Nikkie; balen dat je ongesteld bent geworden Vol goede moed door met de volgende poging. Succes. Giegel; ook weer in de race voor een nieuwe IUI poging. Je eitjes doen goed hun best, ook nog aan de goed kant toch? Marieke; gefeliciteerd. Geniet er maar lekker van. De wonderen zijn de wereld nog niet uit zie je maar weer. Benthe: bijna testen... Hoe gaat het? Chantal; ik zou de gyn eens vragen hoe het zit met je slijmverlies. Ik heb geen idee, sorry. Sen; welkom hier. Voor jullie komt de 1e IUI in zicht. Spannend he. Wanneer mag je voor je 1e FM? Nursy: ik heb ook last gehad van buikkrampjes en een hele dikke opgezette harde buik na de 1e IUI. Dat oud bloed verlies had ik niet. Ik heb het ZK hierover gebeld, ofdat dit kwaad kon, maar dat hoorde erbij. Kon van de inseminatie komen, maar was niet erg. Ik vond wel dat het verwarrend werkte. Ik voelde van alles wat ik normaal niet voel als ik ongesteld moest worden. Beetje vreemd dus, maar helaas is afwachten het enige wat je kunt doen. Succes ermee. Dames op het wachtbankje; houden jullie het nog vol? Succes met wachten. Morgen mag ik weer naar het ZK voor de 1e FM. Fijne zondag allemaal.
Hoi, Idd fijn om hier van je af te kunnen praten/ schrijven! Wij gaan voor de iui omdat mijn man een verminderde zaadkwaliteit heeft en waarvan er ook nog eens heel weinig zijn, en niet zo beweeglijk. Heb 1,5 week geleden de HSG gehad en die zag er goed uit zei de gyn. Maar heb wel altijd last van ovulatiekrampen, bijna mn hele cyclus lang. Dus er zal ook wel iets niet helemaal goed zijn bij mij, maar de onderzoeken wijzen niks uit.......Geen endometriose iig. De eerste FM zal denk ik over 3 weken zijn. Echt een spannende tijd. Ik lees met jullie mee en hoop dat we snel van iemand positief nieuws horen!
Nursy ik heb alleen 's avonds last van wat druk op mijn baarmoeder. Net alsof ik ongi moet worden, gisteren had ik daarbij ook rugpijn wist niet meer hoe ik moest zitten. Ik heb gisteren en vandaag getemperatuurt en mijn temp. is nog steeds hetzelfde, gewoon heel laag Net als voor een eisprong. Dit op zich vreemd want ik gebruik al vanaf 1 DPO Utrogestan en daarvan hoort je temp. omhoog te gaan. Dus ik snap niet wat er aan de hand is.
Hoi meiden! Spannend hoor het is druk op het wachtbankje, ik duim voor jullie. Talulah: Ik heb echt geen kaas gegeten van temperaturen dus kan je geen nuttig advies geven, sorry. Giegel: Fijn dat je een mooi ei hebt. Op naar de IUI! Sen13: welkom hier! ieoor: Succes vandaag met de FM! Ben benieuwd! Nikkie: Knuffel en heel veel succes deze ronde! Hannelore: Sorry, geduld hard zelf nodig haha. Fijn dat de HSG achter de rug is! Nu op naar een posi resultaat. Hier donderdag weer 1e Fm, dus schiet al op!
Goedemorgen meiden! Sen13, wat fijn dat je HSG goed was en dat je in ieder geval gene endometriose hebt. Wel gek inderdaad dat je dan je hele cyclus ovulatiekrampen hebt..... . Zou er gek van worden! Ook voor jou gaat die spannende tijd aanbreken binnenkort, we slepen je erdoorheen hoor! . Ieoor, hoe was je FM? Hopelijk goed nieuws voor je. Talulah, wat gek dat je temp laag blijft zeg. Heel raar. Kan ook niet bedenken waardoor dat zou komen. Ik temp ook al een jaar, maar mijn temp is na de IUI hoog als na de ovulatie. Misschien reageer je anders op de medicatie? Tja, ik bedenk ook maar wat hoor......Je MOET je ovulatie wel gehad hebben aangezien je Pregnyl hebt gebruikt en je eitjes al groot genoeg waren. Hmmm :-k , gek hoor. Temp je al lang? Ik heb dus nog steeds de hele dag ongikrampjes die bij mij soms ook uitstralen naar mijn rug. Hopelijk betekend het alleen maar goeds [-o< . Ook heb ik nog steeds af en aan wat spotting. Benthe, red je het nog tot je testdatum? Spannend hoor! Was eerst heel erg zenuwachtig, maar lijkt af te zwakken. Maar met momenten beginnen de zenuwen weer. Zo was dit weekend een vriendin van mij hier met haar dochtertje en toen hadden we het er even over.....tja, dan beginnen de zenuwen weer hoor. Niet alleen of het raak zal zijn, maar ook van hoeveel! hahahahahaha, ook al weet ik dat de kans op een drieling heeeeel klein is.....de kans is er wel. Tja....Het is welkom hoor!
Hoi Dames, Ik sluit me aan bij dit topic. Ik ga ook de eerste IUI tegemoed. Mijn man heeft geen zaadcellen en wij maken gebruik van een donor. Ik ben vandaag begonnen met de Clomid. Op 10 april de eerste echo. Weten jullie hoelang het daarna duurt voordat ze, als het allemaal goed is, de IUI uitvoeren?
Zora de donderdag schiet al op! Ik zal duimen voor goed nieuws, hopelijk heb je weer snel een IUI! Nursy Ik temp. al 1,5 jaar en altijd heb ik een temp.verhoging na mijn eisprong en nu ik voor het eerst medicatie gebruik blijft dat weg! Ik ga de ass. van de fert.arts maar eens een mailtje sturen! Haha die zenuwen van jou herken ik trouwens wel hoor ...denk er alleen niet aan dat het er bij mij 2 kunnen zijn. Al zitten 2-lingen wel bij ons in de familie. Heb jij trouwens niet de neiging om een zwangerschapstest te doen om te kijken of de pregnyl nog in je lijf zit?? Ik namelijk wel Ieoor En?? Sieb Helaas welkom hier. Wat erg vervelend dat je man geen zaadcellen heeft. 10 april is het afwachten hoe groot je follikel(s) is/zijn en hoe de clomid aan slaat, daar is nog weinig over te zeggen volgens mij.
Hoi Sieb, (helaas ) welkom! Als het goed is gokken de gynaecologen er altijd op om op cyclus dag 14 te insemineren, maar is afhankelijk van de groei van je eitjes.......Het is dus altijd afwachten helaas. Heel veel succes!
Talulah, ik ken het gevoel van testen ook . Dit weekend vroeg de vriend van mijn vriendin of ik niet al wilde gaan testen aangezien ik al die klachten heb.....Tja, dan zou ik misschien wel de eerste posi test in handen hebben!! Maar helaas telt die niet mee voor het eggie . Ik ga maar niet testen hoor...anders maak ik mezelf wel helemaal gek! Ben al wel op internet aan het zoeken gegaan wanneer de innesteling is en ben ik stiekum al aan het kijken bij de december 2009 mama's..... . Erg he?! ALS ik het volhoud wil ik pas bij 2 dagen over tijd gaan testen....ik moet namelijk werken de andere dagen, vroege dienst. Vind het niet leuk om te testen en dan naar mijn werk te moeten. Wil op zaterdag gaan testen (als ik dan tenminste niet ongi ben )....Maar of ik mezelf kan inhouden...dat moet nog maar blijken. Anders doe ik het 's avonds.....Mijn vriend is wel wat voorzichtiger geworden met testen, ook hij is ontzettend bang voor weer een negatieve test, dus misschien wil hij ook wachten tot zaterdag. Wil wel samen testen namelijk!
Ja daar heb je gelijk in hoor, het is veel leuker om samen te testen! Ik weet nog niet precies wanneer ik test, misschien koop ik wel een test in Amerika. Hopelijk brengt dat geluk haha bij dec. mama's 2009 daar kijk ik nog niet.
@ Sieb: Welkom hier, ik sluit me verder bij Nursy en Talulah aan. @ testen: Ik test liever alleen zondr mannetje. Gek he? Maar lijkt me zo leuk om m dan te verassen als het posi is. En vaak als ie nega is vertel ik het pas later als ik dan ongi wordt.
Sen; over 3 weken de 1e FM. Dat begint dichtbij te komen. Succes met wachten. Talulah; vreemd jouw temperatuur. Ik heb geen idee. Ik heb ook 5 maanden getempt, maar mocht/moest er van de fertiliteitsarts mee stoppen. Had geen meerwaarde vonden ze in ons ZK. Zora; donderdag FM, begint ook weer dichtbij te komen voor jullie. Nursy; heel herkenbaar je gevoelens/zenuwen. Ik had met de 1e IUI ook 3 eitjes. De kans op een 3ling is zo klein, maar een 2ling zou erg leuk zijn hadden mijn man en ik verzonnen. Je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden met diverse kwaatjes, enige wat je kunt doen is afwachten En dat valt niet altijd mee.... Succes nog op het wachtbankje. Samen testen is voor mij ook altijd regel hoor. Ik zou het echt niet leuk vinden om dat alleen te doen. Zelfs al ben ik nog zo nieuwschierig, dan nog wacht ik op manlief. Al heb ik me nu wel voorgenomen, om voortaan pas te testen, 1 of 2 dagen nadat ik mijn ongi had verwacht. Ik begin al die testen een beetje onzin te vinden.... Sieb; welkom hier. Als jij alle onderzoeken gehad hebt, en jullie deze cyclus met de IUI starten dan zal het vrij snel gaan. 10 april de 1e echo> op welke cyclusdag zit je dan? Het is bij iedereen anders. De een heeft de IUI op cyclusdag 12, terwijl de ander de IUI pas heeft op cyclusdag 16. Het ligt eraan hoe snel jouw cyclus is, en hoe snel jouw eitjes groeien. Heel veel succes ermee, en fijn dat jullie een donor hebben. 2bb en de rest van de dames op het wachtbankje; gaat ie goed? Ben terug uit het ZK. Er zitten nu 2 eitjes: 1 van 16 mm en 1 van 13 mm. Ik hoef niet nog een keer terug voor een FM, wat erg fijn is. Woensdagavond om 21.00 uur de Pregnyl en dan vrijdag om 12.00 uur de IUI. Mijn lijf heeft op deze medicatie ook een stuk beter en rustiger gereageerd, dus mocht een volgende poging nodig zijn, dan krijg ik weer deze medicijnen. Ik heb het met de fertiliteitsarts over acupunctuur gehad. En ze stond er zeer positief tegenover. Ze horen daar inderdaad vaak hele positieve verhalen over acupunctuur. Dus gerust doen was haar mening. Dit wilde ik jullie niet onthouden.. Geniet van het mooie weer.
Ha meiden, kom even koekeloeren. Jee wat een hoop nieuwe meiden erbij. Welkom allemaal in het kippenhok. Ieoor - Lekker 2 eitjes, dus je komt vrijdag op het bankje erbij. We hebben hier al flink bruine benen gekregen. Sieb - Welkom ook hier. Zoals gezegd maakt het veel uit hoe sterk je op de hormonen reageert, maar wat ik heb begrepen vanaf 20 mm. Ga je ook Pregnyl gebruiken om de eisprong op te wekken? Nikkie - Balen joh, maar vol goede moed naar de nieuwe ronde. Toppie. Talulah - Je laat het toch wel even weten uit Amerika hè? Iedereen veel succes weer met de aankomende week.....de lente hangt in de lucht! Hier geen nieuws, ik probeer niet op de steekjes en opgezette buik te letten, is toch weer de gekmakende Pregnyl hehe.
hallo allemaal! Ieoor wat lekker dat je vrijdag aan de bak mag! Heel spannend, ik hoop dat het deze x raak is. Omdat wij geen hoop hebben op een geslaagde iui poging na de mislukte ivf, zit ik héél relaxed op het wachtbankje. Het voelt niet eens als een wachtbankje. Het is hier thuis/werk ook zo druk dat ik amper de tijd heb na te denken Nursy, talulah, Franka en Emmy zitten jullie lekker? idd na vandaag bruine benen denk ik, haha groetjes
Dag dames, vandaag Follikel meting 1, dag 10. 1 van 12 mm, verder rustig, woensdag weer komen. Sieb, welkom. Bij mij is de IUI tot nog toe op dag 15-18 en 27!. Maar dat is echt een uitzondering hoor. Groeten en succes gewenst. Chantal
Mooi voor dag 10 hoor Chantal, hoop dat ie woensdag flink gegroeid is, ik moet donderdag voor de 1e Fm, zit dan op dag 12, dus we lopen zo'n beetje gelijk.
IUI MEIDEN Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; Besloten om de behandelingen te stoppen LadyZorra: IUI 1,2,3,4,5 mislukt. Nu voor IUI 6 Davalee: ?? iui chantal76: IUI 1,2, 3e mislukt, 4e IUI dag 1 21 maart hanneke75: 6e poging IUI met pregnyl Zora : 3e IUI icm Clomid en pregnyl afgebroken, nu opnieuw voor de 3e poging 2-4 1e FM Sooner: 5e iui gestart met Gonal-F (112,5) en pregnyl Anouk: 1e, 2e en 3e IUI vmk, nu 1 maand rust, schildklier overhoop Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Ilonaa: 2de IUI gehad op 24 feb. Lola2: 2de IUI gaat even niet door vanwege een cyste. Gestopt met Puregon en afwachten op menstruatie en hopen dat de cyste vanzelf verdwijnt. Benthe: 4e IUI op 16.03 met Gonal-F (75) en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI februari mislukt, eisprong in maart gemist, volgende IUI in april Nikkie: 1e IVF mislukt, 2e IVF mislukt, 1e IUI mk, 2e IUI mislukt, 3e IUI mislukt, 4e IUI (Gonal en Pregnyl) Minime25: volgende week 1e IUI in eigen cyclus (+/- 27 feb), zonder hormonen. Emmy: 1e IUI Menopur/Pregnyl mislukt. Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl afgebroken, 1e IUI zonder hormonen begin april. Funkie: 1e IUI mislukt! Gonal F/Pregnyl, 2de IUI ook mislukt! Naatje:2x IVF mislukt, 3e IVF mk & ma, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mislukt, 3e IUI icm Gonal-f en pregnyl strart eind maart/ begin april 5je: IUI 5 (Pregnyl + Puregon) Franka: 5e IUI Puregon/Pregnyl Ieoor: 1e IUI 5 maart (Clomid en Pregnyl) mislukt Seat: 2de IUI Gonal F & Pregnyl Nursy: 1e IUI Gonal-F & Pregnyl, 1e inseminatie 26/3 Talulah 1e IUI Clomid & Pregnyl Hannelore:1e IUI 2BB 1e IVF afgeblazen ivm tekort aan follikels -> 1e escape iui Juudje1975 3e IUI op 01-04 (eerste 2 pogingen raak, maar 2x miskraam) HET WACHTBANKJE Benthe: testen vanaf 1/4 Nursy: testen vanaf 9/4 Talulah: testen vanaf 9/4 Franka: testen vanaf 9/4 Emmy testen vanaf 8/4 2BB testen vanaf 8/4 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM 3e IUI: Jalena & Enise 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky 5e IUI: Otter68 & Mariel77 6e IUI: Hippel & Cilianne 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.
Hey meiden, Ik heb de lijst aangepast. Ik stond nog steeds bij 1e IUI zwanger. Klopt ook, maar dat is een missed abortion geworden. 2e IUI ook raak, maar vmk met 4w3d. Nu de 3e ronde. Dit moet 'em worden! Iedereen heel veel succes! Liefs, Juud
Hey meiden! Juudje1975, 3 keer is scheepsrecht dus dit moet hem wel worden! Dus beebje: hou je vast!! 2bb, ik zit goed hoor op het bankje! Zonnetje begint net tevoorschijn te komen . Heb zelfs mijn mouwen opgestroopt! Zit jij ook goed? Gezellig he?! Houd nog wel hoop hoor 2bb! Ik heb al zoveel verhalen gehoord van mensen die wel zwanger werden terwijl dat eigenlijk helemaal niet kon, dus waar de kansen zeer gering waren.....Maar wel lekker dat je er relaxed onder bent. Ieoor, wat fijn dat je niet meer terug hoeft en je vrijdag de IUI hebt! Dat doe je snel! Goed dat je lichaam er dan nu wel rustig op reageerd. Ik heb ook goede verhalen gehoord over acupunctuur. Ga je het doen? Ik heb me er ook wat in verdiept, maar ik wacht nog even.....al die ziekenhuis bezoeken kosten al zoveel tijd en moet ook nog werken....weet niet waar ik de tijd even vandaan moet halen. Zora, ik ken het gevoel wel dat je je vriend/man dan wilt verassen hoor. Ik heb dat in het begin ook gedaan, maar kreeg toen op mijn kop van hem dat hij het niet leuk vond en HET moment erbij wil zijn dat het posi wordt. Tja....tot nu toe heeft HET moment nog niet plaatsgevonden, maar wil het hem dan niet ontnemen en testen we samen. Enige vervelende is dat ALS ik door de weeks wil testen het niet goed kan, of ik moet vroeg opstaan (ik draai meestal avonddiensten), dan testen en dan weer naar bed?! Nou nee....dat gaan we dus niet doen! Talulah, wanneer ga je ook alweer naar Amerika? Laat je het dan wel weten vanuit Amerika? Spannend!!!! Naar welk gedeelte van Amerika ga je eigenlijk? Hier vanmorgen 4 hele harde steken in mijn buik dat ik er wakker van werd. Die medicatie maakt me GEK!
IUI MEIDEN Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; Besloten om de behandelingen te stoppen LadyZorra: IUI 1,2,3,4,5 mislukt. Nu voor IUI 6 Davalee: ?? iui chantal76: IUI 1,2, 3e mislukt, 4e IUI dag 1 21 maart hanneke75: 6e poging IUI met pregnyl Zora : 3e IUI icm Clomid en pregnyl afgebroken, nu opnieuw voor de 3e poging 2-4 1e FM Sooner: 5e iui gestart met Gonal-F (112,5) en pregnyl Anouk: 1e, 2e en 3e IUI vmk, nu 4e IUI. In juni '09 start IVF. Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Ilonaa: 2de IUI gehad op 24 feb. Lola2: 2de IUI gaat even niet door vanwege een cyste. Gestopt met Puregon en afwachten op menstruatie en hopen dat de cyste vanzelf verdwijnt. Benthe: 4e IUI op 16.03 met Gonal-F (75) en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI februari mislukt, eisprong in maart gemist, volgende IUI in april Nikkie: 1e IVF mislukt, 2e IVF mislukt, 1e IUI mk, 2e IUI mislukt, 3e IUI mislukt, 4e IUI (Gonal en Pregnyl) Minime25: volgende week 1e IUI in eigen cyclus (+/- 27 feb), zonder hormonen. Emmy: 1e IUI Menopur/Pregnyl mislukt. Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl afgebroken, 1e IUI zonder hormonen begin april. Funkie: 1e IUI mislukt! Gonal F/Pregnyl, 2de IUI ook mislukt! Naatje:2x IVF mislukt, 3e IVF mk & ma, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mislukt, 3e IUI icm Gonal-f en pregnyl strart eind maart/ begin april 5je: IUI 5 (Pregnyl + Puregon) Franka: 5e IUI Puregon/Pregnyl Ieoor: 1e IUI 5 maart (Clomid en Pregnyl) mislukt Seat: 2de IUI Gonal F & Pregnyl Nursy: 1e IUI Gonal-F & Pregnyl, 1e inseminatie 26/3 Talulah 1e IUI Clomid & Pregnyl Hannelore:1e IUI 2BB 1e IVF afgeblazen ivm tekort aan follikels -> 1e escape iui Juudje1975 3e IUI op 01-04 (eerste 2 pogingen raak, maar 2x miskraam) HET WACHTBANKJE Benthe: testen vanaf 1/4 Nursy: testen vanaf 9/4 Talulah: testen vanaf 9/4 Franka: testen vanaf 9/4 Emmy testen vanaf 8/4 2BB testen vanaf 8/4 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM 3e IUI: Jalena & Enise 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky 5e IUI: Otter68 & Mariel77 6e IUI: Hippel & Cilianne 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk) Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.