Natasja heel veel succes morgen! Ik moet morgen voor de 2e FM,vrijdag ook al geweest,toen was er eentje van 11 mm en 1 van 12 mm.Wellicht dubbele kansen deze keer? Enfin,morgen dus de 2e meting en dan dinsdag/woensdag onze 5e IUI,het blijft spannend
Minou: het is nog ver weg, maar voor je het weet is de tijd voorbij. Hoop zo dat je opeens toch spontaan zwanger wordt! Patricia: dat zou super zijn! Een dubbele eisprong. DUIM! Natasja: wat geweldig he! Ook voor jou hoop ik dat je een dubbele eisprong hebt! 1 van ons moet dan toch eens met goed nieuws komen na de NOD! Patricia, jij en ik alledrie dubbele eisprong. Moah: irritant dat onze ziekenhuizen niet in de weekenden IUI behandelingen doen he! Ook voor jou hoop ik dat je spontaan opeens zwanger wordt. Groetjes Len
Hé meiden, daar ben ik weer. Ook even een weekje rustig aan gedaan, had ook niet zoveel te melden eigenlijk... uiteraard wel iedereen gevolgd, en ik zie dat er de komende week weer veel wachtbankklantjes bijkomen. 't Wordt weer een spannende tijd dus! Morgen heb ik m'n eerste FM na een week Gonal-F spuiten, ben benieuwd wat de status is van mn eieren. Heb de afgelopen dagen wel elke dag een soort ongesteldheidsbuikpijn gehad, wschl. een bijwerking van de Gonal, niet echt fijn moet ik je zeggen, want ik voelde me daardoor niet lekker. Heb vandaag maar een paracetamol genomen en die helpt. Vanmiddag lekker naar buiten en dan morgenochtend maar weer zien! Nou meiden, ik wens iedereen veel succes de komende dagen - Minou, verstandig om 't allemaal even rust te geven, lijkt me zo! - Natasja, succes morgen! Go swimmers go zou ik zeggen. Liefs
@ Natasja....Veel suc6 morgen! @ Martina....Jij ook suc6! @ Alle andere meiden....Blijf voor jullie duimen! Suc6! Liefs Marjo
he meiden, ik ben patricia 20 en we gaan beginnen met de eerste iui deze maand, we hebben er al wel 5 maanden met alleen clomid op zitten, nu gaan we verder met iui en clomid. hoef gelukkig (nog) niet te spuiten! we gaan 3 rondes met clomid doen, daarna onderzoeken en word het spuiten wil jullie heel veel succes wensen en geef de moed niet op! groetjes patje20
Lieve meiden, Ik ben niet veel meer te zien op het IUI forum, maar leef en lees nog wel zoveel mogelijk mee hoor. Ik merk dat ik nu veel meer op IVF/ICSI zit en hier lang alles niet meer bij kan houden. Ik wens iedereen toi, toi, toi en dat jullie met IUI zwanger mogen worden ! Liefs Lisette.
morgen heb ik ook mijn eerste iui. Gisteravond heb ik de pregnyl gespoten, doet wel zeer. Ik heb er bijna twee jaar comid opzitten.
Hallo allemaal! @ Esmeralda: succes meid, morgen, weer op de wachtbank dus! @ Natasja: hoe is 't gegaan, al uitslag van de zwemmers? Ik ben vandaag voor de fm geweest. Er zit één groot ei en één kleintje, dus da's positief. Morgenavond de Pregnyl en donderdagmorgen de IUI en dan maar weer wachten! 't Enige vervelende is dat manlief donderdag ook gaat solliciteren en hij 't eigenlijk héél vervelend vindt dat hij zn aandacht dan ook nog op 'produceren' moet hebben. Hopelijk heeft t geen negatieve invloed op de hoeveelheid zwemmers, daar ben ik altijd bang voor. Maar goed, we zien 't donderdagmorgen wel!