iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Benthe

Benthe Actief lid

Jan 19, 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    Hallo meiden,

Mag ik met jullie meekletsen?

Vandaag heb ik mijn eerste spuit Gonal-F gezet voor onze eerste IUI. Ik vind het allemaal reuze spannend en ook doodeng. Volgende week moet ik terug voor de echo.

Gr. Benthe

2. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

Apr 23, 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    @Benthe hey meid,jou ken ik al he!(topic 35+)
    welkom hier en veel suc6

3. Niet meer actief

Benthe, welkom hier! Heel veel succes!

4. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

Apr 23, 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    HOI, heb effe mijn banner wat persoonlijker gemaakt
    leuk he

5. bente welkom en veel succes gewenst

ollebolleke leuk onderschrift

6. Benthe

Benthe Actief lid

Jan 19, 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    Vandaag de 2e spuit gezet! Ik ben natuurlijk hartstikke gefocussed op wat ik voel... Maar eerlijk gezegd voel ik nog niks! ;)

Ik ben er zo'n beetje 100% van de dag mee bezig. Het heeft wel veel impact op me, moet ik zeggen... Enfin, over 6 dagen naar de gyn. Ben erg nieuwsgierig hoe ik hierop reageer, want op Clomid reageerde ik heel heftig (lichtste dosering, elke keer zo'n drie eitjes)...

Gr. Benthe

7. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Hallo,
    Mag ik ook met jullie mee kletsen? Ik ben vandaag naar de gyn geweest en mag morgen al komen voor mijn eerste IUI. Vandaag dus meteen een pregnyl-spuit gekregen.
    Ook ik vind het erg spannend!
    Groetjes Liza

8. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Hoi Benthe en Liza, welkom hier.

Hier gister ongi gearriveerd. Straks ziekenhuis bellen hoe en wat deze ronde, ben benieuwd.

Liefs Zora

9. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Nou ik zit op mijn 2e dag Clomid nu en heb eigenlijk nergens last van qua bijwerkingen gelukkig.

Ik merk dat ik teveel hoop vestig op de eerste IUI poging. Ga er eigenlijk vanuit dat het gewoon lukt...
    Hadden nog meer meiden hier last van?
    Ben nu toch ook bang aan het worden dat het misschien niet lukt en dat ik dan een klap ga krijgen...

10. Niet meer actief

Benthe, heel herkenbaar! Succes meid!

Liza, welkom hier! Heel veel succes vandaag!

Zora, heel vele succes deze nieuwe ronde!...ik hoop dat er deze cyclus wel een IUI zal plaatsvinden!

Nuange, ik hoop dat je ookmaar 1 poging nodig zal hebben!
    Ik denk dat iedereen heel veel hoop heeft, maar meteen heel bang is voor een teleurstelling...

Hier nog 10 dagen tot ik mag testen...ben deze ronde heel erg rustig. Ik denk dat dit komt omdat alle zware woorden er al uit zijn...

11. Aurelie

Aurelie Bekend lid

Jan 31, 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Hier flink misselijk en pijn in mijn onderbuik en dat is natuurlijk niet fijn. Je blijft altijd bang dat het misgaat.
    Ollebolleke: fijn dat je een mooie echo had en wat mag je al weer snel voor de volgende!
    Wij zijn 9 januari aan de beurt en dat wordt definitief vastgesteld of ik een julimama of een augustusmama ga worden. Ik gok zelf op een juli baby.

Iedereen op het wachtbankje succes. Mijn duimen draaien volop! Ik hoop echt dat jullie met goed nieuws het nieuwe jaar ingaan.

En de rest natuurlijk ook allemaal succes!

Groetjes, Aurelie

12. lizaM welkom en hoe was het vandaag.

nuange ik denk dat je zoiezo meer hoop hebt met een behandeling en er door de benahdeling ook meer mee bezig bent als normaal al het geval zou zijn.
    ik hoop dat jij aan 1 poging genoeg hebt succes meid.

naatje misschien brengt die rust je goed nieuws ik hoop het voor je meis

aureli wel spannend zeg dat je het nog niet zeker weet ben benieuwd

hier erg moe en last van mijnonderrug van het werken
    boobs zijn ook lekker gevoelig, maar verder gaat het goed gelukkig

13. Sooner

Sooner Fanatiek lid

Oct 12, 2008
    1,338
    0
    0
    Hoi Benthe en LizaM! (nice catty!)

Nuage, stel (en ik ga er niet van uit natuurlijk) dat je nog wel een 2e moet doen, dan gaat dat zo snel erachteraan dat je nauwelijks de kans hebt om verdrietig te zijn. Maar dan mag je best even bij ons uitsnikken hoor. Maar goed, ik duim ook voor in 1x raak!

naatje, ik ga ervanuit dat ik voor jou een extra flinke pijl op kan steken op oudjaarsnacht! Ga zo door!

14. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Bedankt voor de lieve berichtjes meiden. Ik ben echt blij dat ik dit forum altijd nog heb.

Tot nu toe heb ik nog geen 1 keer gehuild omdat we in de MMM zitten. Het lijkt wel alsof ik mezelf nog iets voorhoud van " alles zit goed, als ze die anti-stoffen uit het zaad halen en insemineren moet het wel goed gaan, wij krijgen gewoon kinderen"

Maar als dan straks ook de IUI zou mislukken dan ben ik bang dat de realiteit met een klap in een keer komt... Ik maak me daar wel zorgen om maar kan mijn gevoel erover niet veranderen... kan er niet bij zeg maar.

Naatje ik hoop dat het bij jou nu raak is!
    Kom ik met mijn gejammer en dan zie ik wat jij allemaal al hebt moeten doen... Jij verdient het zeker!

15. Sooner

Sooner Fanatiek lid

Oct 12, 2008
    1,338
    0
    0
    @nuage, ik begrijp precies wat je bedoelt! Maar ze kunnen hartstikke veel tegenwoordig, dus blijf vooral heel positief. Het komt echt goed! Je hoeft daar nu echt nog niet mee bezig te zijn. Soms hebben ze een 2e of een 3e iui nodig. Helemaal niet erg, uiteindelijk zit je echt op het zwanger-forum. Samen met mij, ik weet het zeker!

16. ilonaa

ilonaa Bekend lid

Jul 9, 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    hoi meiden,

Ik krijg binnenkort mijn eerste IUI.
    Ik vind het erg spannend.
    Na de bekende onderzoeken en kijkoperatie was bij mij gelukkig alles goed. Helaas is dat bij mijn vriend niet zo.
    Hij heeft weinig cellen en de de cellen die hij heeft zijn traag.
    De eerste poging zou dan ook nog gestaakt kunnen worden als blijkt dat het zaad niet goed genoeg is voor IUI.

Vandaag heb ik een eerste follikelmeting gehad en dat kwam neer op 10mm.
    Maandag ga ik weer terug naar het zkh voor een volgende meting.
    Ik vind de kerst wel leuk, maar ben bang dat die dagen nu even in de weg gaan zitten.
    Ik zou namelijk een spontane eisprong op 1ste kerstdag hebben.
    Dus alles is spannend ;)

Meiden die zwanger zijn gefeliciteerd
    Meiden die nog wachten op het wonder heel veel succes!

liefs ilona

17. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

Apr 23, 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    @Zora 2009 zal roze worden voor jou!
    @aurelie ook misselijk?soms lastig he,eten moeten koken en zelfs niet tegen de geur kunnen;
    langs de andere kant als je dan een dagje niet misselijk bent(zoals ik vandaag)dan denk je...er zal toch niks mis zijn?och,die zorgen zijn er en we moeten door die eerste maanden he.ps kben al eens gaan piepen bij augustus forum,druk,druk!

en nu ik,ik wil jullie iets bekennen;
    ik ben of liever ik (was)een roker!
    gisteren heb ik de klik gemaakt,en ben er mee gestopt!ik schaamde me heel erg dat ik een roker was.
    maar dit neemt niet weg dat het moeilijk is,dus ik kan alle steun gebruiken.knuf aan iedereen

18. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

Apr 23, 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    niemand!
    het is hier zo stil?

19. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

Sep 1, 2006
    959
    0
    0
    Ollebolleke: Wat knap van je dat je gestopt bent met roken! Mijn compliment en succes met volhouden hè?

Ik heb iets doms gedaan, of eigenlijk: niet gedaan --> Ik had maandag IUI en moet daarna nog 3 keer Pregnyl spuiten. Maandag heel netjes gedaan, woensdag moest weer, maar ben het toen vergeten... Vandaag dacht ik er plotseling weer aan toen ik die doosjes in de koelkast zag liggen! Vandaag had ik de laatste keer moeten spuite, heb dus wel gespoten. Mar nu heb ik woensdag gemist ik denk dat ik dan zondag de laatste spuit maar zet, 't zal toch gen kwaad kunnen denk ik?

20. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Geen idee... heb nog nooit gehoord van Pregnyl spuiten ná IUI... waar is dat voor?

Share This Page