iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hey martina, dat is goed nieuws, hoop dat ze beide springen!

Bij ons is de eerste iui achter de rug. We zaten op het randje met het zaad :( bij ons is de grens van goede zwemmers 500.000 en wij hadden er 600.000 voor de rest zitten er dan ook minder goede bij volgens mij.
    jammer maar is niet anders. als dit lukt is het volgens mij een wonder.

groetjes

2. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Hoi allemaal

Natasja: Lekker onderuit op de bank en duimen!

Esmeralda: suc6 morgen!

Martina: De meting is in ieder geval positief. En wat de 'taak' van manlief betreft: produceren hoeft geen straf te zijn.... Wij maken er altijd een feestje van! Beetje ontspanning kan geen kwaad!

Morgen ga ik van de bank. Met goed of minder goed nieuws. Ga morgen dus een testje doen. Verwacht er niet veel van. Hoewel ik nergens last van heb, heb ik al de hele tijd het idee dat het dit keer niet zal lukken. Maar goed, morgen weet ik meer en het heerlijke leven gaat gewoon verder. Super dag vandaag. Heerlijk in de zon!

3. esmeralda23

esmeralda23 Actief lid

Sep 20, 2006
    134
    0
    0
    Utrecht
    ik ben ook zo bang dat de zwemmers van manlief niet voldoende zullen zijn en dat het niet kan ofzo.
    Daar ben ik nog het meeste bang voor.

Hopelijk is het toch raak voor je Natasja.
    We duimen mee......

4. Len

Len Lid

Dec 24, 2005
    55
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Geduld: ben erg benieuwd naar je test morgen! Je weet maar nooit. Vaak gebeurt het op momenten waarbij je het het minst verwacht.

Natasja: bij jullie zijn ze dus ook doorgegaan met de IUI ondanks het lage aantal zwemmers. Ook voor jou geldt: JE WEET MAAR NOOIT!
    Zitten we nu samen op het wachtbankje!

Martina: wat een timing inderdaad! Mijn partner is ook altijd erg gestesst tegen de tijd dat hij moet produceren en presteren, maar afgelopen keer hebben we er niet teveel bij stolgestaan en hebben we lol gehad. Het resultaat was dan ook veeeeeeeeeeeeeel beter dan de eerste keer haha. Misschien heeft stress toch veel inlvoed.
    Dus, positief denken en lol maken!
    Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.

Groetjes Len

5. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @len, ja aangezien het over de grens was hebben ze het gewoon gedaan. ze doen het niet als het onder de grens zat.

ik probeer posi te zijn maar kan wel janken.

6. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    He Natasja Kom op meid!

Weet dat het tegen valt maar zoals je weet je hebt er echt maar 1 nodig! Misschien zit er wel een hele slimme tussen die zichzelf eens ff zal bewijzen en op slag verliefd is op je ei!

7. martina

martina Actief lid

Jan 7, 2007
    104
    0
    0
    omgeving utrecht
    Ja, meiden, makkelijk gezegd: lol maken bij het produceren....

Is niet echt van toepassing als manlief rond 08.00 uur bij het ziekenhuis moet zijn, hij ongeveer 35 minuten moet rijden, ik intussen moet zorgen dat er twee kids klaar staan om om 08.30 op school te zijn en we dus met z'n allen rond 07.00 uur in de 'ochtendspits' zijn. :(

Praktisch betekent dat dat hij 15 minuten eerder opstaat, z'n ding doet in de badkamer (is immers ook geen fijn idee als één van de kids onze slaapkamer komt binnenstiefelen), een paar boterhammen meeneemt in de auto en snel naar het zkh. scheurt en dat ik de kids onder mijn hoede neem en zorg dat zij op tijd op school zijn. En helaas wil mn man ook geen 'hulp'...

Dus lol: nee, niet echt... Snappen jullie 'm? Nu ik 't zo beschrijf, klinkt dit hele verhaal wel héél erg slapstick-achtig, maar zo gaat 't nu eenmaal.

8. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahah ja heb ook wel een sexy ei hihihihi ;)

9. minou

minou Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,490
    0
    0
    @Natasja..net zoals geduld al zegd er is maar eentje nodig.
    Heelveel succes...

@Martina ...super 2 eitjes..

10. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Pfff Martina Dat klinkt idd niet ideaal. Verre van dat. Wat een drukte!

Maar manlief kan het ook anders bekijken. In die drukte heeft hij toch tijd voor zichzelf ;)

Maak er het beste van!

11. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Er is er nu 1 al zingend onderweg: He sexy lady, I like your style....

12. geitje

geitje Actief lid

Jun 7, 2006
    128
    0
    0
    hoi geduld, succes met testen, ik heb vandaag getest (kon niet wachten maar helaas niks)

13. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahah ik hoorde hem zingen, geduld ;)

@geitje :( balen! misschien nog te vroeg?

14. geitje

geitje Actief lid

Jun 7, 2006
    128
    0
    0
    geen idee. maar ik duim erg hard voor jullie allemaal! n ei hoort erbij!

15. roca81

roca81 Bekend lid

Oct 26, 2006
    851
    0
    0
    Hoi Natasja,

Je eerste IUI zit er weer op. Nu komt het lange wachten, ik kom naast je zitten op het wachtbankje. Laten we hopen op 1 goede zwemmer.
    Wel fijn dat jullie direct de uitslag van het zaad kregen, wij hebben hier 3 dagen op moeten wachten.

Geite en geduld, veel succes met testen morgen!

Liefs Roca

16. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Vanmorgen was temp gezakt maar toch voor de zekerheid een testje gedaan. Zoals verwacht negatief. Het was ook wel een wonder geweest.

Laat die :evil: :evil: :evil: maar komen dan kan het feest weer opnieuw beginnen! Ben er helemaal klaar voor. :)

17. roca81

roca81 Bekend lid

Oct 26, 2006
    851
    0
    0
    Jammer geduld, dat de :evil: :evil: weer op bezoek bij gekomen, balen zeg. Als de temperatuur dat, weet je meestal genoeg he. Maar ik zou zelf inderdaad ook voor de zekerheid een testje doen. Maar zoals je zelf al zegt, op naar ronde 2.

Natasja, ff een vraagje, jullie hebben 600.000 zwemmers. ?Is dit het aantal na opwekking? Of dit het aantal na opwekking x % beweeglijkheid.

Bij ons was het het totale aantal na opwekking 1,3 miljoen. De beweeglijkheid na opwekking was 25 %. We zouden dan maar
    uitkomen op 325.000 ... :(

Groetjes Roca

18. Len

Len Lid

Dec 24, 2005
    55
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Balen Geduld! Jij bent trouwens en blijft wel altijd heel positief he! Goed van je.
    Het huilen staat me vaker nader dan het lachen, maar ja, daar bereik je ook niks mee natuurlijk.

Liefs Len

19. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Door dingen positief te bekijken geeft mij een bepaalde rust.

Uit ervaring (jammer genoeg, heb ik het op die manier moeten ondervinden) ben ik me er heel erg van bewust hoe heerlijk het leven is. Ik geniet van iedere dag. Dit is ook geen enorme tegenslag voor mij. Een nieuwe dag is een geschenk en benut ik optimaal. Ik kijk naar de dingen die ik wel heb, niet naar de dingen die ik niet heb.

Maar ik begrijp heel goed dat anderen er niet op deze manier mee om kunnen gaan.

20. esmeralda23

esmeralda23 Actief lid

Sep 20, 2006
    134
    0
    0
    Utrecht
    ik heb mijn eerste iui gehad.
    het zaad van manlief viel een beetje tegen, maar ze kon niet zeggen hoeveel goede er waren.

Share This Page