Nursy; het lijkt of ik mezelf hoor praten. Ik herken je gevoel helemaal. Ik vond de IUI ook zó spannend; inderdaad hetzelfde gevoel als toen we met de pil stopte: 'nu kunnen we zomaar zwanger worden' (wist ik toen veel dat dat niet zo snel zou gebeuren).......
Ego; gisteren een testje gedaan, en ik ben niet zwanger. We mochten eigenlijk pas morgen testen, maar konden niet langer wachten...... Op naar de 2e IUI
IUI MEIDEN Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; Besloten om de behandelingen te stoppen LadyZorra: IUI 1,2,3,4 mislukt. IUI 5 uitgesteld, eitjes zijn al te groot, dus zelf klussen Davalee: ?? iui chantal76: IUI 1,2 mislukt, 3e IUI 4 maart hanneke75: 6e poging IUI met pregnyl Zora : 3e IUI icm Clomid en pregnyl helaas afgebroken geen activiteit nu aan de Provera.... Sooner: 5e iui gestart met Gonal-F (112,5) en pregnyl Anouk: 1e, 2e en 3e IUI vmk, nu 1 maand rust, schildklier overhoop Nuage: 2e IUI vmk begonnen aan poging 3 Ilonaa: 2de IUI gehad op 24 feb. Lola2: 2de IUI zit er aan te komen. Deze keer met Puregon en Pregnyl Benthe: 4e IUI op 16.03 met Gonal-F (75) en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI februari mislukt, eisprong in maart gemist, volgende IUI in april Nikkie: 1e IVF mislukt, 2e IVF mislukt, 1e IUI mk, 2e IUI mislukt, 3e IUI op 13-3 (Gonal en Pregnyl) Minime25: volgende week 1e IUI in eigen cyclus (+/- 27 feb), zonder hormonen. Emmy: 1e IUI Menopur/Pregnyl mislukt. Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl Funkie: 1e IUI mislukt! Gonal F/Pregnyl Naatje:2x IVF mislukt, 3e IVF mk & ma, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mislukt, 3e IUI icm Gonal-f en pregnyl strart eind maart/ begin april 5je: IUI 5 (Pregnyl + Puregon) Franka: 5e IUI Puregon/Pregnyl Ieoor: 1e IUI 5 maart (Clomid en Pregnyl) mislukt Seat: 1e IUI 6 maart gonal f en pregnyl Nursy: 1e IUI Gonal-F & Pregnyl ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Juudje1975 & Marije1980 & Marientje 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM 3e IUI: Jalena & Enise 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky 5e IUI: Otter68 & Mariel77 6e IUI: Hippel & Cilianne 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.[/quote][/quote]
IUI MEIDEN Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; Besloten om de behandelingen te stoppen LadyZorra: IUI 1,2,3,4,5 mislukt. Nu voor IUI 6 Davalee: ?? iui chantal76: IUI 1,2 mislukt, 3e IUI 4 maart hanneke75: 6e poging IUI met pregnyl Zora : 3e IUI icm Clomid en pregnyl helaas afgebroken geen activiteit nu aan de Provera.... Sooner: 5e iui gestart met Gonal-F (112,5) en pregnyl Anouk: 1e, 2e en 3e IUI vmk, nu 1 maand rust, schildklier overhoop Nuage: 2e IUI vmk begonnen aan poging 3 Ilonaa: 2de IUI gehad op 24 feb. Lola2: 2de IUI zit er aan te komen. Deze keer met Puregon en Pregnyl Benthe: 4e IUI op 16.03 met Gonal-F (75) en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI februari mislukt, eisprong in maart gemist, volgende IUI in april Nikkie: 1e IVF mislukt, 2e IVF mislukt, 1e IUI mk, 2e IUI mislukt, 3e IUI op 13-3 (Gonal en Pregnyl) Minime25: volgende week 1e IUI in eigen cyclus (+/- 27 feb), zonder hormonen. Emmy: 1e IUI Menopur/Pregnyl mislukt. Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl Funkie: 1e IUI mislukt! Gonal F/Pregnyl Naatje:2x IVF mislukt, 3e IVF mk & ma, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mislukt, 3e IUI icm Gonal-f en pregnyl strart eind maart/ begin april 5je: IUI 5 (Pregnyl + Puregon) Franka: 5e IUI Puregon/Pregnyl Ieoor: 1e IUI 5 maart (Clomid en Pregnyl) mislukt Seat: 1e IUI 6 maart gonal f en pregnyl Nursy: 1e IUI Gonal-F & Pregnyl ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Juudje1975 & Marije1980 & Marientje 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM 3e IUI: Jalena & Enise 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky 5e IUI: Otter68 & Mariel77 6e IUI: Hippel & Cilianne 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.[/quote][/quote]
Dank je wel Zora! Nursy, dag 12 in het ziekenhuis en dag 14 thuis, mmmmmm... denk dat ik probeer te wachten tot zaterdag! Maar of me dat gaat lukken, hahahhah! Klopt het dat jij ook in het Spaarne zit? Spannend hoor voor je hoe het vrijdag zal zijn met de FM. Hoop dat het er bij 2 blijft! Ieoor: zag dat je een testje hebt gedaan en (nu) negatief was, maar ben je dan ook al ongi geworden of dat nog niet? Kan best zijn dat hij de volgende dag wel positief is he! Wie weet, vriendin van mij had dat ook, mocht die dag testen, hartstikken negatief en volgende dag nogmaals gestest en toen was ie positief, dus je weet maar nooit! Zo niet, dan is het idd echt balen en zit er niets anders op dan naar de volgende ronde te gaan! Ik denk zelf dat de eerste keer bij ons helemaal niets is geworden, voel echt niets anders dan anders. Ik heb alleen een hele rare smaak in mijn mond als ik iets eet! Maar goed dat kan van alles zijn! nou meiden we blijven duimen!
Seat; echt waar? Kan dat? Nee, ik ben nog niet ongesteld geworden, maar ging er voor het gemak maar van uit, dat een negatieve test, negatief is. Morgen mogen we eigenlijk van het ZK pas testen..... Zal ik morgenvroeg toch nog maar eens testen dan... Je stemt me weer een beetje vrolijk. Ik hoop dat ik te voorbarig was.... Wanneer ga jij testen? Je kan er echt niks van zeggen he? Ik voelde mijn borsten enorm afgelopen week, en heb een paar nachten slecht geslapen. Je weet het nooit.... Ik duim voor je.
Volgens mij heb ik 5000IE gehad en ik zit nu op 14 dagen na de Pregnyl en 12 dagen na de IUI die niet doorging. Volgens de gyn zou ik ongesteld worden op 10-12 dagen na de IUI maar tot nu toe zie ik nog niks. Morgen belt de gyn mij omdat ik zekerheid wil hebben wanneer ik kan testen en ik durf nu ook niet te testen Ben een beetje bang voor een negatieve test maar ook voor een vals positieve test. Bedankt voor je antwoord!
Ieoor: ja het kan echt hoor, vriendin is het levende bewijs, zij heeft een zoontje gekregen van die keer dat ze eerst een negatieve test had en volgende dag positief! Slecht slapen doe ik wel de afgelopen nachten, ben elke dag al om half 8 beneden terwijl ik vrij of late diensten had. maar ja, je lichaam kan je zo in de maling nemen, ik let er maar niet meer op! Ik probeer tot zaterdag te wachten met testen! Hoop dat het gaat lukken, hahahaha! Succes morgen, ga duimen!
Dag dames, woensdag 4 maart IUI nummer 3 gehad. Ik ga zaterdag testen als ik nog niet ONGI ben, tot heden nog geen behoefte om te testen. Laatste cycli waren na de IUI ook nog 16 en 18 dagen. Alle dames die in de laatste dagen zitten. Veel succes met wachten en ik hoop op een vruchtbare opbrengst! Chantal
Seat en Nursy, welkom bij de IUI meiden, hopelijk brengt het snel het wonder waar we allemaal op hopen. Chantal, jij hebt dus ook een iets langere LF? Ik had zelf dit keer 17 dagen, als de Pregnyl tenmimste zijn werk heeft gedaan. Ik heb even gesproken met mijn gyn, en die vond het ook wel lang eigenlijk, en nu gaan we bij de volgende poging toch even bloed prikken om te controleren of er wel eien eisprong is geweest. Ik weet niet of jij dat ook hebt, anders misschien het vragen waard. Hopelijk heb je het niet nodig natuurlijk, veel succes! Giegel en Ieoor, nog even volhouden, spannend. hier geen nieuws, vanavond weer 1e prik.
Hallo dames Ik kom me hier ook eindelijk aansluiten. Ik stond vanaf begin december op de wachtlijst voor IUI en eindelijk had ik vandaag een gesprek. Omdat ik op dag 4 zit van een nieuwe cyclus wilde ze dat ik meteen vandaag begin met het slikken van Clomid. Ik heb meteen prikles gehad voor de pregnyl. We gaan 3x een cyclus proberen met Clomid, daarna gaan we verder met Puregon maar ik hoop dat dat niet nodig is. Dinsdag de 24e naar het ziekenhuis voor een FM. Het is nu eindelijk begonnen!
IUI MEIDEN Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; Besloten om de behandelingen te stoppen LadyZorra: IUI 1,2,3,4,5 mislukt. Nu voor IUI 6 Davalee: ?? iui chantal76: IUI 1,2 mislukt, 3e IUI 4 maart hanneke75: 6e poging IUI met pregnyl Zora : 3e IUI icm Clomid en pregnyl helaas afgebroken geen activiteit nu aan de Provera.... Sooner: 5e iui gestart met Gonal-F (112,5) en pregnyl Anouk: 1e, 2e en 3e IUI vmk, nu 1 maand rust, schildklier overhoop Nuage: 2e IUI vmk begonnen aan poging 3 Ilonaa: 2de IUI gehad op 24 feb. Lola2: 2de IUI zit er aan te komen. Deze keer met Puregon en Pregnyl Benthe: 4e IUI op 16.03 met Gonal-F (75) en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI februari mislukt, eisprong in maart gemist, volgende IUI in april Nikkie: 1e IVF mislukt, 2e IVF mislukt, 1e IUI mk, 2e IUI mislukt, 3e IUI op 13-3 (Gonal en Pregnyl) Minime25: volgende week 1e IUI in eigen cyclus (+/- 27 feb), zonder hormonen. Emmy: 1e IUI Menopur/Pregnyl mislukt. Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl Funkie: 1e IUI mislukt! Gonal F/Pregnyl Naatje:2x IVF mislukt, 3e IVF mk & ma, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mislukt, 3e IUI icm Gonal-f en pregnyl strart eind maart/ begin april 5je: IUI 5 (Pregnyl + Puregon) Franka: 5e IUI Puregon/Pregnyl Ieoor: 1e IUI 5 maart (Clomid en Pregnyl) mislukt Seat: 1e IUI 6 maart gonal f en pregnyl Nursy: 1e IUI Gonal-F & Pregnyl Talulah 1e IUI Clomid & Pregnyl ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Juudje1975 & Marije1980 & Marientje 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM 3e IUI: Jalena & Enise 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky 5e IUI: Otter68 & Mariel77 6e IUI: Hippel & Cilianne 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.[/quote][/quote]
Goeie tip Emmy, zal ik eens naar vragen inderdaad. Een langere periode voorafgaand aan de eisprong wordt vervolgd door een wat langere zo dacht ik. Maar misschien is dat te simpel geredeneerd. Ga het inderdaad als het nog nodig is de volgende cyclus even navragen. Nieuwe meiden welkom. Hopenlijk kunnen we snel met zijn allen een ander topic gaan opzoeken. Zwanger na IUI Chantal
Talulah, ik wens je heel veel succes en dat je droom maar snel uit mag komen (je hebt lang genoeg gewacht, vind ik ) Lola2
Aah, ik ga helemáááál niet verklappen welke meiden naam op 1 staat bij ons, maar jeetje wat een 'teken' geeft onze nieuwste aanwinst in de groep Welkom Heel veel succes!
Goeiemiddag meiden! Seat, het klopt inderdaad dat ik ook in het Spaarne loop. Jij ook dus? Het staat in het protocol dat ik heb gekregen voor de IUI dat op dag 12 een test wordt gedaan in het ziekenhuis. Had het nog nagevraagd, maar zo doen zij dat zodat je op tijd de medicatie kan bestellen bij de apotheek voor de volgende ronde. Ben het met je eens dat het wel heel vroeg is! Ik zou zelf ook nog langer wachten met testen, heb in dit afgelopen jaar zoveel testen versleten dat ik bang ben voor weer een negatieve. Spannend voor de meiden die bijna mogen testen! Ik duim voor jullie! Welkom Talulah! Hopelijk voor jou ook snel een positieve test in handen.... Ieoor, ik heb ook vaak gehoord dat vrouwen negatief hadden getest en de volgende dag positief. Die testen hebben een bepaalde hoeveelheid HCG nodig om positief aan te kunnen geven.......EN met de dag wordt het HCG hoger....dus......zou het gewoon nog eens proberen als je morgen nog niet ongi bent. Gisteren voor het eerst op mijn werk de Gonal moeten prikken. Voelde me net een junk omdat ik het stiekum op het toilet deed! Hahahaha
Nursy; ik moest een beetje om je junkgevoel lachen Ik kan het me helemaal voorstellen. Stiekum met je spuitje naar de WC. Een 2e test was niet meer nodig. Ik ben ongesteld geworden. ZK heb ik inmiddels gebeld. Morgen de uitgangsecho, en als die goed is, door voor de 2e IUI... Emmy; ik ben nu wel erg nieuwsgierig naar jullie meisjes naam..... Talulah; op de wachtlijst gestaan voor IUI? Dat hoor je niet vaak. Fijn dat jullie nu uiteindelijk mogen beginnen. Fijn weekend allemaal vast meiden
Ieoor balen meid! Knuffel. Talulah! Super meid dat je eindelijk mag beginnen. Succes! Hier nog steeds geen ongi, inmiddels 8 dagen na Provera.