Welkom nieuwe meiden, en heel veel succes! Ik denk dat sauna etc. niet zo veel uitmaakt, het wordt wel afgeraden als je al zwanger bent. Groetjes Zora
Goeiemorgen meisjes! Ik heb vanochtend positief getest na de eerste IUI, check album! Ik hoop van harte dat dit jullie ook ten deel mag vallen binnenkort! Liefs Marientje
Van harte gefeliciteerd Marientje. Zal mij niet meer lukken na de 1e IUI. Maar hoop wel op een mooie posi test na IUI 3. Zie dat jullie ook niet zoveel zwemmers hadden, geeft mij weer een beetje moed.
IUI MEIDEN Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; Besloten om de behandelingen te stoppen LadyZorra: IUI 1,2,3,4 mislukt. IUI 5 uitgesteld, eitjes zijn al te groot, dus zelf klussen Davalee: ?? iui chantal76: IUI 1,2 mislukt, 32 IUI, eerste FMmeting 23-2 hanneke75: 6e poging IUI met pregnyl Zora : 3e IUI icm Clomid en pregnyl Enise: 20-2 3e IUI Sooner: 4e iui gestart met Gonal-F (112,5) en pregnyl Anouk: 1e, 2e en 3e IUI vmk, nu 1 maand rust, schildklier overhoop Nuage: 2e IUI vmk begonnen aan poging 3 Ilonaa: op naar de 2de IUI, 19-2 1ste FM. Lola2: 1e IUI 100mg Clomid + Pregnyl mislukt, misschien volgende ronde overslaan vanwege vakantie van donor. Benthe: 3e IUI op 19.02 met Gonal-F (75) en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI gehad op 13-02 Nikkie: 1e IVF mislukt, 2e IVF mislukt, 1e IUI mk, op 12-2 2e IUI (Gonal en Pregnyl) Minime25: volgende week 1e IUI in eigen cyclus (+/- 27 feb), zonder hormonen. Emmy: 1e IUI Menopur/Pregnyl ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Juudje1975 & Marije1980 & Marientje 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM 3e IUI: Jalena 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky 5e IUI: Otter68 & Mariel77 & Snowy 6e IUI: Hippel & Cilianne 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.
Zo Marientje wat goed! Gefeliciteerd Bedankt meiden, moet vandaag om 12 uur in het ziekenhuis zijn. Hoop echt dat dit de laatste keer zal zijn
Marientje, PROFICIAT! Geweldig! Ik hoop dat wij snel mogen volgen Enise, hoe was het gegaan? Liefs Nikkie
Hey Nikkie, Ging goed, alleen was het pijnlijk omdat ze een tangetje moest gebruiken. Ze kwam er namelijk niet echt bij. Maar ben blij dat het achter de rug is. Heb wel buikpijn en bloedverlies. Hoop dat het morgen over is En nu 12 dagen geduld
@ Marientje28: wat geweldig!Proficiat!!! @ Enise: Oeps, dat klinkt best naar! Ik moet zeggen dat alle 3 de IUI's tot nu toe pijnloos waren! Heel veel succes en geduld met afwachten! Ik zit gezellig bij je op het wachtbankje (mag 5 maart pas testen). gr. Benthe
Waren je vorige IUI pogingen ook pijnlijk? Ik denk dat ik over 14 dagen ongeveer mijn eerste IUI ga krijgen en vraag mij af wat ik kan verwachten Hopen dat deze voor jou goed uitpakt met over 12 dagen een posi test!
Benthe, alleen bij mijn 2e IUI was het niet nodig om een tang te gebruiken. Maar dit keer heeft ze wel haar best gedaan om het zonder te doen. Maar mijn baarmoedermond zat ver.. is niet fijn, maar helaas kon het niet anders.. Wat leuk zeg! Dit is ook jouw 3e IUI toch? Die van mij ook en dan hebben we ook nog eens dezelfde NOD Spannend hoor! En hopen dat we allebei positief mogen testen
@Giegel, ze hebben alleen bij de 2e IUI geen tang gebruikt. Hoop dat het bij jou niet nodig is. Komt niet veel voor hoor dat ze een tang gebruiken. Ligt echt aan de ligging van je baarmoeder.