iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Benthe wat heb je dat leuk beschreven zeg hahaha heb ik hardop moeten lachen. Nu maar duimen draaien meis, ik ga met je mee duimen!

2. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

15 okt 2008
    586
    0
    0
    Fijn dat alles zo goed is gegaan Benthe!

Ik hoop dat je kat inderdaad goed kan broeden ;)

Chantal

3. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Benthe, ook ik heb erg moeten lachen om je verhaal. Fijn om te horen dat het allemaal mee viel. Als je kat goed werkt doet moet die wel uitgeleend worden hoor! :-D

Iedereen een fijne kerst!

4. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Hallo! Ik ben nieuw hier, ik heb 2 iui's gehad zonder succes en na een cyclus rust gaan we in januari weer verder met de volgende en hopelijk laatste iui! Het is bij ons onbegrepen, en ik moet puregon spuiten. Fijne Kerst allemaal!

5. zo er zitten er weer een paar in de wachtweken.
    meiden veel succes en ik duim

marieke meid ik hoop niet dat je gelijk krijgt.

6. Niet meer actief

hallo meiden ik ga jullie verlaten, onze laatste IUI heeft ons geen geluk gebracht. Vandaag start ik met de pil in aanloop voor onze 4e IVF.
    Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor de steun van de afgelopen maanden en wens jullie allemaal heel veel succes!

Een heel gelukkig en vruchtbaar 2009 gewenst!

7. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Nou ik moet geloof ik nog even geduld hebben, heb al veel krampen dus verwacht mijn menstruatie elk moment, 't komt alleen nog niet...

@ Naatje, jammer dat je weg moet hier... Ik wens je heel veel succes bij de volgende IVF, hoop echt dat die aanslaat!

(Ow ja, mijn banner klopt niet hoor... Ik kan pas volgende week woendag testen...)

8. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

15 okt 2008
    586
    0
    0
    Hier gaat alles goed.
    Wachten wordt nu al moeilijker zo merk ik ;) . Ik ben ongeduldig, vooral ook omdat ik komende cyclus laparoscopie op het programma heb staan. Kijk er niet tegenop, maar vindt het gewoon vervelend dat je dan een week uitgeschakeld ben. Hoe zijn jullie ervaringen hier mee?

1 gelukje, dit jaar zal ik toch in ieder geval kunnen uitzitten zonder de volgende ONGI, kunnen we er een goed oud en nieuw van maken.

Groeten Chantal

9. marieke en chantal ik hoop dat de ongi de eerst komende 9 maandenw eg blijf hihi

naatje meid heel veel succes met ivf volg je ook via ander forum, dus blijf gelukkig op de hoogte.

10. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    Hoi meiden,

@chantal, Ik heb ook een kijkoperatie gehad.
    Toen ik uit de narcose kwam had ik veel pijn, maar zodra ik pijnstillers kreeg was het ook weg. Daarna heb ik niet echt pijn gehad. Ben na zo'n 5 dagen weer gaan werken.

Vandaag heb ik mijn eerste IUI gehad.
    Vond het erg spannend allemaal en tot nu toe ben ik best rustig.
    (Ben benieuwd hoelang ik nog rustig blijf ;) )
    Nu hoor ik veel meiden dat ze zo goed als niets voelde...
    Ik vond het erg gevoelig en voelde een behoorlijke krampen.
    Nu blijft het rommelen in mijn bm.

Wat mij onzeker maakt over deze eerste IUI is dat ik gister ochtend rond 11.30 mijn pregnyl kreeg en vandaag rond 12.00 mijn IUI. Dus zeg maar 24uur na mijn pregnyl. Of maakt dat niet uit?

groetjes ilona

11. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik heb ook een vraagje,

ondanks dat mijn follikel gisteren gemeten is op 19cm willen ze toch maandag IUI doen. Nu moest ik vanavond om 2200 de Gonal F zetten maar heb dit dus om 2100 moeten doen omdat we weg moeten. Is dat heel vreselijk erg denken jullie?

12. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Game over...

13. Niet meer actief

Marieke, dikke knuf meid!

14. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

15 okt 2008
    586
    0
    0
    Marieke.....
    Denk aan je, dikke zoen

Chantal

15. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Chantal; ik heb ook een kijkoperatie gehad, en het viel mij erg mee. Toen ik bijkwam had ik weinig pijn (alleen wat aan de wond). Het naar de wc gaan ging we even minder want ik viel bijna flauw (gelukkig ben ik op tijd gaan liggen). De kijkoperatie was op dinsdag en ik ben maandag weer gaan werken. Als het weekend er niet tussen zat zou ik eerder weer aan de slag gegaan zijn, maar vrijdag was nog te vroeg. Thuis heb ik met name last gehad van de wond en mijn buikspieren. Ze vertelde dat ze nog nooit zo hardhandig is geweest met iemands buikspieren, zo sterk waren ze :D Wel alles blauw daardoor.

Marieke; wat erg voor jullie, mag ik vragen naar een eventuele volgende stap?

Stephie; welkom hier.

Ilonaaa; Heeft hij na de IUI geen inwendige echo gemaakt om te kijken of het nog op tijd was? Dat deed hij bij mij namelijk wel. Ik had ook later dan 24 na mijn spuit de IUI (wel bijna twee uur later) dat maakte dus niet uit.

Nuage; ik heb er geen ervaring mee, dus kan ik het niet beantwoorden.

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lizam ik krijg nooit een inwendige echo hoor na iui
    de pregnyl zorgt ervoor dat het eitje rond die tijd springt en ga daar ook maar vanuit

Hier is het normaal tussen de 36 en 38 uur na spuiten je ei en je ei springt gemiddeld met 36 uur

17. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Hoi Liza,

We hebben nog één IUI poging tegoed, die gaan we dus eerst nog gebruiken. Daarna zal het denk ik wel IVF gaan worden...

De ongie is alleen nog niet helemaal door, het is nu steeds wat bruinig (sorry...), maar dat is altijd een voorteken hierzo.

18. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Oh? bij mij deed hij dat dus wel om te kijken of ik niet te snel reageerde op de spuit. Misschien dat het komt omdat ik soms heel heftig op medicijnen kan reageren? Ben benieuwd of hij het de volgende keer weer doet, of nou ja, eigenlijk dus niet ;)

Marieke, dan duim ik nog even door dat het toch weg blijft! Sterkte meid, het lijkt me heel moeilijk

19. ik heb ook geen echo gehad na iui , maar ik heb ook geen medicatie gehad.

marieke meid dikke knuffel, hoop dat je laatste poging wel een mooi resultaat mag geven.

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lizam mijn gyn zegt dat het niet zo goed is om de boel te verstoren daar
    en als iemand heftig op medicatie reageert ben ik het wel hahaha
    Maar hier spring ie altijd netjes in dat termijn

Deel Deze Pagina