@aurelie...afgesproken! hoe is het met jou?kwaaltjes? vorige week had ik energie over,nu al veel minder!en mijn boobs doen echt pijn,ze groeien ook.. @franka volgende keer beter ,niet opgeven meid. @76chantal kop op he!wanneer mag je eigenlijk echt testen?m'n duimen draaien nu al. @ naatje30 zo'n dingen weet je pas als je ervoor staat.hoop dat je er emo.en finac.uit komt.wat je ook doet,veel succes. en wie weet...geluk komt altijd uit een onverwacht hoekje
Hey meiden, ik meld me hier ook even aan. Ik zit nu in mijn laatste ronde met alleen Clomid. Als het nu niet lukt word het de volgende ronde IUI. Weet niet goed wat ik kan verwachten en dus lees ik hier een beetje mee. Ik heb al een zoontje waarvan ik wel op natuurlijke wijze ben zwanger geworden maar het heeft ons wel 2 jaar geduurd. Nu weten we het probleem en wordt het meteen aangepakt. Ik heb niet altijd een eisprong, lichte vorm van PCOS en mijn man zijn zaad is ook niet helemaal tip top. Hij heeft er veel maar ze zijn traag. Wat het allemaal bemoeilijkt! Ik hoop dat het bij mij en iedereen hier deze ronde raak mag zijn! Aan de zwangeren; geniet ervan, het gaat allemaal zo snel! Groetjes
franca meid dikke knuffel. chantal we duimen nog voor je. bianca welkom hier meid veel succes gewenst. naatje jeetje wat een dilemma zeg, pff echt moeilijk hoor, weet ook niet hoe duur zoiets kost. succes met deze moeilijke beslissing
Hoi hoi, Vandaag weer FM gehad. Eitje was nu gegroeid van 11 (maandag) naar 15. Vrijdag weer kijken en dan hopelijk maandag IUI. Deze cyclus duurt weer erg lang... De vorige had ik op dag 12 al IUI.... Groetjes!
Bianca, Welkom! Ik wens je heel vel succes! Marieke, Ik hoop dat je eitje nu lekker doorgroeid zodat de IUI maandag door kan gaan!
marieke als het eitje maar groeit , dat is het belangrijkste, wel verwarrend natuurlijk dat die nu wat later is, maar ga voor je duimen dat je maandag iui hebt
Meiden ik heb goed nieuws we zijn er samen uitgekomen, mocht deze 2e IUI mislukken dan zal onze laatste poging onze 4e IVF gaan worden! Ik ben zo opgelucht! Ik weet dat ik nog steeds geen garantie heb dat het ons gaat lukken, maar we maken nog een kans!
Goed zo Naatje, dat klinkt goed doortastend! Ik duim voor je! Ik ga ook in januari weer van start met de 4e iui. Nu moet alles tot rust komen in mijn lichaam. Ik ga ook over op een ander hormoon. Moet er nog even induiken, wat het precies is. Voor de rest zijn ze positief in het zkh, dus ik ga ook net als hen positief 2009 in!
Sooner, fijn dat jullie ook met een fijn gevoel 2009 in kunnen gaan...2009 gaat gewoon ons jaar worden!
Naatje: fijn, dat je een 4e poging in het vooruitzicht hebt voor 2009. Het moet inderdaad voor alle meiden hier een goed jaar gaan worden! Ik was eigenlijk benieuwd of Chantal nog getest had, maar helaas heeft ze nog niet gepost. Ik hoop op alsnog een positieve test.
Goeieavond dames! Wij zijn vandaag weer naar het ziekenhuis geweest. Ik vond het erg spannend omdat ik bang was dat we nu toch weer niks concreets te horen zouden krijgen. Mijn ene eierstok is niet zichtbaar, en zonder zichtbare eierstokken kunnen we niet verder, dacht ik. We hebben de fert.arts duidelijk gemaakt dat we behoefte hebben aan concrete afspraken, iets om naar uit te kijken. Daarom nu afgesproken om de volgende cyclus folikelmonitoring te gaan doen. De 10e dag van de cyclus starten we met echo's om te zien hoe mijn eierstok(ken) zich gedragen tijdens de cyclus en om te zien of de groeiende folikels uiteindelijk ook springen. Grote kans dat ik tegen die tijd (over 3 weken) weer een aantal kilo ben afgevallen en dat er dus meer zichtbaar is. Mogelijk worden ook allebei mijn eierstokken zichtbaar omdat ze tijdens de cyclus steeds actiever worden. Dit monitoren gebeurt op het ivf-centrum. Daar is de echo-apparatuur ook wat geavanceerder en de echoscopistes wat meer bekend met 'moeilijke buiken' dus hopelijk wordt daar wel het een en ander zichtbaar. Nog even afwachten dus, maar in ieder geval staan we niet stil! @Naatje: fijn dat ook jullie kansen nog zeker niet verkeken zijn! @Marieke: goed werk heeft tijd nodig he! @Bianca: Welkom! Liefs Marientje
Dag dames, helaas hier is de rode vloed gisteren gearriveerd... Bedankt voor de interesse. Op naar de volgende ronde. Chantal
Marientje fijn dat jullie nu iets hebben om naar toe te leven, dat scheelt echt he. Chantal: Dikke knuffel meid! Bianca: Welkom hier! Marieke: Ik duim dat je maandag de IUI zult hebben dat je follikel mooie doorgroeit. Naatje: Fijn meid dat jullie er samen uitgekomen zijn. Sooner; Wat ga je nu voor hormoon gebruiken dan? Hier aan het wachten op ongi, ben benieuwd of ie vroeg komt, ik denk zelf over een dag of 5. Ben ondertussen snipverkouden bah!
Dag dames, hier is de eerste verdriet gelukkig weer over. Kan het realistisch bekijken en denken dat het ook te mooi om waar te zijn was, als de eerste keer raak zou zijn. Maar waarom ook niet he? Maar goed, vandaag gebeld of ik mag beginnen met de CLOMID ivm de geplande Laparoscopie. Nou... dat is nog een moeilijk verhaal. Wel als de laparoscopie niet voor kerst gepland is en niet als dat wel zo is. Maar of het zo is weet ik dus nog niet. Vandaag zou ik worden terug gebeld, maar dat is nog niet gebeurd. Morgen moet ik in principe beginnen met de CLOMID. Morgenvroeg maar weer een keer bellen dus. En hoor ik niets of krijg ik ze niet te pakken dan begin ik gewoon, stellen ze de laparoscopie maar uit. Chantal
hey meiden naatje nou fijn dat jullie er uit zijn geeft weer wat rust succes meis sooner we gaan voor een top 2009 marientje er zit dus wat vooruitgang in das wel heel fijn zeg. en hopelijk over 3 weken 2 eileiders te zien. chantal meid dikke knuffel zora wachtse . hier ook in afwachting op de ongi of eigenlijk niet dan en loop mezelf behoorlijk zenuwachtig te maken. moet morgen of zaterdag (niet) ongi worden
Chantal, ik hoop dat je morgenvroeg duidelijkheid zal krijgen en dat je gewoon mag starten! miss layla, succes meid! Ik duim voor je! all, ik heb vandaag mijn 4e fm gehad, een follikel is doorgegroeid naar 16,5mm en de andere is nog steeds zo'n 14mm dus de gyn gaat er vanuit dat alleen de grootste zal springen, het baarmoederslijmvlies is nu ook goed gegroeid 8,9mm. Vandaag moest ik nog gonal-f spuiten en morgenvroeg moet ik de pregnyl zetten en zaterdag ochtend om 9.40u is de IUI! En mocht deze IUI geen geluk brengen dan gaan we begin volgend jaar starten met onze 4e en laatste IVF, maar eigenlijk hopen we die niet nodig te hebben...