Hoi Zara, hier mag ik na 2 weken testen. Spannend dat je nog niet ongi bent geworden. Het is inderdaad moeilijk dat wachten, geduld geduld. Ik kan ook vrijdag de 13e testen, volgens mij gaat dat voor ons geluk brengen
Hoi allemaal, ben een paar dagen niet erg actief geweest hier dus hoe is het met jullie? over 4 dagen heb ik als het goed is mijn eisprong (ik hoop zelf een dagje eerder, niet weer op vrijdag de 13e ) moest beginnen vandaag met de ovulatie testen en zag een heeeel erg licht streepje.. Liefs Maaike
Ja, zou zo gaaf zijn zeg!En nog meer onwerkelijk denk ik, kan me na al die jaren niet voorstellen dat ik een positieve test in handen zou kunnen houden. Duimen geblazen!
Gek is dat he? Ik kan me ook bijna niet voorstellen dat ik ooit een positieve test in handen heb....lijkt e zo bijzonder...
meiden ik duim dat 2009 voor ons allemaal iets moois ingedachten heeft! [-o< Het zal denk nog wel ff duren voordat wij kunnen starten met spuiten, ik ben nu in afwachting van mijn eerste ongi na de mislukte ICSI. Ik zit vandaag op dag 30 en ben bang dat er geen ei is geweest, dus waarschijnlijk ook geen ongi ...Ik mag de kliniek bellen als ik over de 35 dagen zit voor een provera kuurtje om mijn ongi op te wekken, als ik op dag 40 zit ga ik bellen, dus heb nog ff te gaan
Vervelend he Naatje, wachten op je ongi. Ik heb vandaag de laatste Provera geslikt, dus wacht nou ook op ongi...
vandaag mijn NOD. En nog niet ongi. Ik ga pas zaterdag testen dus het blijft nog even spannend. Ik voel van alles en het ene moment weet ik zeker dat ik ongi ga worden maar er is echt nog geen vuiltje aan de lucht.. DUIMEN dus
Zora, ik hoop dat je ongi snel zal komen zodat je weer kan starten! 5je, spannend, ik duim ook voor je!
Lieve meiden bedankt voor het duimen.. maar helaas.. hoewel ik toch stiekem een beetje hoop kreeg ben ik zojuist toch ongesteld geworden! Bah! Nu dus de laatste ronde. Ik weet dat ook deze ronde gewoon weer een kans geeft maar ik heb er inmiddels helaas niet meer zoveel vertrouwen in. Hopelijk hebben jullie deze ronde meer geluk! Liefs
Ohh balen meid! Probeer positief te blijven en hoop echt dat je nog in je laatste ronde zwanger mag worden!
5je: vreselijk balen! Veel sterkte. Er zitten er nog een aantal op het wachtbankje zo te lezen (ik zit er ook nog op) Zaterdag kan ik testen, maar ik wacht nog 2 dagen langer (lutale fase regelmatig ook 16 dagen) Veel succes allemaal! Groetjes Franka p.s. zal proberen mezelf ook op de lijst te zetten (hoop dat het gaat lukken)
IUI MEIDEN Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; Besloten om de behandelingen te stoppen LadyZorra: IUI 1,2,3,4 mislukt. IUI 5 uitgesteld, eitjes zijn al te groot, dus zelf klussen Davalee: ? iui chantal76: IUI 1,2 mislukt, 3e IUI 4 maart hanneke75: 6e poging IUI met pregnyl Zora : 3e IUI icm Clomid en pregnyl helaas afgebroken geen activiteit nu aan de Provera.... Sooner: 5e iui gestart met Gonal-F (112,5) en pregnyl Anouk: 1e, 2e en 3e IUI vmk, nu 1 maand rust, schildklier overhoop Nuage: 2e IUI vmk begonnen aan poging 3 Ilonaa: 2de IUI gehad op 24 feb. Lola2: 1e IUI 100mg Clomid + Pregnyl mislukt, misschien volgende ronde overslaan vanwege vakantie van donor. Benthe: 3e IUI op 19.02 met Gonal-F (75) en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI gehad op 13-02 Nikkie: 1e IVF mislukt, 2e IVF mislukt, 1e IUI mk, op 12-2 2e IUI (Gonal en Pregnyl) Minime25: volgende week 1e IUI in eigen cyclus (+/- 27 feb), zonder hormonen. Emmy: 1e IUI Menopur/Pregnyl Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl Funkie: 1e IUI mislukt! Gonal F/Pregnyl Naatje:2x IVF mislukt, 3e IVF mk & ma, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mislukt, 3e IUI icm Gonal-f en pregnyl strart eind maart/ begin april 5je: IUI 5 (Pregnyl + Puregon) Franka: 4e IUI Puregon/Pregnyl ZWANGER DOOR IUI! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Juudje1975 & Marije1980 & Marientje 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM 3e IUI: Jalena & Enise 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky 5e IUI: Otter68 & Mariel77 6e IUI: Hippel & Cilianne 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.
oeps, toch nog het vetgedrukte weggehaald Sorry, sorry, sorry Misschien kan iemand de schade nog herstellen? Een schuldige Franka
IUI MEIDEN Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; Besloten om de behandelingen te stoppen LadyZorra: IUI 1,2,3,4 mislukt. IUI 5 uitgesteld, eitjes zijn al te groot, dus zelf klussen Davalee: ?? iui chantal76: IUI 1,2 mislukt, 3e IUI 4 maart hanneke75: 6e poging IUI met pregnyl Zora : 3e IUI icm Clomid en pregnyl helaas afgebroken geen activiteit nu aan de Provera.... Sooner: 5e iui gestart met Gonal-F (112,5) en pregnyl Anouk: 1e, 2e en 3e IUI vmk, nu 1 maand rust, schildklier overhoop Nuage: 2e IUI vmk begonnen aan poging 3 Ilonaa: 2de IUI gehad op 24 feb. Lola2: 1e IUI 100mg Clomid + Pregnyl mislukt, misschien volgende ronde overslaan vanwege vakantie van donor. Benthe: 3e IUI op 19.02 met Gonal-F (75) en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI gehad op 13-02 Nikkie: 1e IVF mislukt, 2e IVF mislukt, 1e IUI mk, op 12-2 2e IUI (Gonal en Pregnyl) Minime25: volgende week 1e IUI in eigen cyclus (+/- 27 feb), zonder hormonen. Emmy: 1e IUI Menopur/Pregnyl Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl Funkie: 1e IUI mislukt! Gonal F/Pregnyl Naatje:2x IVF mislukt, 3e IVF mk & ma, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mislukt, 3e IUI icm Gonal-f en pregnyl strart eind maart/ begin april 5je: IUI 5 (Pregnyl + Puregon) Franka: 4e IUI Puregon/Pregnyl ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Juudje1975 & Marije1980 & Marientje 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM 3e IUI: Jalena & Enise 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky 5e IUI: Otter68 & Mariel77 6e IUI: Hippel & Cilianne 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. Heb m aangepast Franka!