Vind het ook vreemd hoor Marientje, ik had ook maar 1 eitje (had er 2 maar de andere was 6mm kleiner dus die telt denk ik niet) bij ons gaan ze met 2 eitjes juist al wat moeilijker doen. Ilona... ik heb er een heel goed gevoel over bij jou. Ik wil je absoluut geen valse hoop geven ofzo, maar ik heb een goed gevoel meis!
Hey Nuage, Beetje bijgekomen van die "rot"dag? Hoe gaat het bij jou nu? Ik heb totaal geen goed gevoel. Het voelt allemaal vaag in mijn buik, van die plopjes en heel de tijd is mijn bm aanwezig. Het lijkt mij te veel en te vers bloed voor een goede afloop. Het gekke is alleen dat in mijn broek niets verlies. Dat hoort toch wel bij een ongi(gebruik altijd tampons dus heb geen idee van hoe vaak en wanneer er iets uitloopt ) Ben net een wandeld wrak nu rugpijn, leeg gevoel in heel mijn lijf. Ben gewoon niet vooruit te branden. Lang leve de zondag Morgen ben ik de eerste aan de tel bij de gyn. Maar je begrijpt hoelang mijn weekend duurt
Ik heb het internet afgestruind tijdens mijn slapeloze nachten naar mmm verhalen en ben toch een paar keer een verhaal tegengekomen van vrouwen die overtuigd waren ongesteld te zijn geworden nade iui, maar opeens veel te vroeg, en die bleken dus zwanger te zijn. Ook omdat je omschrijft dat het anders dan normaal is... ik weet het niet hoor Ik ga het iig heel erg voor je hopen maar leef ook met je mee nu je zo onzeker bent. Ik ben aardig bijgekomen van de rotdag. Heb zo nu en dan pijnkrampjes in mijn baarmoeder en die geven we een beetje hoop. Ben blij dat ik iets voel want als ik niets had gevoeld was ik denk ik onzekerder geweest. Dat wachten is echt waardeloos heb ik al gemerkt. Vooral omdat je niet weet waar je op wacht: complete euforie of 2 dagen janken... We hopen er maar het beste van en ik hoop dat de pendel gelijk krijgt
Ik had ook maar een eitje Marientje, en dat vond mijn arts perfect, de keer hiervoor had ik er vier en toen mocht het niet door gaan. Ilonaa bij jou is het spannend meid. Meiden ik kom erbij op het wachtbankje, zaterdag eindelijk de 1e IUI gehad. Het is erg meegevallen. Nuage, je slaat de spijker op z'n kop, wachten s*ucks, want waar wacht je op? Blijdschap of verdriet? Ik hoop voor ons allemaal een posi test! Liefs Zora
HIer voor mijn gevoel nog geen naderende ONGI . Spannend...., vandaag 2 weken terug de IUI gehad Chantal
Hallo lieve meiden, Ik wil jullie allemaal een heel fijn en vruchtbaar 2009 toewensen en ik hoop dat voor jullie allemaal je wens in vervulling mag gaan en dat jullie dit jaar zwanger mogen raken en een kindje mogen krijgen. Ik heb ook in jullie schoenen gestaan en vorig jaar rond deze tijd fanatiek op dit forum meegeschreven en ik ben gelukkig na de 4e IUI zwanger geraakt en ik ben 26 december 2008 bevallen van een gezonde zoon Luca. Ik hoop dat deze tijd voor jullie ook snel komt. Mijn duimen draaien overuren. Veel liefs Nataly
Hoi Allemaal, Hier ook een berichtje van mij,voor iedereen een heel goed gezond en natuurlijk vruchtbaar 2009 gewenst! Ben een tijdje van deze pagina afgeweest,en nu voor de eerste keer weer even gekeken. Wij hebben nu 3 keer iui gehad en weer ongi geworden... Nu alweer begonnen met de Femara tabletten,en alvast de pregnylspuit in huis gehaald.... Begin (weet dat het ondankbaar klinkt) beetje te twijfelen aan mijn lichaam...baal ervan dat het niet lukt.... Mijn vriend heeft een hersteloperatie laten doen,nu veel antistoffen in sperma en daardoor slapende zaadjes Nou we zien wel op naar een volgende ronde......ik probeer hier een beetje mee te kletsen....hopende dat ik me er niet teveel mee bezig ga houden... Veel liefs Annemiek
Ik zal even terugkoppeling geven op onze eerste IUI, helaas mislukt... Ben er echt wel sipjes onder... Vrijdag begin ik weer met Gonal-F spuiten voor een nieuwe ronde! Gr. Benthe
Heb met pijn en moeite mijn werkdag volgemaakt vandaag en had net zo'n naar gevoel in mijn eierstokken/eileiders toen ik op de bank lag. Het begon aan de rechterkant (waar het grotere ei zat) en begon steeds meer te steken. Deed me denken aan de HSG. Toen voelde ik heel langzaam de pijn aan de linkerkant ook opkomen. Was echt niet leuk. Is dat positief of negatief? Ik heb vandaag 2 tests besteld bij Matcare die ultrasensitief zijn en die je al 6 dagen voor NOD kunt gebruiken. Ik overweeg nu om zondagochtend al zo'n test te doen. Dat is dan de 11e en van het zkh mocht ik de 14e een test doen. Wat vinden jullie daarvan? Slim of niet?
ARGHH! Ik houd het niet meer! Nog twee nachtjes slapen en dan mag ik testen! Ik heb veel hoop en weinig vertrouwen... Het bloeden is opgehouden, op dikkig oud bloed na dan(restjes?) Mijn benen zijn al een paar dagen zwaar. Een verzuurt gevoel als ik de trap oploop. Spierpijntjes in mijn billen en spierpijn achterop mijn bovenarmen. Ook heb ik een trekkerig gevoel in mijn liezen, vooral als ik in bed lig. Mijn benen voelen dan ook zwaar en onrustig. Maar mijn borsten zijn maar iets gevoelig. Normaal is dat wel anders. Deze keer is het dus weer anders dan andere cyclussen, maar ja dat is altijd wel zo. Ik voelde elke keer wel iets zodat ik dacht zou het? Chantal, hoe is het bij jou? Jij zit op 16 dagen na IUI toch? liefs ilona
HAllo Allemaal, Ik lees stiekum mee en ook ik wens iedereen het beste en dat het voor allemaal maar positief mag uitkomen deze maand! Zelf gaan we deze maand ook voor onze 4 iui! liefs Annemiek
Hallo Dames, Allemaal weer hoopgevende berichten! Ik blijf voor jullie allemaal duimen, maar ik ga dit topic wel weer verlaten. Afgelopen vrijdag mijn termijnecho gehad en alles is prima. Ik durf nu opgelucht adem te halen en beginnen te genieten van mijn zwangerschap. Ik ben 25 juli uitgerekend. Allemaal heel veel succes! En het is mij nu voor de 2de keer gelukt, dus ik weet zeker dat het bij jullie allemaal ook goed komt! Groetjes, Aurelie
Sorry voor het late posten dames. Ik was een weekendje weg, met een stel dames. Ik ben helaas ONGI, zaterdag begonnen met licht vloeien en vandaag echt doorgebroken. En dat zonder mijn mannetje in de buurt Helaas..... Nu deze cyclus even een adempauze (NOU JA). Vrijdag ga ik voor de laparoscopie. Dus even geen hormonen voor mij. Ilona, hoe is ie? Groeten Chantal
Hoi allemaal, Even een vraagje. Wordt iui nog wel vergoed? Ik kan namelijk niks vinden in mijn polis van Unive. Ik heb de top verzekering dus ik mag nog 1 keer ivf/icsi doen maar de iui die ik graag nog een aantal keren wil proberen? Ik weet dus nu niet of dat zonder vergoeding nog wel kan.