Wat ga je in Amerika doen dan? Op vakantie? Wanneer ga je dan testen (als je niet ongi bent geworden natuurlijk )
Dat begrijp ik ja....Maar het kan ook positief zijn hoor! Het heeft 2 kanten, als het negatief is begint je vakantie niet zo leuk....Als het positief is begint het natuurlijk top! Snap het wel hoor.....zou denk ik ook niet durven en als je menstruatie uitblijft weet je eigenlijk ook wel genoeg toch?!
Ach ja....ik volg mijn gevoel wel over 2 weken! Vriendje riep al: als blijkt dat je zwanger bent moeten we de vakantie afzeggen want je mag niet vliegen dan hoor! Hahaha nu al bezorgt Vind het wel leuk dat we gelijk op gaan! Ben jij niet bang dat je ei eerder springt dan donderdag? Ik moet vanavond om 9 uur pregnyl zetten en jij?
Die angst dat het eerder springt heb ik al sinds gisteren! Tja, de eitjes zijn groot genoeg om te springen, dus waarom zouden ze wachten op de Pregnyl? Dat vraag ik me wel af ja......Zou echt balen zijn als ze eerder springen hoor, maar ga er niet vanuit. Gewoon goed klussen ook om de IUI heen , dan moet het wel goedkomen (ook al is zaadkwaliteit niet super, maar toch). Ik moet ook vanavond om 21 uur de Pregnyl gaan zetten. Ben benieuwd hoe ik me na die injectie voel hoor. Is toch HCG wat je inspuit in grote hoeveelheid..... Vind het ook wel leuk dat we gelijk oplopen, kunnen we klachten vergelijken . Heb jij het trouwens aan iemand verteld dat je donderdag de IUI hebt? Ik heb het wel aan 2 hele goede vriendinnen verteld......twijfelde of ik het zou vertellen, maar 1 leeft al vanaf begin heel erg mee en de ander heeft een miskraam gehad pas geleden en we verschillen maar 1 week qua cyclus, dus hopelijk voor ons beiden een positief resultaat deze maand want dan zijn we samen zwanger. Dat hebben we ons altijd al zo samen voorgesteld omdat we vroeger ook al zoveel samen hebben meegemaakt.
Met grote angst heb ik vanochtend getemperatuurt, bang dat hij al gesprongen was. Ik heb het gevraagt aan de fert.arts of ze niet zouden gaan springen voor die tijd. Ze dacht dat ze niet zouden springen, het bmslijmvlies was dik maar ze had het idee dat het nog iets dikker zou worden. Hoop dat ze gelijk krijgt! Gericht klussen erom heen ben ik even niet mee bezig, na 27 rondes en vijandig baarmoederslijmvlies geloof je er niet zo meer in. Niemand weet dat we bezig zijn voor een beebje, ik hou het al dik 1,5 jaar geheim....en ja ik vind het steeds moeilijker worden. 3 kwart jaar geleden heb ik Miracles hier op het forum leren kennen omdat we beiden een korte LF hebben. Met haar heb ik vrij regelmatig contact en we houden elkaar op de hoogte via sms, voor de rest elkaar nog nooit gezien of gesproken.
Ik ben dan nog niet zo lang bezig als jij, maar had echt moeite het verborgen te houden. Alleen mijn ouders, schoonvader en zwager en 3 vriendinnen weten het. Ik heb het verteld toen ik voor de laparoscopie ging. Mijn moeder woont bij mij om de hoek en zie en spreek ik bijna dagelijks. Het zou dus al moeilijk zijn om het verborgen te houden. Ook omdat iedereen weet dat ik een grote kinderwens heb, al 3 jaar, maar omdat ik nog met school bezig was leek het mij niet verstandig om zwanger te worden. Natuurlijk niet wetende dat het nog een tijd zou gana duren......Vroeger dacht ik altijd dat als ik een keertje de pil was vergeten ik meteen zwanger was.....weet nu wel beter! Jammer genoeg.... Ik vind het ook niet erg dat mensen het weten (die ik het verteld heb dan), nu kan ik er tenminste wel over praten. Iedereen in mijn omgeving "haalde ons in" met kinderen krijgen. Zelfs mensen waarvan we het niet verwachten dat zij al een kinderwens hadden raakten zwanger. Mijn buurvrouw is zelfs al voor de 2e keer zwanger in de tijd dat wij bezig zijn. Das zo frustrerend! Maareh, ik houd wel mijn familie voor de gek, die denken dat ik nog lang moet prikken en ik pas net ongesteld ben. Mocht het dan zo zijn dat we zwanger zijn is er tenminste nog IETS een geheimpje om te vertellen. Alleen mijn vriendinnen weten het dus, maar das ook wel leuk als ze meeleven. Had daar echt behoefte aan, voelde me soms zo alleen en verdrietig! Snap wel dat je ook niet zoveel zin meer hebt in gericht klussen na zoveel rondes. Dat hebben wij ook niet meer, maar we willen er wel echt voor gaan, ook al weten we dat zijn zaad niet super is. Ik heb nu tenminste een eisprong, dus moet die echt benutten! En Talulah, je moet er wel in blijven geloven hoor! KOP OP!
**Inbraak** Talulah, had t natuurlijk al gehoord, maar bij deze nog een keer, 2 eitjes, super! Op naar de eerste echte kans! Heel veel succes donderdag! En je weet t, als je zwanger bent, dan kunnen we eindelijk lekker samen gaan shoppen! Dikke knuff **Uitbraak**
Hey meiden, Ik sluit me bij jullie aan. Inderdaad mijn IVf is afgeblazen ivm te weinig follikels (in totaal 2 grote en 1 kleintje) en wij gaan nu morgen om 11.45 uur voor de IUI. Gister de pregnyl gezet. Erg blij dat de gyn in ieder geval nog iets wilde doen. Want 24 dagen lang hormonen spuiten en dan naar huis worden gestuurd zou ik heel erg hebben gevonden. Hopelijk is de zaadkwaliteit van mijn vriend morgen goed (want dat is de reden van onze mmm) want hij heeft weer een opvlamming gekregen van zijn collitis en dat is volgens mij niet zo goed voor de temp in de buik. Nou meiden heel veel succes allemaal! groetjes
Heel veel succes 2bb morgen met je IUI! Zal voor je duimen dat het zaad van goede kwaliteit is! En ja, hopelijk ook nu zijn colitis aan het opspelen is. Tja, die spanningen zijn daar ook niet echt goed voor he? Nogmaals succes meis! We schelen dan 1 dagje....ik mag donderdag voor IUI. Spannend he?
IUI MEIDEN Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; Besloten om de behandelingen te stoppen LadyZorra: IUI 1,2,3,4,5 mislukt. Nu voor IUI 6 Davalee: ?? iui chantal76: IUI 1,2, 3e mislukt, 4e IUI dag 1 21 maart hanneke75: 6e poging IUI met pregnyl Zora : 3e IUI icm Clomid en pregnyl afgebroken, nu opnieuw voor de 3e poging 2-4 1e FM Sooner: 5e iui gestart met Gonal-F (112,5) en pregnyl Anouk: 1e, 2e en 3e IUI vmk, nu 1 maand rust, schildklier overhoop Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Ilonaa: 2de IUI gehad op 24 feb. Lola2: 2de IUI zit er aan te komen. Deze keer met Puregon en Pregnyl Benthe: 4e IUI op 16.03 met Gonal-F (75) en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI februari mislukt, eisprong in maart gemist, volgende IUI in april Nikkie: 1e IVF mislukt, 2e IVF mislukt, 1e IUI mk, 2e IUI mislukt, 3e IUI op 13-3 (Gonal en Pregnyl) Minime25: volgende week 1e IUI in eigen cyclus (+/- 27 feb), zonder hormonen. Emmy: 1e IUI Menopur/Pregnyl mislukt. Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl afgebroken, 1e IUI zonder hormonen begin april. Funkie: 1e IUI mislukt! Gonal F/Pregnyl Naatje:2x IVF mislukt, 3e IVF mk & ma, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mislukt, 3e IUI icm Gonal-f en pregnyl strart eind maart/ begin april 5je: IUI 5 (Pregnyl + Puregon) Franka: 5e IUI Puregon/Pregnyl Ieoor: 1e IUI 5 maart (Clomid en Pregnyl) mislukt Seat: 2de IUI Gonal F & Pregnyl Nursy: 1e IUI Gonal-F & Pregnyl Talulah 1e IUI Clomid & Pregnyl Hannelore:1e IUI 2BB 1e IVF afgeblazen ivm tekort aan follikels -> 1e escape iui ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Juudje1975 & Marije1980 & Marientje 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM 3e IUI: Jalena & Enise 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky 5e IUI: Otter68 & Mariel77 6e IUI: Hippel & Cilianne 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.
Ik zal ook voor jullie allemaal duimen meiden! @ Pregnyl: Ik heb niets raars gevoeld na de pregnyl. Gewoon net als anders.
oh gezellig dan gaan we met z'n 3-en tegelijk op! 2bb ik zal ook duimen voor goed zaad voor jullie! Miracles dank je, lief van je dat je even inbreekt! Nursy niemand verwacht een kinderwens van mij, eigen bedrijf dus drukke baan en daarnaast nog 3 paarden te verzorgen en rijden. Tegelijk gestopt met mijn zusje zonder dat zij het wist, zij was binnen 2 maanden zwanger en heeft nu een kindje van 10 maanden oud. (dat was inderdaad slikken ja.. )
Dank je wel Zora! We gaan ons best doen . Talulah; Tja, dan is het misschien makkelijker om verborgen te houden. Wat leuk dat je paarden hebt! Altijd een droom geweest van mij moet ik zeggen. Heb jaren paard gereden, maar door tijdgebrek niet meer verder gegaan. ALS ik ooit een groot huis met een groot stuk land heb wil ik ook een paard.......Maar dan hopelijk ook meer tijd. Wat voor bedrijf heb je? Nuage, zie dat je 3e IUI ook mislukt is en nu een rustpauze hebt ingelast?! Jeetje meid, sterkte.......Balen voor je.
Klopt. We trokken het even niet meer. Vond het moeilijk maar nu ik het besluit heb genomen voelt het als een bevrijding... Ik heb trouwens ook paarden
Begrijp wel dat het soms even teveel wordt hoor. Ik verbaasde mij erover hoeveel tijd en energie alles kost! Dus als je dan al een tijdje bezig bent.....Geniet dan maar even van je vrije tijd voordat alles weer begint. Hoe lang wil je pauze nemen? Wat leuk dat jij ook paarden hebt! Wat voor paarden?
We denken zelf minimaal een half jaar rust. Lekker van de zomer genieten en ik ga proberen wat af te vallen. Ik heb tinkers
Nuage: Fijn dat het goed voelt. Ga je ook helemaal weg van het forum? Of blijf je gewoon meeschrijven? Hier trouwens ook een paardengek! Heb geen eigen paard maar wel een bijrijdpaard 3 a 4 dagen per week. (KWPN-er)
IUI MEIDEN Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; Besloten om de behandelingen te stoppen LadyZorra: IUI 1,2,3,4,5 mislukt. Nu voor IUI 6 Davalee: ?? iui chantal76: IUI 1,2, 3e mislukt, 4e IUI dag 1 21 maart hanneke75: 6e poging IUI met pregnyl Zora : 3e IUI icm Clomid en pregnyl afgebroken, nu opnieuw voor de 3e poging 2-4 1e FM Sooner: 5e iui gestart met Gonal-F (112,5) en pregnyl Anouk: 1e, 2e en 3e IUI vmk, nu 1 maand rust, schildklier overhoop Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Ilonaa: 2de IUI gehad op 24 feb. Lola2: 2de IUI zit er aan te komen. Deze keer met Puregon en Pregnyl Benthe: 4e IUI op 16.03 met Gonal-F (75) en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI februari mislukt, eisprong in maart gemist, volgende IUI in april Nikkie: 1e IVF mislukt, 2e IVF mislukt, 1e IUI mk, 2e IUI mislukt, 3e IUI op 13-3 (Gonal en Pregnyl) Minime25: volgende week 1e IUI in eigen cyclus (+/- 27 feb), zonder hormonen. Emmy: 1e IUI Menopur/Pregnyl mislukt. Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl afgebroken, 1e IUI zonder hormonen begin april. Funkie: 1e IUI mislukt! Gonal F/Pregnyl, 2de IUI ook mislukt! Naatje:2x IVF mislukt, 3e IVF mk & ma, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mislukt, 3e IUI icm Gonal-f en pregnyl strart eind maart/ begin april 5je: IUI 5 (Pregnyl + Puregon) Franka: 5e IUI Puregon/Pregnyl Ieoor: 1e IUI 5 maart (Clomid en Pregnyl) mislukt Seat: 2de IUI Gonal F & Pregnyl Nursy: 1e IUI Gonal-F & Pregnyl Talulah 1e IUI Clomid & Pregnyl Hannelore:1e IUI 2BB 1e IVF afgeblazen ivm tekort aan follikels -> 1e escape iui ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Juudje1975 & Marije1980 & Marientje 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM 3e IUI: Jalena & Enise 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky 5e IUI: Otter68 & Mariel77 6e IUI: Hippel & Cilianne 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.