hey dames ik ben vandaag ook weer bij de fertiliteits arts geweest. we hebben groen licht gekregen voor de 3de iui vandaag weer me eerste spuit gezet en 1 april terug komen voor de eerste fm ook heb ik bloeduitslagen gekregen! ben getest op miskramen en op factor leiden 5 factor leiden 5 is een stollings ziekte van het bloed. met een verhoogde kans op trombose, longembolie en miskramen en doodgeboortes. ik ben jammer genoeg draagster ervan maar heb het nog niet.. als ik 1maal zwanger ben, zal ik medisch onder behandeling van het ziekenhuis blijven en zal ook medicijnen krijgen voor eventueel stollingen tijdens de zwangerschap :S maar verder hoefde ik me niet druk te maken ach ach ach ze kennen het zo mooi vertellen altijd. aanleiding van deze testen is dat mijn nicht in nov is bevallen van een dood zoontje met 42 weken. 2 dagen ervoor was hij nog kerngezond. maar omdat zij ook factor leiden 5 had kreeg ze een infarct in de placenta.. ellende allmeaal.. dames succes in de wachtweken allemaal dat we maar snel moetie mogen worden.. p.s. zora nog bedankt voor je knuffel erg lief van je! en maak je niet druk over de utislagen van het semen. je kan never nooit 66 miljoen zaadcellen overhouden na bewerking, dus maak je niet druk.. 2 miljoen na bewerken is TOP! xxx
Hey meiden! Nou, ik ben dus ook vandaag voor IUI geweest! Ik had de hele nacht niet geslapen van de spanning. Ik moest gewoon werken en ben met een smoesje "even" 2 uur weg geweest voor de IUI. Mijn vriend had vanmorgen dus zijn deel gedaan, maar zei dat het maar heel weinig was naar zijn idee, dus ik ook daarover in de stress geraakt (net als jij Talulah). Nou eindelijk werden we binnen geroepen door ik denk een arts-assistent. Een hele aardige meid (was niet zo oud) moet ik zeggen. Ik gaf haar mijn blaadje waar alle dingen opstaan qua follikelgrootte en en dikte baarmoederslijm. Ze bleef maar kijken en zei opeens: je hebt 3 eitje die groter zijn dan 15 mm.....dat betekend dat je eigenlijk over de grens van 2 heen bent en we deze poging moeten afbreken.......Nou, alsof mijn wereld instortte! Ik zei dat ik wel heel teleurgesteld was en dom van de echoscopiste dan dat ik wel door mocht gaan en ook dat ik dan een dag langer moest prikken terwijl ik toen al een ei van 18 mm had en van 15 mm. Ze ging overleggen met de gyn, en merkte aan haar antwoorden dat de gyn wilde stoppen. Ze nam het wel voor me op, want ik wilde WEL door! Toen ze ophing zei ze dat we alleen doormochten als we zelf toestemming gaven en hierbij dus ook de complicaties (3-ling ) voor lief namen. Ik zei meteen JA, maar viendlief moest toch even slikken....Hij zei: dus het kunnen er dan ook 6 worden (3 tweelingen.....bijv.). Tja, dat kan ja, maar de kans is nihil. Uiteindelijk zei hij ook ja. Toen plaatsnemen op die heerlijke genante stoel plaatsnemen. Mijn baarmoedermond draaide steeds dus moest de tang worden gebruikt. Nou, mijn god zeg! Wat deed dat pijn! Verschrikkelijk gevoel gewoon. Vond het wel heel leuk dat mijn vriend dan zijn zaad mocht inspuiten.....dat was het idee van die arts zelf. Vond ik erg leuk, en mijn vriend ook want die voelt zich al zo machteloos. Dus......15 minuutjes blijven liggen en toen saampjes broodje gegeten en weer naar het werk. Das wel gek dat je dan weer moet werken. Had erge last van krampjes en ga de volgende keer ook zeker vrij nemen! Had al erge buikpijn, die uitstraalde naar mijn rug, de hele dag en was nu alleen maar erger geworden. Maar ik denk dat mijn ei nu gesprongen is want voelde een steek en toen werd de pijn minder. Dacht vanmorgen aan mijn temp ook te zien dat ik mijn ei al had gehad aangezien hij ineens hoger was.....maar had dan wel de hele nacht niet geslapen, dus niet echt betrouwbaar. Meiden, wat spannend! Doe mij ook maar even op de wachtbank in de zon! Kan wel een kleurtje gebruiken!
Funkie, wat fijn dat je verder mag met de 3e IUI! Veel succes meid! Balen dat je draagster bent van die bloedziekte hoor......wel schrikken als ik het verhaal lees van je nicht. Hopelijk blijft het jou allemaal bespaart. Franka, welkom op het bankje!! Spannend he?! Wij hadden trouwens voor ons doen ook een super score: 14 miljoen met 78% goede bewegelijkheid! En dit na bewerking! Was na proefvoorbewerking namelijk 6 miljoen met 38% bewegelijkheid.......EN nu is hij gestopt met roken en is zaad al VEEEEEEEEEEL beter! Zora, er hoeft maar 1 goede zwemmer tussen te zitten hoor .......dus wie weet zit die wel tussen die 2 miljoen van jullie! Bedankt voor jullie goede aanmoedigingen meiden!
Zora: laat je niet depri maken door deze uitslagen. Er is er inderdaad maar eentje nodig voor bevruchting! Jullie hadden ook een mooie score en het zegt eigenlijk verder niets. Wie weet lukt het bij jou eerder dan bij mijn 5 pogingen. We moeten héél veel geluk hebben nu. Jeetje Nursy wat een heftige dag heb je achter de rug. Ik zou ook compleet van slag zijn. Dapper, dat jullie de poging hebben doorgezet. Ik zou ook denken, iedere kans is er één en dan maar een drieling Of misschien wel een zesling Jij ook veel succes op het wachtbankje. Ook voor alle andere meiden succes! Groetjes Franka
Franka, ik denk alleen maar dat we nu deze maand gewoon 3 kansen krijgen op een baby.....Tja, we hebben nu 3 eitjes die bevrucht kunnen worden....dus hebben we 3 x 15% kans op een zwangerschap .....We bekijken het positief dus. En ja, als het een drieling is ben ik denk ik ook niet direct heel blij, maar ook een drieling is meer dan welkom! Het is alleen wat drukker We zien het allemaal wel, hopelijk wordt er wel 1-tje bevrucht! Nog 14 dagen wachten..........pff....Hoe gaan we dat redden?! Zullen we een lijstje maken wanneer iedereen mag testen? En wie er op het wachtbankje zitten? Is wel handig denk ik....mijn geheugen is niet ZO goed......
Lieve meiden die altijd zo meegeleefd hebben! Ik heb leuk nieuws te vertellen Wij zijn 8 weken ZWANGER! Precies 2 maanden na ons besluit (zie hierboven) hebben wij een positieve test in handen gehad! Vorige week hebben we het hartje zien kloppen van onze cm grote kindje! Wat bijzonder is dat, ongelofelijk dat wij dit mee mogen maken. Voor ons was het weer een bevestiging dat we er juist aan hebben gedaan om gehoorzaam te zijn aan de stem van God. Als alles goed gaat, mogen wij rond 2 november ons kindje in onze armen sluiten... Tot zover mijn berichtje even. Ik ga nu gelijk ook even de laatste blz. lezen, om te kijken of er nog meer 'gelukkigen' bij zijn gekomen de afgelopen 3 maanden. Voor alle anderen: ik wens jullie heel veel geluk, wijsheid en sterkte toe! Liefs, Marieke
IUI MEIDEN Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; Besloten om de behandelingen te stoppen LadyZorra: IUI 1,2,3,4,5 mislukt. Nu voor IUI 6 Davalee: ?? iui chantal76: IUI 1,2, 3e mislukt, 4e IUI dag 1 21 maart hanneke75: 6e poging IUI met pregnyl Zora : 3e IUI icm Clomid en pregnyl afgebroken, nu opnieuw voor de 3e poging 2-4 1e FM Sooner: 5e iui gestart met Gonal-F (112,5) en pregnyl Anouk: 1e, 2e en 3e IUI vmk, nu 1 maand rust, schildklier overhoop Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Ilonaa: 2de IUI gehad op 24 feb. Lola2: 2de IUI zit er aan te komen. Deze keer met Puregon en Pregnyl Benthe: 4e IUI op 16.03 met Gonal-F (75) en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI februari mislukt, eisprong in maart gemist, volgende IUI in april Nikkie: 1e IVF mislukt, 2e IVF mislukt, 1e IUI mk, 2e IUI mislukt, 3e IUI op 13-3 (Gonal en Pregnyl) Minime25: volgende week 1e IUI in eigen cyclus (+/- 27 feb), zonder hormonen. Emmy: 1e IUI Menopur/Pregnyl mislukt. Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl afgebroken, 1e IUI zonder hormonen begin april. Funkie: 1e IUI mislukt! Gonal F/Pregnyl, 2de IUI ook mislukt! Naatje:2x IVF mislukt, 3e IVF mk & ma, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mislukt, 3e IUI icm Gonal-f en pregnyl strart eind maart/ begin april 5je: IUI 5 (Pregnyl + Puregon) Franka: 5e IUI Puregon/Pregnyl Ieoor: 1e IUI 5 maart (Clomid en Pregnyl) mislukt Seat: 2de IUI Gonal F & Pregnyl Nursy: 1e IUI Gonal-F & Pregnyl, 1e inseminatie 26/3 Talulah 1e IUI Clomid & Pregnyl Hannelore:1e IUI 2BB 1e IVF afgeblazen ivm tekort aan follikels -> 1e escape iui HET WACHTBANKJE Nursy: testen vanaf 9/4 Talulah: testen vanaf 9/4 Franka: testen vanaf 9/4 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Juudje1975 & Marije1980 & Marientje 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM 3e IUI: Jalena & Enise 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky 5e IUI: Otter68 & Mariel77 6e IUI: Hippel & Cilianne 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.[/quote]
Nursy, wil je mij er nog even bijzetten in je berichtje? Zwanger geworden na stoppen van behandelingen.
IUI MEIDEN Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; Besloten om de behandelingen te stoppen LadyZorra: IUI 1,2,3,4,5 mislukt. Nu voor IUI 6 Davalee: ?? iui chantal76: IUI 1,2, 3e mislukt, 4e IUI dag 1 21 maart hanneke75: 6e poging IUI met pregnyl Zora : 3e IUI icm Clomid en pregnyl afgebroken, nu opnieuw voor de 3e poging 2-4 1e FM Sooner: 5e iui gestart met Gonal-F (112,5) en pregnyl Anouk: 1e, 2e en 3e IUI vmk, nu 1 maand rust, schildklier overhoop Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Ilonaa: 2de IUI gehad op 24 feb. Lola2: 2de IUI zit er aan te komen. Deze keer met Puregon en Pregnyl Benthe: 4e IUI op 16.03 met Gonal-F (75) en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI februari mislukt, eisprong in maart gemist, volgende IUI in april Nikkie: 1e IVF mislukt, 2e IVF mislukt, 1e IUI mk, 2e IUI mislukt, 3e IUI op 13-3 (Gonal en Pregnyl) Minime25: volgende week 1e IUI in eigen cyclus (+/- 27 feb), zonder hormonen. Emmy: 1e IUI Menopur/Pregnyl mislukt. Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl afgebroken, 1e IUI zonder hormonen begin april. Funkie: 1e IUI mislukt! Gonal F/Pregnyl, 2de IUI ook mislukt! Naatje:2x IVF mislukt, 3e IVF mk & ma, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mislukt, 3e IUI icm Gonal-f en pregnyl strart eind maart/ begin april 5je: IUI 5 (Pregnyl + Puregon) Franka: 5e IUI Puregon/Pregnyl Ieoor: 1e IUI 5 maart (Clomid en Pregnyl) mislukt Seat: 2de IUI Gonal F & Pregnyl Nursy: 1e IUI Gonal-F & Pregnyl, 1e inseminatie 26/3 Talulah 1e IUI Clomid & Pregnyl Hannelore:1e IUI 2BB 1e IVF afgeblazen ivm tekort aan follikels -> 1e escape iui HET WACHTBANKJE Nursy: testen vanaf 9/4 Talulah: testen vanaf 9/4 Franka: testen vanaf 9/4 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Juudje1975 & Marije1980 & Marientje 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM 3e IUI: Jalena & Enise 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky 5e IUI: Otter68 & Mariel77 6e IUI: Hippel & Cilianne 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.[/quote][/quote]
Marieke - Wat een fantastisch nieuws voor juliie, gefeliciteerd! Alle donderdag meiden welkom op het bankje, gezellie! Ik heb paaseitjes, wie wil er?
Geweldig, Marieke! Daar droomt toch iedereen hier van. Spannend Nursy, met drie eitjes! Ik dacht dat het met mij ook die kant opging, maar vandaag bleken twee eitjes helaas gestopt te zijn met groeien. Dus er zat er nog 1 van 18 mm... Volgende keer moet ik meer Gonal f gaan spuiten. Verder niet zulk goed nieuws: lh piek in mijn bloed geconstateerd vanmorgen. Dus IUI is morgenochtend, maar Pregnyl pas om 17.00 kunnen zetten. Vraag me af of dat überhaupt zin heeft. De gyn zegt 'ter extra ondersteuning', maar dat snap ik niet helemaal ik dacht dat het bedoeld was om de IUI te kunnen timen... Iemand een idee waarom dat nog zinvol zou kunnen zijn? Het schijnt best een hormoon met bijwerkingen te zijn... Heb 'm trouwens in het ziekenhuis laten zetten, vond ik toch net even heftiger dan de Gonal.
@Botervliegje; pregnyl ondersteunt de innesteling doordat de bm mooi dik blijft/wordt. Bijwerkingen zijn vaak summier dus misschien valt het mee voor je. Het enige wat ik ervan merkte was een zeer pijnlijke eisprong van de 2 folly's die ik had. en dat de plek waar ik hem gezet heb beurs/gevoelig aanvoelde voor een paar dagen. Sterkte en succes morgen!
IUI MEIDEN Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; Besloten om de behandelingen te stoppen LadyZorra: IUI 1,2,3,4,5 mislukt. Nu voor IUI 6 Davalee: ?? iui chantal76: IUI 1,2, 3e mislukt, 4e IUI dag 1 21 maart hanneke75: 6e poging IUI met pregnyl Zora : 3e IUI icm Clomid en pregnyl afgebroken, nu opnieuw voor de 3e poging 2-4 1e FM Sooner: 5e iui gestart met Gonal-F (112,5) en pregnyl Anouk: 1e, 2e en 3e IUI vmk, nu 1 maand rust, schildklier overhoop Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Ilonaa: 2de IUI gehad op 24 feb. Lola2: 2de IUI gaat even niet door vanwege een cyste. Gestopt met Puregon en afwachten op menstruatie en hopen dat de cyste vanzelf verdwijnt. Benthe: 4e IUI op 16.03 met Gonal-F (75) en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI februari mislukt, eisprong in maart gemist, volgende IUI in april Nikkie: 1e IVF mislukt, 2e IVF mislukt, 1e IUI mk, 2e IUI mislukt, 3e IUI op 13-3 (Gonal en Pregnyl) Minime25: volgende week 1e IUI in eigen cyclus (+/- 27 feb), zonder hormonen. Emmy: 1e IUI Menopur/Pregnyl mislukt. Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl afgebroken, 1e IUI zonder hormonen begin april. Funkie: 1e IUI mislukt! Gonal F/Pregnyl, 2de IUI ook mislukt! Naatje:2x IVF mislukt, 3e IVF mk & ma, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mislukt, 3e IUI icm Gonal-f en pregnyl strart eind maart/ begin april 5je: IUI 5 (Pregnyl + Puregon) Franka: 5e IUI Puregon/Pregnyl Ieoor: 1e IUI 5 maart (Clomid en Pregnyl) mislukt Seat: 2de IUI Gonal F & Pregnyl Nursy: 1e IUI Gonal-F & Pregnyl, 1e inseminatie 26/3 Talulah 1e IUI Clomid & Pregnyl Hannelore:1e IUI 2BB 1e IVF afgeblazen ivm tekort aan follikels -> 1e escape iui HET WACHTBANKJE Nursy: testen vanaf 9/4 Talulah: testen vanaf 9/4 Franka: testen vanaf 9/4 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Juudje1975 & Marije1980 & Marientje 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM 3e IUI: Jalena & Enise 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky 5e IUI: Otter68 & Mariel77 6e IUI: Hippel & Cilianne 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.
IUI MEIDEN Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; Besloten om de behandelingen te stoppen LadyZorra: IUI 1,2,3,4,5 mislukt. Nu voor IUI 6 Davalee: ?? iui chantal76: IUI 1,2, 3e mislukt, 4e IUI dag 1 21 maart hanneke75: 6e poging IUI met pregnyl Zora : 3e IUI icm Clomid en pregnyl afgebroken, nu opnieuw voor de 3e poging 2-4 1e FM Sooner: 5e iui gestart met Gonal-F (112,5) en pregnyl Anouk: 1e, 2e en 3e IUI vmk, nu 1 maand rust, schildklier overhoop Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Ilonaa: 2de IUI gehad op 24 feb. Lola2: 2de IUI gaat even niet door vanwege een cyste. Gestopt met Puregon en afwachten op menstruatie en hopen dat de cyste vanzelf verdwijnt. Benthe: 4e IUI op 16.03 met Gonal-F (75) en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI februari mislukt, eisprong in maart gemist, volgende IUI in april Nikkie: 1e IVF mislukt, 2e IVF mislukt, 1e IUI mk, 2e IUI mislukt, 3e IUI op 13-3 (Gonal en Pregnyl) Minime25: volgende week 1e IUI in eigen cyclus (+/- 27 feb), zonder hormonen. Emmy: 1e IUI Menopur/Pregnyl mislukt. Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl afgebroken, 1e IUI zonder hormonen begin april. Funkie: 1e IUI mislukt! Gonal F/Pregnyl, 2de IUI ook mislukt! Naatje:2x IVF mislukt, 3e IVF mk & ma, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mislukt, 3e IUI icm Gonal-f en pregnyl strart eind maart/ begin april 5je: IUI 5 (Pregnyl + Puregon) Franka: 5e IUI Puregon/Pregnyl Ieoor: 1e IUI 5 maart (Clomid en Pregnyl) mislukt Seat: 2de IUI Gonal F & Pregnyl Nursy: 1e IUI Gonal-F & Pregnyl, 1e inseminatie 26/3 Talulah 1e IUI Clomid & Pregnyl Hannelore:1e IUI 2BB 1e IVF afgeblazen ivm tekort aan follikels -> 1e escape iui HET WACHTBANKJE Nursy: testen vanaf 9/4 Talulah: testen vanaf 9/4 Franka: testen vanaf 9/4 Emmy testen vanaf 8/4 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Juudje1975 & Marije1980 & Marientje 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM 3e IUI: Jalena & Enise 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky 5e IUI: Otter68 & Mariel77 6e IUI: Hippel & Cilianne 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.