Dat heb je gehad! Lekker op die bank gaan zitten! Konden ze op dit moment niets over het zaad zeggen en hoor je dat nog? Of konden ze er helemaal niets over zeggen en blijft het bij die mededeling?
ht blijft bij die ene mededeling. ze zegt ook je hebt er maar een of twee nodig. dan maar een PIETER VAN DE HOGENBAND en een INGE DE BRUYN.
Wat raar is dat! Dat ze niks over het aantal konden zeggen. Bij ons in het ziekenhuis doen ze dat allemaal heel nauwkeurig en houden alles bij op papier. Dat mag ik dan steeds inkijken voor de IUI. Het aantal voor de bewerking en na de bewerking kan ik dan zien. Zal er toch nog eens naar vragen als ik jou was. Maar inderdaad: er hoeft maar 1 de snelste te zijn! Nu weer afwachten naast ons op de bank. Liefs Len
jammer geduld... wel fijn dat je zo positief bent. Ik heb trouwens net te horen gekregen dat mn ander schoonzussje 6 wkn zwanger is. Zei lopen ook een half jaar door de mmm. Ik ben heel blij voor ze, maar vind het voor mij ook jammer dat het niet zo is..... (vandaag weer getest (kon t niet laten) weer negatief ) maar over twee dagen weet ik t zkers....
Hey dames! Geitje wat een spanning!Mijn duimen blijven draaien voor je! Hoe is het met de andere meiden? Ik kom er weer gezellig bij op het wachtbankje,gaan we lekker jip en janneke champie drinken met z'n allen? We houden de moed erin he! Gisteren 2e FM gehad,Er zat een follikel van 20 mm.Gelijk de pregnyl gezet en vandaag de IUI,de 5e alweer....Het zaad was van een goede kwaliteit dus we wachten maar weer af of ze mekaar kunnen vinden
Omdat ik zo'n eigenwijs ei heb gehad in februari is het allemaal anders gelopen. Heb dus geen IUI gehad. Wel de hormonen (gonal en progestan) maar de rest niet. Dus februari was oefen maand. Maart gaat het helemaal worden! Als tenminste die eens komen. Nog steeds niets. Nou ja, nodig ik ze uit komen ze niet! Komt waarschijnlijk door de progestan. Iemand ervaring met die bolletjes?
Vanmorgen test gedaan. Was negatief. Had eigenlijk al gister ongi moeten worden. (op zijn laatst!) Progestan kan er voor zorgen dat het een week langer kan duren. Moest dag 3 testen van arts, dat was gister. Omdat ik bijna geen baarmoedermond heb is de kans dat het zonder IUI lukt zo goed als nul.
ok zo maar je banner moet je pas aanpassen als je ongesteld bent, want je zit nu niet op dag 1 van je cyclus.
ik heb ook nog geen tekens van ongi. Die balletjes gooien dan alles in de war. Ik vond ze wel vies hoor die balletjes
Hoi Geitje, Nog steeds geen . Vervelend zeg, zo in die onzekerheid zitten. Hoe gaat het met je temperatuur? Is deze al gezakt of nog steeds hoog. Geen bloed geeft nog steeds veel moed! Groetjes Roca
He Geitje Wist niet dat jij ook aan de balletjes zat! Vond het een heel gedoe die dingen. Vooral omdat ze 3 x per dag ingebracht moesten worden. Hoe laat deed jij dat 's-middags? Verder alleen hevige buikpijn en verder niets. Heb gister op het internet zitten spitten en bij alle bijsluiters staat dat het een paar dagen later op gang kan komen. De praktijkverhalen zijn anders. Kan soms wel een week duren. Dus ik hou maar een week aan voor de zekerheid.
ik hoefde maar 2x per dag de balletjes in te brengen. smorgens en savonds. En qua temperatuur weet ik niet, dat hoe ik niet bij. Vergat t altijd en ben er maar vanaf gestapt, want ik kon er geen wijs uit. maar idd geen bloed is goed nieuws.... we blijven duimen en anders de volgende ronde. onze tijd om WALVIS te worden komt wel
kan je temp nog wat laag blijven na je iui. gisteren de iui gehad en vanmorgen een temp van 36.4 ik heb ook clomid gebruikt en pregnyl 5000. Weet iemand raad?