Hihi thankx meis! Ieoor, succes morgen met de IUI! Ik hoop dat ze alle drie me doen. Heb je een nog grotere kans! Enise, is de ongi doorgezet? Ik hoop het niet meis. Ik wacht nog in spanning af.
Hai Ieoor, spannend je IUI morgen en 3 eitjes is wel heel veel kans natuurlijk, succes! Enise, kan je nog wel wachten? Schiet op met die test
Hey Dames! Kben ook weer bij de Gyn geweest. Vandaag is de 14de dag van me cyclus en had weer een FM normaal gesproken zou de oorspronkelijke dag van inseminatie vandaag zijn. Maar omdat afgelopen maandag de eitjes nog te klein waren, moest ik vandaag maar terug komen om weer te meten. En tot onze verbazing is er een eitje bijgekomen. Heb er nu 3, 1 van 18 1 van 17 en 1 van 14. Ik spuit nu al 11 dagen en moet nog doorspuiten tot zaterdag, zondag de pregneyl zetten en dan dinsdag terug komen voor de inseminatie. Die zou eigelijk aankomende maandag moeten, maar omdat mijn lieftallige man naar eurodisney gaat (zonder mij) wordt het dinsdag. In mijn ogen een gemiste kans, maar de Gyn zei dat er nog wel een kansje in zit dat me ei dan net gesprongen is. Wij balen hier van omdat ik eindelijk 3 eitjes heb. Hoef van haar ook geen onthouding te hebben en mogen maandag avond zelf nog klussen.. Hoe is ut met de dames hierzo? ps. Enise ik duim ook voor je Greetzzz
Oh meiden, ik word helemaal zenuwachtig van jullie hahaha.. maar wel erg lief dat jullie aan mij denken.. dames, ik ben nog steeds niet ongesteld. Durf ook niet te testen... echt erg. Maar heb last van buikpijn, lijkt dus alsof ik elk moment ongesteld kan worden. Maar verder heb echt nergens last van, oke beetje pijnlijke borsten. Voor het eerst ben ik wat langer overtijd.. ik weet niet meer wat ik moet denken. Ik twijfel of ik vanavond moet testen, moet wel ff met mannetje praten wat hij wilt. Of wachten tot zaterdagochtend. Dan heb ik nog meer hoop.
Enise spannend hoor.. Ik zou als ik jou was wachten tot zaterdag Dan is de teleurstelling alleen maar minder..
Idd ik zou gewoon niet te veel piekeren en stressen.. gewoon op zijn beloop is het zo dan is het zo en niet dan is het weer jammer.. wat is de reden van jou iui iegelijk als ik vragen mag? je bent ook nog een jonge meid
Je hebt helemaal gelijk! Wij zijn al 2 jaar bezig met zwanger worden. Na 1 jaar hebben we allerlei onderzoeken gehad, HSG, kijkoperatie etc. Alle uitslagen waren goed. Ze konden dus niets vinden waarom het niet lukte. En daarom zijn we begonnen met IUI. Jij?
Mijn vriend en ik zijn al 4 jaar samen en doen het al zolang onbeschermt en nooit was het eens raak. Tot dat ik in 2007 naar de huisarts ging die mij weer wegstuurde. Verleden jaar maart was ik weer terug gegaan en toen adviseerde hij mij te tempraturen. 3 maanden deed ik dat. Ging terug en hij verwees me gelijk door.. Met de onderzoeken kwam uit dat mijn FSH te hoog was. Dat wil dus zeggen dat ik eierstokken heb van iemand rond de leeftijd van 40! Hoe dat kan kunnen ze niet zeggen. Heb wel een eisprong en regelmatige cyclus alleen de eitjes ontwikkelde zich niet zo snel. Vandaar dat wij met iui bezig zijn. Het gaat nu wel zijn tol eisen en hoop dat het bij iui blijft en niet dat ik het ivf traject in moet.. wat jij zegt onder aan Als god het wil! zal het wel zo worden of zijn Itsjala ofzo
Enise meid, wat ben jij sterk Ik had er al lang 2.50 tegenaan gegooid hoor, maar je hebt misschien wel gelijk dat dit beter is. Ik ben alleen zo onwijs nieuwsgierig Ik moet zelf nog 8 dagen tot NOD maar het kan goed zijn dat ik een of twee daagjes eerder probeer Funkie, goed joh nog een ei erbij, dus die hormonen werken wel goed bij je. Kan je mannetje niet een andere dag naar Disney? Ieoor, hoe ging je IUI vandaag? Geen nieuws van mij....wachtbankje heb ik nu al wel gezien.
Hey Emmy Nee hij kan niet later! Hij gaat met zijn werk een werkuitje staat al maanden vast.. En ik gun het hem ook En eigelijk had de iui al plaats moeten vinden, omdat de eitjes niet de juiste grote hadden kon dat niet doorgaan jammer genoeg Maar ja we moeten ons er maar bij neerleggen. Het is wel balen maar niets aan te doen Hij voelt zich nu wel schuldig tegen over mij maar ik heb gezegd dat dat niet nodig is. en idd de gonal werkt goed bij me.. verleden keer had ik 2 eiblaasjes en ze zei deze keer: ik denk niet dat die 3de mee groeit, en toch is hij gegroeit. Ik heb ook nog een 4de aan de andere kant maar die groeit denk niet meer mee hoop ik Vervelend he die wachtdagen?
@Funkie, jullie zijn ook lang bezig zeg! Wat een nare uitslag. Hoop dat je alsnog met IUI zwanger kan worden. Idd, alleen als God het wil zal het zo worden/zijn @Emmy, probeer me eigenlijk te beschermen. Ik wacht al 2 jaar en die paar dagen extra wachten kan er wel bij
We zijn idd al een hele tijd bezig.. En het kan ook gewoon op de natuurlijke manier nog hoor..alleen wat moeilijker.. hopen dat het zo ook lukt idd en idd die paar daagjes kunnen er ook wel bij/ geduld is een schone zaak meid
Het zou helemaal fijn zijn als het spontaan lukt. Geldt ook voor ons. Zou ook heel blij zijn als het met IUI aanslaat en we niet door hoeven met IVF. Is toch een zwaarder traject.