IUI MEIDEN Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; Besloten om de behandelingen te stoppen LadyZorra: IUI 1,2,3,4,5 mislukt. Nu voor IUI 6 Davalee: ?? iui chantal76: IUI 1,2, 3e mislukt, 4e IUI dag 1 21 maart hanneke75: 6e poging IUI met pregnyl Zora : 3e IUI icm Clomid en pregnyl afgebroken, nu opnieuw voor de 3e poging 2-4 1e FM Anouk: 1e, 2e en 3e IUI vmk, nu 4e IUI. In juni '09 start IVF. Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Ilonaa: 2de IUI gehad op 24 feb. Lola2: 2de IUI op 10 april gehad. (geen hormonen deze keer) Benthe: 4e IUI op 16.03 met Gonal-F (75) en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI februari mislukt, eisprong in maart gemist, volgende IUI in april Nikkie: 1e IVF mislukt, 2e IVF mislukt, 1e IUI mk, 2e IUI mislukt, 3e IUI mislukt, 4e IUI (Gonal en Pregnyl) Minime25: volgende week 1e IUI in eigen cyclus (+/- 27 feb), zonder hormonen. Emmy: 1e IUI Menopur/Pregnyl mislukt. Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl afgebroken, 1e IUI met Pregnyl op 2 apr. Funkie: 1e IUI mislukt! Gonal F/Pregnyl, 2de IUI ook mislukt! Naatje:2x IVF mislukt, 3e IVF mk & ma, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mislukt, 3e IUI icm Gonal-f en pregnyl strart eind maart/ begin april 5je: IUI 5 (Pregnyl + Puregon) Franka: 5e IUI Puregon/Pregnyl Ieoor: 1e IUI 5 maart (Clomid en Pregnyl) mislukt Seat: 2de IUI Gonal F & Pregnyl Nursy: 1e IUI Gonal-F & Pregnyl, 1e inseminatie 26/3 -> ZWANGER!! Talulah 1e IUI Clomid & Pregnyl Hannelore:1e IUI 2BB 1e IVF afgeblazen ivm tekort aan follikels -> 1e escape iui Juudje1975 3e IUI op 01-04 (eerste 2 pogingen raak, maar 2x miskraam) Penelope 1e en 2e IUI niet doorgegaan door eiertekort, derde IUI in progress HET WACHTBANKJE Benthe: testen vanaf 1/4 Talulah: testen vanaf 9/4 Franka: testen vanaf 9/4 Emmy testen vanaf 8/4 2BB testen vanaf 8/4 Penelope testen vanaf 13/04 seattesten vanaf 18/4 Funkie testen vanaf 18/4 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje, Nursy 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM 3e IUI: Jalena & Enise 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk) Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.
Wow Nursy, Gefeliciteerd! Dit geeft mij meteen nog meer hoop, dat het ook bij de eerste IUI raak kan zijn
Nursy geweldig zeg!!!Helemaal top!! En dat na de eerste keer!! Was je door een echte gyn of assistent geinsemineerd Geniet maar lekker van het goede nieuws!! Fijne paasdagen allemaal!!
Hey meiden! Ja, zit echt op een hele grote roze wolk! Heb net nog een test gedaan aangezien ik er toch nog 1 had en ik wel benieuwd was hoe snel de 2e streep met ochtendurine zou verschijnen. Nou, binnen 10 sec. stond hij er al! En al veel donkerder dan gisteren. Meiden ik hoop echt dat jullie ook snel van de roze wolk mogen genieten!! Echt, dat meen ik!! Seat, ik was door een assistent geinsemineerd. We gaan het vanavond aan miijn moeder en stiefvader vertellen. We gaan eerst naar de show van Peter van de Hurk (van het 6e zintuig) dus hoop niet dat hij mijn geheim al eerder gaat verklappen . We gaan vanavond uit eten en dan krijgen ze een kadootje (die we nog moeten kopen). Zal wel een jankpartij worden denk ik! hahahahahaha Lieve meiden, bedankt voor jullie felicitaties!! Ik zal echt keihard duimen voor jullie dat het ook snel raak mag zijn!! Maar laat jullie koppies niet hangen! Allemaal heel fijn pasen!!
Hoi Nursy, Super proficiat met dit fantastische nieuws!! Veel plezier met het vertellen aan je familie vanavond, leuk!! Ik hoop dat wij hetzelfde schuitje ingaan, wij hebben waarschijnlijk volgend weekend onze 1e IUI. Het hangt af van de FM as woensdag. Geniet van je mooie vooruitzichten!!! =D>
Hoi Nursy, Wat goed!!! ik ben echt superblij voor jullie, ik hoop dat ik volgende maand ook weer IUI mag doen en dat het dan raak is! Geniet ervan! Liefs, Kiezel
Franka en Nursy, van harte meiden! Geniet lekker op jullie rose wolk! Wij krijgen volgende week donderdag de 4de IUI! We hebben 1 dominante follikel. Dan kunnen we op 30 april testen! Liefs Nikkie
Nursy: jij ook van harte gefeliciteerd! We gaan dus precies gelijk op (dezelfde dag IUI en gestest) Uitgerekende datum ook 18 december? Ik ben nog een beetje in een soort van ontkenningsfase. Kan niet geloven, dat het zover is. Helaas weten we maar al te goed, dat het ook mis kan gaan (we hebben precies 2 jaar geleden een mk gehad), dus juichen we nog niet te vroeg. Eerst de eerste echo afwachten en steeds kleine stapjes nemen. Iemand vroeg of het anders voelde, dan bij de andere 4 IUI's. Ik weet het eigenlijk niet. Moest wel iets vaker plassen en was érg vroeg wakker in de ochtend, maar verder niet veel anders, dan anders. Tegelijkertijd weet ik, dat Puregon en Pregnyl natuurlijk ook nog allerlei hormonale werkingen op je hebben, dus daar weet ik het dan maar aan. Je weet niet meer, wat tekenen van je eigen lichaam zijn en wat bijwerkingen van de medicatie zijn. Ik had het ook totaal niet meer verwacht. We hadden vorige week nog het gesprek met de gyn gehad over een rustpauze en IVF. HIj grapte nog, dat het waarschijnlijk niet nodig zou zijn, want hij zag aan mijn neus, dat ik zwanger was. Hij lachtte erom en wuifde het weg als een grapje (hij zou nu eens moeten weten) maar ik vond het toch vrij brutaal. Een gyn zou beter moeten weten, dat je aan zullen opmerkingen niets hebt! De emoties wisselen elkaar hier af: ongeloof en blijdschap, maar ook angst. Het gaan nog 8 zware weken worden en hopelijk wordt het licht roze wolke steeds meer een knalroze wolk. Fijn paasweekend allemaal Groetjes Franka p.s. bedankt voor het updaten van de lijst!
Gister de FM gehad. 2 eitjes van elk bijna 23 mm... Wauw. Vandaag de IUI gehad. Is me allemaal 100% meegevallen. Nu maar afwachten.... Iedereen die zwanger is gefelciteerd!!!!
Hoi Meiden, Even een algemene vraag over IUI.: Dit word onze 4de IUI. Je hebt zo'n 15 % kans op zwangerschap. Word dat na elke IUI ook meer? Of blijft dat gelijk? Liefs Nikkie
Hoi Nikkie, volgens mij blijft dat inderdad ook gelijk, maar in het boekje dat ik van het ziekenhuis heb gekregen staat het volgende. Mijn ziekenhuis geeft aan slagingskans van 10 % Na de eerste IUI's neemt de kans om zwanger te raken af, zo zeggen zij. (toch ook logisch, dan blijven de mensen die moeilijk of niet zwanger kunnen raken over.) Chantal
Afgelopen week meerdere malen naar de gyn geweest voor een FM. Ik spuit Puregon om 2 eitjes te rijpe. Dinsdag waren we in het ziekenhuis voor een FM. Er waren meerdere eieren gerijpt, dus nog even afwachten. Donderdag weer terug komen. Donderdag was de grootste 16 mm, de rest groeide niet mee gelukkig, dus vrijdag weer terug. Vrijdag was de grootste 17mm. En dus gisteren weer heen..... en je kan het raden. Was hij al gesprongen!!! :c: :c: Echt heel erg *****!!! We moesten ons huiswerk maar gaan maken, misschien dat het ei er nog was. Nou ik heb er niet zo veel vertrouwen in! Heb ik 14 dagen voor niets troep in mijn lijf gespoten. De 3e IUI is dus niet doorgegaan... Nou 2 weken maar weer afwachten, misschien hebben we ons huiswerk wel goed gedaan!
Ooh das balen zeg! Maar dan is hij snel gesprongen of niet? Bij mij zit er altijd nog even tussen als hij 17 mm is. Maar hopen dat jullie voor je huiswerk slagen met een 10 Oh ja, ik ben toch echt ongesteld geworden
Ja, dat is zeker snel. Dat had de gyn ook niet verwacht... En idd. graag een 10 voor het huiswerk [-o< Balen dat je ongesteld bent geworden!
Hi allemaal, Sorry dat ik binnenval in dit onderwerp maar ik heb een vraag en misschien kunnen jullie me helpen?? Ik ben Lisa, bezig sinds nov 2007 en we beginnen nu voor het eerst aan iui. Ik moet voor het eerst beginnen met Puregon spuiten op de 3e dag van mijn cyclus. Doodeng vind ik het maar goed, het moet! Maar.... ik zou 8/4 mijn NOD hebben. Niets. 9/4 een piepklein beetje bruin bij afvegen in de avond. 10/4 iets meer bruin bij afvegen. 11/4 redelijk wat bruin slijm/ bruin bloed. Maar niet meer dan 1 tampon nodig. Vandaag weer hetzelfde als gister. Bruin slijm/ bruin bloed. Ik heb testen gedaan en helaas negatief. Moet ik nu beginnen met spuiten vanavond of niet?? Ziekenhuis is dicht ivm Pasen. Ik ben al zenuwachtig voor het spuiten en nou weet ik niet eens of en wanneer ik moet beginnen? Ik hoop echt dat iemand hier een antwoord heeft. Groetjes, Lisa