iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wow! Marieke wat goed! Weet je dat ik nog regelmatig aan jullie gedacht heb? Van harte gefeliciteerd meid!

Nursy: Ik zou ook gewoon doorgaan met 3 eitjes, bij mij in het ziekenhuis zijn ze er helaas ook wel moeilijk in.

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Bedankt trouwens allemaal voor de leive woorden betreft de zwemmers!

3. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    hey meiden!
    kom net van het ziekenhuis.. heb een HSG onderzoek gehad!
    best een raar gevoel,mr echt pijnlijk was het niet...
    kon wel amper lopen erna :)
    krampennnnnn!
    nu men verpleger zei dat alles er goed uitziet,dus op 6april mogen we bij de arts gaan om alles te gaan bespreken!hopelijk wordt het iui!
    heb er echt zin in! :)

4. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Hannelore wat goed dat alles er goed uit zag! Dat is dan alweer een zorg minder!

Zora het komt goed, let maar op!

5. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    IUI MEIDEN

Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF?
    Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI
    Marieke21; Besloten om de behandelingen te stoppen
    LadyZorra: IUI 1,2,3,4,5 mislukt. Nu voor IUI 6
    Davalee: ?? iui
    chantal76: IUI 1,2, 3e mislukt, 4e IUI dag 1 21 maart
    hanneke75: 6e poging IUI met pregnyl
    Zora : 3e IUI icm Clomid en pregnyl afgebroken, nu opnieuw voor de 3e poging 2-4 1e FM
    Sooner: 5e iui gestart met Gonal-F (112,5) en pregnyl
    Anouk: 1e, 2e en 3e IUI vmk, nu 1 maand rust, schildklier overhoop
    Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze.
    Ilonaa: 2de IUI gehad op 24 feb.
    Lola2: 2de IUI gaat even niet door vanwege een cyste. :cry: Gestopt met Puregon en afwachten op menstruatie en hopen dat de cyste vanzelf verdwijnt.
    Benthe: 4e IUI op 16.03 met Gonal-F (75) en pregnyl
    MaaikEmile: 1e IUI februari mislukt, eisprong in maart gemist, volgende IUI in april
    Nikkie: 1e IVF mislukt, 2e IVF mislukt, 1e IUI mk, 2e IUI mislukt, 3e IUI mislukt, 4e IUI (Gonal en Pregnyl)
    Minime25: volgende week 1e IUI in eigen cyclus (+/- 27 feb), zonder hormonen.
    Emmy: 1e IUI Menopur/Pregnyl mislukt.
    Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl afgebroken, 1e IUI zonder hormonen begin april.
    Funkie: 1e IUI mislukt! Gonal F/Pregnyl, 2de IUI ook mislukt!
    Naatje:2x IVF mislukt, 3e IVF mk & ma, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mislukt, 3e IUI icm Gonal-f en pregnyl strart eind maart/ begin april
    5je: IUI 5 (Pregnyl + Puregon)
    Franka: 5e IUI Puregon/Pregnyl
    Ieoor: 1e IUI 5 maart (Clomid en Pregnyl) mislukt
    Seat: 2de IUI Gonal F & Pregnyl
    Nursy: 1e IUI Gonal-F & Pregnyl, 1e inseminatie 26/3
    Talulah 1e IUI Clomid & Pregnyl
    Hannelore:1e IUI
    2BB 1e IVF afgeblazen ivm tekort aan follikels -> 1e escape iui

HET WACHTBANKJE

Nursy: testen vanaf 9/4
    Talulah: testen vanaf 9/4
    Franka: testen vanaf 9/4
    Emmy testen vanaf 8/4

ZWANGER DOOR IUI!!

1e IUI:
    Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Juudje1975 & Marije1980 & Marientje
    2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM
    3e IUI: Jalena & Enise
    4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky
    5e IUI: Otter68 & Mariel77
    6e IUI: Hippel & Cilianne
    10e IUI: Mandy80
    Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen)
    Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.[/quote]

6. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Helaas, ben ik ongesteld geworden. Op naar alweer de 4de IUI........

7. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Wat ontzettend balen Nikkie, sterkte :(

8. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik ben vanmorgen naar de gyn geweest voor de FM en ik heb links een follikel van 14mm :D
    Dat is goed, want rechts zit m'n eileider dicht.

Zodra ik een positieve ovu-test heb, moet ik bellen en de dag erna krijg ik mijn eerste IUI ervan uitgaande dat alles deze keer wel goed gaat :)
    Als het goed is zal rond woensdag de IUI plaatsvinden.

9. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Nikkie: Bah, wat balen meid!

@ Hannelore: Fijn dat alles er goed uitzag met de HSG!

10. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Giegel dat is goed nieuws!

11. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Meiden, bedankt voor jullie felicitaties.
    Ik wens jullie allemaal veel succes en hopelijk worden jullie dit jaar ook nog mama!

12. Benthe

Benthe Actief lid

19 jan 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    IUI MEIDEN

Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF?
    Zora : 3e IUI icm Clomid en pregnyl afgebroken, nu opnieuw voor de 3e poging 2-4 1e FM
    Lola2: 2de IUI gaat even niet door vanwege een cyste. :cry: Gestopt met Puregon en afwachten op menstruatie en hopen dat de cyste vanzelf verdwijnt.
    MaaikEmile: 1e IUI februari mislukt, eisprong in maart gemist, volgende IUI in april
    Nikkie: 1e IVF mislukt, 2e IVF mislukt, 1e IUI mk, 2e IUI mislukt, 3e IUI mislukt, 4e IUI (Gonal en Pregnyl)
    Naatje:2x IVF mislukt, 3e IVF mk & ma, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mislukt, 3e IUI icm Gonal-f en pregnyl strart eind maart/ begin april

HET WACHTBANKJE

Benthe: testen vanaf 1/4
    Emmy testen vanaf 8/4

ZWANGER DOOR IUI!!

1e IUI:
    Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Juudje1975 & Marije1980 & Marientje
    2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.

Hey, wat leuk... Het wachtbankje! Ik heb mezelf er even tussen gezet... Zo kan je makkelijk bijhouden wie er bijna is, leuk initiatief! Ik schrijf wel niet zo heel veel, maar lees wel mee, hoor!

Zoals je ziet nadert mijn NOD... Ik voel echt nul komma niks, dus ik vrees dat ook voor deze 4e poging :( Niettemin, hoop doet leven!

Gr. Benthe

13. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

15 okt 2008
    586
    0
    0
    Dag dames, even een vraagje...
    Ik heb de laatste 2 maand (sinds de laparoscopie regelmatig s ochtends dik slijmverlies,niet draderig, maar echte klodder :oops: .

Kent iemand dit, of hebben meer dames dit?

Chantal

14. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Chantal - Klinkt voor mij niet bekend, tenzij je bedoeld s-ochtends na het klussen ;)

15. 2bb

2bb Niet meer actief

IUI MEIDEN

HET WACHTBANKJE

Benthe: testen vanaf 1/4
    Emmy testen vanaf 8/4
    2BB testen vanaf 8/4

ZWANGER DOOR IUI!!

1e IUI:

NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.

16. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    :confused: :confused: :confused: Zo, was gaat het posten hier snel!

Marieke: gefeliciteerd. Het is weer een verhaal voor ons om positief te blijven denken. Geniet er maar lekker van.

Chantal: ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik heb de operatie 'nog' niet gehad. Heb wel dikker slijmverlies sinds de Puregon en voor mijn ongi verlies ik een klodder :oops: Misschien kun je een verloskundige vragen (op het forum of één bij je in de buurt) Veel sterkte.

Giegel: je klinkt positief, goed zo! Vasthouden die gedachten en dan duim ik héél hard, dat de IUI snel gaat plaatsvinden.

Nikkie: héél veel sterkte. Wat vreselijk weer :cry:

Hannelore: fijn dat de HSG goed verlopen is! Veel succes alvast voor 6 april en laten we hopen, dat er snel actie volgt.

Nursy: las je verhaal nog even en zag dat de opbrengst van Nursy-man verbeterd is, sinds het stoppen met roken. Er word vaak gezegd, dat roken invloed heeft op de zaadcellen e.d. en jullie hebben deze theorie bewezen. Ik hoop héél hard, dat het stoppen niet voor niets is geweest en een mooi eindreslutaat in jullie armen geeft.

Laat die zon inderdaad maar eens boven, dat bankje schijnen. Ik begin hier aardig doorweekt te worden.

Fijn weekend!
    Groetjes Franka

17. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    hey meiden! wat zijn jullie toch allemaal zooooo sweet e!
    kan de steun wel goed gebruiken zu!
    heb je ook een zakje geduld ergens tegengekomen voor mij?

Ik vind die namelijk niet meer :)))

18. sen13

sen13 Lid

18 okt 2008
    90
    0
    0
    Hoi meiden,

Super veel geluk voor jullie allemaal! Ik ben nieuw hier op deze site, maar heb al vaak van alles zitten lezen. Net hierboven zag ik een lijstje van meiden die zwanger zijn geworden door iui. Wij gaan zelf volgende maand ook voor de 1e x IUI. ben zooooo benieuwd!
    Groetjes!

19. Nursy

Nursy Actief lid

7 jul 2008
    200
    0
    0
    Hey meiden!

Hier weer even een berichtje van mij.....Ben ff afwezig geweest want ja, heb niet zoveel te melden in de wachtweken.....Heb wel meegelezen hoor!

Sen13, welkom meid! Spannend dat je mag beginnen volgende maand met IUI. Mag ik vragen wat jullie onderliggend lijden is (ow, wat mooi geformuleerd :D )? Heel veel sterkte! Schrijf de zenuwen maar van je af, het helpt wel een klein beetje :D .

Hannelore, wat goed dat je HSG goed was! Dus nu maar verder met de behandelingen!! En ja, dat zakje geduld heb ik ook wel nodig...dus als iemand nog een restje heeft.... :p

Nikkie, wat balen voor je meid :( ......Heel veel succes in de volgende ronde!

Giegel, dat ziet er goed uit dat je nu al een follikle hebt van 14 mm! Wat spannend voor je wanneer je eitje dan groot genoeg is voor de IUI! Ik duim voor woensdag dan! (en hopelijk eerder :D )

Benthe, ga voor je duimen meid! Enne...het betekend niets dat je nu (nog) niets voelt hoor. Ook dan KAN het raak zijn! Blijf erin geloven hoor :) .

Chantal, ik heb ook de laparoscopie gehad, maar had geen last van "klodders"....Had eigenlijk nergens last van qua slijm. Misschien weten ze het op een ander forum?

Franka, tja dat die zwemmers nu wel "goed" zijn na het stoppen met roken......We hadden voordat hij was gestopt met roken gevraagt aan de uroloog of het echt een groot verschil uitmaakte of hij moest stoppen, maar die zei dat het verschil meestal niet heel groot is. Tja, inderdaad bewijzen we maar weer dat het dus wel ECHT zo is!! Dus vrouwen waarvan de man rookt en de zwemmers hierdoor bedwelmt worden: LAAT HEM STOPPEN! Mijn vriend wilde eerst ook niet WEER stoppen, maar ja, ik was immers ook gestopt aangezien we zwanger wilden worden en hij wel een beetje coulant moest zijn met mij. We willen het immers SAMEN toch? Dus moet je er SAMEN dingen voor laten......Zo denk ik erover :D . Nu nog hopen dat de zwemmers mijn ei(eren) kunnen vinden (als ze ze maar niet alle 3 vinden :confused: ).

Hier wat last van buikkrampjes sinds de IUI en mijn buik is ook wat opgezet. Heeft iemand hier ervaring mee? Lijken wel ongikrampjes en verlies ook wat oud bloed. Zou allemaal wel te maken hebben met de IUI hoor, maar voelt zo gek allemaal! Lijkt echt net of ik ieder moment ongesteld kan worden. Ben ook echt ontzettend moe, door de Pregnyl?

Let the sun shine op ons bankje! Gaat volgende week wel goed komen....dan wordt het eindelijk mooi weer!

20. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hoi meiden.,

Ja we balen er flink van! Vandaag alweer de 2de spuit erin gejast. Morgen bellen voor de eerste fm die is dan volgende week maandag.

Spannend voor sommige hier! Benthe, hoe voel je je?
    Nursy, dat had ik ook wel eens, dat je een wat opgezette buik hebt na de IUI en wat krampjes. Het schijnt normaal te zijn. Het heeft volgens mij te maken met de druk waarmee de zaadjes erin worden gespoten...

de rest moet ik nog bijlezen

fijn weekend

liefs nikkie

Deel Deze Pagina