hey naatje, ik duim heel hard voor, zo hard dat de blaren erop komen, ok.? Enne heel veel succes met de pregnyl (als het goed is heb je die vanochtend gezet) en de behandeling. Iedereen denkt vast even aan je morgenochtend. Dikke knuffel
Ohh meiden heb straks mijn IUI, mannetje komt mij zo van werk ophalen. Begin erg zenuwachtig te worden
Wat ontzettend balen Chantal, dat je IUI niet gelukt is... In 1x raak gebeurt niet zo vaak helaas... Enise, het wordt vandaag een prachtige dag. Ik hoop dat het een mooi vervolg zal krijgen!
Enise, heel veel succes vandaag! sooner, ik heb de pregnyl idd vanmorgen al gezet, al heel erg vroeg 5.00u toen hubbie opstond
@Enise, fijn dat je niet alleen hoeft. Enne heel veel succes. @Naatje, waar heb jij die leuke banner vandaan?
Haaaii ladies, ben er weer Het is allemaal heel goed gegaan! Geen tangetje gebruikt, dus ook geen pijn gehad Nu 2 weken wachten
@Enise, de duimenfabriek werkt al voor naatje, maar ik zal een tandje hoger zetten voor jou erbij. DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM x 1837376268489 keer
Enise, wat fijn dat het dit keer geen pijn deed. Nu weer 2 lange weken wachten, succes meid! Ik duim voor je en morgen kom ik je gezelschap houdn op het wachtbankje!
Ik laat weer even heel erg een ego bericht achter... 'k lees wel alles van jullie hoor, maar kom er niet aan toe steeds overal op de reageren.... Vandaag was ei gegroeid naar 18 mm, morgen Pregnyl, maandag IUI Nu wil ik ook zwanger worden!
Gezellig naatje, kunnen we samen wachten @Sooner, je bent geweldig, dank je wel! @Marieke, alvast veel succes maandag!
Hoi,laat ook nog es van me horen.voel me echt wel mottig en ik ben KOTSMISSELIJK(sorry een mooier woord was er niet voor)jeetje,men zou denken met de geselecteerde sperma dat alleen het beste is!hihi neen hoor die kotsneigingen horen er gewoon bij.lukt me enkel nog om van mijn zetel naar de computer te strompelen.. aan iedereen veel succes met wachten,testen en zwanger worden
naatje heel veel succes morgen enise fijn dat het er weer op zit en dat zonder angetje en nu maarw achten. marieke succes een maandag. ollebolleke ik zou het er graag voor over hebben hoor hihi meiden wat een leuke banners zeg. hier vandaag nod , maar gelukkig nog niet ongi , misschien komt het morgen, dus wacht tot zondag met testen
Waaaaaaaaaaat.....! Miss layla gefeliciteerd! Wat super! Ik ben even je verhaal kwijt; iui? en hoeveelste keer?