IUI MEIDEN Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; Besloten om de behandelingen te stoppen LadyZorra: IUI 1,2,3,4,5 mislukt. Nu voor IUI 6 Davalee: ?? iui chantal76: IUI 1,2, 3e mislukt, 4e IUI 5 april hanneke75: 6e poging IUI met pregnyl Zora : 2e poging 3e IUI icm Clomid en pregnyl Anouk: 1e, 2e en 3e IUI vmk, nu 4e IUI. In juni '09 start IVF. Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Ilonaa: 2de IUI gehad op 24 feb. Lola2: 2de IUI op 10 april gehad. (geen hormonen deze keer) Benthe: 4e IUI op 16.03 met Gonal-F (75) en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI februari mislukt, eisprong in maart gemist, volgende IUI in april Nikkie: 1e IVF mislukt, 2e IVF mislukt, 1e IUI mk, 2e IUI mislukt, 3e IUI mislukt, 4e IUI (Gonal en Pregnyl) Minime25: volgende week 1e IUI in eigen cyclus (+/- 27 feb), zonder hormonen. Emmy: 1e IUI Menopur/Pregnyl mislukt. Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl afgebroken, 1e IUI met Pregnyl op 2 apr. Funkie: 1e IUI mislukt! Gonal F/Pregnyl, 2de IUI ook mislukt! Naatje:2x IVF mislukt, 3e IVF mk & ma, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mislukt, sp. zwanger, mk, nu rustronde met Gonal f/pregnyl 5je: IUI 5 (Pregnyl + Puregon) Franka: 5e IUI Puregon/Pregnyl Ieoor: 1e IUI 5 maart (Clomid en Pregnyl) mislukt, 2e IUI 3 april Seat: 2de IUI Gonal F & Pregnyl Nursy: 1e IUI Gonal-F & Pregnyl, 1e inseminatie 26/3 -> ZWANGER!! Talulah 1e IUI mislukt, 2e IUI vrij. 17 apr. 1e FM. Hannelore:1e IUI 2BB 1e IVF afgeblazen ivm tekort aan follikels -> 1e escape iui Juudje1975 3e IUI op 01-04 (eerste 2 pogingen raak, maar 2x miskraam) Penelope 1e en 2e IUI niet doorgegaan door eiertekort, derde IUI mislukt Hanneke78 2 april 1e IUI met ovitrelle Caecilia 14 april 1ste IUI met Puregon en Pregnyl Kiezelsteentje: 1e IUI mislukt, 2e IUI ivm overstimulatie niet doorgegaan HET WACHTBANKJE Benthe: testen vanaf 1/4 Franka: testen vanaf 9/4 Emmy testen vanaf 8/4 2BB testen vanaf 8/4 Hanneke78 testen vanaf 16/04 Ieoor testen vanaf 17/04 seattesten vanaf 18/4 Funkie testen vanaf 18/4 Zora testen vanaf 20/4 76Chantal testen vanaf 22/4 Caecilia testen vanaf 28/4 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM 3e IUI: Jalena & Enise 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk) Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren
IUI MEIDEN Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; Besloten om de behandelingen te stoppen LadyZorra: IUI 1,2,3,4,5 mislukt. Nu voor IUI 6 Davalee: ?? iui chantal76: IUI 1,2, 3e mislukt, 4e IUI 5 april hanneke75: 6e poging IUI met pregnyl Zora : 2e poging 3e IUI icm Clomid en pregnyl Anouk: 1e, 2e en 3e IUI vmk, nu 4e IUI. In juni '09 start IVF. Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Ilonaa: 2de IUI gehad op 24 feb. Lola2: 2de IUI op 10 april gehad. (geen hormonen deze keer) Benthe: 4e IUI op 16.03 met Gonal-F (75) en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI februari mislukt, eisprong in maart gemist, volgende IUI in april Nikkie: 1e IVF mislukt, 2e IVF mislukt, 1e IUI mk, 2e IUI mislukt, 3e IUI mislukt, 4e IUI (Gonal en Pregnyl) Minime25: volgende week 1e IUI in eigen cyclus (+/- 27 feb), zonder hormonen. Emmy: 1e IUI Menopur/Pregnyl mislukt. Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl afgebroken, 1e IUI met Pregnyl op 2 apr. Funkie: 1e IUI mislukt! Gonal F/Pregnyl, 2de IUI ook mislukt! Naatje:2x IVF mislukt, 3e IVF mk & ma, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mislukt, sp. zwanger, mk, nu rustronde met Gonal f/pregnyl 5je: IUI 5 (Pregnyl + Puregon) Franka: 5e IUI Puregon/Pregnyl Ieoor: 1e IUI 5 maart (Clomid en Pregnyl) mislukt, 2e IUI 3 april Seat: 2de IUI Gonal F & Pregnyl Nursy: 1e IUI Gonal-F & Pregnyl, 1e inseminatie 26/3 -> ZWANGER!! Talulah 1e IUI mislukt, 2e IUI vrij. 17 apr. 1e FM. Hannelore:1e IUI 2BB 1e IVF afgeblazen ivm tekort aan follikels -> 1e escape iui Juudje1975 4e IUI waarschijnlijk op 21-04 (eerste 2 pogingen raak, maar 2x miskraam, 3e IUI week te laat) Penelope 1e en 2e IUI niet doorgegaan door eiertekort, derde IUI mislukt Hanneke78 2 april 1e IUI met ovitrelle Caecilia 14 april 1ste IUI met Puregon en Pregnyl Kiezelsteentje: 1e IUI mislukt, 2e IUI ivm overstimulatie niet doorgegaan HET WACHTBANKJE Benthe: testen vanaf 1/4 Franka: testen vanaf 9/4 Emmy testen vanaf 8/4 2BB testen vanaf 8/4 Hanneke78 testen vanaf 16/04 Ieoor testen vanaf 17/04 seattesten vanaf 18/4 Funkie testen vanaf 18/4 Zora testen vanaf 20/4 76Chantal testen vanaf 22/4 Caecilia testen vanaf 28/4 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM 3e IUI: Jalena & Enise 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk) Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren
spannend giegel!!! Ik moest ook een kwartier blijven liggen, geen kopje koffie, maar wel en handdoek over m'n onderkant. X hanneke
Heel spannend Giegel... En we hebben een aantal zwangeren zie ik. Gefeliciteerd!!! Bij ons in het ziekenhuis mag je ook altijd blijven liggen. Ze adviseren het zelfs. Volgens mijn gyn is het wetenschappelijk bewezen dat de slagingskans hoger is als je 10 á 15 minuten blijft liggen. Dus dat doen we maar he? Maar een bakkie is er niet bij hoor! Ik zal het de volgende keer eens vragen
Bij ons in het ziekenhuis doen ze het ook omdat bij blijven liggen de slagingkans hoger is inderdaad. Ze zijn er bij ons 1-1-2009 mee begonnen. Nikkei je meot maar eens google-en er staat zo'n onderzoek op internet en volgens mij ook hier ergens op ZP weet alleen niet meer waar( ergens in dit topic volgens mij?), dan kun je het meenemen en laten zien.
Gisteren had ik bij het afvegen op de wc bloederig slijm... Zat er even verbaasd naar te kijken. Toen bedacht ik me dat de eendenbek waarschijnlijk gewoon een adertje heeft geraakt
Heb ook weleens wat bloedverleis gehad na een IUI, zal wel wat 'oud bloed'zijn of een adertje inderdaad. Hoe gaat het verder Caecilia? Is voor jullie allemaal heel snel gegaan he de 1e IUI?
Hey, ik zit nu bijna een week na de IUI en ik voel me raar!! Mijn buik is gevoelig, word snel misselijk, heb andere smaken, ... Hebben jullie dat ook? En mijn borsten die kunnen ook venijnig steken, zeg!! Kan natuurlijk door de Pregnyl komen maar heb er nu toch meer last van dan anders... Spannend allemaal, he!! Pffff.... De 25ste moet ik op controle gaan en dat lijkt nog zo ver weg... maar ja. Mss is het zelfs niet nodig om te gaan dan, als ik mijn regels krijg is't op naar de volgende.. Ik hoop zo min mogelijk, dan is de teleurstelling ni te groot of het geluk nog zo groot! Hoe zit't bij jullie?
Het klinkt wel spannend hoor bianca!! Ik heb nergens last van alleen van mijn maandelijkse signalen grrr vrees dus dat de visjes de verkeerde weg hebben genomen, dom dom dom... groetjes! hanneke
@Zora, klopt we weten al goed hoe ik op hormonen reageer en met deze medicatie heb ik cycli van rond de 26 dagen. Dan gaat het opeens erg snel allemaal. Voel me vandaag beetje beroerd maar komt gewoon van slaapgebrek. Kon vannacht van allerlei gepieker niet slapen...
Hier nog iemand die vannacht erg slecht geslapen heeft, stress denk ik.... Bianca, klinkt spannend bij jou meid. Hanneke, ik duim toch dat de visjes de goede weg genomen hebben meid!
IUI MEIDEN Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; Besloten om de behandelingen te stoppen LadyZorra: IUI 1,2,3,4,5 mislukt. Nu voor IUI 6 Davalee: ?? iui chantal76: IUI 1,2, 3e mislukt, 4e IUI 5 april hanneke75: 6e poging IUI met pregnyl Zora : 2e poging 3e IUI icm Clomid en pregnyl Anouk: 1e, 2e en 3e IUI vmk, nu 4e IUI. In juni '09 start IVF. Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Ilonaa: 2de IUI gehad op 24 feb. Lola2: 2de IUI op 10 april gehad. (geen hormonen deze keer) Benthe: 4e IUI op 16.03 met Gonal-F (75) en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI februari mislukt, eisprong in maart gemist, volgende IUI in april Nikkie: 1e IVF mislukt, 2e IVF mislukt, 1e IUI mk, 2e IUI mislukt, 3e IUI mislukt, 4e IUI (Gonal en Pregnyl) Minime25: volgende week 1e IUI in eigen cyclus (+/- 27 feb), zonder hormonen. Emmy: 1e IUI Menopur/Pregnyl mislukt. Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl afgebroken, 1e IUI met Pregnyl op 2 apr. Funkie: 1e IUI mislukt! Gonal F/Pregnyl, 2de IUI ook mislukt! Naatje:2x IVF mislukt, 3e IVF mk & ma, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mislukt, sp. zwanger, mk, nu rustronde met Gonal f/pregnyl 5je: IUI 5 (Pregnyl + Puregon) Franka: 5e IUI Puregon/Pregnyl Ieoor: 1e IUI 5 maart (Clomid en Pregnyl) mislukt, 2e IUI 3 april Seat: 3de IUI Gonal F & Pregnyl Nursy: 1e IUI Gonal-F & Pregnyl, 1e inseminatie 26/3 -> ZWANGER!! Talulah 1e IUI mislukt, 2e IUI vrij. 17 apr. 1e FM. Hannelore:1e IUI 2BB 1e IVF afgeblazen ivm tekort aan follikels -> 1e escape iui Juudje1975 4e IUI waarschijnlijk op 21-04 (eerste 2 pogingen raak, maar 2x miskraam, 3e IUI week te laat) Penelope 1e en 2e IUI niet doorgegaan door eiertekort, derde IUI mislukt Hanneke78 2 april 1e IUI met ovitrelle Caecilia 14 april 1ste IUI met Puregon en Pregnyl Kiezelsteentje: 1e IUI mislukt, 2e IUI ivm overstimulatie niet doorgegaan HET WACHTBANKJE Benthe: testen vanaf 1/4 Franka: testen vanaf 9/4 Emmy testen vanaf 8/4 2BB testen vanaf 8/4 Hanneke78 testen vanaf 16/04 Ieoor testen vanaf 17/04 Funkie testen vanaf 18/4 Zora testen vanaf 20/4 76Chantal testen vanaf 22/4 Caecilia testen vanaf 28/4 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM 3e IUI: Jalena & Enise 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk) Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren[/quote]
Heb mezelf helaas weer ff op de lijst aangepast!! 11 dagen na 2de iui weer die vreselijke kleur ontdekt!!! Dan te bedenken dat we net een muur met deze kleur geverft hebben!!! Op naar de 3de ronde, vrijdag weer 1ste FM! Meiden op het wachtbankje heel veel sterkte!!! Duim voor jullie dat het wel gelukt is!! Ook ik had slapenloze nachten, net als jullie continue maar piekeren! had vreselijk pijnlijke borsten en tepels, maar wederom kan je lichaam je zo in de steek laten!!!Brrrr.....
Even een ego berichtje Ik had het gevoel gisteravond mijn eisprong te hebben gehad. Dus vandaag even naar de kliniek om het te checken. Helaas mijn eisprong heb ik al gehad de de IUI gaat morgen niet door! Voel me echt zo super k*t!
Jee Nikki balen zeg, heb jij dan geen echo's de laatste dagen voordat je pregnyl moet spuiten??? Misschien maar zelf snel aan de klus gaan???Of heeft dat uberhaupt geen zin?? Sterkte in iedergeval!!
seat, wat balen zeg! Ik zou je muur overschilderen Nikkie, dat is balen, ik hoop dat jullie wel goed geklust hebben dan is deze ronde nog niet verloren. Maar ik kan me voorstellen dat je je echt K#T voelt. meiden voor jullie alle twee dikke knuf!
Hoi Nikkie en Seat! wat balen zeg voor jullie!!! ik kan me zo goed voorstellen hoe jullie je voelen.... ik leef met jullie mee!!! Liefs, Kiezel
Seat, Balen dat je weer een nieuwe ronde in moet. Succes! Nikkie, hebben jullie wel zelf voor een kansje gezorgd?
Nikkie; en terecht dat je je supper K*T voelt. Dat mag best even. Tjee wat erg, daar ben je dan de hele maand mee bezig, en dan hebben ze je eisprong gemist. Moet jij zelf met ovulatietesten de IUI datum bepalen? Doen ze niet aan FMen? Sterkte meid. En alle moed maar weer bij elkaar rapen om weer door te gaan naar de volgende ronde. Seat; bah wat stom, weer ongesteld geworden Ik leef met je mee meid. Vol goede moed door naar de 3e ronde, en je weet he; 3 maal is scheepsrecht Gek he trouwens; dat je lijf je zo voor de gek kan houden met allerlei rare klachten. Bianca; klinkt goed bij jou hoor! Moet jij op controle de 25ste? Wat raar. Ik krijg nooit een geplande vervolg afspraak. Zodra ik ongesteld word moet ik bellen, en ik krijg dan op cyclusdag 1, 2 of 3 een uitgangsecho om te kijken of er geen cystes zitten. Misschien is daarom jouw afspraak ook: óf je bent zwanger óf je krijgt een uitgangsecho? Meiden op het wachtbankje; trekken jullie het nog? Hier wel een beetje bruine afscheiding gehad gister geloof ik maar nog steeds niet ongesteld. Morgen mag ik testen. Maar was niet van plan dat te doen. Ik wil eerst mijn ongi afwachten en als die er zaterdag niet is doe ik pas een testje. Ik had er geen vertrouwen in deze keer, maar vanmorgen was ik toch weer misselijk, en nog geen bloed. Nu voor het eerst een beetje hoop voor deze ronde Ik wacht maar gewoon af, net als de rest.....