Heey meiden, *Even een ego-berichtje* Helaas vanochtend negatief getest! Ik baal er zo erg van! Ik had best goede hoop dit keer. Eigenlijk nog steeds een beetje, omdat ik last heb van hoofdpijn, witte afscheiding, gespannen borsten af en toe, en steekjes richting liezen. Dus ik hoop dat ik te vroeg heb getest...... Liefs Nikkie
he Nikkie wat jammer, ik blijf voor je duimen! Hopelijk test je binnenkort wel postief met deze verschijnselen!
Ha meiden, Nikkie- geen bloed geeft moed toch, hopelijk heb je inderdaad te vroeg getest. 2bb- Jeetje joh, dat klinkt pijnlijk Hoeveel follies moet je hebben voor ze de IVF doen? Hopelijk zijn de zwemmers al op de plaats van bestemming. Talulah- Er loopt niets uit bij mij, het wordt natuurlijk direct in de baarmoeder gebracht dus dat zit wel snor, de eerste keer had ik alleen wat licht bloedverlies omdat toen mijn bmm nog wat dicht zat en ze een tangetje moest gebruiken. Maar ik kreeg een verbandje en dat was prima. Alles goed gegaan vandaag bij mij, het ging heel snel, 6,5 miljoen zwemmertjes met goede beweeglijkheid zijn weer gelanceerd. Ik ga naast 2bb op het bankje zitten. Alle donderdag meiden héél veel succes, dat word een vol bankje deze maand. *Zet het bankje alvast buiten in de eerste lentezon*
Meiden wat spannend allemaal! Nikkie, inderdaad: geen bloed geeft moed. Ik hoop het echt voor je meid! Natuurlijk wel balen dat hij vandaag negatief was, maar misschien wel te vroeg. En ja 2bb en Emmy, jullie al op het wachtbankje......Morgen komen Talulah en ik erbij hoor! Kunnen we saampjes knarsetanden.....Allemaal decemberkindjes worden het dan! Meiden, ik ga naar bed. Ik ben d'r morgen weer! Trusten!
Meiden volgens mijn temp. Heb ik mijn eisprong gehad. Ik baal als een stekker, het kan bij mij nou nooit eens normaal gaan :'( Ik had gisteravond tussen 5 en 7 wat krampjes.
Talulah, niet wanhopen hoor. Ik kan het verkeerd hebben maar volgens mij is temperaturen niet echt zinnig meer als je aan de hormonen zit. Vraag het even vandaag aan de gyn anders?
Nikkie: Ik hoop dat je te vroeg getest hebt meid, ik blijf nog even duimen. Talulah: Balen zeg, maar je bent na je ei ook nog wel even vruchtbaar hoor., ten minste dat dacht ik, maar ik ben geen expert. Veel succes met de IUI! Nursy: Veel succes vandaag! Emmy en 2bb": Voor jullie al aan het duimen hier hoor. Ik mag vandaag over een week weer voor de 1e FM dus schiet ook al op.
Oh talulah dat zal toch niet? bah... Misschien doet je lijf gewoon raar, straks weet je meer. Succes Nickie houdt moet! je weet maar nooit... Nursy succes straks!
Talulah en Nursy; succes vandaag (als jullie dit nog lezen). 2bb & Emmy; maak maar vast plaats op het wachtbankje, dan kunnen die andere 2 aanschuiven Nikkie; ook ik hoop dat je te vroeg was met testen. Geen bloed is goed! Zora; wie weet lopen wij wel gelijk op straks> gaan wij gewoon samen zitten wachten Meiden, succes allemaal met waar je mee bezig bent.
Nou meiden hier even een ego berichtje. Vanochtend na een half uur nog een keer getempt en toen was mijn temp. 0.4 graden lager. Daarna maar een ovutestje gedaan aangezien ik al heel vaak naar de wc ben geweest vanacht. De test was gewoon nog net zo positief als gister. Een uur geleden het semen ingeleverd. Vriendje werd niet echt opgewonden in het kamertje daar. Er kwam (vond ik) niet zo bijzonder veel uit. Nu maak ik me daar weer druk om. Pfff zenuwen! Ik zit nu in het ziekenhuis en ga even een kopje thee drinken! Ik meld me later weer!
Hoi meiden, Jeetje het valt bijna niet bij te houden hier, kon een aantal dagen niet op internet en we zijn al weer pagina's verder! Heb nu ook niet zo heel veel tijd om alles terug te lezen, maar ik begrijp dat het vandaag misschien wel een hele vruchtbare dag gaat worden! dus meiden succes en duim voor jullie! TALULAH kan me voorstellen dat je je overal druk om maakt, ik dacht ook dat ik al een eisprong had gehad de avond voor terug plaatsing, maar de gyn zei dat dat bijna niet kon en die ovutesten zijn door de pregnyl altijd positief een aantal dagen, dus dat zegt helemaal niets! Ze adviseerde mij echt niet meer te testen aangezien je jezelf gek loopt te maken! Tja dat was ik zeker ook aan het doen! En die zwemmers misschien valt het reuze mee, mijn man levert ook nooit zo'n top hoeveelheid in maar laatste keer zaten er toch 7 milj prachtige zwemmer bij! Dus blijf toch die hoop houden! je hebt er maar 1tje nodig zeggen ze!hahahahah Ik heb morgen mijn 2de fm, ben zo benieuwd of ik niet te veel eitjes heb aangezien ik nu meer hormonen moest spuiten! Effe een vraagje, gaan jullie weer werken na de terug plaatsing? Ik neem/krijg namelijk altijd vrij. Ze zeggen wel je kan je normale werk weer hervatten, maar bij mij op de afdeling kan het er regelmatig nogal heftig aan toe gaan (reanimaties etc) dat ik al die adrenaline niet echt lekker bevorderlijk vind. Of zie ik nou spoken? Nou meiden heel veelo sterkte met wachten, duimen ,terug plaatsen etc...
Ik nam altijd de hele dag vrij voor een IUI. Ook omdat ik door de Pregnyl heel veel pijn had bij mijn eisprong en ik moest na de IUI vaak janken van de stress. Talulah: mijn vriend had ook een potje met, het leek wel, niks ingeleverd. Maar dat was zijn hoogste score ooit: 27,9 miljoen!
oooh meiden...sorry voor mijn hysterische gedrag ...ik schaam me dood! De uitslag van het zaad bleek juist bijzonder goed te zijn het bleken er 64 miljoen te zijn De IUI ging prima ik had deze keer zelfs geen pijn bij de eendenbek. Ik mocht 10 min. blijven liggen. Een echo om te kijken naar de eisprong wilde ze niet doen want ze zou sowieso insemineren. Ik heb nu inmiddels wel weer wat krampjes....kan je van een IUI echt krampjes krijgen? Wel ben ik er inmiddels achter hoeveel stress zoiets kan opleveren...pfff Nu op het wachtbankje met 3x per dag utrogestan....Emmy x jij had dat bankje toch in de zon gezet? Ik zie hier alleen maar regen Nursy - hoe ging het bij jou? Seat - ik denk dat het er een beetje aan ligt hoe je zelf reageert. Als je werk nogal heftig is dan zou ik het ook niet doen en een dagje vrij nemen. Ik moet vanmiddag weer werken, heb besloten om me niet druk te gaan maken en rustig aan te doen (heb een eigen bedrijf dus me niet druk maken is best moeilijk )
Superscore dus! Goed joh! Die krampjes zijn normaal, heeft ermee te maken met dat het sperma nu achterin de baarmoeder wordt gespoten. Normaal is het tegen de tijd dat het daar is al enorm uitgedund en nu dus niet (behalve dan de bewerking van het lab) Dat geeft dus de krampen
Krampjes zijn normaal heb ik ook altijd. Jeetje goede score zeg! Wij komen elke keer net aan de 2 mln. Ioor: Wij gaan inderdaad een beetje gelijk op. Kunnen we elkaar gezelschap houden op het wachtbankje, is anders ook zo eenzaam he?
Zo, ik kom naast jullie op het wachtbankje zitten. Heb net de IUI achter de rug en nu maar héél hard duimen, dat 1 van de 66 miljoen het heeft gehaald (leek ook maar een beetje, maar toch een topscore!) 77% waren sterke zwemmers, dus ik zou zeggen... "jongens zwemmen!" Nu weer die vreselijke 2 wachtweken en direct daarna het evaluatiegesprek met de gyn. De krampen vallen me nog niet tegen t.o.v. vorige keren. Gaat eigenlijk best prima, af en toe een klein steekje. Heb vandaag de rest van de dag vrij gekregen, dus kan het ook even lekker rustig aan doen. Groetjes Franka
Zo Franka jullie hadden ook een super score! Neem gezellig plaats bij ons op het bankje! Zora niet depri worden hoor! Je hebt maar een paar nodig van die miljoenen om zwanger te worden.