iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emmy X

Emmy X Bekend lid

Nov 18, 2008
    895
    0
    0
    Succes Enise, duimpjes draaien voor je. :D

Lang wachten dan he?

2. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Dankjewel meid, tis wel ff wachten ja hihi.. maar gaat wel lukken hoor, hou me lekker met andere dingen bezig ;)

3. Emmy X

Emmy X Bekend lid

Nov 18, 2008
    895
    0
    0
    Haha, zoals hier op dit forum zitten... :)

Ik kan het ook niet laten.

4. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Bijvoorbeeld hahaha :D Lekker gezellig toch :D

5. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

Jan 18, 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    ging ze met een tangetje omdat ze de baarmoeder niet kon vinden? hoe voller je blaas hoe beter.. met een volle blaas wordt je baarmoeder de goede kant uit geduwd zei de dokter tegen mij :p

6. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Goed om te weten!
    Klinkt ook logisch want bij een HSG mag je een uur vantevoren ook niet meer plassen omdat een beetje volle blaas gunstig is.

7. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

Jan 18, 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    ja ik moest heel erg naar de wc dus ik zei tegen de arts: wacht heel even ik moet echt heel nodig plassen! toen zei ze: nee nee doe dat straks maar en toen zei ze dat van die baarmoeder.. alleen schijnbaar was mn blaas nog niet vol genoeg (naar mijn menig wel iig) want mn baarmoeder was nog moeilijk te vinden :eek:

8. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh wat apart? Kan best kloppen hoor, maar ik ben bij alle 3 de keren wel tig keer naar de wc geweest van de zenuwen. En bij de 2e keer was het niet nodig.. ze had het ook niet over een volle blaas, enige was ze zei was dat de baarmoeder iedere keer anders kan liggen.

9. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    2,252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hoi Hoi,

Enise: die tangetjes zijn niet fijn! Ik heb ook een keer gehad met mijn HSG. Niks kon door mijn baarmoedermond. Ze hadden allerlei soorten instrumenten erbij moeten halen. ZIj pakte toen dus ook een aantal keer (omdat 'ie niet stevig beet had, floepte hij een keer weg) de tang erbij om mijn baarmoedermond verder open te kunnen trekken. Nou, dat was geen pretje!
    De arts zei toen ook tegen mij dat ik een achterover gekantelde baarmoeder heb. Ze zegt dat het daarmee te maken heeft dat ze ok die tang moest gebruiken omdat ze er niet goed bij kan...ppffff
    Maar het zit er weer op! Nu op de wachtbank! Over 12 dagen hoop ik dat je een mooie positieve test hebt!

Wie kan er al bijna testen? MaaikEmile jij al over 7 dagen! Ik over 5 dagen......als ik niet eerder ongi word.

Liefs Nikkie

10. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Was zeker geen pretje, ben echt blij dat het achter de rug is! Spannende tijden voor jou he? En voel je al iets?

11. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

Jan 18, 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    we worden echt niet ongi hoor :D die :evil: :evil: moeten wegblijven de komende 9 maanden! :D:D

12. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Ik begin al te spotten dus ik denk dat ik dinsdag naar de gyn moet om te leren spuiten.
    Waar moet je die spuiten eigenlijk zetten?
    Want ik las dat je er blauwe plekken van kon krijgen en aangezien ik binnenkort ga zwemmen met mijn kinderen en ouders hoop ik niet dat ik in mijn been hoef te prikken :oops:

13. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Bedoel je puregonl? Die zet je in je buik. Ene dag links, andere dag rechts. Ik heb er nooit blauwe plekken van gehad. Tis ook maar een heeeel klein naaldje, dus denk niet dat je er blauwe plekken van kan/mag krijgen.

De Pregnyl spuit zette ze bij ons in het ziekenhuis (deed ik niet zelf), dat was in mijn bil.

14. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Ik weet nog niet wat ik ga krijgen, maar moet op cyclusdag 3 naar het ziekenhuis om te leren prikken en moet dan tot en met dag 7 van de cyclus zelf hormonen spuiten.
    Begint nu steeds spannender te worden, nu het dichterbij komt :oops:

15. Hoi meiden ik sluit me hier ook aan maandag me 1e iui net de ovritrille of zo iets gezet..

dus we zullen zien!

liefs yippie

16. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    2,252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Enise en Maaikemile, ja best spannend weer! IK voel vanalles en ook weer niks...Wat steekjes in mijn baarmoeder richting liezen, opgezette onderbuik zoals ik altijd heb als ik ongi moet worden.........pppffff.
    Ja MaaikEmile, 9 maanden lang ongi vrij daar ga ik ook voor hihi!

Ik spuit altijd in mijn buik (gonal, pregnyl).

Succes

Liefs Nikkie

17. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Ik moet de pregnyl in mijn buik zetten maar heb nog geen blauwe plekken gehad tot nu toe. voor de rest spuit ik niet.

18. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

Jan 18, 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    ja ik heb de hoop al bijna opgegeven echt alles wijst erop dat ik ongi moet worden. nou wil ik gewoon dat het komt, dan kunne we opnieuw beginnen.. lekker negatief ben ik vandaag ;) word gek van me eigen lichaam haha.

iedereen succes hier! :D

19. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    2,252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ha Emile, niet te negatief zijn hoor! Je moet nog een paar daagjes. En zo lang je geen rood verliest blijf ik voor je duimen hor!
    Ik had vanochtend getste, stom stom ik weet het. Negatief natuurlijk. Ik heb alleen maar krampjes, steekjes aan mijn rechterkant. Heel raar, zouden dat mijn andere eitjes zijn die ik voel, kan dat?
    Als je zwanger bent moet je toch allebei de kanten voelen?

een wanhopige Nikkie

20. Eef16

Eef16 Bekend lid

Aug 7, 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    hee Nikkie, dank voor je berichtje in mijn topic, ik zie dat jij vrijwel gelijk met mij oploopt nu! IUI deze keer? Spannend is het allemaal he, om gek van te worden, je lijf dat allemaal onduidleijke signalen geeft waar je niets mee kunt, omdat je gewoon moet wachten tot de testdatum....
    (en dat lukte je niet, dat snap ik goed, hihi)

Succes voor jou ook!
    Eef
    (ps: schrijf je nog in je eigen topic?)

Share This Page