Ik hab al last van opvliegers met 25 mg clomid. Ben er gevoelig voor denk ik. Wel lastig maar tis voor een goed doel. Benthe: Ik kan me echt heel kwaad worden om dat soort mensen. Wat me opvalt is dat meestal de mensen het zeggen die zelf heel makkelijk zwanger worden. Ze weten niet waar ze het over hebben denk ik dan maar.
wij ook niet meer... één dokter heeft nog wel gezegd een tijd geleden dat het op een spontane manier wel moet lukken maar ik weet niet waar die zat............................
Thankx meiden. Ik voel me vandaag echt zwaar depri.... Benthe; jee wat een opmerking! Ze weten idd niet waar ze het over hebben. Zeg dan niks. Liefs Nikkie
heb 1 dag voor mn nod gestest net met CB Digital.. niet zwanger.. ben enorm teleurgesteld... aan de andere kant vetrouw ik het ook niet zo heel erg die uitslag maar dat is miss omdat ik het graag anders had gezien..
@MaaikEmile, zolang je niet ongi bent is er hoop meid. Bij clearblue moet de waarde hoog zijn, misschien heb je niet genoeg aangemaakt. (als je daadwerkelijk zwanger bent). Wacht nog ff een paar dagen.
Even een persoonlijk vraagje Hoe vaak doen jullie het rond de IUI? Vanochtend hebben we geklust en vanavond (24.00 uur) moeten we de pregnyl halen. Zaterdag is de IUI. Doen jullie het dan nog de dag voor de IUI? Sorry voor deze vraag maar we willen onze kansen zo hoog mogelijk maken en zijn hierover in twijfel.
@Nikkie&Enise: echt zenuwslopend hoor dit.. snap ook niet van mezelf dat ik me gewoon niet nog 1 dagje heb kunnen inhouden.. maarja.. en als ik dan bedenk dat we weer zulke weken tegemoet gaan misschien.. *zucht* maar het is voor een zeer goed doel uiteindelijk !
Ik persoonlijk zou nu onthouding houden tot aan de IUI en daarna nog even lekker knallen hi hi. Veel suc6. gr vruchtje
MaaikEmile: Het kan nog alle kanten op meis, nog even geduld, ik blijf duimen. Zat ineens naar je leeftijd te kijken. Ben je al op je 17e begonnen met het proberen? Niet om te oordelen hoor, gewoon nieuwsgierig. Franka: Wij doen het een paar dagen voor de IUI. En dan wachten we een paar dagen en dan meestal ook nog een dag of twee dagen na de IUI. Eigenlijk gewoon wanneer we zin hebben. Wil niet dat verplichtte klussen meer.
@Franke, wij hebben de avond van pregnyl geklust en daarna niet meer. Omdat ze bij mij een tangetje gebruiken om bij mijn baarmoedermond te komen, heb ik last van bloedverlies en klussen we niet meer, pas weer als het over is. Dus wel ervoor
Lieve meiden, Dank jullie wel voor jullie reacties! Nu even onthouding en daarna er weer vol voor gaan. Het 'verplichte element' is helaas wel een feit, ook al zeggen en proberen we er luchtig mee om te gaan. Het blijft erg lastig, zeker wanneeer je in de MMM zit. Veel succes allemaal MaaikEmile, ik blijf voor je duimen (ik mag pas na mijn nod testen i.v.m. foutieve uitslagen door de Pregnyl en Puregon, misschien is dat bij jou ook zo? Probeer de moed erin te houden, al valt het helemaal niet mee (dat is maar al te herkenbaar) Groetjes Franka
Ik heb juist nu we met IUI bezig zijn niet meer dat we moeten verplicht klussen gevoel. Ik voel me wel heel snel schuldig, en mannetje ook, als ik een paar wijntjes drink ofzo. IK WIL GEWOON ZWANGER WORDEN! AAAAARGH! Sorry meiden, even wat frustratie uiten hier! Moet wel zeggen dat het hier steeds gezelliger wordt, was eerst zo vreselijk rustig.
Het verplichte klussen is inderdaad wel minder geworden sinds de mmm, maar rond deze dagen (rond de eisprong) steekt het toch steeds even de kop op. Na deze dagen hebben we weer een paar weken vrij spel Uit al die frustraties maar lekker. Ze stapelen steeds meer op en soms moet ik het ook echt even kwijt! Ik zie weer als een berg tegen die wachtweken op, die vreten zoveel energie. De eerste twee weken van mijn cyclus gaan naar mijn idee enorm snel. Voor ik het weet ben ik weer in de weer met fm, puregon, pregnyl en de IUI. De weken erna gaan zó traag. Hebben jullie dit gevoel ook. Iedere keer lijk ik weer wat te voelen, dat anders was, dan andere cyclussen en kan mezelf hiermee echt gek maken. Daarna volgt de teleurstelling Laten we hopen op allemaal snel positief nieuws. Groetjes Franka