Hoi meiden even de antwoord op een paar vragen, ik ga op de dag dat ik mag testen en ik ga naar NY heb vanochtend even een zwangerschapstest gedaan om te kijken of deze positief zou zijn door de pregnyl. Deze was negatief, geen enkel streepje te zien. Ik had de poli gemaild met de vraag over mijn temperatuur, ik kreeg gister een mailtje terug waarin ze vertelde dat temperaturen niet nodig was aangezien zij een deel van de cyclus hebben beinvloed door hormonen.
Talulah, dus de pregnyl is al je lichaam uit! Kon je je toch niet inhouden . Lekker hoor NY! Tja, weet je al wat je gaat doen qua testen? Wat betreft dat tempen, ik doe het ook nog steeds, ook omdat het gewoon gewenning is geworden en als het zometeen richting ongi datum komt ik aan mijn temp kan zien of deze naderd of niet. Zo weet ik ook dat ik er rekening mee moet houden dat ik ongi spulletjes meeneem ..... Tja, de medicatie beïnvloed wel je temp soms, blijft wel gek dat je temp dan zo laag blijft.
haha nee ik kon me echt niet inhouden, was benieuwd of het er na een week nog in zou zitten. Maar niet dus, verder weinig last van....alleen van mijn darmen En zenuwen over van alles en nog wat Tja, die ongi-spulletjes haal ik altijd wel....maar als ik dan in de supermarkt sta dan denk ik: als ik het nou meeneem, misschien brengt het dan ongeluk en word ik ongi... .....ja ik ben erg ik weet het
Hoi Dames, ook ik ben met IUI bezig. Helaas is de 1e poging mislukt, ik ben nu bezig met ronde 2, ben Clomid aan het slikken en 6 april echo om te kijken hoe groot de eitjes zijn. ik heb nog een vraagje: ik heb zelf een lange cyclus van wel 35/36 dagen, maakt het dan uit wanneer de inseminatie plaats vind, of geldt dat dan niet als je met Clomid en daarna een Pregnyl prik krijgt. ik ben bij de 1e IUI op dag 16 van mijn cyclus geinsemineerd. maar zou dat dan te vroeg kunnen zijn geweest, of zorgt die Pregnyl ervoor dat je dus eerder een eisprong krijgt? snappen jullie het nog hahahahaha... Liefs, Kiezel
Talulah; een test doen of de Pregnyl al uit je lijf is. Ik hoor dat vaker, maar ik heb nog nooit de neiging gehad om het te checken . New York; geweldig; daar zou ik ook nog wel eens heen willen Ik heb altijd heel veel verzorginsproducten en dus ook tampons op voorraad. Voor de komende 10 ongi's hoef ik niet meer naar de winkel. Ik hoop niet dat mijn voorraad voor ongeluk zorgt Nursy; ja, ik en manlief zijn beide aan de acupunctuur. De acupunctuur man kan het natuurlijk niet voor 100% beloven, maar hij zegt wel dat hij zeker wat voor ons kan doen. Hij kan het zaad van mijn man wellicht beter maken (dat is nu vrij slecht) en mij kan hij veel vruchtbaarder maken vertelde hij. Verder ben ik laatst heel hard gevallen waardoor ik nu ziek thuis zit. Mijn lijf is dermate ontregeld, dat ik nog de nodige behandelingen moet ondergaan..... Maar manlief en ik hebben er heel veel vertrouwen in. We hoorde/lazen er zoveel positieve verhalen over, dat we het perse een kans wilde geven. Ik heb veel gekeken op de Freya site, en dan op acupunctuur gezocht. Vandaar ons enthousiasme. Ja, vaak naar het ZK, dat klopt en dan acupunctuur er ook nog bij. Dat is wel weer nog een belasting, maar goed, als die helpt, dan ben je wellicht eerder met behandelen klaar Juudje; zo jullie hebben ook al de nodige ellende en tegenslagen meegemaakt 3 maal is scheepsrecht, dus deze keer komt het goed Zora en Chantal; jullie gaan inderdaad mooi gelijk op. Succes alle 2. Giegel; hoe gaat het met jou? En dan het wachtbankje; Benthe, Nursy, Talulah, Franka, Emmy en natuurlijk 2bb> heel veel succes met afwachten Hier nog nergens last van (op een heel klein buikpijntje af en toe na dan). Vrijdag is de IUI. Ik vind het tot nu toe een heel stuk minder spannend dan de 1e keer.
Hoi Kiezelsteentje, wanneer je Clomid gebruikt is je cyclus niet meer hetzelfde als zonder. Je eitjes zullen waarschijnlijk sneller rijpen en de Pregnyl zorgt ervoor dat je binnen 36-40 uur een eisprong krijgt. Het is dus echt afhankelijk van hoe je lichaam reageerd op de Clomid......Kan dus best zijn dat elke cyclus varieerd tijdens het gebruik van Clomid. IS dus echt afwachten........
Kiezelsteentje; welkom hier. De medicatie die je krijgt (Clomid) zorgt ervoor dat er eijes gaan groeien. Door middel van de echo houdt het ZK in de gaten hoeveel het er zijn, en hoe groot ze zijn. Als het aantal niet te groot is, maar de eitjes wel de juiste grootte hebben, dán zegt de arts dat je de Pregnyl moet spuiten. Deze Pregnyl zorgt voor je eisprong. Vaak krijg je 1 / 1,5 dag na de Pregnyl de IUI inseminatie> welke dan dus mooi precies op tijd is. Anders vraag je op 6 april de arts nogmaals om het je uit te leggen als je het niet helemaal begrijpt. Succes met deze poging
Hallo meiden, Ik kom me even snel melden. Morgen mag ik testen van de gyn, maar eigenlijk hoeft het al niet meer... Gisteren had ik mijn NOD moeten hebben, die is niet gekomen en is er nog steeds niet trouwens... Toch wilde ik heel erg graag vandaag testen. Mijn lief en ik zijn vandaag in ondertrouw gegaan en wat zou er nou een mooier kadootje zijn? Helaas was de test witter dan wit.... Mijn lief blijft er hoop uit putten dat ik eigenlijk morgen pas mag testen, maar hé... als ik zwanger zou zijn dan zou er toch minstens een supervaag lijntje moeten zijn. Nou, geloof me... dat was er echt niet! Ik niet echt buikpijn, moet wel vaak plassen maar verder is er niks... Alleen gevoelige borsten als ik eraan kom, maar dat heb ik rond deze periode altijd... Wordt er wel een beetje verdrietig van... weer niks.... en dan ook nog zo'n stomme onzekerheid vanwege het uitblijven van die NOD. Het zal vast nog wel komen, maar ik ben de vorige 3 IUI pogingen altijd erg trouw op tijd geweest... De avond voor mijn NOD begonnen de duivels al door te zetten, dus een vage hoop blijft er nog wel.... Wordt vervolgd dus... Gr. Benthe
Bah Benthe wat stom. Je wilt geen wit zien, maar 2 streepjes. Je hoort weleens verhalen dat te vroeg testen voor een negatieve test zorgt, en dat de dag erna de test wel positief kan zijn. Ik weet het niet sorry. Succes met afwachten! Gefeliciteerd met jullie ondertrouw
IUI MEIDEN Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; Besloten om de behandelingen te stoppen LadyZorra: IUI 1,2,3,4,5 mislukt. Nu voor IUI 6 Davalee: ?? iui chantal76: IUI 1,2, 3e mislukt, 4e IUI dag 1 21 maart hanneke75: 6e poging IUI met pregnyl Zora : 3e IUI icm Clomid en pregnyl afgebroken, nu opnieuw voor de 3e poging 2-4 1e FM Sooner: 5e iui gestart met Gonal-F (112,5) en pregnyl Anouk: 1e, 2e en 3e IUI vmk, nu 4e IUI. In juni '09 start IVF. Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Ilonaa: 2de IUI gehad op 24 feb. Lola2: 2de IUI gaat even niet door vanwege een cyste. Gestopt met Puregon en afwachten op menstruatie en hopen dat de cyste vanzelf verdwijnt. Benthe: 4e IUI op 16.03 met Gonal-F (75) en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI februari mislukt, eisprong in maart gemist, volgende IUI in april Nikkie: 1e IVF mislukt, 2e IVF mislukt, 1e IUI mk, 2e IUI mislukt, 3e IUI mislukt, 4e IUI (Gonal en Pregnyl) Minime25: volgende week 1e IUI in eigen cyclus (+/- 27 feb), zonder hormonen. Emmy: 1e IUI Menopur/Pregnyl mislukt. Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl afgebroken, 1e IUI met Pregnyl op 2 apr. Funkie: 1e IUI mislukt! Gonal F/Pregnyl, 2de IUI ook mislukt! Naatje:2x IVF mislukt, 3e IVF mk & ma, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mislukt, 3e IUI icm Gonal-f en pregnyl strart eind maart/ begin april 5je: IUI 5 (Pregnyl + Puregon) Franka: 5e IUI Puregon/Pregnyl Ieoor: 1e IUI 5 maart (Clomid en Pregnyl) mislukt Seat: 2de IUI Gonal F & Pregnyl Nursy: 1e IUI Gonal-F & Pregnyl, 1e inseminatie 26/3 Talulah 1e IUI Clomid & Pregnyl Hannelore:1e IUI 2BB 1e IVF afgeblazen ivm tekort aan follikels -> 1e escape iui Juudje1975 3e IUI op 01-04 (eerste 2 pogingen raak, maar 2x miskraam) HET WACHTBANKJE Benthe: testen vanaf 1/4 Nursy: testen vanaf 9/4 Talulah: testen vanaf 9/4 Franka: testen vanaf 9/4 Emmy testen vanaf 8/4 2BB testen vanaf 8/4 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM 3e IUI: Jalena & Enise 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky 5e IUI: Otter68 & Mariel77 6e IUI: Hippel & Cilianne 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk) Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.
Vanmorgen heb ik de gyn gebeld omdat ik vrijdagmiddag na de FM (14mm) een positieve ovu-test had en hij nog niet weer positief werd. Omdat ik bang was dat ik mijn eisprong had gemist of zou gaan missen, wilde ik graag een FM en achteraf was dit een erg goede zet. Het maken van de afspraak verliep stroef, maar omdat ik vrij vasthoudend was kreeg ik de afspraak wel. Bij de echo bleek mijn ei nu 18mm te zijn en er zat er nog één van 12mm, maar er hoeft maar één te springen en ik gebruikte ook geen hormonen. De ovu-testen laten echter niet zien dat er een eisprong aan zit te komen en dit probleem heb ik de afgelopen maanden wel vaker gehad. Daarom heb ik Pregnyl meegekregen (voor 3 IUI rondes). Vanavond moet ik de Pregnyl zetten en donderdag krijg ik als het goed gaat mijn eerste IUI Jij moet morgenavond de Pregnyl zetten of hoef je het niet zelf te doen? We lopen dan redelijk gelijk en hebben een dag na elkaar NOD als het goed is
Wat een hoop nieuwe meiden hier! pppff kan het allemaal niet bijhouden hoor. Benthe, toch nog even afwachten meis! Uiteindelijk ben je nog niet ongi....Proficiat met je ondertrouw! Hier weer druk aan het spuiten. Volgende week maandag weer de eerste fm! Succes allemaal Liefs Nikkie
Vanmorgen te horen gekregen dat we door mogen voor een 2e IUI.. vanmiddag met clomid beginnen en 08/04 naar het zkh voor een echo..
Vanochtend voor de 2e FM geweest. Links 2 follikels, 1 van 14-16 mm en een van 14 m rond. Niet gek! Baarmoederslijmvlies is ook dikker geworden, nu 5 mm. Dat is al heel wat bij mij. Een mooi warm nestje lijkt mij. Vrijdag weer voor een FM en daarna zal de IUI wel afgesproken worden, spannend weer. Benthe: spannend meid, ik blijf nog even hopen voor je! Chantal
Hoi hoi, ik kom me hier ook maar even melden, ik heb maandag onze eerste IUI gehad. 2 maanden ging het niet door omdat er geen eitje zat aan de goede kant. Maar ik heb dus zaterdag pregnyl gespoten, en heb er best bijwerkingen van geloof ik. Mega moe, steeds last van mijn buik, misselijk. Hebben jullie dat ook wel eens? (sorry niet het hele topic doorgelezen, dan was ik volgend jaar nog bezig hahah )
Penelopea; welkom hier. Fijn dat je je 1e IUI nu gehad hebt..... en nu wachten...... Wat vervelend dat het tot 2 keer toe niet door kon gaan. Ik heb vorige maand mijn 1e IUI gehad, en ik had ook behoorlijk last van bijwerkingen. Zowel van de Clomid als de Pregnyl. Volgens mij hoort dat er een beetje bij helaas. Maar goed, ieder lijf is anders, dus de een zal er meer last van hebben dan de ander. Succes ermee. Chantal: gaat goed met je eitjes zo te horen. Zet m op. Jorietje en Nikke; volgende week al weer de 1e FM. Spannend. Giegel: zo zie je maar weer; goed dat je voor jezelf opgekomen bent. Anders was je ei al gesprongen als ik jouw verhaal goed lees! Hoe is het met de Pregnyl gegaan? Heb je er last van? Morgen jullie 1e IUI. Spannend hoor! Heel veel succes morgen. Ja vanavond moet ik de Pregnyl zetten (ik als ik het durf, en anders kan manlief het mooi doen). En dan kom ik vrijdag mooi naast je op het wachtbankje, in de zon, zitten.
hey dames ook ik ben weer bij het zh geweest.. 1ste FM gehad. 2 eitjes 1 van 17 en 1 van 15 vanavond nog 1 maal gonal spuiten en dan moet ik donderdagNACHT 01.30 uur de pregnyl zetten. Lekker tijdje he ? Pffff dat word vroeg onder de dekens.. en dan zaterdag middag de iui.
Oh wat gaat het rap hier! Heb gewoon geen tijd om alles bij te lezen! Maar wilde ff melden dat ik morgen pregnyl mag spuiten en zaterdag de inseminatie heb! Heb nu 2 eitjes van 1,7 dus nog ff een dagje doorgroeien en volgens zeggen zijn het toppertjes! Baarmoederslijmvlies was ook van perfecte dikte, dus kom maar op zaterdag! Meiden op het wachtbankje blijf voor jullie duimen! Voor de meiden die aankomende dagen ook een terug plaatsing krijgen, heel veel sterkte!
@ Ieoor: De Pregnyl zetten vind ik niet zo erg, al ging het de vorige keer beter. Ik werd alleen wel weer wakker van de opvliegers vannacht en ik ben erg moe. maar alles voor een beeb! Bedankt voor de succeswensen Als het lukt zal ik nog even komen melden hoe het is gegaan en anders kom ik pas zondag weer omdat we er even tussenuit gaan. En heb je de Pregnyl zelf gezet of was manlief de klos? Ach, als het maar in je lichaam zit! Succes vrijdag! @ Funkie en seat: Succes zaterdag!