iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ha Ee,

Wat lief dat je me hier komt opzoeken! Eigenlijk zou ik ook in mijn eigen topic kunnen gaan schrijven. Ik heb dat een tijdje niet meer gedaan na onze miskraam. Ik zal hem moeten opzoeken, da's lang geleden hihi!
    Ja wij lopen gelijk op, spannend he!

Ja die vreselijk symptonen waar je niks aan hebt....grrr! Ik kon echt niet wachten. Ik voelde me gisterenavond zo zwanger ik denk en morgnochtend (vanochtend dus) testen. Maar ja helaas kei negatief!
    Mijn hubbie zegt dat het nog veel te vroeg is om te testen. Maar ik had zoveel symptonen die ik ook had toen ik zwanger was! Die steekjes enzo. Nu heb ik het gevoel ongi te worden. Maar toch ook wel weer hoop, omdat ik die steekjes voel en soms mijn (. ) (. ). Lekker vaag allemaal he.

Liefs Nikkie

2. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    even gekeken en zie dat mijn topic al is gesloten. Daar had ik destijds ook om gevraagd ivm de miskraam......jammer.

3. Eef16

Eef16 Bekend lid

7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    Hoi Nikkie,
    kunnen ze je topic niet weer opengooien dan?

Ja spannend he alles zo? Ik weet ook niet hoe ik de tijd tot vrijdag moet doorkomen, ergens denk ik: als het dan toch mis is, laat de ongi dan doorkomen, maar ja da's natuurlijk niet wat ik het liefste wil...

Eef

4. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik heb gisteren ook mijn topic weer laten openen, dus kan gewoon hoor! Moet je naar je topic gaan en even op " melden" drukken en dan je vraag stellen.

5. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ja die laatste dagen door komen...vreselijk!
    Ik hoop zo dat we positief testen! Zou zo mooi zijn! Maar ik durf niet veel hoop te hebben. Na de miskraam was ik echt emotioneel gebroken....

Nuage, bedankt voor de tip. Ik ga het direct proberen!

xx Nikkie

6. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

18 jan 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    hahaha dankjewel! ik duim uiteraard ook voor jou :D nou als het aan mij had gelegen had ik ook vandaag getest maarja dat slaat nergens op natuurlijk! moest even weer met beide benen op te grond komen ;)
    vandaag helemaal nergens last van gehad, heel dat ongi gevoel was weg en ik werd er helemaal blij van!

*duim duim duim*

liefs van een wanhopige Maaike :) :)

7. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    IUI MEIDEN

Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF?
    Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI
    Marieke21; Besloten om de behandelingen te stoppen
    LadyZorra: IUI 1,2,3,4 mislukt. IUI 5 uitgesteld, eitjes zijn al te groot, dus zelf klussen
    Davalee: ?? iui
    chantal76: IUI 1,2 mislukt, 32 IUI, eerste FMmeting 23-2
    hanneke75: 6e poging IUI met pregnyl
    Zora : 3e IUI icm Clomid en pregnyl
    Enise: 20-2 3e IUI
    Sooner: 4e iui gestart met Gonal-F (112,5) en pregnyl
    Anouk: 1e, 2e en 3e IUI vmk, nu 1 maand rust, schildklier overhoop
    Nuage: 2e IUI vmk begonnen aan poging 3
    Ilonaa: op naar de 2de IUI, 19-2 1ste FM.
    Lola2: 1e IUI 100mg Clomid + Pregnyl mislukt, misschien volgende ronde overslaan vanwege vakantie van donor.
    Benthe: 3e IUI op 19.02 met Gonal-F (75) en pregnyl
    MaaikEmile: 1e IUI gehad op 13-02
    Nikkie: 1e IVF mislukt, 2e IVF mislukt, 1e IUI mk, op 12-2 2e IUI (Gonal en Pregnyl)
    Minime25: volgende week 1e IUI in eigen cyclus (+/- 27 feb), zonder hormonen.
    Emmy: 1e IUI Menopur/Pregnyl
    Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl

ZWANGER DOOR IUI!!

1e IUI:
    Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Juudje1975 & Marije1980 & Marientje
    2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM
    3e IUI: Jalena
    4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky
    5e IUI: Otter68 & Mariel77 & Snowy
    6e IUI: Hippel & Cilianne
    10e IUI: Mandy80
    Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen)

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.

8. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heel goed! Fijn dat je ongi gevoel weg is. Ik had vooral zondag en maandag veel last van steekjes richting de liezen, vlagen van misselijkheid tot kokhalzen toe, gespannen borsten. En na vanacht heb ik alleen nog maar een ongi gevoel. Af en toe nog een steekje maar mijn hele onderbuik voelt wat kramperig en opgezet aan. Ook zijn mijn borsten niet meer gespannen. Ik ben zo bang dat het dus weer niks is..... :(

Ik had vanochtend weer getest en natuurlijk weer negatief :x
    En ik voelde me gisterenavond zelfs nog zo zwanger....Ik test donderdag weer (als ik dan nog niet ongi ben)...

Liefs van een depri Nikkie

9. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik ben vanmorgen naar het ziekenhuis geweest en heb de inwendige echo gehad, maar moet vanmiddag nog terugkomen voor de prikinstructie omdat er iets fout was gegaan met het maken van de afspraak.
    Toen ik zag wat ik van de apotheek meekreeg schrok ik even omdat er ook een lange naald bij zat, maar dat is denk ik voor de Pregnyl en die mag je zelf niet zetten begreep ik.

Vanmiddag krijg ik dus om 14uur de prikinstructie en kan het prikken met Puregon beginnen. Dinsdag moet ik weer terugkomen om te kijken hoe ik reageer op de Puregon en als alles goed gaat dan krijg ik halverwege of eind volgende week mijn eerste IUI.
    Ik vind het nu steeds spannender worden en het gaat ook wel erg snel!

10. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik zet de Pregnyl altijd zelf. Maar die grote naald is om de vloeistof te kunnen opzuigen en bij het poeder te doen. En daarna weer op te zuigen.
    Als alles in de spuit zit dan verwissel je de naald voor een veel kleinere dus maak je geen zorgen :)

11. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

18 jan 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    nou ik had vanacht dus toch weer last van het :evil: ongi-gevoel :evil: en nu is het weer weg... verwarrend!
    Ik hoop echt voor je dat al die klachtjes van een mogelijke zwangerschap zijn hoor! wat is ook alweer de datum dat je eigenlijk kon testen?

Liefs van een verwarde Maaike

12. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Eigenlijk pas donderdag. Ik heb dan exact 14 dagen terug de inseminatie gehad....

Ja dat is idd zo verwarrend, grrr!

13. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Dat klinkt beter :)
    Ik heb het niet zo op naalden.........nie zo erg meer dat ik er bang voor ben, maar mezelf prikken me zo'n grote naald zag ik niet zitten.

14. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

18 jan 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    ja ik vrijdag dan heb ik ook precies 2 weken geleden de insemenatie gehad..
    maar weet jij hoe het komt dat je na 2 weken al ongi kan worden terwijl ik normaal een cyclus van ong. 28 dagen heb..?

15. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hoi MaaikEmile, omdat de luteale fase bij de meeste, 14 dagen duurt.
    Ga je vrijdag testen of toch al eerder?

Ik test donderdag, mocht dat nog nodig zijn....

Succes

Liefs Nikkie

16. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

18 jan 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    ik wil eigenlijk het liefst nog even langer wachten, voor de zekerheid.
    maar... ik denk niet dat ik nog langer kan wachten hoor dus waarschijnlijk word het gewoon vrijdag!

hoe voel je je verder vandaag?

liefs van een ongeduldige Maaike ;)

17. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    @Giegel, veel succes meid ;)

18. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    IUI MEIDEN

Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF?
    LadyZorra: IUI 1,2,3,4 mislukt. IUI 5 uitgesteld, eitjes zijn al te groot, dus zelf klussen
    Ilonaa: 2de IUI gehad op 24 feb.
    Lola2: 1e IUI 100mg Clomid + Pregnyl mislukt, misschien volgende ronde overslaan vanwege vakantie van donor.
    Nikkie: 1e IVF mislukt, 2e IVF mislukt, 1e IUI mk, op 12-2 2e IUI (Gonal en Pregnyl)

ZWANGER DOOR IUI!!

1e IUI:
    Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Juudje1975 & Marije1980 & Marientje
    2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.

Ik heb eindelijk mijn tweede IUI gehad. Nu maar hopen dat er een zwemmer van het kluppie een wonder verricht.

19. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    IUI MEIDEN

Ilonaa: 2de IUI gehad op 24 feb.
    Lola2: 1e IUI 100mg Clomid + Pregnyl mislukt, vanwege vakantie donor niet kunnen IUI-en maar wel zelfinseminatie om toch het gevoel te hebben iets gedaan te hebben :(

ZWANGER DOOR IUI!!

1e IUI:

20. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Giegel, dat prikken gaat inderdaad niet met die grote optreknaald maar met een veel kleiner naaldje en geloof me: het stel niets voor. Het idee is enger dan het daadwerkelijke prikken. Ik heb het nu 2x gedaan en er helemaal niets van gevoeld! Ging perfect!

(van de week mezelf met de kaasschaaf gesneden (heel klein sneetje maar) en dat vond ik veel pijnlijker dan dat kleine Pregnyl-prikje. ;) )

Deel Deze Pagina