Ha Zora, thankx! Het wordt weer spannend hier...! Maar de eerste week kan ik nog rustig blijven. Na donderdag/vrijdag dan word het weer zenuwslopend. Giegel, ik heb hier geen ervaring mee. Maar zie het bericht van Nataly, hou moed meis! Liefs Nikkie
Dankjewel! Ben blij om een succesverhaal te lezen, omdat ik al andere dingen las. Nog gefeliciteerd met Luca
Het is voor mij dus allemaal nieuw en ik weet nu dat ik de derde dag van mijn volgende cyclus naar het ziekenhuis moet om te leren prikken. Nu gaven ze aan dat ik tot en met de 7e dag moet prikken en dat op de 10e dag een echo wordt gemaakt. Maar ik heb een vrij korte cyclus en soms al een ei-sprong op de 9e of 10e dag. Dit moet ik nog maar even bespreken dus. Het begint nu wel steeds spannender te worden
IUI MEIDEN Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; Besloten om de behandelingen te stoppen LadyZorra: IUI 1,2,3,4 mislukt. IUI 5 uitgesteld, eitjes zijn al te groot, dus zelf klussen Davalee: ?? iui chantal76: IUI 1,2 mislukt, 32 IUI, eerste FMmeting 23-2 hanneke75: 6e poging IUI met pregnyl Zora : 3e IUI icm Clomid en pregnyl Enise: maand rust dan voor 3e IUI Sooner: 4e iui gestart met Gonal-F (112,5) en pregnyl Marientje Wachten op NOD (25-1) en dan 1e IUI icm Clomid en Pregnyl Anouk: 1e, 2e en 3e IUI vmk, nu 1 maand rust, schildklier overhoop Nuage: 2e IUI vmk begonnen aan poging 3 Ilonaa: op naar de 2de IUI, 19-2 1ste FM. Lola2: 1e IUI 100mg Clomid + Pregnyl mislukt, misschien volgende ronde overslaan vanwege vakantie van donor. Benthe: 2e IUI met Golnal-F (75) en pregny MaaikEmile: 1e IUI gehad op 13-02 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Juudje1975&Marije1980 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM 3e IUI: Jalena 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky 5e IUI: Otter68 & Mariel77 & Snowy 6e IUI: Hippel & Cilianne 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.
Dag dames daar ben ik weer na een korte afwezigheid. Ben even watminder actief geweest in onze rustperiode. Vandaag zit ikechter alweer op cyclusdag 4 en vanaf maandag gaat het weer beginnen. Ben blij dat we weer verder gaan, maarvond et heerlijk om even niet te moeten. Dubbel gevoel he? Maar goed, GYN heeft er alle vertrouwen in en wij ook dus deze cyclus moet het maar eens gaan gebeuren! Chantal
IUI MEIDEN Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; Besloten om de behandelingen te stoppen LadyZorra: IUI 1,2,3,4 mislukt. IUI 5 uitgesteld, eitjes zijn al te groot, dus zelf klussen Davalee: ?? iui chantal76: IUI 1,2 mislukt, 32 IUI, eerste FMmeting 23-2 hanneke75: 6e poging IUI met pregnyl Zora : 3e IUI icm Clomid en pregnyl Enise: maand rust dan voor 3e IUI Sooner: 4e iui gestart met Gonal-F (112,5) en pregnyl Marientje Wachten op NOD (25-1) en dan 1e IUI icm Clomid en Pregnyl Anouk: 1e, 2e en 3e IUI vmk, nu 1 maand rust, schildklier overhoop Nuage: 2e IUI vmk begonnen aan poging 3 Ilonaa: op naar de 2de IUI, 19-2 1ste FM. Lola2: 1e IUI 100mg Clomid + Pregnyl mislukt, misschien volgende ronde overslaan vanwege vakantie van donor. Benthe: 3e IUI op 19.02 met Gonal-F (75) en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI gehad op 13-02 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Juudje1975&Marije1980 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM 3e IUI: Jalena 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky 5e IUI: Otter68 & Mariel77 & Snowy 6e IUI: Hippel & Cilianne 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.
IUI MEIDEN Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; Besloten om de behandelingen te stoppen LadyZorra: IUI 1,2,3,4 mislukt. IUI 5 uitgesteld, eitjes zijn al te groot, dus zelf klussen Davalee: ?? iui chantal76: IUI 1,2 mislukt, 32 IUI, eerste FMmeting 23-2 hanneke75: 6e poging IUI met pregnyl Zora : 3e IUI icm Clomid en pregnyl Enise: 20-2 3e IUI Sooner: 4e iui gestart met Gonal-F (112,5) en pregnyl Marientje Wachten op NOD (25-1) en dan 1e IUI icm Clomid en Pregnyl Anouk: 1e, 2e en 3e IUI vmk, nu 1 maand rust, schildklier overhoop Nuage: 2e IUI vmk begonnen aan poging 3 Ilonaa: op naar de 2de IUI, 19-2 1ste FM. Lola2: 1e IUI 100mg Clomid + Pregnyl mislukt, misschien volgende ronde overslaan vanwege vakantie van donor. Benthe: 3e IUI op 19.02 met Gonal-F (75) en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI gehad op 13-02 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Juudje1975&Marije1980 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM 3e IUI: Jalena 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky 5e IUI: Otter68 & Mariel77 & Snowy 6e IUI: Hippel & Cilianne 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.
Veel succes! Hoop dat het bij de derde keer wel gaat lukken! Ik heb vrijdag mijn 3e IUI hoop dat ik over 2 weken positief mag testen. Wat zal ik dan blij zijn zeg Positief denken he?
Enise, veel succes vrijdag met je IUI. Benthe; ik hoop dat deze IUI geslaagd mag zijn! Liefs Nikkie Ik zal eens proberen om mezelf op de lijst te zetten....
IUI MEIDEN Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; Besloten om de behandelingen te stoppen LadyZorra: IUI 1,2,3,4 mislukt. IUI 5 uitgesteld, eitjes zijn al te groot, dus zelf klussen Davalee: ?? iui chantal76: IUI 1,2 mislukt, 32 IUI, eerste FMmeting 23-2 hanneke75: 6e poging IUI met pregnyl Zora : 3e IUI icm Clomid en pregnyl Enise: 20-2 3e IUI Sooner: 4e iui gestart met Gonal-F (112,5) en pregnyl Marientje Wachten op NOD (25-1) en dan 1e IUI icm Clomid en Pregnyl Anouk: 1e, 2e en 3e IUI vmk, nu 1 maand rust, schildklier overhoop Nuage: 2e IUI vmk begonnen aan poging 3 Ilonaa: op naar de 2de IUI, 19-2 1ste FM. Lola2: 1e IUI 100mg Clomid + Pregnyl mislukt, misschien volgende ronde overslaan vanwege vakantie van donor. Benthe: 3e IUI op 19.02 met Gonal-F (75) en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI gehad op 13-02 Nikkie: 1e IVF mislukt, 2e IVF mislukt, 1e IUI mk, op 12-2 2e IUI (Gonal en Pregnyl) ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Juudje1975&Marije1980 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM 3e IUI: Jalena 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky 5e IUI: Otter68 & Mariel77 & Snowy 6e IUI: Hippel & Cilianne 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.[/quote]
IUI MEIDEN Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; Besloten om de behandelingen te stoppen LadyZorra: IUI 1,2,3,4 mislukt. IUI 5 uitgesteld, eitjes zijn al te groot, dus zelf klussen Davalee: ?? iui chantal76: IUI 1,2 mislukt, 32 IUI, eerste FMmeting 23-2 hanneke75: 6e poging IUI met pregnyl Zora : 3e IUI icm Clomid en pregnyl Enise: 20-2 3e IUI Sooner: 4e iui gestart met Gonal-F (112,5) en pregnyl Marientje Wachten op NOD (25-1) en dan 1e IUI icm Clomid en Pregnyl Anouk: 1e, 2e en 3e IUI vmk, nu 1 maand rust, schildklier overhoop Nuage: 2e IUI vmk begonnen aan poging 3 Ilonaa: op naar de 2de IUI, 19-2 1ste FM. Lola2: 1e IUI 100mg Clomid + Pregnyl mislukt, misschien volgende ronde overslaan vanwege vakantie van donor. Benthe: 3e IUI op 19.02 met Gonal-F (75) en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI gehad op 13-02 Nikkie: 1e IVF mislukt, 2e IVF mislukt, 1e IUI mk, op 12-2 2e IUI (Gonal en Pregnyl) ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Juudje1975&Marije1980 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM 3e IUI: Jalena 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky 5e IUI: Otter68 & Mariel77 & Snowy 6e IUI: Hippel & Cilianne 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.
IUI MEIDEN Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; Besloten om de behandelingen te stoppen LadyZorra: IUI 1,2,3,4 mislukt. IUI 5 uitgesteld, eitjes zijn al te groot, dus zelf klussen Davalee: ?? iui chantal76: IUI 1,2 mislukt, 32 IUI, eerste FMmeting 23-2 hanneke75: 6e poging IUI met pregnyl Zora : 3e IUI icm Clomid en pregnyl Enise: 20-2 3e IUI Sooner: 4e iui gestart met Gonal-F (112,5) en pregnyl Marientje Wachten op NOD (25-1) en dan 1e IUI icm Clomid en Pregnyl Anouk: 1e, 2e en 3e IUI vmk, nu 1 maand rust, schildklier overhoop Nuage: 2e IUI vmk begonnen aan poging 3 Ilonaa: op naar de 2de IUI, 19-2 1ste FM. Lola2: 1e IUI 100mg Clomid + Pregnyl mislukt, misschien volgende ronde overslaan vanwege vakantie van donor. Benthe: 3e IUI op 19.02 met Gonal-F (75) en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI gehad op 13-02 Nikkie: 1e IVF mislukt, 2e IVF mislukt, 1e IUI mk, op 12-2 2e IUI (Gonal en Pregnyl) Minime25: volgende week 1e IUI in eigen cyclus (+/- 27 feb), zonder hormonen. ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Juudje1975&Marije1980 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM 3e IUI: Jalena 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky 5e IUI: Otter68 & Mariel77 & Snowy 6e IUI: Hippel & Cilianne 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.
Hoi allemaal, Ik heb me ook in het lijstje toegevoegd! Vandaag had ik de nacontrole bij de gyn, na mijn laparascopie. Alles zag er goed uit en ze wilde in de volgende cyclus met de eerste IUI met hormonen beginnen. Ik wilde graag deze cyclus al beginnen (zonder hormonen), en dat vond ze goed, dus maandag, de 23e moet ik op CD 13 weer terug voor een FM. Ben benieuwd! Eindelijk weer een eerlijke kans! x
IUI MEIDEN Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; Besloten om de behandelingen te stoppen LadyZorra: IUI 1,2,3,4 mislukt. IUI 5 uitgesteld, eitjes zijn al te groot, dus zelf klussen Davalee: ?? iui chantal76: IUI 1,2 mislukt, 32 IUI, eerste FMmeting 23-2 hanneke75: 6e poging IUI met pregnyl Zora : 3e IUI icm Clomid en pregnyl Enise: 20-2 3e IUI Sooner: 4e iui gestart met Gonal-F (112,5) en pregnyl Marientje Wachten op NOD (25-1) en dan 1e IUI icm Clomid en Pregnyl Anouk: 1e, 2e en 3e IUI vmk, nu 1 maand rust, schildklier overhoop Nuage: 2e IUI vmk begonnen aan poging 3 Ilonaa: op naar de 2de IUI, 19-2 1ste FM. Lola2: 1e IUI 100mg Clomid + Pregnyl mislukt, misschien volgende ronde overslaan vanwege vakantie van donor. Benthe: 3e IUI op 19.02 met Gonal-F (75) en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI gehad op 13-02 Nikkie: 1e IVF mislukt, 2e IVF mislukt, 1e IUI mk, op 12-2 2e IUI (Gonal en Pregnyl) Minime25: volgende week 1e IUI in eigen cyclus (+/- 27 feb), zonder hormonen. Emmy: 1e IUI Menopur/Pregnyl ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Juudje1975&Marije1980 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM 3e IUI: Jalena 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky 5e IUI: Otter68 & Mariel77 & Snowy 6e IUI: Hippel & Cilianne 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.
Hallo allemaal, ik heb even een vraagje. Deze wk krijgen wij onze 1e iui behandeling. Maar nu heb ik vorig jr samen met een vriendin van mij een afspraak gemaakt bij een beautycentrum. Waar we dus wat behandelingen krijgen en sauna enz. Weet iemand of je na een iui behandeling wel een sauna in mag of lichaamsbehandelingen mag krijgen? Alvast bedankt!
ik zelf denk dat het niet uitmaakt hoor, het is bijna hetzelfde als je gewoon vrijt, behalve dat het bij IUI een stukje opweg wordt geholpen.