Ik heb geen idee Davalee. Je zou het beste gewoon Unive even kunnen bellen. Bij mij wordt het wel gewoon volledig vergoed. Maar ik zit bij Zilveren Kruis.
Meiden is het misschien een idee om een lijstje te maken bijv: Naam Hoeveelste IUI NOD Zora 1e IUI 18 jan Zo is het beter bij te houden wie wanneer NOD heeft. Tis maar een ideetje hoor, ik hoor het wel. Liefs Zora
Hoi Dames, Vandaag een beetje wisselende dag, heerlijk om te werken en de gedachten even ergens anders bij te hebben, maar gelijktijdig merk ik dat ik snel geirriteerd ben en niet erg alert. Niet erg handig . Wist zelfs niet meer waar een patient voor kwam (had ik nota bene zelf ingepland) . De laparoscopie wordt gedaan om te checken of de eileiders open zijn. Verder heb ik een kleine vleesboom, deze willen ze indien mogelijk verwijderen. Groeten Chantal
Davelee; je hoeft je geen zorgen te maken. IUI wordt vergoed uit de basisverzekering. En net zo vaak als je gyn. kan verantwoorden. Dus bellen hoeft niet! Chantal; balen meid dat je ongi bent geworden. Logisch dat je er soms niet bij bent met je hoofd, overkomt mij de laatste tijd ook steeds vaker. Mijn laparascopie viel ook erg mee. Gewoon over je heen laten komen. Succes meid! Zora; goed idee dat lijstje. Zodra ik mijn NOD weet laat ik het weten.
Dank je wel Lisa. Dan gaan we sowieso nog een keer iui proberen. Succes met de 2e iui poging. Liefs Davalee
IUI meiden lijst Zora: 1e IUI NOD 18 jan. Zo, hier alvast het begin, wie er op wil kan zichzelf bijvoegen of even hier neerzetten dan zet ik het erop. We kunnen dan ook de zwangeren bij gaan houden.
Geen idee? Ofwel hij staat heel ver terug en ik heb m nog nooit gezien. Ofwel ik sta er gewoon bij en ben het vergeten. Ga wel even zoeken.
IUI MEIDEN WickedWitchy;5de iui - 28 September , menopur + pregnyl, NOD 11 Oktober Denise27; 1e iui 15 oktober mislukt, wachten op 2e iui poging Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Nickiee 8e iui puregon (50) en pregnyl, NOD 26 september Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; 8e IUI, lucrin&puregon&pregnyl, NOD 26 december LadyZorra:24 okt 1e IUI behandeling (puregon (75), pregnyl en acupunctuur)3 follikels, 217 mljn zwemmers>mislukt, 17 nov 2e IUI (puregon (50) en Pregnyl) 2 follikels Naatje30: 2e IUI icm met Gonal-f en pregnyl 21/11 start gonal 75IE 8/12 3e fm Davalee: 2e iui, nod: 3 november meisje0123: 3e iui met clomid en pregnyl chantal76: 1e IUI met clomid en pregnyl hanneke75: 3e poging IUI met pregnyl Zora : 1e IUI icm Clomid, NOD 18 januari Enise: 2e IUI met Gonal-f en Pregnyl Sooner: 3e iui gestart met Gonal-F (112,5) en pregnyl Marientje Wachten op ongi (NOD 24-12) en dan 1e IUI icm Clomid en Pregnyl Meis1984: 1e IUI mislukt, 8-12 2e en tevens laatste IUI Anouk: 3e IUI met Puregon (66 e.h.) en Ovitrelle. Lichte overstimulatie waardoor punctie en uiteindelijk IUI met 3 eitjes. ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje Siebe Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongen Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, bevallen op ? juni van een meisje; Senna mandy80: zwanger na 10e IUI, bevallen op 4 juli van een jongen Danaé Patrick Jalena: zwanger na 3e IUI, bevallen op 3 juli van een jongen Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 julionbekend Mariel77: zwanger na 5e IUI, bevallen op 29 juli van een jongen Lenn Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, bevallen op 25 augustus 2008 van een dochter Sara Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September, 29 augustus bevallen van jongen Jaylen Joshua en een meisje Ylana Yasmin Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, bevallen op 13 november van een jongen Noa Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Vruchtje24: zwanger na 2e IUI Gonal-f en Pregnyl - uitgerekend 7 april 2009 Marooz; zwanger na 2e IUI Puregon e pregnyl- uitgerekend 01 mei 2009 Jinky: zwanger na 4e IUI in eigen cyclus en pregnyl uitgerekend rond 26 mei 2009 Roosje83: zwanger na 2de IUI, Clomid 150mg en Pregnyl en zelf geklust (geen inseminatie gehad). Uitgerekend 06 Juni 2009 Juudje1975 : zwanger na de 1e iui, 1x pregnyl - Uitgerekend rond 4 juli Aurelie: zwanger na 1ste IUI, uitgerekend rond 25 juli ollebolleke zwanger na 2eIUI,uitgerekend 2augustus LongingToBe zwanger na 1ste IUI, uitgerekend 14 augustus 2009 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum. Zo heb de lijst inderdaad gevonden en ik stond er ook al op. Beetje dement. Goed, heb mezelf even aangepast, de laatste keer is ie nl. aangepast op 8 dec. daar heb ik m gevonden. Staan heel veel oude datums op, misschien even opschonen?
IUI MEIDEN WickedWitchy;5de iui - 28 September , menopur + pregnyl, NOD 11 Oktober Denise27; 1e iui 15 oktober mislukt, wachten op 2e iui poging Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Nickiee 8e iui puregon (50) en pregnyl, NOD 26 september Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; 8e IUI, lucrin&puregon&pregnyl, NOD 26 december LadyZorra:24 okt 1e IUI behandeling (puregon (75), pregnyl en acupunctuur)3 follikels, 217 mljn zwemmers>mislukt, 17 nov 2e IUI (puregon (50) en Pregnyl) 2 follikels Naatje30: 2e IUI icm met Gonal-f en pregnyl 21/11 start gonal 75IE 8/12 3e fm Davalee: 2e iui, nod: 3 november meisje0123: 3e iui met clomid en pregnyl chantal76: 2e IUI 24-12 mislukt, eerst Laparoscopie hanneke75: 3e poging IUI met pregnyl Zora : 1e IUI icm Clomid, NOD 18 januari Enise: 2e IUI met Gonal-f en Pregnyl Sooner: 3e iui gestart met Gonal-F (112,5) en pregnyl Marientje Wachten op ongi (NOD 24-12) en dan 1e IUI icm Clomid en Pregnyl Meis1984: 1e IUI mislukt, 8-12 2e en tevens laatste IUI Anouk: 3e IUI met Puregon (66 e.h.) en Ovitrelle. Lichte overstimulatie waardoor punctie en uiteindelijk IUI met 3 eitjes. ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje Siebe Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongen Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, bevallen op ? juni van een meisje; Senna mandy80: zwanger na 10e IUI, bevallen op 4 juli van een jongen Danaé Patrick Jalena: zwanger na 3e IUI, bevallen op 3 juli van een jongen Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 julionbekend Mariel77: zwanger na 5e IUI, bevallen op 29 juli van een jongen Lenn Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, bevallen op 25 augustus 2008 van een dochter Sara Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September, 29 augustus bevallen van jongen Jaylen Joshua en een meisje Ylana Yasmin Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, bevallen op 13 november van een jongen Noa Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Vruchtje24: zwanger na 2e IUI Gonal-f en Pregnyl - uitgerekend 7 april 2009 Marooz; zwanger na 2e IUI Puregon e pregnyl- uitgerekend 01 mei 2009 Jinky: zwanger na 4e IUI in eigen cyclus en pregnyl uitgerekend rond 26 mei 2009 Roosje83: zwanger na 2de IUI, Clomid 150mg en Pregnyl en zelf geklust (geen inseminatie gehad). Uitgerekend 06 Juni 2009 Juudje1975 : zwanger na de 1e iui, 1x pregnyl - Uitgerekend rond 4 juli Aurelie: zwanger na 1ste IUI, uitgerekend rond 25 juli ollebolleke zwanger na 2eIUI,uitgerekend 2augustus LongingToBe zwanger na 1ste IUI, uitgerekend 14 augustus 2009 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
IUI MEIDEN WickedWitchy;5de iui - 28 September , menopur + pregnyl, NOD 11 Oktober Denise27; 1e iui 15 oktober mislukt, wachten op 2e iui poging Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Nickiee 8e iui puregon (50) en pregnyl, NOD 26 september Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; 8e IUI, lucrin&puregon&pregnyl, NOD 26 december LadyZorra: IUI 1,2,3 mislukt. Nu IUI 4, NOD 20 januari 2009 Naatje30: 2e IUI icm met Gonal-f en pregnyl 21/11 start gonal 75IE 8/12 3e fm Davalee: 2e iui, nod: 3 november meisje0123: 3e iui met clomid en pregnyl chantal76: 2e IUI 24-12 mislukt, eerst Laparoscopie hanneke75: 3e poging IUI met pregnyl Zora : 1e IUI icm Clomid, NOD 18 januari Enise: 2e IUI met Gonal-f en Pregnyl Sooner: 3e iui gestart met Gonal-F (112,5) en pregnyl Marientje Wachten op ongi (NOD 24-12) en dan 1e IUI icm Clomid en Pregnyl Meis1984: 1e IUI mislukt, 8-12 2e en tevens laatste IUI Anouk: 3e IUI met Puregon (66 e.h.) en Ovitrelle. Lichte overstimulatie waardoor punctie en uiteindelijk IUI met 3 eitjes. ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje Siebe Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongen Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, bevallen op ? juni van een meisje; Senna mandy80: zwanger na 10e IUI, bevallen op 4 juli van een jongen Danaé Patrick Jalena: zwanger na 3e IUI, bevallen op 3 juli van een jongen Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 julionbekend Mariel77: zwanger na 5e IUI, bevallen op 29 juli van een jongen Lenn Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, bevallen op 25 augustus 2008 van een dochter Sara Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September, 29 augustus bevallen van jongen Jaylen Joshua en een meisje Ylana Yasmin Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, bevallen op 13 november van een jongen Noa Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Vruchtje24: zwanger na 2e IUI Gonal-f en Pregnyl - uitgerekend 7 april 2009 Marooz; zwanger na 2e IUI Puregon e pregnyl- uitgerekend 01 mei 2009 Jinky: zwanger na 4e IUI in eigen cyclus en pregnyl uitgerekend rond 26 mei 2009 Roosje83: zwanger na 2de IUI, Clomid 150mg en Pregnyl en zelf geklust (geen inseminatie gehad). Uitgerekend 06 Juni 2009 Juudje1975 : zwanger na de 1e iui, 1x pregnyl - Uitgerekend rond 4 juli Aurelie: zwanger na 1ste IUI, uitgerekend rond 25 juli ollebolleke zwanger na 2eIUI,uitgerekend 2augustus LongingToBe zwanger na 1ste IUI, uitgerekend 14 augustus 2009 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.[/quote]
IUI MEIDEN WickedWitchy;5de iui - 28 September , menopur + pregnyl, NOD 11 Oktober Denise27; 1e iui 15 oktober mislukt, wachten op 2e iui poging Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Nickiee 8e iui puregon (50) en pregnyl, NOD 26 september Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; 8e IUI, lucrin&puregon&pregnyl, NOD 26 december LadyZorra: IUI 1,2,3 mislukt. Nu IUI 4, NOD 20 januari 2009 LizaM: 1e IUI mislukt, wachten op 2e IUI Naatje30: 2e IUI icm met Gonal-f en pregnyl 21/11 start gonal 75IE 8/12 3e fm Davalee: 2e iui, nod: 3 november meisje0123: 3e iui met clomid en pregnyl chantal76: 2e IUI 24-12 mislukt, eerst Laparoscopie hanneke75: 3e poging IUI met pregnyl Zora : 1e IUI icm Clomid, NOD 18 januari Enise: 2e IUI met Gonal-f en Pregnyl Sooner: 3e iui gestart met Gonal-F (112,5) en pregnyl Marientje Wachten op ongi (NOD 24-12) en dan 1e IUI icm Clomid en Pregnyl Meis1984: 1e IUI mislukt, 8-12 2e en tevens laatste IUI Anouk: 3e IUI met Puregon (66 e.h.) en Ovitrelle. Lichte overstimulatie waardoor punctie en uiteindelijk IUI met 3 eitjes. ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje Siebe Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongen Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, bevallen op ? juni van een meisje; Senna mandy80: zwanger na 10e IUI, bevallen op 4 juli van een jongen Danaé Patrick Jalena: zwanger na 3e IUI, bevallen op 3 juli van een jongen Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 julionbekend Mariel77: zwanger na 5e IUI, bevallen op 29 juli van een jongen Lenn Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, bevallen op 25 augustus 2008 van een dochter Sara Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September, 29 augustus bevallen van jongen Jaylen Joshua en een meisje Ylana Yasmin Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, bevallen op 13 november van een jongen Noa Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Vruchtje24: zwanger na 2e IUI Gonal-f en Pregnyl - uitgerekend 7 april 2009 Marooz; zwanger na 2e IUI Puregon e pregnyl- uitgerekend 01 mei 2009 Jinky: zwanger na 4e IUI in eigen cyclus en pregnyl uitgerekend rond 26 mei 2009 Roosje83: zwanger na 2de IUI, Clomid 150mg en Pregnyl en zelf geklust (geen inseminatie gehad). Uitgerekend 06 Juni 2009 Juudje1975 : zwanger na de 1e iui, 1x pregnyl - Uitgerekend rond 4 juli Aurelie: zwanger na 1ste IUI, uitgerekend rond 25 juli ollebolleke zwanger na 2eIUI,uitgerekend 2augustus LongingToBe zwanger na 1ste IUI, uitgerekend 14 augustus 2009 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
IUI MEIDEN Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; Besloten om de behandelingen te stoppen LadyZorra: IUI 1,2,3 mislukt. Nu IUI 4, NOD 20 januari 2009 LizaM: 1e IUI mislukt, wachten op 2e IUI Davalee: 2e iui, nod: 3 november chantal76: 2e IUI 24-12 mislukt, eerst Laparoscopie hanneke75: 5e poging IUI met pregnyl, NOD 19 januari Zora : 1e IUI icm Clomid en pregnyl, NOD 18 januari Enise: maand rust dan voor 3e IUI Sooner: 4e iui gestart met Gonal-F (112,5) en pregnyl Marientje 1e IUI icm Clomid en Pregnyl Anouk: 1e, 2e en 3e IUI vmk, nu 1 maand rust, schildklier overhoop Nuage: 2e IUI ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje Siebe Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongen Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, bevallen op ? juni van een meisje; Senna mandy80: zwanger na 10e IUI, bevallen op 4 juli van een jongen Danaé Patrick Jalena: zwanger na 3e IUI, bevallen op 3 juli van een jongen Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 julionbekend Mariel77: zwanger na 5e IUI, bevallen op 29 juli van een jongen Lenn Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, bevallen op 25 augustus 2008 van een dochter Sara Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September, 29 augustus bevallen van jongen Jaylen Joshua en een meisje Ylana Yasmin Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, bevallen op 13 november van een jongen Noa Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Vruchtje24: zwanger na 2e IUI Gonal-f en Pregnyl - uitgerekend 7 april 2009 Marooz; zwanger na 2e IUI Puregon e pregnyl- uitgerekend 01 mei 2009 Jinky: zwanger na 4e IUI in eigen cyclus en pregnyl uitgerekend rond 26 mei 2009 Roosje83: zwanger na 2de IUI, Clomid 150mg en Pregnyl en zelf geklust (geen inseminatie gehad). Uitgerekend 06 Juni 2009 Juudje1975 : zwanger na de 1e iui, 1x pregnyl - Uitgerekend rond 4 juli Aurelie: zwanger na 1ste IUI, uitgerekend rond 25 juli ollebolleke zwanger na 2eIUI,uitgerekend 2augustus LongingToBe zwanger na 1ste IUI, uitgerekend 14 augustus 2009 Meisje 0123 zwanger na 2 x IUI onverwacht zwanger Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
Ik heb de meiden die al een aantal maanden/weken niet mer online zijn van de lijst gehaald. Ook degenen die met IVF of ICSI zijn begonnen heb ik eraf gehaald. Meisje0123 is zwanger dus heb ik bij de zwangeren gezet ik weet alleen niet wanneer ze uitgerekend is. En een aantal meiden heb ik zelf even aangepast waarvan ik wist dat ze met een volgende poging bezig zijn. Hopelijk vinden jullie dat niet erg meiden. Nu klopt de lijst denk ik weer redelijk. Als ik dingen verkeerd heb aangepast of je bent er onterecht afgehaald voel je vrij om de lijst dan weer aan te passen. Nuage, heb jou er ook bij gezet, kun je zelf nog even aan passen. Liefs Zora
Helemaal mee eens Zora. Is het een idee om ook tot een bepaalde datum de mensen die bevallen zijn er af te halen? Of is het juist erg bemoedigend zo?
Zat ik ook aan te denken. Want het is natuurlijk wel bemoedigend maar misschien kan het op een andere manier? Bv: Zwanger na 1e IUI: naam + naam + naam zwanger na 2e IUI: naam + naam + naam enz. Maar ik wil daar niet zomaar aan veranderen ik schrijf hier ook nog niet zo heel lang en wil niemand voor het hoofd stoten. Misschien kunnen de andere meiden laten weten wat ze ervan vinden? Liefs Zora
Ok super 2 voor, ik wacht nog even of er nog anderen reageren en als die ook voor zijn pas ik het vanavond of morgen even aan. Liefs Zora
Dag dames! Jullie zijn flink aan het herorganiseren hier! Ik ben er ook voor om alle gegevens en resultaten zo te rangschikken dat duidelijk wordt dat IUI een heel succesvolle methode is om zwanger te raken. Dat geeft hoop en dat hebben we nodig! Toch? Ik ben vandaag weer naar de ferti-arts geweest. Afgelopen cyclus bleek dat mijn lichaam heel goed in staat is om follikels te laten groeien en springen. We hadden huiswerk gekregen voor de vrijdagavond, zaterdagochtend bleek dat het follikel gesprongen was. Perfecte timing dus! Ook is er toen meteen een samenlevingstest gedaan. Op zich was er voldoende zaad aanwezig, het had helaas wel allemaal voortijdig het loodje gelegd. Dat was best een teleurstelling maar het verandert niks aan ons behandelplan. Vandaag de enveloppe meegekregen met alle folders, recepten, machtigingen e.d. voor de IUI. Ik verwacht rond 25 januari mijn menstruatie en dan mag ik op dag 3 beginnen met de Clomid. op dag 10 de eerste FM. Spannend, nu gaat het écht beginnen. Hier hebben we zo lang naar uitgekeken. Eindelijk komt er een moment dat onze kansen om zwanger te raken ineens reeel worden. Oké, in de folder staat wel dan slechts 1 op de 10 behandelingen in een zwangerschap resulteert, maar tot nog toe waren onze kansen 0%. Dus nu hebben we 10x zo veel kans! Weet iemand of de Pregnyl subcutaan of intramusculair gespoten wordt? In de folder staat subcutaan, dat zei de arts ook, maar op het recept en het doosje van de apotheek staat intramusculair. Ik heb nog genoeg gelegenheid om het na te vragen maar mezelf intramusculair spuiten zie ik niet zo zitten daarom weet ik het graag nu al! Ilonaaaa, weet jij al iets meer? Liefs Marientje