn Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, bevallen op 25 augustus 2008 van een dochter Sara Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September, 29 augustus bevallen van jongen Jaylen Joshua en een meisje Ylana Yasmin Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, bevallen op 13 november van een jongen Noa Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Vruchtje24: zwanger na 2e IUI Gonal-f en Pregnyl - uitgerekend 7 april 2009 Marooz; zwanger na 2e IUI Puregon e pregnyl- uitgerekend 01 mei 2009 Jinky: zwanger na 4e IUI in eigen cyclus en pregnyl uitgerekend rond 26 mei 2009 Roosje83: zwanger na 2de IUI, Clomid 150mg en Pregnyl en zelf geklust (geen inseminatie gehad). Uitgerekend 06 Juni 2009 Juudje1975 : zwanger na de 1e iui, 1x pregnyl - Uitgerekend rond 4 juli Aurelie: zwanger na 1ste IUI, uitgerekend rond 25 juli Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
IUI MEIDEN WickedWitchy;5de iui - 28 September , menopur + pregnyl, NOD 11 Oktober Denise27; 1e iui 15 oktober mislukt, wachten op 2e iui poging Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Nickiee 8e iui puregon (50) en pregnyl, NOD 26 september Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; 7e IUI, lucrin&puregon&pregnyl, NOD 4 december LadyZorra:24 okt 1e IUI behandeling (puregon (75), pregnyl en acupunctuur)3 follikels, 217 mljn zwemmers>mislukt, 17 nov 2e IUI (puregon (50) en Pregnyl) 2 follikels Naatje30: 2e IUI icm met Gonal-f en pregnyl 21/11 start gonal 75IE 8/12 3e fm Davalee: 2e iui, nod: 3 november meisje0123: 3e iui met clomid en pregnyl chantal76: 1e IUI met clomid en pregnyl hanneke75: 3e poging IUI met pregnyl Zora : Wachten op ongi en dan 1e IUI icm Clomid Enise: 2e IUI met Gonal-f en Pregnyl Meis1984: 1e IUI mislukt, 1 dec 1e FM Sooner: 3e iui gestart met Gonal-F (112,5) en pregnyl Marientje Wachten op ongi (NOD 24-12) en dan 1e IUI icm Clomid en Pregnyl ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje Siebe Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongen Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, bevallen op ? juni van een meisje; Senna mandy80: zwanger na 10e IUI, bevallen op 4 juli van een jongen Danaé Patrick Jalena: zwanger na 3e IUI, bevallen op 3 juli van een jongen Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 julionbekend Mariel77: zwanger na 5e IUI, bevallen op 29 juli van een jongen Lenn Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, bevallen op 25 augustus 2008 van een dochter Sara Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September, 29 augustus bevallen van jongen Jaylen Joshua en een meisje Ylana Yasmin Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, bevallen op 13 november van een jongen Noa Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Vruchtje24: zwanger na 2e IUI Gonal-f en Pregnyl - uitgerekend 7 april 2009 Marooz; zwanger na 2e IUI Puregon e pregnyl- uitgerekend 01 mei 2009 Jinky: zwanger na 4e IUI in eigen cyclus en pregnyl uitgerekend rond 26 mei 2009 Roosje83: zwanger na 2de IUI, Clomid 150mg en Pregnyl en zelf geklust (geen inseminatie gehad). Uitgerekend 06 Juni 2009 Juudje1975 : zwanger na de 1e iui, 1x pregnyl - Uitgerekend rond 4 juli Aurelie: zwanger na 1ste IUI, uitgerekend rond 25 juli LongingToBe zwanger na 1ste IUI, uitgerekend 14 augustus 2009 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.[/quote]
cjpt je bent zwanger gefeliciteerd meid. marientje de laatste echo kon die vent ze allebij niet vinden, maar daarvoor wel elke keer gelukkig, soms ook met wat geduw en gepor. succes een woensdag ollebolleke nou fijn dat de echo goed was , balen van het lange wachten. ben vast weer mensen vergeten sorry . hier alles nog steeds hetzelfde steekjes in mijn buik en echt zon vol gevoel.