WAUW, gefeliciteerd miss Layla. Geweldig nieuws, hoop dat voor een aantal meer nog net in 2008 raak zal zijn. Misschien me included, vrijdag 19 december eerste FM. Dus ik ga ervanuit voor einde van het jaar de 2e IUI! Spannend Chantal
Miss Layla: Super Gefeliciteerd! En meteen zo'n mooie banner onder je berichtjes plaatsen! De rest: allemaal succes en laat 2009 het jaar worden waarin jullie allemaal zwanger worden of zijn! Groetjes, Aurelie
goeiemorgen dames Ik ben op dit moment niet zo veel op het forum. ik lees jullie topic wel! vorige week woe. heb ik uitsluitsel gekregen van mijn gyn. ze heeft me op de wachtlijst gezet voor IUI. Ik moet nu 2/3 maanden wachten voor een eerste afspraak. Aan de ene kant vind ik het niks om zo lang te moeten wachten, aan de andere kant heb ik nu een beetje afstand genomen en wat rust in mijn hoofd. Groetjes Talulah
Miss Layla: Gefeliciteerd, super meis, geniet ervan. Naatje, Enise en Marieke: Ga ook heel hard voor jullie duimen! Enise fijn dat je verder geen pijn hebt gehad. Ollebolleke: Hoop dat de misselijkheid snel wat minder wordt. Talulah: Knuffel meis, succes met wachten. Sooner: Mooie banner hoor! (en Naatje natuurlijk ook). Hier aan het wachten op ongi, al we wat krampen heir en daar, dus zal niet lang meer duren. Denk dat we alleen deze ronde net weer missen ivm feestdagen helaas.
Miss Layla, gefeliciteerd! Wat heerlijk dat jullie je nu eindelijk kunnen gaan richten op een zwangerschap in plaats van tot in den treure af te moeten wachten. Geniet er samen van! Talulah, jammer inderdaad van het lange wachten. Aan de andere kant, zoals je zelf zegt, even rust is misschien ook wel prettig. Ikzelf baal steeds enorm van de hele polonaise aan m'n lijf. Mijn partner heeft slecht zaad maar ik ben steeds de pineut als het om onderzoeken en behandelingen gaat. We hebben nu tegen een aantal mensen in onze omgeving gezegd dat alle onderzoeken afgerond zijn maar dat we er nog niet aan toe zijn om met een behandeling te starten. Niet dat we niet aan kinderen toe zijn, maar 'het gedoe' om kinderen te krijgen vergt zoveel van jezelf, je lichaam, je sociale leven, zoveel aanpassingsvermogen om tijdens werktijd steeds naar het zkh te moeten voor een echo, daar zijn we nog niet aan toe. Tuurlijk gaan we wel door, tot nog toe heb ik het er allemaal voor over. Maar ik word zo ontzettend doodziek van sommige mensen die steeds vragen hoe het nou is en of we al in het zkh zijn geweest enz enz enz. Ik irriteer me daar dood aan, vooral aan m'n moeder eigenlijk. Vandaar dat we dit lulverhaal hebben opgehangen om daar in ieder geval even vanaf te zijn. Ik zie nu de bemoeizucht die ze tentoonspreiden richting mijn broer en zijn gezinnetje en daar pas ik echt voor, die flauwekul iedere keer. Ze zijn helemaal niet geinteresseerd in ons, maar in de kleinkinderen die er zijn en eventueel nog gaan komen. Ze vraagt continu hoe het in het ziekenhuis was maar hoe het met mij gaat, ik heb het haar nog niet horen vragen... Iemand soortgelijke ervaringen en hoe gaan jullie hier mee om? Liefs Marientje
Miss Layla gefeliciteerd! Marientje dat is vervelend idd. Ik heb zelf een omgekeerde situatie: mijn ouders vragen er helemaal niet naar. Interesseert ze gewoon vrij weinig blijkbaar. Geloof me, dat is ook niet leuk. Wel kan ik dat baalgevoel delen... dat jij alle onderzoeken krijgt en hij niks terwijl hij dat slechte zaad heeft. Maar ja niks aan te doen... Ik ga morgen beginnen met Clomid en mag vanmiddag het zkh bellen voor de echo volgende week. Voor ons wordt het heel spannend, is de eerste poging IUI en ons ziekenhuis is dus dicht tijdens de feestdagen en in de weekenden... dus dat wordt enorm hopen dat we er precies tussendoor passen... Ik hoop het zo... heb uitgerekend dat de 29e mogelijk een datum van IUI kan zijn dus dat zou uitkomen. Ik wil gewoon zo graag beginnen nu...
Hallo, ik 'breek even in' op jullie forum. Hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden. Ben nu ruim 2 jaar met de pil gestopt (in het ziekenhuis 2,5 jaar aangehouden ), heb alle onderzoeken gehad en we zijn helemaal goed gekeurd. Ik zou begin 2009 doorgestuurd worden naar fertiliteit, maar ben ondertussen spontaan zwanger geraakt, dit is helaas kort geleden een buitenbaarmoederlijke zwangerschap geworden. Ik ben geopereerd en 1 eileider is verwijderd. Waar ik van baal is dat ik nu een vol jaar in de 'wacht' gezet wordt. Mijn gyn zegt dat ik geweigerd wordt voor IUI omdat ik het zelf beter kan. Ben zwaar teleur gesteld, want ik kan ondertussen wel wat hulp gebruiken. Het vertrouwen in mijn lichaam is zo goed als nul. Weet iemand of dit de gebruikelijke gang van zaken is? Ik ken namelijk genoeg mensen die op een simpelere manier mochten starten met IUI. Iedereen heel veel succes en laten we hopen op veel dubbele streepjes in 2009.
hey meiden bedankt voor jullie reacties ik ben zwanger geworden na mijn eerste iui in eigen cyclus zonder hormonen, dus een succes verhaal, tenminste tot nog toe dan he ga nog even een mooi banner zoeken hoor , komt goed hihi marientje snap dta je al het gedoe aan je lijf even zat bent, heb dat ook gehad, dacht hij heeft slecht zaad en ik ben de pieneut . mijn ouders en schoonouders vragen gewoon naar hoe het was en zo, maar niet vervelend of zo, heb wat dat aan gaat niks te klagen gelukkig. nauge meid ik hoop dat je het gewoon door de weekd hebt en niet tijdens kerst hihi succes chantal jij ook succes talula balen dat je zo lang moet wachten zeg. zora meid dikke knuffel dilady in ons ziekenhuis hanteren ze dat als er niks "mis" is je 3 jaar moet wachten, moesten wij eiegenlijk ook, maar heb vlink gebromt en uiteindelijk toch gelijk geholpen.
Ik heb net het zkh gebeld en we beginnen 2 dagen later met Clomid zodat we, als alles goed gaat natuurlijk, idd de 29e kunnen insemineren! Ik ben zo nerveus...dit wordt een heel bijzonder oud en nieuw en dus misschien, hopelijk, eventueel, als we geluk hebben, onze laatste kerst met zijn tweetjes (ik ben nog erg positief hoor je wel hahaha)
Miss Layla, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Bedankt voor je snelle antwoord. Ik heb begin 2009 een afspraak met mijn gyn, ga ook maar eens flink brommen, wellicht dat het helpt! Ze vragen er per slot van rekening om...
Vandaag IUI gehad, 4,1 miljoen zwemmers naar binnen gestuurd. Hopelijk op oudjaarsdag positief testen
ollebolleke bedankt jij bent ook een augustus mama of niet? nuage ja je bent nog positief hoop dat je dat ook blijft dilady bedankt en ga maar brommen ja hihi marieke ik ga voor je duimen dat je een super oud en nieuw hebt naatje voor jou ook een super oud en nieuw laat de alcoholvrije champange maar knallen hahah
Hoi iedereen,deze morgen 2e echo gehad. alles ok het was een uitwendige echo,heb niet zo veel gezien.maar wel het belangrijkste het hartje klopte! kben nog altijd super misselijk(weet je nog miss layla,dat je zei ik zou het er graag voor over hebben)en zie nu samen op de augustuswolk volgende afspraak bij gyn op 6januari!hopelijk brengen de drie koningen me een mooie echo
ollebolleke je hebt al wel snel je 2de echo zeg. o,ja gelukkigb ben ik niet zo misselijk, meer een bleehh gevoel hihi, maar heb het er voor over hoor. fijn dat alles goed was en het hartje mooi klopte.
Naatje en Marieke veel succes bij het wachten, hoop op een wonder voor jullie beiden. Dat 2008 nog maar eens met een knaller zal eindigen. Chantal