@Trolljente, welkom terug. Hopelijk zit je voor de laatste keer op het beroemde wachtbankje. Ik hoop voor je dat IVF niet nodig blijkt te zijn. Aan de andere kant begrijp ik ook heel goed dat je ervan uit gaat dat deze IUI toch niet gelukt is. Zelfbescherming is heel herkenbaar. roca81: Ja, het is gewoon zelfbescherming, en het werkt voor mij, dus Stom ook, op het zelfde moment heb ik gewoon het idé dat het WEL gelukt is, en dat het een jongetje is! Waar ik een zoeen idé vandaan heb gehaald weet ik niet. Bah!
@Roca...mooi dat je het weer achter de rug hebt. En idd het lijkt altijd heel weinig wat er in het buisje zit. Succes op het wachtbankje. Ik ga voor je duimen..
Fijn Roca, dat je 't weer gehad hebt en succes de komende weken - ik zal met je meeduimen! Nee, 't is inderdaad niet veel, zo'n IUI. Nu maar hopen dat er één zwemmer met Olympische ambitie is!
Haha, ja, dat is zeker herkenbaar Roca! Toen ik het buisje zag werd ik helemaal moedeloos. Het waren er bij ons dan ook wel bizar weinig, maar normaal gesproken is het ook maar heel weinig. Kijk maar eens in het potje als je wederhelft daar zijn zaadjes in heeft gedaan. Ook maar een klein laagje! Marjo: ja, daar baal ik wel van, omdat ik denk dat het dan eigenlijk weinig zin heeft en alleen maar verspillingen zijn van de IUI behandelingen. Maar het ziekenhuis heeft er vertrouwen in als ze maar snel zijn en van goede kwaliteit en dat was zo de 1ste keer. Bij jullie doen ze dat ook? Natasja: ik hoop zo voor je dat het maandag wordt, zodat je dan IUI krijgt. Ik zie jou al zoooooooooo lang hier op deze forums, dus ik hoop echt voor je dat je gauw een bol buikje krijgt! Good luck! Groetjes Len
De meiden op het wachtbakje wil ik graag een hart onder de riem steken en ik duim dat er iets moois uitkomt Ik ben vandaag naar een nieuw ziekenhuis geweest. Het is wel frappant hoe verschillend de artsen kunnen reageren. In dit ziekenhuis gebruiken ze geen hormonen, niet bij IUI. Ze zeggen wel dat ze een iets grotere slagingskans hebben 1 op 7. Dit ziekenhuis wil ook dat je eerst 2,5 jaar zelf klust, vind ik lang. Maar omdat wij al begonnen zijn met IUI mogen we gewoon doorgaan, dus zonder hormonen en pregnyl. Hij vindt dat we nog gewoon kans hebben om zwanger te worden. Zijn er meer mensen in behandeling in het Erasmus (Rotterdam). Het voelde voor de rest wel goed aan gelukkig. Hij wil wel misschien de kijkoperatie uitvoeren, maar dat hoor ik nog. Eerst moet vriend zijn zaad weer laten controleren en vandaar uit gaan we weer verder. Jeeeee, we hebben er allemaal echt veel voor over. Juist wij verdienen een kleintje Succes allemaal
Zomaar nog eens een berichtje van mij. Wat duurt wachten toch lang he... Ben al twee dagen ontzettend moe, zou dat door de pregnyl komen? Natasja, morgen heb je je echo, ben benieuwd wanneer je 1e IUI is! spannend ! Groetjes Roca
Ik ben blij! Vanmorgen voor de FM naar het ziekenhuis geweest. Aan de linkerkant een prachtig eitje en aan de rechterkant ook en ze gaan beiden springen. Dubbel kans! Vanavond weer om 24:00 pregnyl inspuiten en dan vrijdag de IUI om 15:30. Vanmorgen had ik gewoon mijn eigen gyn weer, heb iedere keer andere gynaecologen, en hij was wel bezorgd over het aantal goede zaadcellen van de eerste keer en terecht ook. Als het aantal nu weer zo slecht is, gaan we in gesprek met elkaar, omdat hij twijfelt of we dan wel met IUI behandelingen door moeten gaan. Ik hoop zo dat zijn zaad deze keer dus veel beter is. Ik heb hem dit ook nog niet verteld, anders schiet hij meteen in de stress. Is erg bij hem en dat kan ook invloed hebben op de kwaliteit heb ik gehoord. Nou, we zullen wel zien vrijdag! Voor jou ook spannend Natasja! Groetjes Len
he gelukkig len! niet op zaterdag! geweldig! ik duim voor je! Jij IUI en ik de echo! nog 2 nachtjes slapen!
Meestal schrijf ik in het IVF topic omdat ik in eerste instantie ook IVF zal krijgen. Maar nu hopelijk IUI einde maand Ik ga proberen om jullie hier ook maar te leren kennen. Mijn updatejes schrijf ik vaak in mijn eigen topic. lieke 14 maart EMC LIEK.
@ len, succes met je pregnyl en vrijdag met je IUI. @ natas succes vrijdag met je eerste meting.. LIEK
even n vraagje, ik moet nu na de IUI vaginaal progreston? inbrngen. Maar ik heb zo'n honger de laatste paar dagen. is dit een bijwerking van dit? Ik ben wel bang dat ik ongi ga worden van t weekend. Heb dezelfde krampen als anders de ongi komt opzetten
Natasja: ik hoop voor je dat je op maandag terecht kan voor de IUI. Ben benieuwd hoe groot jouw eitjes zijn morgen. Lieke: bedankt! Pregnyl was weer zo gedaan. Keek er wel weer tegenop, maar was zo gepiept. Morgen krijgen jullie weer een update, met name over de kwaliteit van de zwemmers hier! Groetjes Len
Minou, ik hoop voor jou ook dat je gauw bericht krijgt. Denk je dat je lang moet wachten? Groetjes Len
@Len...nog steeds niks gehoord........ Ik hoop dat het niet zo lang duurt. In tussen zijn we druk zelf aan het klussen
Len heeft veel succes morgen met de IUI. Laten we hopen op heel veel goede zaadjes ! Natasja, ben benieuwd naar je echo. Geitje, hopelijk blijven de weg deze maand Lieke, hopelijk is IVF niet nodig en mag je IUI deze maand! Met mij gaat het wel goed. Al duurt wachten lang he. Ben alleen ontzettend moe. Groetjes Roca